Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

LOKALNI VOLONTERSKI CENTAR – UTIB

U srijedu, 09.12.2015. godine, u prostorijama Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar održano je predavanje o volonterstvu i važnosti volontiranja u sklopu projekta Ministarstva socijalne politike i mladih i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar pod nazivom „Lokalni volonterski centar UTIB“.

Lokalni volonterski centar - UTIB

Lokalni volonterski centar - UTIB

Lokalni volonterski centar - UTIB

Lokalni volonterski centar - UTIB

Predavanje su držali Tomislav Novosel, prof., Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. i Antonia Buzuk, bacc. oec. Predavanje je započelo pozdravnim riječima predsjednika Udruge, Tomislava Novosel, prof. i predstavljanjem rada udruge, zatim o civilnom društvu, volonterstvu i građanskom sudjelovanju. Voditeljica projekta, Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. je nastavila predavanje općenitim dijelom o volontiranju. Zatim je nastavila Antonia Buzuk, bacc. oec, koordinatorica volontera, koja je rekla više o zakonu o volonterstvu, etičkom kodeksom te pravima i odgovornostima volontera. Za kraj, voditeljica projekta je učenike upoznala s vrstama volontera te dala nekoliko savjeta za motivaciju.

OBILJEŽAVANJE „MEĐUNARODNOG DANA OSOBA S INVALIDITETOM“

Organizirano je u srijedu 2. prosinca 2015. godine u hotelu „Central“u Bjelovaru, prema sljedećem rasporedu:

  • okupljanje sudionika od 13:00 do 13:30 sati
  • pozdravna riječ domaćina i gostiju
  • predstavljanje udruga članica
  • svečani ručak
  • zabava uz glazbeni sastav “STOP“, druženje i ples.

Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom

Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom

Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom

Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom

Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom

Pored članova udruga invalida Bjelovar, događaju su nazočili gosti iz Grada Bjelovara, Bjelovarsko-bilogorske županije, Centra za socijalnu skrb i Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje. 

Iznimno smo zadovoljni odazivom naših mlađih članova koji su se aktivno uključili u ovakav oblik druženja.

“Djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, njihovim roditeljima i starateljima, stručnim djelatnicima i volonterima, te svima koji sudjeluju u skrbi i poboljšanju kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom upućujemo čestitke povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom, 3. 12.”

TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „STARTUP PROGRAM”

TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

Održana je u ponedjeljak 30. 11. 2015. godine u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1.

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar projekt provodi u suradnji s nositeljem projekta CeDePe – Društvo osoba s cerebralnom i dječjom paralizom Zagreb i partnerom Učilište za poslovno upravljanje – Ustanova za obrazovanje odraslih, uz suradničku potporu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područnih ureda Bjelovar i Zagreb.

Tiskovna konferencija o provedbi projekta Startup program

Projekt je sufinanciran u u sklopu Grant sheme „Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom“ u okviru Operativnog programa „Razvoj ljudskih potencijala 2007.-2013.“.

Cilj projekta je povećanje konkuretnosti OSI na tržištu rada kroz razvoj vještina za zapošljavanje i mogućnosti za samozapošljavanje. Ciljanu skupini čini 35 nezaposlenih osoba s tjelesnim invaliditetom u Bjelovaru, Bjelovarsko-bilogorskoj županiji i gradu Zagrebu.

Glavne aktivnosti projekta obuhvaćaju stručno osposobljavanje osoba s tjelesnim invaliditetom za konkurentna zanimanja:

  • Specijalist internet marketinga i prodaje;
  • Asistent za uredsku i web administraciju.

Jedna od važnih aktivnosti je selekciju potencijalnih poslodavaca i provođenje stručne prakse u trajanju od 6 mjeseci. Korisnici, sada praktikanti, odslušali su predavanja, uspješno položili ispite i primili uvjerenje o stručnoj osposobljenosti. Trenutna aktivnost projekta je provođenje stručne prakse.

