Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

Tiskovna konferencija o o provedbi druge godine trogodišnjega programa (2014. − 2017.)

„SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

U četvrtak 22. 10. 2015. godine u 10 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1, održana je tiskovna konferencija o provedbi druge godine trogodišnjega programa (2014. − 2017.) Udruge, financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih.

Socijalno uključivanje

Teme:

  • Ostanak djece u svojim obiteljima, pohađanje škole u mjestu stanovanja, završetak školovanja i stjecanje primjerenoga zvanja
  • radionice dnevnog centra - Nikolina Posuda, bacc. therap. occup
  • rana intervencija i patronaža - Matea Pleskalt, mag. logopedije
  • pomoćnici u nastavi i instrukcije - Nikolina Posuda, bacc. therap. occup
  • državna matura i iskustva studenata s invaliditetom - Katarina Pospišil, članica UTIB-a

  • Zapošljavanje nezaposlenih i što duži rad zaposlenih
  • polaganje u sustavu ECDL - Tomislav Novosel, prof.
  • završen tečaj engleskoga jezika – A2 i podjela uvjerenja - Tomislav Novosel, prof.
  • StartUp program – Mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom - Ana Listeš, bacc. therap. occup.
  • Samostalno kretanje i neovisno življenje
  • osobni asistenti, pomoćnici u kući i zdravstvene usluge - Nada Bilek, med. sestra
  • pravna klinika i kombi - Tomislav Novosel, prof.

Zaključak: ovim programom Udruga značajno doprinosi prevenciji institucionalizacije djece s teškoćama u razvoju, mladih i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom, što je jedan od osnovnih preduvjeta za poboljšanje kvalitete njihova života.

Socijalno uključivanje

Socijalno uključivanje

Sudionici:
- ciljane skupine korisnika;

  • roditelji i djeca
  • studenti
  • polaznici tečaja engleskoga jezika
  • polaznici StartUp-a
  • korisnici osobne asisitencije i pomoći u kući
  • osobni asistenti i pomoćnici u kući
  • izvoditelji pojedinih aktivnosti

- članovi upravnih tijela Udruge
- predstavnici Centra za socijalnu skrb
- predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
- predstavnici Grada Bjelovara
- predstavnici I. OŠ Bjelovar, IV. OŠ Bjelovar, OŠ Veliko Trojstvo i OŠ Rovišće.



SUDJELOVANJE POLAZNIKA STARTUP PROGRAMA NA 8. SAJMU POSLOVA U HOTELU CENTRAL BJELOVAR

Dana 19.10.2015. godine u hotelu Central u Bjelovaru održan je 8. Sajam poslova u organizaciji bjelovarskog područnog ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Prilikom otvorenja Sajma nazočnima su se prigodno obratili predstavnici HZZ-a, gradonačelnik Bjelovara Antun Korušec, župan Damir Bajs i ministar rada i mirovinskoga sustava Mirando Mrsić.

Sajam poslova - StartUp program

Sajam poslova - StartUp program

Sajam poslova - StartUp program

Ovom događaju je prisustvovala i Udruga tjelesnih invalida Bjelovar u ulozi gosta. UTIB su predstavljali polaznici edukacija u sklopu projekta „StartUp Programa – Mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja osoba s invaliditetom“:  Ines Seleš, Andrea Koren, Valentina Kuzmek, Danijel Šamec, Marko Perić, Josip Zima, Martin Ivanković, Vladimir Despetović, Miroslav Kovač, Goran Tuškan, Matija Pelin i Antonio Šunjo te radne instruktorice Ana Listeš, bacc.therap.occup. i Josipa Vitković, prof.

Sajam poslova - StartUp program

Cilj projekta StartUp je povećanje konkuretnosti OSI na tržištu rada kroz razvoj vještina za zapošljavanje i mogućnosti za samozapošljavanje. Glavne aktivnosti spomenutog projekta su edukacije polaznika za konkuretna zanimanja te pronalaženje ustanova i tvrtki za provedbu stručne prakse u trajanju od 6 mjeseci, s ciljem upotpunjavanja teorijskih znanja praktičnim. Polaznici su predavanja odslušali, a slijedom toga sljedeća aktivnost projekta je selekcija potencijalnih poslodavaca, odnosno provođenje stručne prakse.

