Obavijesti
GRADSKE BAZENE BJELOVAR
Članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar osiguran je besplatan ulaz u bazene (olimpijski i mali bazen) u radnom vremenu Gradskih bazena Bjelovar.
Da bi koristili ovu pogodnost članovi se moraju prijaviti u Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar gdje će, nakon provjere plaćene članarine za 2023. i 2024. godinu, biti uvršteni na listu korisnika koja se šalje na blagajnu bazena. Prijava se može obaviti telefonski na broj 043/220-004 ili e-mailom utib3@utib.hr
Pri dolasku na bazen potrebno se prijaviti na glavnom ulazu i pokazati člansku iskaznicu.
Unutarnji prostor kupališta, sanitarni čvor i mali bazen pristupačni su osobama s invaliditetom.
Ljetovanje u hostelu „HI HOSTEL ZADAR“, u Zadru organiziramo od 01.07.2024. do 08.07.2024., po cijeni od 350,00€ s prijevozom od Bjelovar – Zadar – Bjelovar za članove udruge, a za vanjske i pratnju, po cijeni od 380,00€. Polazak i povratak, prema dogovoru.
Uplate se mogu izvršiti u 2 (dvije) rate i to:
- I. rata – 175,00€ ….. najkasnije do 25.05.2024.
- II. rata – 175,00€ …. najkasnije do 25.06.2024.
Za vanjske i pratnju:
- I. rata – 190,00€ … najkasnije do 25.05.2024.
- II. rata – 190,00€ … najkasnije do 25.06.2024.
Napomena: Cijena je za 7 dana s tri obroka i put. Sobe su trokrevetne i šestero krevetne, kreveti su na kat i svaka soba ima svoju kupaonicu.
Za osobe u invalidskim kolicima, osigurane su tri sobe, svaka za dvije osobe u kolicima i pratnju. Za njih je osiguran prijevoz s kombijem.
Svi sudionici ljetovanja potpisuju izjavu da su upoznati s uvjetima putovanja i smještaja u hostelu „HI HOSTEL ZADAR“, te da preuzimaju na sebe svu odgovornost za eventualne posljedice nesretnog slučaja.
Ljetovanje se može otkazati najkasnije do 15.06.2024.g. kada se vrši uplata akontacije; u protivnom Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ne vraća uplaćena sredstva!
Kontakt osobe:
N. Bilek 043 220 004
Š. Diebalo 043 245 022
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu
Održat će se u četvrtak, 18.04.2024 od 10:00 do 14:00 sati,u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:
- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti
Od vanjske suradnice Miljenke Radović, dipl. iur. – možete dobiti odgovore na pitanja u vezi s Ugovorima o dosmrtnom i doživotnom uzdržavanju preko e-maila i telefona u terminu:
- E-mail: miljenka.radovic@gmail.com
- Telefon: 099 334 4600, od 11:00 do 12:00 sati.
Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, vanjska stručna suradnica Miljenka Radović, dipl. iur., članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.
za iskaz interesa korištenja usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama i osobama s invaliditetom
u sklopu projekta „Zaželi – Bjelovar“, kodni broj: SF.3.4.11.01.0351
UVJETI:
Uslugu potpore i podrške u svakodnevnom životu mogu ostvariti osobe starije od 65 godina (65 ili više godina) i odrasle osobe s invaliditetom (18 i više godina) i to:
OSOBE STARIJE OD 65 GODINA
• koje žive u samačkom ili dvočlanom kućanstvu ili višečlanom kućanstvu u kojem su svi
članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva i
• čiji mjesečni prihodi:
- za samačka kućanstva ne prelaze iznos 120 % prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta
- za dvočlana kućanstva ukupno ne prelaze iznos od 200% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta
- za višečlana kućanstva ukupno ne prelaze iznos od 300% prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža u mjesecu koji prethodi uključivanju u aktivnost projekta ili u mjesecu prije ukoliko HZMO još nije izdao podatke za mjesec koji prethodi uključivanju u aktivnosti projekta i
• koji istovremeno ne koriste sljedeće usluge - usluga pomoći u kući, boravka, organiziranog stanovanja, smještaja, osobne asistencije koju pruža osobni asistent
ODRASLE OSOBE S INVALIDITETOM
----------------------------------------------------
1 Kućanstvo je zajednica osoba koje zajedno žive i podmiruju troškove života (članak 15., Zakon o socijalnoj skrbi, NN, br. 18/22, 46/22, 119/22, 71/23). Na dvočlano kućanstvo se ne primjenjuje uvjet da obje osobe u kućanstvu moraju biti pripadnici ciljne skupine. U slučaju da nisu, pružanje usluge je prihvatljivo samo za onu osobu koja je pripadnik ciljne skupine. U slučaju da jesu, oba člana se ubrajaju u pokazatelj Specifičnog cilja i prihvatljivi su pojedinačno za prihvatljivost jediničnog troška.