Tiskovna konferencija o provedbi projekta Startup program

Cilj konferencije bio je upoznati javnost s glavnim aktivnostima projekta, s naglaskom na implementaciju stručne prakse. Konferencija je započela uvodnim riječima predsjednika UTIB-a profesora Tomislava Novosela. Više o općem i specifičnim ciljevima projekta te o programima osposobljavanja rekla je radna instruktorica na projektu Josipa Vitković, prof., a o tijeku selekcije poslodavaca i provedbe stručne prakse radna instruktorica Ana Listeš, bacc. therap. occup. Selekcija je obuhvatila 73 potencijalna poslodavca, a od tog broja na suradnju se odazvalo 15 poslodavaca koji su prepoznali plemenitost cilja i priliku da pomognu osobama s invaliditetom u uključivanju na tržište rada. Suradnja je potvrđena potpisivanjem ugovora o provedbi stručne prakse između UTIB-a, poslodavca i praktikanta.

Tiskovna konferencija o provedbi projekta Startup program

Tiskovna konferencija o provedbi projekta Startup program

Tiskovna konferencija o provedbi projekta Startup program

Tiskovna konferencija o provedbi projekta Startup program

Sudionici konferencije bili su predstavnici Grada Bjelovara, Bjelovarsko-bilogorske županije, Centra za socijalnu skrb Bjelovar, predstavnici praktikuma: Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar, Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar, Narodna knjižnica Petar Preradović, Udruga osoba s invaliditetom Daruvar, praktikanti unutar projekta te zaposlenici i članovi upravnih tijela Udruge.

„MLADI ZA MLADE – POMAGAČI U NASTAVI“

U petak 20. 11. 2015. godine u 10 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1, održana je tiskovna konferencija o provedbi projekta Hrvatskog zavoda za zapošljavanje primjenom mjere javni rad „Mladi za mlade – pomagači u nastavi“.

Teme:

  • O projektu „Mladi za mlade – pomagači u nastavi“ -> Tomislav Novosel, prof.
  • suradnja s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje
  • izbor pomoćnika u nastavi
  • sklapanje radnoga odnosa između Udruge i pomoćnika
  • utvrđivanje operacija i radnji za svakoga pomoćnika
  • utvrđivanje evaluacijskih procedura (rad pomoćnika u nastavi u razredu, kontrola izvršenosti i kvalitete)
  • obračuni plaća
  • provedba unutrašnje evaluacije.

Mladi za mlade - pomagači u nastavi

  • Dosadašnje iskustvo s pomoćnicima u nastavi -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
  • suradnja s HZZ-om
  • prijava projekta HZZ-u
  • analiza prijava koje su pristigle, u kontekstu natječaja za zapošljavanje pomoćnika u nastavi, preko mjere HZZ-a „Mladi za mlade“
  • odabir kandidata koji zadovoljaju uvjete
  • raspoređivanje kandidata po partnerskim školama (I. OŠ, III. OŠ, IV. OŠ, OŠ Veliko Trojstvo, OŠ Rovišće)
  • edukacija pomagača u nastavi
  • zapošljavanje 19-ero PUN.

Mladi za mlade - pomagači u nastavi

Mladi za mlade - pomagači u nastavi

Detalji s edukacije pomoćnika u nastavi ...

Mladi za mlade - pomagači u nastavi

i potpisivanja ugovora o radu ...

Mladi za mlade - pomagači u nastavi

Sudionici:

  • predstavnica Grada Bjelovara
  • predstavnica Centra za socijalnu skrb
  • pomagači u nastavi
  • predstavnice partnerskih škola
  • članovi upravnih tijela Udruge.

KOMBI KOJI ŽIVOT ZNAČI

U petak, 13.11.2015. godine, održana je tiskovna konferencija povodom početka provedbe projekta Ministarstva socijalne politike i mladih i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar pod nazivom „Kombi koji život znači“.

