Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

U organizaciji Hrvatskoga saveza za rijetke bolesti i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, pod motom
„Ujedinimo se zajedno za bolju skrb“

1. JAVNO PREDAVANJE

Povodom „Dana rijetkih bolesti 2014.“, u petak, 21. 02. 2014. u 10,00 sati, u prostorijama Veleučilišta Bjelovar, A. B. Šimića 1, održano je javno predavanje:

„Ujedinimo se zajedno za bolju skrb“

Teme i predavači:

1. „Rijetke bolesti: gdje smo sad?“
Vlasta Zmazek, predsjednica Hrvatskog saveza za rijetke bolesti

2. “Zašto treba prijaviti nuspojavu?”
Adriana Andrić, dr.med., viša stručna suradnica za farmakovigilanciju i racionalnu farmakoterapiju u HALMED-u

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

Cilj obilježavanja međunarodnog Dana rijetkih bolesti je podignuti svjesnost javnosti o rijetkim bolestima te ukazati na probleme s kojima se oboljeli i članovi njihovih obitelji svakodnevno susreću.

Sudionici: predstavnici Grada Bjelovara, Bjelovarsko-bilogorske županije, Obiteljskoga centra, Centra za socijalnu skrb, Opće bolnice Bjelovar (liječnici opće medicine i specijalisti), Medicinske škole, Visoke sestrinjske škole, članovi Udruge osoba s invaliditetom Grada bjelovara, sredstva javnoga priopćavanja i gosti. 

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

2. MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI U BJELOVARU

Obilježen je u subotu, 22. 02. 2014. od 10,00 – 13,00 sati, na Korzu (između DM-a i Croatia osiguranja)

Tom prigodom postavljen je prigodno uređen info-pult gdje su se dijelile informacije i promidžbeni materijali.

Građani su svojim dolaskom pružili potporu našemu radu i nastojanjima da poboljšamo kvalitetu života osoba oboljelih od rijetkih bolesti!

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI


AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA „ZAJEDNO DO ZNANJA!“

Financiranog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u području „P3: Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, a) Odgojno-obrazovni rad s djecom i mladima s teškoćama i darovitom djecom i mladima“

Partneri u projektu:
- Društvo distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec
- Udruga invalida „Sveti Bartolomej“ Knin
- Grad Bjelovar
- Bjelovarsko-bilogorska županija
- Obiteljski centar Bjelovarsko-bilogorske županije

1. SASTANAK S CILJANOM SKUPINOM

U četvrtak 20. 02. 2014. godine u 15 sati, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održan je preliminarni sastanak s potencijalnim korisnicima usluga dnevnog boravka i glazbenih radionica.

AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA ZAJEDNO DO ZNANJA!

AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA ZAJEDNO DO ZNANJA!

Članovima su predstavljene projektne aktivnosti i dane upute o popunjavanju upitnika.

Rezultate dobivene temeljem popunjenih upitnika koristit ćemo u planiranju daljnjih aktivnosti.

2. TISKOVNA KONFERENCIJA I RADNI SASTANAK

Održana je u srijedu 26. 02. 2014. godine u 12 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1.

AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA ZAJEDNO DO ZNANJA!

Teme:
- „Plan i program aktivnosti“ – Tomislav Novosel, prof.
- „Dosadašnja iskustva u sličnim aktivnostima“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
- „Nositelji aktivnosti“ – Tomislav Novosel, prof.
- „Prateća dokumentacija“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
- „Uloga partnera u provedbi“ – Miljenka Radović, dipl. iur.

Sudionici:
- ciljana skupina projekta
- predstavnici partnera


ZABAVA – VALENTINOVO

U petak 14. 02. 2014. godine u hotelu „Central“, V. Lisinskoga 2, Bjelovar, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizirala je, za svoje članove, njihovu pratnju te zaposlenike, zabavu povodom „Dana zaljubljenih – Valentinova“.

ZABAVA – VALENTINOVO

ZABAVA – VALENTINOVO

Nakon što smo se okupili, sve prisutne pozdravio je dopredsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, gosp. Mladen Rajković, te svima prisutnima poželio dobrodošlicu i ugodnu zabavu.
Zabava se nastavila zajedničkom večerom i svirkom glazbenoga sastava „STOP“do dugo u noć.
Iznimno smo zadovoljni što su se i naši najmlađi članovi odazvali i uključili u ovakav oblik druženja.

