Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

“ZAGRLI ZA RIJETKE, ZAGRLI ZA GUINNESS”

U četvrtak 25.02. 2016. godine od 10- 12 sati na Korzu ispred DM –a i Croatia osiguranja Udruga tjelesnih invalida Bjelovar kao članica HZRB organizirala je obilježavanje međunarodnog Dana rijetkih bolesti „Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness„.

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Cilj obilježavanja: međunarodnog Dana rijetkih bolesti je podignuti svjesnost javnosti o rijetkim bolestima te ukazati na probleme s kojima se oboljeli i članovi njihovih obitelji svakodnevno susreću.

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Zagrli za rijetke, zagrli za Guinness

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar pridružila se akciji rušenju Guinnessovog rekorda u najvećem foto albumu zagrljaja.Uz prigodno uređeni info pult na kojem su se dijelili promo materijali i informacije o rijetkim bolestima naši članovi oboljeli od rijetkih bolesti, volonteri, predstavnici Grada i Županije, članovi i zaposlenici UTIB-a dijelili su zagrljaje našim sugrađanima. Odaziv akcije je bio velik, sakupljeno je otprilike 1.000 fotografija zagrljaja koje će se učitati na www.hugforrare.com.
Pregled snimljenih fotografija: http://www.hugforrare.com/photo_view.php
Pruzmite dokument zahvale: Hvala Vam što ste uz nas.pdf



DAN OTVORENIH VRATA PROJEKTA „STARTUP PROGRAM”

„STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S INVALIDITETOM“

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar kao partner CeDePe-u Zagreb na projektu „StartUp Program – Mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja osoba s invaliditetom“ 19. veljače 2016. god. organizirala je Dan otvorenih vrata projekta „StartUp Program“ u prostorijama Ekonomskog fakulteta Bjelovar, u trajanju od 10:00 do 14:00 sati. Događaj je osmišljen sa svrhom predstavljanja projekta i njegovih doprinosa, s fokusom na trenutačnu aktivnost projekta – implementaciju stručne prakse.

Dan otvorenih vrata

Program Dana otvorenih vrata započeo je tiskovnom konferencijom. Prigodnim pozdravom i uvodnim govorom predsjednik UTIB-a Tomislav Novosel, prof., naglasio je važnost projekta i njegovog cilja, povećanja mogućnosti zapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom i integracije na tržište rada. Detaljnije o projektu, projektnim aktivnostima i dosadašnjim rezultatima rekla je voditeljica projekta Mia Cingesar, dipl. pol. Prisutnima se obratila i ravnateljica Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Lidija Hrastić-Novak, dr. med., koja je referirajući se na Zakon o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom istaknula benefite za poslodavce kao i poticaje za zapošljavanje OSI te relevantnost navedenog zakona za sve posloprimce i poslodavce. Tiskovna konferencija završila je predavanjem Dubravka Vlašića, rukovoditelja odsjeka za aktivnu politiku zapošljavanja HZZ-a PU Bjelovar, koji je prisutne pobliže upoznao s aktivnim mjerama zapošljavanja koje uključuju i OSI.

Dan otvorenih vrata

Dan otvorenih vrata

Nakon prvog dijela programa uslijedila je kratka pauza uz osvježenje. Drugi dio programa obilježila je radionica pod nazivom „Vještine traženja posla“ psihologinje HZZ-a PU Bjelovar Zrinke Turalija. Kroz grupni rad osobe s invaliditetom, odnosno praktikanti u sklopu projekta i ostali zainteresirani stekli su znanja o tome koje su vještine potrebne za aktivno traženje posla i, uz ostalo, kako se pripremiti za intervju s poslodavcem.
Veliki odaziv i eminentan skup na Danu otvorenih vrata potvrdili su veličinu rada i konkretnu korisnost projekta, prvenstveno za praktikante, a zatim za cjelokupnu društvenu zajednicu.