Kombi koji život znači

Partneri na projektu su Grad Bjelovar i Centar za socijalnu skrb Bjelovar. Konferencija je započela uvodnim riječima predsjednika Tomislava Novosela koji je više rekao o nabavci kombi vozila te o prevaljenim kilometrima, preveženim putnicima i godišnjim troškovima od 2011. godine do danas.

Kombi koji život znači

O općim i specifičnim ciljevima, očekivanim rezultatima te aktivnostima koji se planiraju provesti rekla je voditeljica projekta Antonia Buzuk. Tiskovna konferencija je održana u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar gdje je poslije formalnog dijela nastavljeno ugodno druženje sudionika. 

XX. HRVATSKI SIMPOZIJ OSOBA S INVALIDITETOM S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM

Zagreb (hotel Holiday) – 9. i 10. 11. 2015

U organizaciji Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske − SOIH-a, 9. i 10. 11. 2015. godine u Zagrebu (hotel Holiday), održan je XX. hrvatski simpozij osoba s invaliditetom s međunarodnim sudjelovanjem.

Skup su otvorili predsjednik Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske, gosp. Zorislav Bobuš, i Marica Mirić, članica predsjedništva SOIH-a

XX.hrvatski simpozij osoba s invaliditetom s međunarodnim sudjelovanjem

Teme:

  • Konvencija UN o pravima osoba s invaliditetom kao najznačajniji legalni dokument za promicanje prava osoba s invaliditetom − Ines Bojić, dipl. iur.
  • Prikaz rada Jedinstvenog tijela vještačenja − Lidija Hrastić-Novak, Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom
  • Proces deinstitucionalizacije osoba s invaliditetom u RH − Zvjezdana Bogdanović, Ministarstvo socijalne politike i mladih
  • Zaključne primjedbe Odbora UN za prava osoba s invaliditetom na Inicijalno izvješće RH o provedbi Konvencije UN o pravima osoba s invaliditetom − Marica Mirić, Zajednica saveza osoba s invaliditetom Hrvatske − SOIH
  • Zaključne primjedbe Odbora UN za prava osoba s invaliditetom Europskoj uniji − Ivana Kovačević, Zajednica saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH
  • Opći komentari Odbora UN o pravima osoba s invaliditetom na članke Konvencije UN o pravima osoba s invaliditetom;
  • Koncept neovisnog življenja osoba s invaliditetom u politici Grada Zagreba − Marinka Bakula Anđelić, Grad Zagreb
  • Iskustva saveza i udruga u provođenju projekata financiranih iz EU fondova:
    U okviru ove teme, pored ostalih predavača, o iskustvima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u provedbi EU projekata, govorio je Tomislav Novosel, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar

XX.hrvatski simpozij osoba s invaliditetom s međunarodnim sudjelovanjem

  • Primjena i praćenje Konvencije UN o pravima osoba s invaliditetom na nacionalnoj i lokalnoj razini
  • Izgradnja inkluzivnijeg društva – grupna rasprava
  • Podrška kvaliteti usluga za osobe s invaliditetom u javnoj sferi u Portugalu − Laura Jones, glavna tajnica, EPR
  • Preuzimanje glavne uloge: Mijenjanje uloge osoba s invaliditetom u javnoj sferi u Portugalu − Alice Trindade, izvanredna profesorica i prodekanica, Institutdruštvenih i političkih znanosti Sveučilišta u Lisabonu, Portugal.