ZABAVA – VALENTINOVO

ZABAVA – VALENTINOVO


CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

U utorak 11.02.2014. god. u prostorijama hotela „Central“ Gradsko društvo Crvenog križa Bjelovar, održalo je Tiskovnu konferenciju povodom podjele invalidskih pomagala čije troškove ne pokriva HZZO. Uručeno je 19 raznih pomagala osobama s invaliditetom i predstavnicima udruga osoba s invaliditetom (Udruga tjelesnih invalida Bjelovar 4, Udruga slijepih 10, Društvo multiple skleroze 5) te materijal za zdravstveno savjetovalište Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

Humanitarno-socijalne programe Crvenog križa Bjelovar predstavio je ravnatelj Gradskog društva Ratimir Blažeković te naglasio kako je ovo druga godina kako se vrši ovakva podjela ortopedskih pomagala.

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

Okupljenim predstavnicima Crvenog križa i osobama s invaliditetom obratio se u ime Udruge invalida Bjelovar i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar predsjednik,Tomislav Novosel te predstavnici ostalih udruga.

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM


Tiskovna konferencija

Povodom nastavka provedbe druge godine trogodišnjega programa (za razdoblje od 2013. do 2015. godine), financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih (MSPM), pod nazivom:

OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Održana je u petak, 07. 02. 2014. u Bjelovaru, u prostorijama Udruge.

Između Udruge i devet (9) korisnika osobne asistencije potpisani su Ugovori o suradnji kojima se utvrđuju obveze korisnika:

  • u suradnji s Udrugom utvrditi realne potrebe i aktivnosti sukladno Listi procjene i praćenja potreba;
  • poštivati dogovorene rokove pružanja usluge osobnog asistenta;
  • poštivati etički kodeks;
  • nesuglasice s osobnim asistentom rješavati samostalno ili u suradnji s voditeljem;
  • po potrebi zatražiti promjenu osobnog asistenta u slučaju opravdanih razloga (nepoštivanje etičkog kodeksa, neispunjavanje obveza i drugo);
  • omogućiti Udruzi, nacionalnoj udruzi i Ministarstvu socijalne politike i mladih praćenje provedbe projekta osobne asistencije.

Između devet (9) osobnih asistenata i Udruge potpisani su Ugovori o radu kojima se utvrđuju obveze asistenata:

  • pružati pomoć pri osobnoj higijeni korisnika;
  • pružati pomoć pri održavanju higijene stambenog prostora korisnika;
  • pružati pomoć u kućanskim poslovima;
  • pružati pomoć u aktivnostima svakodnevnog života ovisno o fizičkim potrebama korisnika;
  • pružati pomoć i pratnju u socijalnim aktivnostima korisnika.


OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Koristi od ovoga programa su:

  • ciljana skupina: korisnici – dobivaju uslugu, asistenti – zaposlenje (9+9=18);
  • indirektni korisnici: obitelji i mikro-zajednica (4 na svakoga korisnika = 72);
  • doprinos Udruge smanjenju nezaposlenosti;
  • voditelji aktivnosti iz Udruge – stjecanje novih znanja i iskustava za daljnje aktivnosti;
  • povećanje društvenoga kapitala zajednice.



INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA

INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA IZ SREDSTAVA DRŽAVNOG PRORAČUNA RH I FONDOVA EU ZA 2014. GODINU

U organizaciji Ureda Vlade Republike Hrvatske za udruge, u suradnji s tijelima državne uprave ─ davateljima bespovratnih sredstava, dana 05. i 06. veljače 2014. u Velikoj dvorani Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta, Zagreb, Donje Svetice 38, održani su „Info dani 2014.“

INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA

Cilj: zainteresiranim udrugama / organizacijama civilnog društva predstaviti natječaje koji će se raspisivati u 2014. godini, a program je pripremljen na temelju Godišnjeg plana natječaja izrađenog sukladno zaključcima Međuresornog povjerenstva za koordinaciju politike financiranja projekata i programa udruga iz Državnog proračuna RH.

Tijekom čitavog događanja bio je omogućen video streaming kako bi se omogućilo informiranje i aktivno sudjelovanje što većeg broja zainteresiranih izvan Zagreba.

INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA

Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar interesantna su sljedeća područja:

  • „Izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje djece i mladih, potpora djelovanju udruga mladih, promicanje prava djece te podrška obitelji“
  • „Socijalno uključivanje ─ skrb o osobama s invaliditetom i drugim ranjivim skupinama te razvoj volonterstva“
  • „Sufinanciranje projekata i programa OCD-a ugovorenih u okviru programa EU za 2014.“
  • „Demokratizacija i razvoj civilnoga društva te dodjela institucionalnih podrški“
  • „Zaštita i promicanje ljudskih prava, prava nacionalnih manjina, zaštita potrošača i pružanje besplatne pravne pomoći“.