Dan otvorenih vrata

Dan otvorenih vrata

Dan otvorenih vrata

Danu otvorenih vrata prisustvovali su predstavnici ustanova i organizacija uključenih u projekt:
- Bjelovarsko-bilogorska županija
- Turistička zajednica BBŽ
- Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar
- Narodna knjižnica „Petar Preradović“
- Pučko otvoreno učilište Bjelovar
- Omega IT d.o.o.
- Društvo multiple skleroze BBŽ,
zatim praktikanti u sklopu projekta, članovi upravnih tijela Udruge te predstavnici:
- CeDePe-a Zagreb
- Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom
- Grada Bjelovara
- HZZ-a PU Bjelovar
- HGK – Županijske komore Bjelovar
- Centra za socijalnu skrb Bjelovar
- tvrtke WMD.



VALENTINOVO U KOPRIVNICI

Udruga Bolje sutra iz Koprivnice organizirala je 16.02.2016. godine prigodno druženje povodom praznika Valentinova. Nakon dolaska pozdravila je sve prisutne predsjednica Marija Mraz te poželjela ugodan boravak.

Valentinovo u Koprivnici

Valentinovo u Koprivnici

Valentinovo u Koprivnici

Volonterka je sve prisutne podsjetila zašto slavimo Valentinovo, povela nas kroz povijest obilježavanja praznika.Slijedile su igre asocijacije, čitanje priče o ljubavi, uz aktivno sudjelovanje svih sudionika.

Valentinovo u Koprivnici

Druženje je nastavljeno uz domjenak i fotografiranje.
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljalo je petero članova.



SASTANAK PREDSTAVNIKA VOLONTERSKOG CENTRA ZAGREB (VCZ-a) S PREDSTAVNICIMA ORGANIZATORA VOLONTIRANJA

Održan je u organizaciji Volonterskog centra Zagreb, u četvrtak 18. 2. 2016. godine u 14:30 sati, u prostorijama Volonterskog centra Zagreb, Ilica 29.

Sastanak je vodila gđa Jeli Prgić Znika, izvršna direktorica VCZ-a.

Teme:
- razmjena iskustava
- daljnje obveze organizatora volontiranja
- potpisivanje ugovora o pružanju mentorstva između Volonterskog centra Zagreb i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Sastanak VCZ-a s organizatorima volorntiranja

Sudionici:
- predstavnici Volonterskog centra Zagreb
- predstavnici organizatora volontiranja
- predstavnici „Lokalnog volonterskog centra UTIB“ – Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.



SAVJETOVANJE O STRATEŠKIM CILJEVIMA I OBLICIMA PODRŠKE U NOVOM ČETVEROGODIŠNJEM RAZDOBLJU

(ZAGREB, hotel Dubrovnik – 18. veljače 2016.)

Održano je u organizaciji Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, u četvrtak 18. 2. 2016. godine, Zagreb, hotel Dubrovnik.

Nacionalna zaklada je vodeća javna institucija za suradnju, povezivanje i financiranje organizacija civilnoga društva u Republici Hrvatskoj koja od 2006. godine ima međunarodno priznati certifikat HRN ISO 9001:2008 za upravljanje procesom dodjele financijskih potpora udrugama.

Savjetovanje Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva

Savjetovanje je vodila upraviteljica Nacionalne zaklade, gđa Cvjetana Plavša-Matić, mag. oec.

Javno savjetovanje bilo je prigoda da se s predstavnicima zainteresirane javnosti raspravi o svim prioritetima i mogućnosti razvoja civilnoga društva u idućem razdoblju koje će biti u znaku novih društvenih promjena i izazova.

Savjetovanje Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva

Savjetovanje Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva

Postavljeni su sljedeći strateški ciljevi:
1. građanski aktivizam
2. izgradnja kapaciteta civilnoga društva
3. međusektorska i sektorska suradnja
4. javni utjecaj i vidljivost OCD-a
5. društvene inovacije i zapošljavanje.