XX.hrvatski simpozij osoba s invaliditetom s međunarodnim sudjelovanjem

Sudionici Skupa bili su predstavnici saveza i udruga članica, kao i voditelji projekata. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

VOLONTIRANJE – PRILIKA ZA NOVE KOMPETENCIJE

Menadžment volontera

Od srijede do petka, 04., 05. i 06.11.2015. godine, u Kući ljudskih prava u Zagrebu održane su edukacije u organizaciji Volonterskog centra Zagreb u sklopu projekta „Volontiranje – prilika za nove kompetencije“. Izvoditeljice edukacija bile su Jela Prgić-Znika, Ana Glasnović i Darija Jandrečić iz Volonterskog centra Zagreb. „Volontiranje – prilika za nove kompetencije“ projekt je kojeg provodi Volonterski centar Osijek u partnerstvu s Udrugom za razvoj civilnog društva SMART iz Rijeke, Volonterskim centrom Zagreb, Udrugom MI iz Splita i Autonomnim centrom ACT iz Čakovca s ciljem pružanja podrške socijalnoj inkluziji i povećanja zapošljivosti osoba s invaliditetom koristeći potencijal volonterstva kao priliku za profesionalni i osobni razvoj. Edukacije omogućuju stjecanje i unaprjeđenje znanja i vještina iz područja menadžmenta volontera, razvoj inkluzivnih volonterskih programa te osnaživanje potencijalnih poslodavaca osoba s invaliditetom.

Volontiranje - Prilika za nove kompetencije

Volontiranje - Prilika za nove kompetencije

Program prvog dana: uvod u volontiranje i menadžment volontera, zakon o volonterstvu, prava i obveze te postavljanje temelja i planiranje. Program drugog dana: opis posla za volontere, pronalaženje volontera i selekcija volontera, inkluzivnost, organizacijske vrijednosti, kako reći „Ne“ volonteru. Program trećeg dana: orijentacija volontera, supervizija i podrška, evidencija, vrednovanje, nagrađivanje i evaluacija volontera te kompetencije stečene volontiranjem.

Volontiranje - Prilika za nove kompetencije

Volontiranje - Prilika za nove kompetencije

Radionice su trajale od 9,30 do 16,30 sati. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof., Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. i Antonia Buzuk, bacc. oec. 

LOKALNI VOLONTERSKI CENTAR - UTIB

Lokalni volonterski centar UTIB

U srijedu, 04.11.2015. godine, u prostorijama Veleučilišta u Bjelovaru održana je tiskovna konferencija povodom početka provedbe projekta Ministarstva socijalne politike i mladih i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar pod nazivom „Lokalni volonterski centar UTIB“.

Partneri na projektu su Centar za socijalnu skrb Bjelovar, Grad Bjelovar, II. osnovna škola Bjelovar i IV. osnovna škola Bjelovar. Konferencija je započela uvodnim riječima predsjednika Tomislava Novosela.

Lokalni volonterski centar UTIB

Više o općem i specifičnim ciljevima, ciljanoj skupini, očekivanim rezultatima te ukupnoj vrijednosti projekta rekla je voditeljica projekta Nikolina Posuda.

Lokalni volonterski centar UTIB

O dosadašnjem iskustvu s volonterima te bazi volontera Udruge tjelesnih invalida Bjelovar rekla je koordinatorica projekta Antonia Buzuk.

Lokalni volonterski centar UTIB

Promovirat će se razvoj volonterstva na području Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije kroz povećani broj građana uključenih u volonterske aktivnosti, povećanje broja organizatora volontiranja, osiguranu pomoć u učenju načim članovima i djeci iz socijalno i materijalno ugroženih obitelji itd.

Poslije formalnog dijela nastavljeno je ugodno druženje uz osvježenje sudionika.



EDUKACIJA VOLONTERA

Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Andrea Koren, Kristijan Diebalo, Karla Polančec i Ines Seleš sudjelovali su na trodnevnoj edukaciji (30.09. i 01. i 02.10.2015) pod radnim nazivom „Civilno društvo, volonterstvo i građansko sudjelovanje“.