Sajam poslova - StartUp program

8. Sajam poslova je bila prilika za javno prezentiranje ciljeva aktivnosti i dosadašnjih rezultata projekta te za prvi direktan kontakt polaznika i nekih od predstavljenih poslodavaca: Vinarije Coner, Sedlić grupe, Koestlina, Daruvarskih toplica, Prime commerce, Hotela Podgora d.d., Erste banke, Županijske komore Bjelovar, Obrtničke komore Bjelovar, Zdenke mliječnih proizvoda d.o.o., Zavoda za mirovinsko osiguranje, Ivete d.o.o., Hittnera d.o.o., Vita Nove, Metalinda d.o.o., Vidika d.o.o., Tehno-drva d.o.o. i DI Čazma.

Sajam poslova - StartUp program

Polaznici su se, u pratnji radnog instruktora, predstavili navedenim tvrtkama te predali materijale o projektu StartUp i nastavne programe odslušanih edukacija. Na ovaj način provedba projekta prezentirana je dijelu javnosti i tržištu rada čime se informiralo i senzibiliziralo poslodavce o mogućnostima i sposobnostima OSI.
Naš posjet sajmu završio je kao pozitivno iskustvo u razmjeni informacija i kontakata. Određeni poslodavci su izrazili interes za projekt, a prikupljenim brošurama i materijalima stvoriti će se baza podataka s svrhom selekcije poslodavaca za stručnu praksu.

Sajam poslova - StartUp program



3. SPORTSKO NATJECANJE DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU STAROSTI OD 5 DO 14 GODINA

„MOJE PRAVO NA IGRU I SPORT“

Održano je u Zagrebu, 26. i 27. 09.2015., u organizaciji Centra za edukaciju i savjetovanje „Sunce“ iz Zagreba.

Moje pravo na igru i sport

Program „Moje pravo na igru i sport“ je sportsko-rekreativni i razvojno-kreativni program koji pruža raznolikost aktivnosti za kvalitetno ispunjavanje slobodnog vremena za djecu s teškoćama u razvoju i njihove obitelji. Ove aktivnosti provode se kontinuirano tokom čitave godine, a organizacija natjecanja jednom godišnje je prilika i mjesto gdje djeca mogu pokazati što su naučila i savladala tokom tekuće godine.

Djeca su bila podijeljena u tri starosne grupe 5 – 8 godina, 9 – 11 godina i 12 -14 godina, a natjecali su se u igrama gađanje na gol, gađanje u koš, savladavanje poligona, trčanje na 15 metara i gađanje čunjeva spužvastim lopticama.

Moje pravo na igru i sport

Po prvi puta nastupile su i tri natjecateljice iz Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i to Marieta Magdić, Mia Bugarinović i Adrijana Krog koje su postigle odlične rezultate osvojivši četiri zlatne medalje i to u kategoriji djece od 12-14 godina Marieta Magdić je osvojila prva mjesta u gađanju koša, gađanju gola i gađanju čunjeva, dok je Mia Bugarinović u kategoriji djece od 5-9 godina osvojila prvo mjesto u igri gađanje gola.

Moje pravo na igru i sport

Natjecateljice i roditelji zainteresirani su za provođenje takvih aktivnosti te ovih dana pokrećemo aktivnopst prikupljanja sredstava za nabavku potrebnih rekvizita.

Svim sudionicima od srca čestitamo na sudjelovanju i postignutim rezultatima!



27. SUSRET OSOBA S INVALIDITETOM „JESEN V MEĐIMORJO“

U subotu, 26.09.2015.  godine, u prostorima sportsko – rekreacijskog centra „DG – SPORT“ u Prelogu održan je 27. susret susret osoba s invaliditetom JESEN V MEĐIMORJO u organizaciji Društva distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec.

Maraton u kolicima

Manifestacija je okupila dvije stotine i osamdeset sudionika iz Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine. Predsjednica društva, Miljenka Radović pozdravila je prisutne, dok je gradonačelnik grada Preloga, Ljubomir Kolarek službeno otvorio susret. Pozdravnim govorima pridružila se Lidija Hrastić Novak, ravnateljica Zavoda za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom te Vlasta Hubicki, predsjednica Županijske skupštine Krapinsko – zagorske županije.

Maraton u kolicima

U okviru susreta predstavljeno je i novo kombi vozilo kojeg je župnik Preloga blagoslovio. Manifestacija se nastavila uz kulturno – zabavni program i natjecanja u pet disciplina (pikado, viseća kuglana, šah, belot i utrka u kolicima).