Također, upraviteljica je na savjetovanju predstavila rezultate internetskog savjetovanja koje je bilo otvoreno od 4. do 25. studenoga 2015. godine, a kojemu je bio cilj ocijeniti dosadašnju provedbu Strategije djelovanja Nacionalne zaklade za razdoblje 2012. − 2016. te predložiti nove strateške ciljeve i poboljšanja za iduće četverogodišnje razdoblje od 2016. do 2020. godine.

Savjetovanje Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva

Sudionici:
- zainteresirana javnost
- Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.



4. NACIONALNA KONFERENCIJA O RIJETKIM BOLESTIMA

Održana je 12.02.2016. godine u hotelu Westin u Zagrebu.

Nacionalna konferencija o rijetkim bolestima

Konferenciju je otvorio gradonačelnik grada Zagreba Milan Bandić.
Akademik Željko Rainer, predsjednik Sabora pozdravio je sve prisutne te obećao veću brigu za oboljele od rijetkih bolesti.

S obzirom da je konferencija bila s međunarodnim sudjelovanjem svoja izlaganja i iskustva prenijeli su i gosti iz Danske, Norveške, Slovenije, Makedonije te Srbije. Predavači su se složili da je potrebno poboljšati skrb o bolesnicima s rijetkim bolestima, osigurati novac za liječenje rijetkih bolesti i svakako više međusobno surađivati u dijagnostici i liječenju rijetkih bolesti.

Nacionalna konferencija o rijetkim bolestima

Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar kao članice Hrvatskog saveza za rijetke bolesti predstavljali su predsjednik UTIB-a prof.Tomislav Novosel i voditeljica kluba za rijetke bolesti UTIB-a Ines Seleš.



RADIONICA ZA UMREŽAVANJE I IZRADU PROJEKTNIH PRIJEDLOGA U SKLOPU “EUROPA ZA GRAĐANE 2014. - 2020.”

U petak 5. 2. 2016. godine u Zagrebu, u prostorima Kuće Europe, A. Cesarca 4, održana je radionica za potencijalne prijavitelje programa „Europa za građane“.

Program „Europa za građane 2014. – 2020.“ promiče aktivno europsko građanstvo, jačanje građanske participacije u Europskoj uniji, izravno utjecanje na strategije i politike, a namijenjen je jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, organizacijama civilnoga društva i drugim neprofitnim organizacijama, poput obrazovnih, kulturnih i istraživačkih institucija. Program je podijeljen u dvije cjeline: 1. Europsko sjećanje i 2. Demokratski angažman i građansko sudjelovanje koja se sastoji od tri mjere – Bratimljenje gradova, Umrežavanje gradova i Projekti civilnoga društva.

Europa za građane

Sudionike je u ime Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj pozdravila gđa Andrea Horvat, a radionicu su vodili Maja Tomičić i Luka Margan iz Ureda za udruge Vlade RH.

Europa za građane

Našoj udruzi interesantna je „Mjera projekata civilnog društva“ kojom će se poduprijeti projekti koje provode transnacionalna partnerstva i promiču prilike za solidarnost, društveni angažman i volontiranje na razini Unije.

Cilj radionice bio je okupiti predstavnike neprofitnih organizacija i jedinica lokalne i područne (samo)uprave te ih detaljno upoznati s mogućnošću ostvarivanja financijskih potpora u sklopu programa „Europa za građane“.

Uz osnovne informacije o programu te načinu prijave, sudionici su imali priliku iznijeti svoje projektne ideje te raspraviti o istima.

Teme:
- predstavljanje Programa
- predstavljanje primjera dobre prakse; Luka Rinčić, Festival tolerancije – Festival židovskog filma Zagreb i Tanja Miloš, Grad Zagreb.
- razrada projektnih ideja u grupama
- predstavljanje projektnih prijedloga i rasprava.