Sudionici:
  • predstavnici udruga / organizacija civilnog društva
  • Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof. i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Tiskovna konferencija: ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Tiskovna konferencija o nastavku projekta financiranog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS)

„ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

Održana je u petak 31. 01. 2014. godine u 13 sati, u Bjelovaru – prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.

Tiskovna konferencija: ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Teme:

  • Uvodno izlaganje - Tomislav Novosel, prof.
  • potpisivanje dodatka ugovora o financijskoj potpori udruge koja pruža usluge pomoći pri uključivanju učenika s teškoćama u odgojno-obrazovno proces do kraja šk. god. 2013./2014. – osam asistentica u nastavi
  • edukacija novih asistentica u nastavi – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup., R. Misir, prof. defektologije i logopedije i M. Skukan, prof. psihologije.


Tiskovna konferencija: ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Zaključak: odobrenim projektom Udruga će značajno doprinijeti prevenciji institucionalizacije djece s tjelesnim invaliditetom i povećanju kvalitete njihovih života.


Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom

Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom u okviru projekta Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar

“ZA BOLJE SUTRA”

Ekonomska i birotehniča škola Bjelovar - 22.  01. 2014.

U okviru projekta Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar, “ZA BOLJE SUTRA”, 22. 01. 2014. godine u Ekonomskoj i birotehničkoj školi Bjelovar (partner u projektu), Poljana F. Tuđmana 9, održana je demonstracija stolica prilagođenih učenicima s tjelesnim invaliditetom, Katarini Pospišil, učenici 3. razreda birotehničke škole i Marku Mišiću, učeniku 1. razreda birotehničke škole.

Ergonomske stolice vrlo su udobne i pogodne za dugotrajno sjedenje te će našim učenicima uvelike olakšati boravak u školi.

Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom

Cilj projekta „Za bolje sutra“ je podizanje kvalitete obrazovanja učenika s teškoćama i njihove inkluzije.

Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom

Sudionici:
- učenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar – članovi Udruge tjelesnih invalida
  Bjelovar (Katarina Pospišil i Marko Mišić)
- ravnatelj, pedagoginja te zaposlenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar
- predstavnici Ottobocka
- Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljale su Ines Seleš, članica Izvršnog
  odbora, i Nikolina Posuda, stručna suradnica.



Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge financiranih od

1. Ministarstva socijalne politike i mladih:

„OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA“ TROGODIŠNJI PROGRAM ZA RAZDOBLJE OD 2013. DO 2015. GODINE

2. Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta:

„ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

3. Ministarstva socijalne politike i mladih:

„SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

U srijedu 22. 01. 2014. godine u 10 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1, održana je Tiskovna konferencija o završetku projekata i programa Udruge financiranih od Ministarstva socijalne politike i mladih i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

Tema:
  > Izvješće o aktivnostima i rezultatima
- „Osiguravanje usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta“ – trogodišnji program za razdoblje od 2013. do 2015. godine – Tomislav Novosel, prof.
- „Osiguravanje usluge pomoćnika u kući osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta“ – Nada Bilek, med. sestra

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

- „Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

- svečana podjela potvrda o znanju engleskoga jezika (A1) – pomoćnik pročelnice županijskoga ureda, Ratko Kovačić, dipl. ecc.

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

Zaključak: navedenim projektima Udruga je značajno doprinijela prevenciji institucionalizacije djece s teškoćama u razvoju, mladih i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom te povećanju kvalitete njihovih života.

Sudionici:
- osobni asistenti i korisnici
- roditelji, djeca i asistenti u nastavi
- nezaposleni i zaposleni članovi, uključeni u aktivnosti povećanja kompetencija
- članovi upravnih tijela Udruge
- predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
- predstavnici Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije.

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge



PRIPOMOĆ ŠKOLARCIMA PRIJE POČETKA NOVOG POLUGODIŠTA

Od 7. do 10. siječnja 2014. godine, u prostorijama Udruge invalida Bjelovar, provedene su instrukcije iz hrvatskoga jezika i matematike učenicima petih razreda osnovne škole. Instrukcije su inauguracija odobrenomu projektu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje), a volonterski su ih proveli zaposlenici Udruge, Josipa Vitković, Alen Bigač i Nikolina Posuda.