Maraton u kolicima

Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar osvojili su treće mjesto u pikadu. Manifestacija je trajala do popodnevnih sati.

Maraton u kolicima



KONFERENCIJA „OTVORENA VRATA EUROPSKOG SOCIJALNOG FONDA - DOBRO UPRAVLJANJE“

ZADAR (HOTEL KOLOVARE) – 18. 09. 2015.

U organizaciji Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, 18. 09. 2015. u Zadru, hotel Kolovare, održana je konferencija „Otvorena vrata Europskog socijalnog fonda - dobro upravljanje“, s ciljem informiranja što većeg broja potencijalnih korisnika o novom Operativnom programu i motiviranja potencijalnih prijavitelja da iskoriste ovu priliku koja predstavlja važan izazov za mnoge institucije i organizacije iz sektora javne uprave i civilnog društva. Konferenciju je otvorio prof. dr. sc. Mirando Mrsić, dr. med.

Dobro upravljanje

Europska komisija usvojila je Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. - 2020. u prosincu 2014. godine. Operativni program sufinancira se sredstvima Europskog socijalnog fonda. Njegova provedba omogućit će znatna ulaganja u područja zapošljavanja, socijalnog uključivanja, obrazovanja i dobrog upravljanja.

Dobro upravljanje

Europska komisija usvojila je Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. - 2020. u prosincu 2014. godine. Operativni program sufinancira se sredstvima Europskog socijalnog fonda. Njegova provedba omogućit će znatna ulaganja u područja zapošljavanja, socijalnog uključivanja, obrazovanja i dobrog upravljanja.

Dobro upravljanje

Jedno od važnih područja koja su uključena u Operativni program „Učinkoviti ljudski potencijali“ je područje dobrog upravljanja koje obuhvaća podršku organizacijama civilnog društva, socijalnim partnerima, javnoj upravi i pravosudnom sustavu.

Dobro upravljanje

Ova konferencija bila je prilika da sudionici čuju više o primjerima dobre prakse iz zemalja članica Europske unije u ovom području i razmijene mišljenja s govornicima konferencije za vrijeme panel rasprave.
Sudionici konferencije bili su predstavnici javne uprave i civilnoga društva. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup.



ČLANOVI UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR NA MARATONU U KOPRIVNICI

Povodom Europskog tjedna kretanja koji se održava od 16. do 22. rujna 2015. godine, Udruga invalida Koprivničko-križevačke županije organizirala je 18. rujna 2015. u Koprivnici 10. maraton u kolicima. Nakon okupljanja ispred Udruge COOR“ Podravsko sunce“ formiran je pod policijskom pratnjom“ Pješački vlak“.

Maraton u kolicima

Maraton u kolicima

Na Zrinskom trgu održana je utrka u kolicima u više kategorija prema tjelesnom oštećenju.
Sudjelovali su i članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar. Antonijo Šunjo je u kategoriji elektromotorna kolica osvojio treće mjesto, Miroslav Pleić u kategoriji sportaši prvo mjesto, Petar Petričić u kategoriji teže pokretni četvrto mjesto.Nakon natjecanja sudionici su uz ručak nastavili druženje.

Maraton u kolicima

Maraton u kolicima



Završna tiskovna konferencija projekta “SINERGIJOM DO USPJEŠNIJE ZAJEDNICE”

Sufinanciranog iz Europskog socijalnog fonda, u kojemu je Udruga tjelesnih invalida Bjelovar sudjelovala kao jedan od partnera Gradu Bjelovaru - nositelju projekta, održana je u srijedu 26.08.2015. godine u 11 sati, u konferencijskoj sali hotela Central u Bjelovaru, V. lisinskog 2.

Sinergijom do uspješnije zajednice

Teme:
- Predstavljanje aktivnosti i rezultata projekta Grada Bjelovara ,,Sinergijom do uspješnije zajednice” - Lidija Novosel, zamjenica gradonačelnika Grada Bjelovara, i Morana Muller, projektna administratorica
- Obraćanje predstavnika partnera na projektu (I. osnovna škola Bjelovar, II. osnovna škola Bjelovar, III. osnovna škola Bjelovar, V. osnovna škola Bjelovar, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, Pučko otvoreno učilište i Hrvatski zavod za zapošljavanje - Područni ured Bjelovar) - Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar i njeno dugogodišnje iskustvo u provođenju projekata asistencije u nastavi učenicima s teškoćama i brigom za mlade, predstavio je predsjednik Tomislav Novosel, prof.