Europa za građane

Sudionici:
- predstavnici neprofitnih organizacija i jedinica lokalne i područne (samo)uprave
- Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Europa za građane



„LOKALNI VOLONTERSKI CENTAR UTIB“ i EDUKACIJA VOLONTERA I ZAINTERESIRANIH GRAĐANA

U četvrtak 4. 2. 2016. godine u 10 sati, u prostorijama Visoke tehničke škole Bjelovar, E. Kvaternika 4, održana je tiskovna konferencija o provedbi projekta „Lokalni volonterski centar UTIB“ financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih te edukacija volontera i zainteresiranih građana.

Edukacija volontera i zainteresiranih građana
Edukacija volontera i zainteresiranih građana

Teme:
- O projektu „Lokalni volonterski centar UTIB“ -> Tomislav Novosel, prof.
- Projektne aktivnosti, rezultati, iskustva -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
- područja djelovanja
- predviđene aktivnosti
- postignuti rezultati
- aktivnosti volontera.
- Podjela volonterskih knjižica i potvrda o volontiranju -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. i Antonia Buzuk, bacc. oec.
- Proglašenje „najvolonterke“ -> Tomislav Novosel, prof.
- najvolonterkom 2015. godine proglašena je Josipa Vitković koja je volonterskim angažmanom (pripomoć u dnevnom centru, instrukcije) uvelike doprinijela radu Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Edukacija volontera i zainteresiranih građana
Edukacija volontera i zainteresiranih građana
Edukacija volontera i zainteresiranih građana
Edukacija volontera i zainteresiranih građana

Nakon tiskovne konferencije, voditeljica projekta, koordinatorica i stručni suradnik proveli su obrazovni ciklus izobrazbe volontera kroz sljedeće teme:

- Civilno društvo i rad Udruge -> Tomislav Novosel, prof.
- Volontiranje – uvod, vrste volontera, motivacija -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
- Zakon o volonterstvu, prava i odgovornosti, etički kodeks -> Antonia Buzuk, bacc. oec.

Sudionici:
- predstavnici Grada Bjelovara
- predstavnici Centra za socijalnu skrb Bjelovar
- predstavnici II. OŠ Bjelovar
- predstavnici IV. OŠ Bjelovar
- predstavnici Gimnazije Bjelovar
- članovi upravnih tijela Udruge
- volonteri.

Edukacija volontera i zainteresiranih građana

Zahvalinica Josipi Vitković.pdf



ANTIDISKRIMINACIJSKA RADIONICA

U organizaciji UTIB-a 28. siječnja 2016.g. održana je tiskovna konferencija u sklopu trogodišnjeg programa „Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ u prostorijama Ekonomskog fakulteta Bjelovar. Kao uvod u interaktivnu radionicu pod nazivom „Antidiskriminacijska radionica“, konferencija je bila prvi dio programa osmišljenog i usmjerenog ka senzibilizaciji zainteresirane javnosti i lokalne zajednice za prava i probleme naše ciljane skupine, osoba s tjelesnim invaliditetom te podizanju javne svijesti o diskriminaciji.

Antidiskriminacijska radionica

Konferencija je započela prigodnim pozdravima i uvodnim riječima predsjednika UTIB-a Tomislava Novosela, prof., koji je referirajući se na Zakon o suzbijanju diskriminacije u Hrvatskoj naglasio važnost sustavne borbe protiv predrasuda i diskriminacije ranjivih skupina u društvu.

Antidiskriminacijska radionica

Drugi dio programa obuhvatio je radionicu koja je osmišljena u dva dijela s ciljem osnaživanja i razvijanja praktičnih vještina osoba s tjelesnim invaliditetom za prepoznavanje i prevenciju diskriminacije. Radne instruktorice iz UTIB-a Ana Listeš, bacc.therap.occup. i Josipa Vitković, prof. bile su moderatorice i voditeljice radionice.

Antidiskriminacijska radionica

Prvi dio radionice bio je namijenjen upoznavanju s pojmovima kao što su stereotipi, predrasude i diskriminacija. Kroz prezentacijski prikaz različitih oblika negativnih ponašanja i svih oblika diskriminacije te mehanizama za borbu protiv istih, naglasila se problematika današnjeg modernog života te potreba za promjenom društvenih stavova i predrasuda.