Edukacija volontera

Edukacija volontera

Cilj edukacije je upoznati sudionike s konceptom civilnog društva i volonterstva i ulogom građana i organizacija civilnog društva u razvoju društva.Teme koje su se obrađivale su: pojam, uloga i značaj civilnog društva i volonterstva u razvoju demokracije; vrijednost volonterstva; značaj i oblici građanskog sudjelovanja; uloga i značaj organizacija civilnog društva.

Edukacija volontera

Edukacija volontera

Sudionici su saznali i osnove neprofitnog menadžmenta upravljanja organizacijom. Rad se odvijao u grupama tako da je postignut efekt rasprave i traženja što kvalitetnijega odgovora i riješenja postavljenoga problema.



SUDJELOVANJE POLAZNIKA STARTUP PROGRAMA NA MOTIVACIJSKOJ RADIONICI U CEDEPE-u ZAGREB

(PODRUŽNICA SLOBOŠTINA)

U sklopu StartUp projekta dana 27. listopada 2015.g. održana je Motivacijska radionica u organizaciji nositelja projekta CeDePe Zagreb. Radionica je održana u prostorijama CeDePe-a u podružnici Sloboština. Na radionici su sudjelovali korisnici iz Zagreba, Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije. Uz pratnju radnih instruktorica Josipe Vitković, prof., Ane Listeš, bacc.therap.occup. i vozača Ivice Mamića, UTIB su predstavljali naši polaznici Antonio Šunjo, Miroslav Kovač, Goran Tuškan, Matija Pelin, Danijel Šamec, Ivan Štefančić i Stipo Grgić.

Motivacijska radionica

Nakon registracije polaznika radionica je započela pozdravnim govorom voditeljice projekta Mie Cingesar. Zahvalila se svim polaznicima i gostima na odazivu uz prigodne čestitke svima na uspješno položenom ispitu.

Motivacijska radionica

Nakon pozdravnog govora započeta je radionica „Razgovor za posao – korak po korak“ koji se sastojao od uvodnog predavanja i rada u timu od troje ljudi. Navedenu temu je vodila Ana Juras, stručna savjetnica iz Centra za informiranje i savjetovanje o karijeri Zagreb, inače po struci psiholog. Uvodno predavanje je sadržavalo savjete i praktične primjere u situaciji razgovora za posao kod potencijalnog poslodavca (predstavljanje poslodavcu, ostavljanje pozitivnog prvog dojma, davanje odgovora na najčešća pitanja koje postavljaju poslodavci...). Prilikom praktičnog rada (rad u timu) polaznici su podijeljeni u grupe po tri osobe. Svatko je dobio ulogu koju mora odigrati unutar tima: uloga poslodavca, uloga posloprimca i uloga promatrača. Polaznici su tokom cijele radionice aktivno sudjelovali odgovaranjem na postavljena pitanja i dijeljenjem svog iskustva te mišljenja.
Po završetku prvog dijela radionice uslijedila je pauza za osvježenje koja je bila prilika da se polaznici međusobno upoznaju i komuniciraju te razmjenjuju svoja iskustva.

Motivacijska radionica

Drugi dio radionice obilježilo je predavanje 23-godišnjeg motivacijskog predavača Maria Bebeka s temom „Sve se može kad se hoće“. Mario je i sam osoba s invaliditetom, u sklopu predavanja je podijelio svoja životna iskustva i izazove koje je prošao i koje će još prolaziti. Polaznici su pogledali kratki prilog o njemu koji je napravljen za emisiju „Provjereno“ na Novoj Tv. Aktivno su se uključivali u raspravu s predavačem i odgovarali na njegova pitanja te su i samom predavaču postavljali pitanja o njegovom životu (kako obavlja određene aktivnosti, s čim je imao najviše teškoća, kako ga je okolina gledala i kako ga sada gleda...).
Uslijedila je i druga pauza za osvježenje nakon kojeg su radne instruktorice iz CeDePe-a pustile nekoliko video isječaka o najpoznatijem motivacijskom predavaču na svijetu Nicku Vujičiću. Osim što je motivacijski predavač, Nick je osoba s invaliditetom a video isječci su prikazivali njegov život i obavljanje svakodnevnih aktivnosti bez ruku i nogu. Nakon pogledanih video isječaka, polaznici su sudjelovali u raspravi te su dijelili svoja završna mišljenja o današnjem danu i obuhvaćenim temama.