PRIPOMOĆ ŠKOLARCIMA PRIJE POČETKA NOVOG POLUGODIŠTA

Osim utvrđivanja staroga gradiva i otklanjanja „slabih točaka“ iz hrvatskoga jezika i matematike, učenici su se međusobno upoznali, razmijenili iskustva te su se razvila nova prijateljstva.

PRIPOMOĆ ŠKOLARCIMA PRIJE POČETKA NOVOG POLUGODIŠTA

Učenici i instruktori veoma su zadovoljni rezultatima zajednički provedenog vremena koje je donijelo višestruke koristi svim sudionicima te se, obogaćeni novim saznanjima i iskustvom, vesele nastavku suradnje.


SVEČANI ISPRAĆAJ STARE GODINE

U subotu 28. 12. 2013. godine u hotelu „Central“, V. Lisinskoga 2, Bjelovar, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizirala je za svoje članove, njihovu pratnju te zaposlenike zabavu povodom ispraćaja stare godine. Druženje se je odvijalo u novoizgrađenoj sali hotela, potpuno prilagođenoj osobama s invaliditetom, koja ima pristupnu rampu i WC za osobe s invaliditetom.

SVEČANI ISPRAĆAJ STARE GODINE

Svečanost je započela pozdravnom riječju domaćina - gosp. Novosela, predsjednika Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i Ljubice Štefinec, voditeljice aktivnosti, koji su svima prisutnima poželjeli dobrodošlicu i ugodnu zabavu te njima i njihovim obiteljima sretniju i uspješniju novu 2014. godinu.Zabava se nastavila zajedničkom večerom i svirkom glazbenoga sastava „STOP“ do ranojutarnjih sati.

SVEČANI ISPRAĆAJ STARE GODINE

Nakon večeri provedene uz dobru glazbu, ples i ugodnu atmosferu, slatko umorni odlazimo kućama i s nestrpljenjem očekujemo novi susret u novoj 2014. godini.


Posjet Društvu za pomoć mentalno retardiranim osobama Bjelovar

U petak 20. 12. 2013. godine, predsjednik krovne Udruge invalida Bjelovar (UIB) i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar (UTIB) sa suradnicama: Ines Seleš, članica IO UTIB-a, Nikolina Posuda i Nada Bilek, stručne suradnice, posjetili su suradničku udrugu, Društvo za pomoć mentalno retardiranim osobama Bjelovar (DPMRO).

Posjet Društvu za pomoć mentalno retardiranim osobama Bjelovar

Cilj posjeta bio je jačanje suradnje udruga osoba s invaliditetom te planiranje zajedničkih aktivnosti.

Gosti su se upoznali sa svim aktivnostima suradničke Udruge. S jednom od važnijih aktivnosti, radnom terapijom, upoznala nas je radna terapeutkinja. Neke od aktivnosti planiramo migrirati i u našu Udrugu.

Posjet Društvu za pomoć mentalno retardiranim osobama Bjelovar

Ovom prilikom članovima Društva uručili smo prigodan blagdanski poklon, a suradnica za pružanje zdravstvenih usluga Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provjerila je svim zainteresiranima krvni tlak i razinu šećera u krvi.

Posjet Društvu za pomoć mentalno retardiranim osobama Bjelovar

Zaključak: Predsjednici udruga sa suradnicima dogovorili su nastavak suradnje uz uzajamnu pripomoć u daljnim aktivnostima.


ZAVRŠNI SUSRET PROVODITELJA/ICA PILOT RADIONICA POD NAZIVOM „RASTIMO ZAJEDNO PLUS”

ZAVRŠNI SUSRET PROVODITELJA/ICA PILOT RADIONICA S RODITELJIMA DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU, POD NAZIVOM „RASTIMO ZAJEDNO PLUS”

U organizaciji UNICEF-a, Ureda za Hrvatsku, 13. prosinca 2013. godine u Zagrebu, Kongresni centar „Forum“, održan je završni susret provoditelja/ica pilot modela radionica s roditeljima djece s teškoćama u razvoju „Rastimo zajedno PLUS“.

ZAVRŠNI SUSRET PROVODITELJA/ICA PILOT RADIONICA POD NAZIVOM „RASTIMO ZAJEDNO PLUS”

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar uključila se je u provedbu UNICEF-ova pilot programa radionica s roditeljima djece s teškoćama u razvoju “Rastimo zajedno PLUS”, surađujući s Obiteljskim centrom Bjelovarsko-bilogorske županije.
Zaposlenice Udruge organizirale su slobodno vrijeme djeci čiji su roditelji bili uključeni u ovaj Program podrške roditeljstvu.