Sudionici:
- predstavnici nositelja projekta
- predstavnici partnera
- suradničke institucije.

Sinergijom do uspješnije zajednice

Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su: Tomislav Novosel, prof., Nikolina Posuda, bacc. therap. occup., Monika Polančec, ekonomistica, Vlado Benčak, Antun Cingel i Josipa Vitković, prof.



„STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITET

Od ponedjeljka, 06. srpnja 2015.g. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i Pučkog otvorenog učilišta Bjelovar održava se edukacija u sklopu europskog projekta „StartUp Program – Mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom“.

STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Opći cilj projekta je povećati mogućnosti zapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom u Hrvatskoj te doprinijeti povećanju njihove ukupne zapošljivosti u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji i Zagrebu. Glavni nositelj projekta je CeDePe Zagreb čiji je partner Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, a provodi se u suradnji s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje – područni uredi Zagreb i Bjelovar. Kao projektni partner UTIB će raditi na poticanju i unaprjeđivanju znanja i vještina za zapošljavanje osoba s tjelesnim invaliditetom u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Aktivnosti projekta uključuju 35 nezaposlenih osoba s tjelesnim invaliditetom iz grada Zagreba i Bjelovarsko-bilogorske županije za koje su organizirane edukacije kojima će se polaznike osposobiti za zanimanja „Web dizajner i administrativni asistent“ i „Specijalist za internet marketing i prodaju“. Edukacija će trajati do 26. listopada 2015.g. kada je predviđeno polaganje završnog ispita, a time i dobivanje potvrde o stručnoj osposobljenosti.
Iz Bjelovarsko-bilogorske županije edukaciju pohađa 21 polaznik, od toga 14 osoba za „Web dizajn i web administraciju“ i 7 osoba za „Internet marketing“. Predavanja im održavaju predavači s Instituta za menadžment iz Zagreba, a obuhvaćaju teoriju i vježbe na računalima. Praktični dio nastave održava se u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta Bjelovar gdje polaznici na računalima uz pomoć predavača i radnih instruktora odrađuju praktični dio predavanja.

STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM

STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Nastava se odvija u prvenstveno radnoj no i ugodnoj atmosferi. Uz podršku radnih instruktorica Ane Listeš, bacc. therap. occup. i Josipe Vitković, prof. polaznici edukacija usvajaju i primjenjuju znanja iz raznih područja web dizajna te internet marketinga i prodaje. Angažiranjem kroz interaktivnu dvosmjernu komunikaciju polaznici sudjeluju u svakom obliku rada te razvijaju socijalne i poslovne vještine.

STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM

STARTUP PROGRAM – MOGUĆNOSTI ZAPOŠLJAVANJA I SAMOZAPOŠLJAVANJA OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM


PRIPREMA PROJEKTNOG PRIJEDLOGA – IZRADA LOGIČKOG OKVIRA

U utorak i srijedu, 21. i 22.07.2015. godine, u prostoru Saveza za pravedno društvo održane su radionice na temu izrade logičkog okvira u organizaciji regionalnog programa E-misija. Voditeljica radionice bila je Gordana Ramač iz Centra za civilne inicijative. Sudjelovalo je 12 udruga s područja Bjelovarsko-bilogorske županije.

Cilj radionice je bio da udruge pripreme projektne prijedloge na način da imaju izrađen logički okvir projekta kako bi na strukturiran način i planirani pristup bile spremne za nadolazeće natječaje. Logički okvir je zahtjev na većem broju natječaja za EU fondove i sredstva iz državnog proračuna, no on je ujedno temelj za postavljanje svakog projektnog prijedloga bez obzira traži li donator to kao obvezni prijedlog. Radionice su trajale od 10 do 15 sati.

Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Vlado Benčak i Antonia Buzuk, bacc.oec.

Projekt - Izrada logičkog okvira



SURADNJOM DO NOVIH MOGUĆNOSTI

U srijedu i četvrtak, 08. i 09.07.2015. godine, u prostorijama Veleučilišta u Bjelovaru održane su radionice u organizaciji Društva distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec u sklopu projekta „Suradnjom do novih mogućnosti“. Izvoditeljice radionice bile su Ana Kralj i Petra Pavičić iz REDEA-e.