Motivacijska radionica

Na kraju same radionice polaznicima su dodijeljenje potvrde o položenom ispitu za smjerove „Asistent za uredsku i web administraciju“ i „Specijalist Internet marketinga i prodaje“.



Tiskovna konferencija o o provedbi druge godine trogodišnjega programa (2014. − 2017.)

„SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

U četvrtak 22. 10. 2015. godine u 10 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1, održana je tiskovna konferencija o provedbi druge godine trogodišnjega programa (2014. − 2017.) Udruge, financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih.

Socijalno uključivanje

Teme:

  • Ostanak djece u svojim obiteljima, pohađanje škole u mjestu stanovanja, završetak školovanja i stjecanje primjerenoga zvanja
  • radionice dnevnog centra - Nikolina Posuda, bacc. therap. occup
  • rana intervencija i patronaža - Matea Pleskalt, mag. logopedije
  • pomoćnici u nastavi i instrukcije - Nikolina Posuda, bacc. therap. occup
  • državna matura i iskustva studenata s invaliditetom - Katarina Pospišil, članica UTIB-a

  • Zapošljavanje nezaposlenih i što duži rad zaposlenih
  • polaganje u sustavu ECDL - Tomislav Novosel, prof.
  • završen tečaj engleskoga jezika – A2 i podjela uvjerenja - Tomislav Novosel, prof.
  • StartUp program – Mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom - Ana Listeš, bacc. therap. occup.
  • Samostalno kretanje i neovisno življenje
  • osobni asistenti, pomoćnici u kući i zdravstvene usluge - Nada Bilek, med. sestra
  • pravna klinika i kombi - Tomislav Novosel, prof.

Zaključak: ovim programom Udruga značajno doprinosi prevenciji institucionalizacije djece s teškoćama u razvoju, mladih i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom, što je jedan od osnovnih preduvjeta za poboljšanje kvalitete njihova života.

Socijalno uključivanje

Socijalno uključivanje

Sudionici:
- ciljane skupine korisnika;

  • roditelji i djeca
  • studenti
  • polaznici tečaja engleskoga jezika
  • polaznici StartUp-a
  • korisnici osobne asisitencije i pomoći u kući
  • osobni asistenti i pomoćnici u kući
  • izvoditelji pojedinih aktivnosti

- članovi upravnih tijela Udruge
- predstavnici Centra za socijalnu skrb
- predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
- predstavnici Grada Bjelovara
- predstavnici I. OŠ Bjelovar, IV. OŠ Bjelovar, OŠ Veliko Trojstvo i OŠ Rovišće.



SUDJELOVANJE POLAZNIKA STARTUP PROGRAMA NA 8. SAJMU POSLOVA U HOTELU CENTRAL BJELOVAR

Dana 19.10.2015. godine u hotelu Central u Bjelovaru održan je 8. Sajam poslova u organizaciji bjelovarskog područnog ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Prilikom otvorenja Sajma nazočnima su se prigodno obratili predstavnici HZZ-a, gradonačelnik Bjelovara Antun Korušec, župan Damir Bajs i ministar rada i mirovinskoga sustava Mirando Mrsić.

Sajam poslova - StartUp program

Sajam poslova - StartUp program

Sajam poslova - StartUp program

Ovom događaju je prisustvovala i Udruga tjelesnih invalida Bjelovar u ulozi gosta. UTIB su predstavljali polaznici edukacija u sklopu projekta „StartUp Programa – Mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja osoba s invaliditetom“:  Ines Seleš, Andrea Koren, Valentina Kuzmek, Danijel Šamec, Marko Perić, Josip Zima, Martin Ivanković, Vladimir Despetović, Miroslav Kovač, Goran Tuškan, Matija Pelin i Antonio Šunjo te radne instruktorice Ana Listeš, bacc.therap.occup. i Josipa Vitković, prof.