Antidiskriminacijska radionica
Antidiskriminacijska radionica

Drugi dio radionice bio je interaktivnog karaktera te je omogućio uključivanje svih sudionika u samu radionicu. Koristeći interaktivno kazalište, odnosno metodu forum-kazalište, uprizorena je scena iz svakodnevnog života. Scenski prikaz jednog dana života osobe s invaliditetom prikazao je česte oblike nepravde, unutarnje i vanjske barijere, a u izvedbi su vrlo uspješno sudjelovali i intervenirali naši članovi i gosti. Cilj ovog dijela radionice kao i metode forum-kazalište bio je putem konstruktivnog dijaloga doći do različitih načina rješavanja određenih oblika društvene nepravde.

Sudionici konferencije i radionice bili su predstavnici Bjelovarsko-bilogorske županije, predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, predstavnici Centra za socijalnu skrb, Članovi upravnih tijela Udruge i članovi Udruge.

Antidiskriminacijska radionica



TISKOVNA KONFERENCIJA O ODRŽIVOSTI PROJEKTA „OSNAŽIVANJE OBITELJI I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJ

Održana je u organizaciji Grada Bjelovara, 11. 1. 2016. godine u Bjelovaru, mala vijećnica Grada Bjelovara, E. Kvaternika 2.
Tom prilikom navedene su mjere i aktivnosti koje se poduzimaju u smislu osiguranja nastavka pružanja socijalnih usluga (radna terapija i logopedska terapija) koje su do 20. prosinca 2015. godine bile financirane iz EU projekta pod nazivom „Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju“, Grant ugovor broj HR.2.3.03-0012, u sklopu IPA IV. komponente “ Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici  faza II“, kojega je Udruga tjelesnih invalida Bjelovar provodila kao partner u projektu Hrvatskom savezu udruga cerebralne i dječje paralize.

TISKOVNA KONFERENCIJA O ODRŽIVOSTI PROJEKTA „OSNAŽIVANJE OBITELJI I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU“

Grad Bjelovar i Bjelovarsko-bilogorska županija potpisivanjem Protokola o podršci djeci s teškoćama u razvoju i njihovim obiteljima, 30. lipnja 2015. godine, prihvatili su Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar kao strateškog partnera pri razvoju socijalnih usluga u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji kojega će podržavati u radu i pružati mu logističku i financijsku podršku u skladu s financijskim mogućnostima Proračuna (https://utib.hr/invalidi-dogadjaji/potpisivanje_protokola_o_podrsci_djeci_s_teskoama_u_razvoju/).

Sukladno tomu, Grad Bjelovar je financijski podržao spomenute usluge te se one nastavljaju.

Očekuje se primjerena podrška Bjelovarsko-bilogorske županije!

Obvezu nositelja aktivnosti preuzela je udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju „Bjelovarski leptirići“ koja je, na čelu s predsjednicom gđom Slobodankom Pećar, osigurala dodatna sredstva za nastavak održivosti usluga potrebitih djeci s teškoćama u razvoju.

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar pripomagat će novoosnovanoj udruzi svojim stručnim znanjima i kapacitetima te ustupanjem prostora za održavanje aktivnosti i didaktičkom opremom. 

TISKOVNA KONFERENCIJA O ODRŽIVOSTI PROJEKTA „OSNAŽIVANJE OBITELJI I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU“

Sudionici tiskovne konferencije bili su predstavnici organizatora (gradonačelnik Antun Korušec, dipl. politolog, sa zamjenicama − Lidijom Novosel, prof. i Jasnom Višnjević, upravnom pravnicom, te pročelnik Odjela za društvene djelatnosti, mr. sc. Milan Mateković, prof.), predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar (Tomislav Novosel, prof.), predsjednica „Bjelovarskih leptirića“ (Slobodanka Pećar, bacc. admin. publ.) i pružateljice socijalnih usluga (Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup. i Matea Pleskalt, mag. logopedije).