Suradnjom do novih mogućnosti

Radionica je usmjerena udrugama civilnog društva s ciljem informiranja o mogućnostima financiranja iz strukturnih fondova Europske unije. Program prvog dana: uvod u fondove EU i mogućnosti njihova korištenja, predstavljanje faza projektnog ciklusa, tumačenje poziva za dostavu projektnih prijedloga, analiza dionika te analiza problema i analiza ciljeva. Program drugog dana: logička matrica – elementi logičke matrice, priprema projektnog prijedloga: project fiche, proračun projekta, primjeri prijavnih obrazaca – pregled osnovnih dijelova (relevantnost, metodologija, održivost, opis aktivnosti) i Ganttov dijagram – vremenski plan aktivnosti. Radionice su trajale od 9 do 15 sati.

Suradnjom do novih mogućnosti
Suradnjom do novih mogućnosti



RADIONICA – 7 NAVIKA USPJEŠNIH LJUDI

U četvrtak, 02. srpnja 2015.  godine, u prostorijama HUB IMPACT-a u Zagrebu održana je radionica na temu „7 navika uspješnih ljudi“ kao nagrada Ureda za udruge udrugama-sudionicama za pruženu podršku ovogodišnjim Danima otvorenih vrata (DOVU).

7 navika uspješnih ljudi

Voditelj radionice bio je mr. sc. Borna Lulić. Sudjelovale su 22 udruge iz cijele Hrvatske. Radionica se temeljila na istoimenom bestselleru autora Stephena R. Coveya koja je proglašena jednom od najvažnijih poslovnih knjiga 20. stoljeća. Sadržaj radionice je bio usmjeren na načela učinkovitosti koja nam omogućuju dostizanje željenih rezultata u svim područjima života.

7 navika uspješnih ljudi

Sedam načela učinkovitosti:
1. Budite proaktivni;
2. Počnite imajući na umu kraj;
3. Stavite najvažnije na prvo mjesto;
4. Pristup win-win;
5. Nastojte prvo shvatiti, a tek potom biti shvaćeni;
6. Sinergija i
7. Brušenje alata.

Radionica je trajala od 9:00 do 17:00 sati. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof. i Antonia Buzuk, bacc.oec.

7 navika uspješnih ljudi



POTPISIVANJE PROTOKOLA O PODRŠCI DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU I NJIHOVIM OBITELJIMA

BJELOVAR (mala vijećnica Bjelovarsko-bilogorska županija) – 30. 06. 2015.

U organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, 30. 06. 2015. godine u Bjelovaru, mala vijećnica Bjelovarsko-bilogorske županije, A. Starčevića 8, održano je, prema planu aktivnosti EU projekta pod nazivom „Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju“, Grant ugovor broj HR.2.3.03-0012, u sklopu IPA IV. komponente “ Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici - faza II“, potpisivanje Protokola o podršci djeci s teškoćama u razvoju i njihovim obiteljima.

Podrška djeci s poteškoćama u razvoju

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, zajedno s Centrom za rehabilitaciju Zagreb - podružnica Sloboština, Udrugom osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije i Udrugom invalida Križevci, partner je Hrvatskom savezu udruga cerebralne i dječje paralize.

Podrška djeci s poteškoćama u razvoju

Potpisivanjem Protokola suglasne strane prihvaćaju Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar kao strateškog partnera pri razvoju socijalnih usluga u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji te će podržavati u radu i pružati logističku i financijsku podršku u skladu s financijskim mogućnostima Proračuna.

Podrška djeci s poteškoćama u razvoju

Teme:
- pozdravna riječ domaćina - Tomislav Novosel - predsjednik UTIB-a, Rafael Pejčinović - predsjednik HSUCDP-a, Ružica Stipčić - ravnateljica Centra za rehabilitaciju Zagreb - podružnica Sloboština
- o projektu - Martina Jurišić - voditeljica projekta, Nikolina Posuda - koordinatorica projekta u Bjelovaru, Matea Pleskalt - pružateljica stručne podrške u obitelji
- potpisivanje Protokola o podršci djeci s teškoćama u razvoju i njihovim obiteljima te obraćanje - Damir Bajs - župan Bjelovarsko-bilogorske županije, Lidija Novosel - dogradonačelnica Grada Bjelovara, Rafael Pejčinović - predsjednik Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize, Tomislav Novosel - predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Podrška djeci s poteškoćama u razvoju

Sudionici okrugloga stola bili su predstavnici Bjelovarsko-bilogorske županije, Grada Bjelovara, Centra za socijalnu skrb, Zavoda za javno zdravstvo BBŽ; predstavnici Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize i Centra za rehabilitaciju Zagreb; predstavnici suradničkih udruga te predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar (Tomislav Novosel, prof., Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup., Matea Pleskalt, mag. logopedije, Ratko Kovačić, dipl. oec., Ines Seleš, odgajateljica).