2 U višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva, usluga se može pružati svakome od njih i kao takvi se ubrajaju u pokazatelj Specifičnog cilja i prihvatljivi su pojedinačno za prihvatljivost jediničnog troška. Za takva kućanstva je, neovisno o broju osoba u kućanstvu kojima se pruža usluga, potrebno dokazati da su svi pripadnici kućanstva članovi ciljne skupine.
• koje žive u samačkom ili dvočlanom kućanstvu ili višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva i
• koje imaju utvrđen treći ili četvrti stupanj težine invaliditeta – oštećenja funkcionalnih sposobnosti prema propisima o vještačenju i metodologijama vještačenja i
• koje istovremeno ne koriste sljedeće usluge - usluga pomoći u kući, boravka, organiziranog stanovanja, smještaja, osobne asistencije koju pruža osobni asistent i
• čiji roditelj ili drugi član obitelji nema priznato pravo na status roditelja njegovatelja ili status njegovatelja za potrebu skrbi o njoj
Pružanje usluge potpore i podrške uz nabavu i podjelu paketa potrepština uključuje:
• organiziranje prehrane (pomoć u pripremi obroka, pomoć u nabavi hrane i dr.) i/ili
• obavljanje kućanskih poslova (pranje posuđa, pospremanje stambenog prostora, donošenje vode, ogrjeva i slično, organiziranje pranja i glačanja rublja, nabava lijekova i drugih potrepština i dr.) i/ili
• održavanje osobne higijene (pomoć u oblačenju i svlačenju, u kupanju i obavljanju drugih higijenskih potreba i dr.) i/ili
• zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba.
DOKAZNA DOKUMENTACIJA
OSOBE STARIJE OD 65 GODINA:
• Popunjen Obrazac za iskaz interesa
• Preslika osobne iskaznice, putovnice ili dokumenta jednake ili slične vrijednosti iz kojeg je
nedvojbeno moguće utvrditi identitet i dob sudionika
• Potvrda Porezne uprave o visini dohodaka i primitaka za mjesec na koji se odnosi iznos
prosječne starosne mirovine za 40 i više godina mirovinskog staža (zadnji mjesec za koji su dostupni podaci)
• Popunjena Izjava o članovima zajedničkog kućanstva
• Medicinska dokumentacija (ukoliko je primjenjivo)
ODRASLE OSOBE S INVALIDITETOM:
• Popunjen Obrazac za iskaz interesa
---------------------------------------------------
Kućanstvo je zajednica osoba koje zajedno žive i podmiruju troškove života (članak 15., Zakon o socijalnoj skrbi, NN, br. 18/22, 46/22, 119/22, 71/23). Na dvočlano kućanstvo se ne primjenjuje uvjet da obje osobe u kućanstvu moraju biti pripadnici ciljne skupine. U slučaju da nisu, pružanje usluge je prihvatljivo samo za onu osobu koja je pripadnik ciljne skupine. U slučaju da jesu, oba člana se ubrajaju u pokazatelj Specifičnog cilja i prihvatljivi su pojedinačno za prihvatljivost jediničnog troška.
U višečlanom kućanstvu u kojem su svi članovi kućanstva pripadnici ciljnih skupina ovog Poziva, usluga se može pružati svakome od njih i kao takvi se ubrajaju u pokazatelj Specifičnog cilja i prihvatljivi su pojedinačno za prihvatljivost jediničnog troška.
U slučaju dvočlanog kućanstva i višečlanog kućanstva presliku osobne iskaznice i sl., Potvrdu Porezne uprave, odnosno, Potvrdu o upisu u Registar osoba s invaliditetom, potrebno je dostaviti za svakog člana kućanstva.
• Preslika osobne iskaznice, putovnice ili dokumenta jednake ili slične vrijednosti iz kojeg je
nedvojbeno moguće utvrditi identitet i dob sudionika
• Popunjena Izjava o članovima zajedničkog kućanstva
• Potvrda o upisu u Registar osoba s invaliditetom iz koje je vidljivo da osoba ima oštećenje
trećeg ili četvrtog stupnja težine invaliditeta – oštećenja funkcionalnih sposobnosti ili nalaz i mišljenje Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom u kojem je naveden treći ili četvrti stupanj težine invaliditeta – oštećenja funkcionalnih sposobnosti
Obrasce je moguće preuzeti sa mrežne stranice Grada Bjelovara www.bjelovar.hr ili na porti Gradske uprave, Trg Eugena Kvaternika 2, Bjelovar.
Prijave na Javni poziv s traženom dokumentacijom, potrebno je podnijeti u što kraćem roku, dok Javni poziv ostaje trajno otvoren tijekom trajanja projekta.
Prijave se podnose:
• Poštom ili osobno na adresu: Grad Bjelovar, Trg Eugena Kvaternika 2 (pisarnica, I. kat, soba br. 15) ili
• na e-mail: zmajurec@bjelovar.hr
Svi osobni podaci dostavljeni od strane tražitelja pružanja usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu, prikupljaju se i obrađuju samo u svrhu provedbe projekta „Zaželi – Bjelovar“.