Sajam poslova - StartUp program

Cilj projekta StartUp je povećanje konkuretnosti OSI na tržištu rada kroz razvoj vještina za zapošljavanje i mogućnosti za samozapošljavanje. Glavne aktivnosti spomenutog projekta su edukacije polaznika za konkuretna zanimanja te pronalaženje ustanova i tvrtki za provedbu stručne prakse u trajanju od 6 mjeseci, s ciljem upotpunjavanja teorijskih znanja praktičnim. Polaznici su predavanja odslušali, a slijedom toga sljedeća aktivnost projekta je selekcija potencijalnih poslodavaca, odnosno provođenje stručne prakse.

Sajam poslova - StartUp program

8. Sajam poslova je bila prilika za javno prezentiranje ciljeva aktivnosti i dosadašnjih rezultata projekta te za prvi direktan kontakt polaznika i nekih od predstavljenih poslodavaca: Vinarije Coner, Sedlić grupe, Koestlina, Daruvarskih toplica, Prime commerce, Hotela Podgora d.d., Erste banke, Županijske komore Bjelovar, Obrtničke komore Bjelovar, Zdenke mliječnih proizvoda d.o.o., Zavoda za mirovinsko osiguranje, Ivete d.o.o., Hittnera d.o.o., Vita Nove, Metalinda d.o.o., Vidika d.o.o., Tehno-drva d.o.o. i DI Čazma.

Sajam poslova - StartUp program

Polaznici su se, u pratnji radnog instruktora, predstavili navedenim tvrtkama te predali materijale o projektu StartUp i nastavne programe odslušanih edukacija. Na ovaj način provedba projekta prezentirana je dijelu javnosti i tržištu rada čime se informiralo i senzibiliziralo poslodavce o mogućnostima i sposobnostima OSI.
Naš posjet sajmu završio je kao pozitivno iskustvo u razmjeni informacija i kontakata. Određeni poslodavci su izrazili interes za projekt, a prikupljenim brošurama i materijalima stvoriti će se baza podataka s svrhom selekcije poslodavaca za stručnu praksu.

Sajam poslova - StartUp program



3. SPORTSKO NATJECANJE DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU STAROSTI OD 5 DO 14 GODINA

„MOJE PRAVO NA IGRU I SPORT“

Održano je u Zagrebu, 26. i 27. 09.2015., u organizaciji Centra za edukaciju i savjetovanje „Sunce“ iz Zagreba.

Moje pravo na igru i sport

Program „Moje pravo na igru i sport“ je sportsko-rekreativni i razvojno-kreativni program koji pruža raznolikost aktivnosti za kvalitetno ispunjavanje slobodnog vremena za djecu s teškoćama u razvoju i njihove obitelji. Ove aktivnosti provode se kontinuirano tokom čitave godine, a organizacija natjecanja jednom godišnje je prilika i mjesto gdje djeca mogu pokazati što su naučila i savladala tokom tekuće godine.

Djeca su bila podijeljena u tri starosne grupe 5 – 8 godina, 9 – 11 godina i 12 -14 godina, a natjecali su se u igrama gađanje na gol, gađanje u koš, savladavanje poligona, trčanje na 15 metara i gađanje čunjeva spužvastim lopticama.

Moje pravo na igru i sport

Po prvi puta nastupile su i tri natjecateljice iz Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i to Marieta Magdić, Mia Bugarinović i Adrijana Krog koje su postigle odlične rezultate osvojivši četiri zlatne medalje i to u kategoriji djece od 12-14 godina Marieta Magdić je osvojila prva mjesta u gađanju koša, gađanju gola i gađanju čunjeva, dok je Mia Bugarinović u kategoriji djece od 5-9 godina osvojila prvo mjesto u igri gađanje gola.