Podrška djeci s poteškoćama u razvoju



4. RIBOLOVNO NATJECANJE

U organizaciji Kluba ribolovaca Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održano je 27.06.2015. godine na ribnjacima „Česma“ Tomaš s počekom u 08,00 sati. Na natjecanju sudjelovalo je šest ekipa:

  • Udruga tjelesnih invalida Bjelovar – 2 ekipe
  • Udruga invalida Zlatar
  • Udruga osoba s invaliditetom „Bolje sutra“ Grada Koprivnice
  • ŠRRU Česma Tomaš
  • UHDDR BBŽ

Ribolovno natjecanje
Ribolovno natjecanje
Ribolovno natjecanje
Ribolovno natjecanje
Ribolovno natjecanje

Nakon završetka natjecanja proglašeni su pobjednici i pobjedničke ekipe. Na postignutim rezultatima pobjednicima je čestitao predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar gdin Tomislav Novosel a odličja je podijelila izaslanica gradonačelnika Grada Bjelovara Antuna Korušeca gđa Jasna Grgić-Škaurin.

Svima je na kraju prijao gulaš i osvježenje koje su pripremili domaćini!

Ribolovno natjecanje



TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „SMANJIMO NEJEDNAKOSTI!“

Tiskovna konferencija o provedbi projekta usmjerenog borbi protiv siromaštva i socijalne isključenosti

„SMANJIMO NEJEDNAKOSTI!“

financiranoga od strane Ministarstva socijalne politike i mladih, održana je u srijedu 24. 06. 2015. godine u Bjelovaru, gradska vijećnica Grada Bjelovara, E. Kvaternika 2.

Smanjimo nejednakosti

Cilj konferencije bio je upoznati javnost s projektom kojim će se osnovnoškolskoj djeci iz socijalno ugroženih obitelji osigurati prehrana tijekom boravka u školi, čime se unaprjeđuje kvaliteta njihova života i smanjuje stopa rizika od siromaštva i socijalne isključenosti.

Projektom će se osigurati topli obrok za 400-tinjak osnovnoškolaca s područja Bjelovarsko-bilogorske županije do kraja školske godine 2015./2016.

Prijavitelj projekta: Udruga tjelesnih invalida Bjelovar

Partneri:
- I. osnovna škola Bjelovar
- II. osnovna škola Bjelovar
- III. osnovna škola Bjelovar
- IV. osnovna škola Bjelovar
- OŠ Mirka Pereša Kapela
- OŠ Rovišće
- OŠ Velika Pisanica
- OŠ Veliko Trojstvo.

Suradnici:
- Grad Bjelovar
- Centar za socijalnu skrb Bjelovar.

Teme:
- O projektu - Tomislav Novosel, prof. - predsjednik UTIB-a
- Model obračuna - Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. - koordinatorica projekta.

Sudionici:
- predstavnici Grada Bjelovara
- predstavnica Centra za socijalnu skrb Bjelovar
- ravnatelji osnovnih škola BBŽ
- članovi upravnih tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Smanjimo nejednakosti
Smanjimo nejednakosti



VI. MEĐUNARODNA NAUČNO-STRUČNA KONFERENCIJA

Ohrid, Makedonija, 19.-21. lipnja 2015. godine

VI. Međunarodna naučno-stručna
VI. Međunarodna naučno-stručna
VI. Međunarodna naučno-stručna

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar treću je godinu za redom sudjelovala u radu Konferencije te je predsjednik Udruge T. Novosel, u okviru teme III. Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih s posebnim potrebama, održao predavanje pod nazivom „Osnaživanje obitelji djece s teškoćama u razvoju“.

VI. Međunarodna naučno-stručna

VI. Međunarodna naučno-stručna



Stranica 44 od 61 //« First  <  42 43 44 45 46 >  Last »