OBRAZOVNI CIKLUS IZOBRAZBE VOLONTERA

U petak 18. 12. 2015. godine u 13 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održana je izobrazba volontera u okviru projekta „Lokalni volonterski centar UTIB“, financiranoga od strane Ministarstva socijalne politike i mladih.

Obrazovni ciklus izobrazbe volontera

Projektnim aktivnostima promoviramo razvoj volonterstva na području Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije tako što, uz ostale aktivnosti, osiguravamo volontersku pomoć u učenju / instrukcije djeci s teškoćama u razvoju (izuzev djece s oštećenjem sluha i vida, za koje za sada, nemamo kompetencije) i djeci iz socijalno i materijalno ugroženih obitelji te unaprjeđujemo partnerske odnose između organizacija civilnog društva i jedinica lokalne i područne samouprave te drugih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini u provedbi volonterskih programa.

Obrazovni ciklus izobrazbe volontera

Da bi „Lokalni volnterski centar UTIB“ osigurao resurse za obrazovne aktivnosti u području upravljanja volonterima i volonterstvu uopće, voditeljica projekta, koordinatorica i stručni suradnik proveli su obrazovni ciklus izobrazbe volontera kroz sljedeće teme:

  • Civilno društvo -> Tomislav Novosel, prof.
  • Rad Udruge -> Tomislav Novosel, prof.
  • Uvod u volontiranje -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
  • Zakon o volonterstvu -> Antonia Buzuk, bacc. oec.
  • Etički kodeks volontera -> Antonia Buzuk, bacc. oec.
  • Prava i odgovornosti volontera -> Antonia Buzuk, bacc. oec.
  • Vrste volontera -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
  • Savjeti za motivaciju -> Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Sudionici:
  • volonteri „Lokalnog volonterskog centra UTIB“ .

11. SIMPOZIJ DISTROFIČARA ISTRE

11. SIMPOZIJ DISTROFIČARA ISTRE − “REHABILITACIJA I RESOCIJALIZACIJA OBOLJELIH OD NEUROMUSKULARNIH BOLESTI”

MEDULIN (hotel „Arcus“) – 17. 12. 2015.

Održan je u organizaciji Društva distrofičara Istre, 17. 12. 2015. godine.

Cilj: potpora integraciji i socijalizaciji oboljelih članova i njihovih obitelji. 

Simpozij je otvorio predsjednik Društva distrofičara Istre, gosp. Josip Brkljača.

11. simpozij distrofičara Istre

Teme:

  • „Svakodnevica oboljelih od neuromuskularnih bolesti“ – Ljerka Hrkač, Društvo distrofičara Istre
  • „Rehabilitacija putem asisitivne tehnologije“ – Ines Delzotto, mag. rehab. cduc.
  • „Cijepljenje protiv zaraznih bolesti i neuromišićne bolesti“ – Vlasta Skopljak, dr. med. → otkriven lijek za oboljele od Dushenneove (Dišenove) mišićne distrofije − TRANSLARNA!!!
  • „Dentalna medicina i oboljeli od neuromuskularnih bolesti“ – Ivo Povrzanović, dr. med.
  • „Auto škola za osobe s invaliditetom“ – Denis Peloza, dipl. oec.
  • „Rijetke bolesti“− Vesna Škulić, Ministarstvo zdravlja
  • „Ortoped, važna karika u liječenju neuromišićnoga bolesnika“ – Marin Petrović, dr. med.
  • „Uloga palijativnog tima u liječenju neuromišićnih bolesti“ – Julijana Franinović Marković, dr. med.
  • „Rehabilitacija i liječenje neuromuskularnih bolesti“ – Adellmo Šegota, dr. med.
  • „Potpore za zapošljavanje osoba s invaliditetom“ – Arlin Gobo, HZZ Pula
  • „Primjena Canabisa u suvremenom liječenju neuroloških bolesti“ – prim. dr. sc. Dubravko Marković