Moje pravo na igru i sport

Natjecateljice i roditelji zainteresirani su za provođenje takvih aktivnosti te ovih dana pokrećemo aktivnopst prikupljanja sredstava za nabavku potrebnih rekvizita.

Svim sudionicima od srca čestitamo na sudjelovanju i postignutim rezultatima!



27. SUSRET OSOBA S INVALIDITETOM „JESEN V MEĐIMORJO“

U subotu, 26.09.2015.  godine, u prostorima sportsko – rekreacijskog centra „DG – SPORT“ u Prelogu održan je 27. susret susret osoba s invaliditetom JESEN V MEĐIMORJO u organizaciji Društva distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec.

Maraton u kolicima

Manifestacija je okupila dvije stotine i osamdeset sudionika iz Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine. Predsjednica društva, Miljenka Radović pozdravila je prisutne, dok je gradonačelnik grada Preloga, Ljubomir Kolarek službeno otvorio susret. Pozdravnim govorima pridružila se Lidija Hrastić Novak, ravnateljica Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom te Vlasta Hubicki, predsjednica Županijske skupštine Krapinsko – zagorske županije.

Maraton u kolicima

U okviru susreta predstavljeno je i novo kombi vozilo kojeg je župnik Preloga blagoslovio. Manifestacija se nastavila uz kulturno – zabavni program i natjecanja u pet disciplina (pikado, viseća kuglana, šah, belot i utrka u kolicima).

Maraton u kolicima

Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar osvojili su treće mjesto u pikadu. Manifestacija je trajala do popodnevnih sati.

Maraton u kolicima



KONFERENCIJA „OTVORENA VRATA EUROPSKOG SOCIJALNOG FONDA - DOBRO UPRAVLJANJE“

ZADAR (HOTEL KOLOVARE) – 18. 09. 2015.

U organizaciji Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, 18. 09. 2015. u Zadru, hotel Kolovare, održana je konferencija „Otvorena vrata Europskog socijalnog fonda - dobro upravljanje“, s ciljem informiranja što većeg broja potencijalnih korisnika o novom Operativnom programu i motiviranja potencijalnih prijavitelja da iskoriste ovu priliku koja predstavlja važan izazov za mnoge institucije i organizacije iz sektora javne uprave i civilnog društva. Konferenciju je otvorio prof. dr. sc. Mirando Mrsić, dr. med.

Dobro upravljanje

Europska komisija usvojila je Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. - 2020. u prosincu 2014. godine. Operativni program sufinancira se sredstvima Europskog socijalnog fonda. Njegova provedba omogućit će znatna ulaganja u područja zapošljavanja, socijalnog uključivanja, obrazovanja i dobrog upravljanja.

Dobro upravljanje

Europska komisija usvojila je Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. - 2020. u prosincu 2014. godine. Operativni program sufinancira se sredstvima Europskog socijalnog fonda. Njegova provedba omogućit će znatna ulaganja u područja zapošljavanja, socijalnog uključivanja, obrazovanja i dobrog upravljanja.

Dobro upravljanje

Jedno od važnih područja koja su uključena u Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ je područje dobrog upravljanja koje obuhvaća podršku organizacijama civilnog društva, socijalnim partnerima, javnoj upravi i pravosudnom sustavu.

Dobro upravljanje

Ova konferencija bila je prilika da sudionici čuju više o primjerima dobre prakse iz zemalja članica Europske unije u ovom području i razmijene mišljenja s govornicima konferencije za vrijeme panel rasprave.
Sudionici konferencije bili su predstavnici javne uprave i civilnoga društva. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup.



Stranica 50 od 68 //« First  <  48 49 50 51 52 >  Last »