ZAVRŠNI SUSRET PROVODITELJA/ICA PILOT RADIONICA POD NAZIVOM „RASTIMO ZAJEDNO PLUS”

Cilj završnog susreta bio je predstaviti finalni koncept programa uz detaljni pregled rezultata evaluacije i učinaka. Također, tom prilikom dodijeljene su potvrdnice voditeljicama radionica te zahvalnice ustanovama koje su omogućile provedbu pilot modela.

ZAVRŠNI SUSRET PROVODITELJA/ICA PILOT RADIONICA POD NAZIVOM „RASTIMO ZAJEDNO PLUS”

Sudionici su bili svi koji su sudjelovali u kreiranju i provođenju pilot radionica „Rastimo zajedno PLUS“ iz cijele Hrvatske, uključujući stručnu radnu skupinu, voditelje/ice radionica, ravnatelje/ice ustanova uključenih u pilot, predstavnike/ice ustanova koje su sudjelovale u prikupljanju evaluacijskih upitnika za kontrolne skupine roditelja.
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof. i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.


OSNIVAČKA SKUPŠTINA ZADRUGE SDDH

U okviru provedbe IPA projekta „Zadruga SDDH“ čiji je nositelj Savez društava distrofičara Hrvatske - sddh.hr, u Zagrebu je dana 12. 12. 2013., u hotelu „Holiday“, održana Osnivačka skupština zadruge.

OSNIVAČKA SKUPŠTINA ZADRUGE SDDH
Na skupštini su donesene sljedeće odluke:

  1. Izabrana je predsjednica Skupštine Zadruge ----- Mirjana Janžek iz Krapine
  2. Donesena je odluka o djelatnosti Zadruge
  3. Donesena su Pravila Zadruge
  4. Izabrana je upraviteljica Zadruge ----- Marica Mirić
  5. Donesena je odluka o roku uplate i iznosu članskog uloga ----- 1.000,00kn
  6. Izabran je Nadzorni odbor, predsjednik i zamjenik. Za predsjednika NO izabran je Viktor Jozić iz Samobora, a za zamjenika Tomislav Novosel iz Bjelovara.
  7. Utvrđeni su članovi Zadruge – osnivači, njih dvadeset i jedan, među kojima je i Udruga tjelesnih invalida Bjelovar.

OSNIVAČKA SKUPŠTINA ZADRUGE SDDH


OBILJEŽAVANJE 5. GODIŠNJICE UREDA PRAVOBRANITELJICE ZA OSOBE S INVALIDITETOM

09. prosinca 2013. godine / hotel „Westin“, Zagreb


U organizaciji pravobraniteljice za osobe s invaliditetom, gđe Anke Slonjšak, a uz podršku Programa Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj, 09. prosinca 2013. godine u Zagrebu, hotel „Westin“, održan je okrugli stol

„Zaštita, praćenje i promicanje prava i interesa osoba s invaliditetom“


OBILJEŽAVANJE 5. GODIŠNJICE UREDA PRAVOBRANITELJICE ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Cilj okupljanja bio je obilježiti petu godišnjicu djelovanja Pravobraniteljstva za osobe s invaliditetom, jedinog u Europi kojemu je na čelu osoba s invaliditetom - gđa Anka Slonjšak. Pravobraniteljica radi kao opunomoćenica Sabora u zaštiti, praćenju i promicanju prava osoba s invaliditetom u Hrvatskoj, u svojstvu nezavisnog mehanizma za praćenje i promicanje Konvencije o pravima osoba s invaliditetom.


OBILJEŽAVANJE 5. GODIŠNJICE UREDA PRAVOBRANITELJICE ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Pozdravne govore i prigodna predavanja održali su Anka Slonjšak, pravobraniteljica za osobe s invaliditetom, Louisa Vinton, koordinatorica Ujedinjenih naroda, Branko Hrvatin, predsjednik Vrhovnog suda, Vesna Škulić, povjerenica predsjednika Republike Hrvatske, Milanka Opačić, potpredsjednica Vlade i ministrica socijalne politike i mladih te se, preko skype-a iz SAD-a uključio Shuaib Chalklen, posebni UN-ov izvjestitelj za osobe s invaliditetom.


OBILJEŽAVANJE 5. GODIŠNJICE UREDA PRAVOBRANITELJICE ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Sudionici: Predstavnici suradničkih udruga, ustanova i institucija te Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.


Stranica 49 od 61 //« First  <  47 48 49 50 51 >  Last »