Izrazi koji se koriste u Oglasu, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.
BESPLATNE PRAVNE POMOĆI
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu
Održat će se četvrtak, 28.03.2024. od 10:00 do 14:00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:
- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti
Od vanjske suradnice Miljenke Radović, dipl. iur. – možete dobiti odgovore na pitanja u vezi s Ugovorima o dosmrtnom i doživotnom uzdržavanju preko e-maila i telefona u terminu:
- E-mail: miljenka.radovic@gmail.com
- Telefon: 099 334 4600, od 11:00 do 12:00 sati.
Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, vanjska stručna suradnica Miljenka Radović, dipl. iur., članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu
Održat će se četvrtak, 18.01.2024. od 10:00 do 14:00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:
- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti
Od vanjske suradnice Miljenke Radović, dipl. iur. – možete dobiti odgovore na pitanja u vezi s Ugovorima o dosmrtnom i doživotnom uzdržavanju preko e-maila i telefona u terminu:
- E-mail: miljenka.radovic@gmail.com
- Telefon: 099 334 4600, od 11:00 do 12:00 sati.
Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, vanjska stručna suradnica Miljenka Radović, dipl. iur., članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.
Bjelovar, 17.11.2023.
Održat će se u petak, 29.12.2023. u restoranu Golub, Franjevačka ul. 6a, Bjelovar.
Raspored:
- Prijava gostiju i sudionika od 17:00 do 17:30 sati;
- Pozdravna riječ domaćina;
- Večera u 18:00 sati;
- Zabava uz glazbeni sastav „Konopa i prijatelji“, druženje i ples do 24:00 sata.
Cijena menija iznosi 20,00€.
- Aktivisti, korisnici i OA 0,00€
- Članovi, plaćena članarina 10,00€
- Gosti 20,00€
Uplate se vrše od 27.11.2023. do popune mjesta, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, svakim radnim danom od 07:00 do 14:00 sati.
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu
Održat će se četvrtak, 23.11.2023. od 10:00 do 14:00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:
- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti
Od vanjske suradnice Miljenke Radović, dipl. iur. – možete dobiti odgovore na pitanja u vezi s Ugovorima o dosmrtnom i doživotnom uzdržavanju preko e-maila i telefona u terminu:
- E-mail: miljenka.radovic@gmail.com
- Telefon: 099 334 4600, od 11:00 do 12:00 sati.
Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, vanjska stručna suradnica Miljenka Radović, dipl. iur., članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.
U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOSP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar u suradnji s Centrom za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar – CUK, organizira edukaciju članova, zaposlenika i volontera UTIB-a:
Edukacija će obuhvatiti (20 sati ukupno):
• Korištenje računala i upravljanje datotekama
• Obrada teksta (Word)
• Tablične kalkulacije (Excel)
• Prezentacije (PPT)
• Osnovna obrada fotografija (Paint)
• Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT)
• Google alati (G-mail)
Zainteresirani članovi, volonteri i zaposlenici mogu se prijaviti na broj Udruge 043/220-004, e-mailom utib2@utib.hr ili osobno, svakoga radnog dana od 07:00 do 15:00 sati u prostorijama Udruge. Prijave se primaju do popune – 12 polaznika. Termin održavanja radionica ćemo znati čim se formira grupa.
Nastava će se odvijati u informatičkom kabinetu CUK-a, Bjelovar, P. Preradovića 2, 3. kat (iznad Erste banke).
Po završetku edukacije svaki sudionik će dobiti Potvrdu.
Održat će se u petak, 20.10.2023. u restoranu Golub, Franjevačka ul. 6a, Bjelovar, s početkom u 17:00 sati
Raspored:
- Prijava gostiju isudionika od 17:00 do 17:30 sati;
- Pozdravna riječ domaćina, KZ program;
- Večara u 18:00 sati;
- Zabava uz glazbeni sastav „Konopa i prijatelji“, druženje i ples do 23:00 sata.
Uplate se vrše do 18.10.2023.u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, radnim danom od 07:00 do 14:00 sati.
Cijena menija iznosi 20,00€.
- Akivisti, korisnici i OA: 0,00€
- Članovi, plaćena člarina : 10,00€
- Gosti: 20,00€
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 11.11.2023. godine (subota) organizira izlet u mjesto
Polazak autobusa:
u 7,00 sati s autobusnog kolodvora
Cijena prijevoza i ulaza u toplice:
10,00 € za redovne članove
20,00 € za ne članove i pratnju
Dolazak u 10:00 sati
Prigodno predavanje Tvrtke Grex 10:15 do 12:00 sati
Ručak 12:00 do 13:00 sati
Uplate se vrše na blagajni udruge od 11.10.2023 do popune autobusa
Povratak: prema dogovoru
Na put je potrebno ponijeti invalidske iskaznice.
Osobe koje imaju uplaćeno putno osiguranje obavezno trebaju ponijeti važeću policu.
Na bazene zabranjeno unošenje hrane i pića!