11. simpozij distrofičara Istre

Sudionici:

  • predstavnici domova zdravlja Istarske županije
  • predstavnici medicinskih centara i centara socijalne skrbi
  • predstavnici udruga osoba s invaliditetom;

„STANDARDI KVALITETE SOCIJALNIH USLUGA“

Edukacija

„STANDARDI KVALITETE SOCIJALNIH USLUGA“

Održana je, u organizaciji Ministarstva socijalne politike i mladih, u srijedu 25. 11. 2015. godine, u Slavonskom Brodu, Centar za socijalnu skrb, Naselje Slavonija I, bb.

Edukacija je bila namijenjena pružateljima socijalnih usluga koji nemaju sklopljen ugovor, a žele sudjelovati u pregovorima za sklapanje ugovora s Ministarstvom socijalne politike i mladih o pružanju socijalnih usluga u mreži.

Stupanjem na snagu novog Zakona o socijalnoj skrbi (NN 157/13 i 152/14) te donošenjem „Pravilnika o standardima kvalitete socijalnih usluga“ (NN 143/14), uvođenje standarda kvalitete postalo je obavezno za sve pružatelje socijalnih usluga koji iste žele pružati u mreži.

Uvođenje standarda proces je koji će se odvijati postupno, a početna samoprocjena pružatelja usluga predstavlja jedan od početnih koraka. Stoga edukacije imaju za cilj upoznati predstavnike timova za kvalitetu sa „Smjernicama za uvođenje standarda kvalitete“ kao i praktično ih uputiti u izradu izvješća o prvoj samoprocjeni usklađenosti sa standardima kvalitete socijalnih usluga koje je potrebno izraditi u roku od tri mjeseca od dana edukacije.

Standardi kvalitete socijalnih usluga

Sudionici:

  • Udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu Virovitičko-podravske županije „Prvi znak“
  • Udruga za pomoć osobama s intelektualnim teškoćama „Jaglac“, Orahovica
  • S.O.S. – savjetovanje, osnaživanje, suradnja
  • Udruga invalida rada i ostalih OSI Virovitica
  • Dječja osječka kreativna kućica „Dokkica“
  • Mirovna grupa „Oaza“, Beli Manastir
  • Projekt građanske demokratske inicijative – PGDI
  • Centar za nestalu i zlostavljanu djecu
  • Obiteljski dom za stare i nemoćne osobe „Nada“
  • Udruga za pomoć osobama s mentalnom retardacijom Slavonski Brod
  • Obiteljski dom za stare i nemoćne osobe „Akmačić“
  • Udruga osoba s invaliditetom Slavonski Brod „Loco − Moto“
  • MI – udruga roditelja djece s posebnim potrebama
  • Udruga roditelja djece i osoba s posebnim potrebama gradova Pakraca i Lipika
  • Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.)
  • Udruga osoba s invaliditetom Daruvar
  • Udruga za pomoć osobama s mentalnom retardacijom „Korak dalje“ – Daruvar.

Standardi kvalitete socijalnih usluga

Standardi kvalitete socijalnih usluga

ANTIDISKRIMINACIJSKA RADIONICA U SKLOPU PROJEKTA „STARTUP PROGRAM”

ANTIDISKRIMINACIJSKA RADIONICA U SKLOPU PROJEKTA „STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S INVALIDITETOM“

U organizaciji UTIB-a kao partnera na projektu „StartUp Program“ održana je interaktivna „Antidiskriminacijska radionica“. Radionica je održana 15. prosinca 2015.g. u prostorijama Ekonomskog fakulteta Bjelovar uz sudjelovanje predjednika UTIB-a Tomislava Novosela, prof., predstavnika CeDePe-a Zagreb, radnih instruktorica i praktikanata u sklopu projekta.

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

Radne instruktorice iz UTIB-a Ana Listeš, bacc.therap.occup. i Josipa Vitković, prof. bile su moderatorice radionice te ujedno i voditeljice. Radionicu su osmislile i organizirale u tri dijela te u trajanju od 4 sata s ciljem razvijanja praktičnih vještina osoba s tjelesnim invaliditetom za prepoznavanje i prevenciju diskriminacije.

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

Prilikom uvoda u program radionice sve prisutne su prigodno pozdravili predsjednik UTIB-a Tomislav Novosel, prof. i Josip Koštan, projektni administrator iz CeDePe-a.
Prvi dio radionice obuhvatio je prezentacijski dio, popraćen raspravom i velikim interesom sudionika. Upoznavanje s pojmovima predrasude, diskriminacija, te učenje vještina za prepoznavanje diskriminacije uz primjere iz svakodnevnih, realnih situacija imalo je za cilj potaknuti sve prisutne na razmišljanje o tome koliko smo mi zapravo svjesni predrasuda koje posjedujemo mi sami i ljudi oko nas i o načinima suočavanja s raznim diskriminacijskim situacijama.

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

U drugom dijelu radionice koristeći interaktivno kazalište, odnosno metodu forum-kazalište, uprizorene su dvije scene iz svakodnevnog života. Scenski prikazi su dotaknuli problematiku osoba s invaliditetom, suočavanje s diskriminacijom a u izvedbi su vrlo uspješno sudjelovali i intervenirali naši praktikani. Cilj ovog dijela radionice kao i metode forum-kazalište bio je sagledati te dvije priče (probleme) iz različitih okvira i doći do različitih i najidealnijih načina rješavanja određenih oblika nepravde.

Antidiskriminacijska radionica u sklopu projekta Startup program

Nakon pauze i osvježenja treći dio radionice objedinio je video prikaze na temu diskriminacije i razvijanja empatije te kratku „igru“, kviz koji je od naših praktikanata zahtijevao znanje i vještine prepoznavanja diskriminacije u životnim primjerima.
Pored radnog dijela, ova radionica je bila prilika uspostave novih prijateljstava, lijepog druženja u ovo predbožićno vrijeme te velika potvrda truda i rada svih uključenih u projekt „StartUp Program“.

„VAŽNOST KOORDINATORA VOLONTERA I STANDARDA KVALITETE ZA VOLONTERSKE PROGRAME U RAZVOJU ZAJEDNICE

U petak, 11.12.2015. godine, u prostorijama Društva arhitekata Zagreb održana je konferencija „Važnost koordinatora volontera i standarda kvalitete za volonterske programe u razvoju zajednice“ u organizaciji Volonterskog centra Zagreb.

Važnost koordinatora volontera i standarda kvalitete za volonterske programe u razvoju zajednice

Konferencija je započela pozdravnim govorima izvršne direktorice Volonterskog centra Zagreb, Jele Prgić Znike i pomoćnice pročelnice za socijalnu zaštitu i populacijsku politiku grada Zagreba, Romane Galić. Nakon uvodnog dijela započelo je predstavljanje rezultata projekta „Solidarnost i kvaliteta u pružanju socijalnih usluga“ i predstavljanje priručnika „Menadžment volontera – vođenje volontera i volonterskih programa“ uz riječi autorica priručnika, Ivane Kordić i Jele Prgić Znike, zatim recezentice priručnika Sanje Bunić te koordinatorice volontera Zrinke Dumančić.

Važnost koordinatora volontera i standarda kvalitete za volonterske programe u razvoju zajednice

Nakon kraće pauze počelo je predstavljanje standarda kvalitete za volonterske programe uz koje je održana radionica pod nazivom: „Prednosti i izazovi u primjeni standarda kvalitete u neprofitnim organizacijama“. Poslije zaključnog dijela konferencije druženje je nastavljeno uz domjenak. Konferencija je trajala od 12,00 do 15,00 sati. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljale su Ines Seleš i Antonia Buzuk, bacc. oec. 

Stranica 49 od 68 //« First  <  47 48 49 50 51 >  Last »