Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

AKCIJA PRIKUPLJANJA DONACIJA ZA NABAVKU POTKOLJENIČNE PROTEZE

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“

U četvrtak 25. 5. 2017. godine u 14 sati, u Varaždinskim Toplicama, hotel Minerva, Trg Slobode 1, u sklopu trogodišnjeg programa „Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ financiranoga od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, održana je edukacija o Zakonu o udrugama i njegovoj primjeni za članove i zaposlenike Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“
Edukaciju je proveo Leke Sokolaj, dipl. iur.

Cilj edukacije bio je članstvo Udruge i zaposlenike detaljnije upoznati s primjenom Zakona o udrugama koji je stupio na snagu 1. listopada 2014. godine.

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“
Sudionici:
− Ljuba Štefinec, Stjepan Štefinec, Đurđa Vučetić, Zlatko Horvatić, Štefica Diebalo,
Kristijan Diebalo, Zdenka Šorša, Josip Cimerman, Antun Majurec, Ivan Vlahović,
Mirela Štefinec Plavac, Ines Seleš, Dušanka Novaković, Ivanka Filipović, Antun
Cingel, Josip Mužina, Vlado Benčak, Ana Sertić – članovi Udruge
− Nikolina Posuda i Nada Bilek – zaposlenice Udruge.

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“



Dan otvorenih vrata lokalnih EU projekata

U sklopu inicijative Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, dana 09. svibnja 2017. godine od 12,00 do 14,00 sati, održani su „Dani otvorenih vrata lokalnih EU projekata“. Na paviljonu središnjeg gradskog parka predstavljeni su projekti koji se financiraju iz EU fondova i daju doprinos lokalnoj zajednici. Uz predstavnike Grada Bjelovara i njihove projekte prisustvovala je i Udruga tjelesnih invalida Bjelovar sa svojim aktualnim projektom „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom“ te već završenim projektima „Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju“ u kojima je sudjelovala kao partner Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize Zagreb te „Startup“, program – mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja OSI u suradnji s CeDePe-om. Predstavili smo projekte, podijelili brošure i letke s naglaskom na naš aktualan projekt kojem je cilj našim korisnicima osobne asistencije povećati socijalnu uključenost i unaprijediti kvalitetu života.

Dani otvorenih vrata lokalnih EU projekata
U danu otvorenih vrata najviše su uživala djeca, pa tako i naši mlađi članovi, koji su uz svoje pomoćnike u nastavi napravili jednu likovnu radionicu, a sve to u sklopu projekta Grada Bjelovara, „Sinergijom do uspješnije zajednice“.

Dani otvorenih vrata lokalnih EU projekata
Udrugu su predstavljali predsjednik Tomislav Novosel, koordinatorica projekta Nada Bilek te voditeljica ureda Monika Polančec i suradnice na projektnim aktivnostima Nikolina Posuda i Valentina Gregurin uz prisutne članove upravnih tijela, Filipović Ivanku, Slivar Josipa, Novaković Dušanku i Majurec Antuna.



ZAVRŠNA KONFERENCIJA PROGRAMA „IN PULS“

05. svibnja 2017. godine u Hotelu I Zagrebu održana je Završna konferencija programa „IN Puls“ i Okrugli stol „Odrasle osobe s cerebralnom paralizom – izazovi u skrbi i kvaliteti života u zajednici“ povodom Nacionalnog dana osoba s cerebralnom paralizom.

Završna konferencija programa „IN Puls“
Završna konferencija programa „IN Puls“
Na završnoj konferenciji predstavljen je program „ In Puls“ koji je financiran od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku u razdoblju od 2014. godine do 2017. godine. Na završnoj konferenciji su prikazani rezultati, iskustva udruga partnera i korisnika programa. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar je bila partner na programu te je Ines Seleš kao asistent za pružanje pomoći predavaču ECDL tečaja predstavila svoje iskustvo, što je to značilo polaznicima i predavaču, te rezultate tečaja informatike u UTIB-u.

Završna konferencija programa „IN Puls“
Završna konferencija programa „IN Puls“
Okrugli stol bio je posvećen odraslim osobama s cerebralnom paralizom. Prikazani su skrbi i socijalne usluge za odrasle osobe s cerebralnom paralizom izazovima te perspektivom u budućnosti.
Vlado Benčak i Ines Seleš sudjelovali su kao predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Završna konferencija programa „IN Puls“



X. SUSRET TJELESNIH INVALIDA HRVATSKE „BJELOVAR 2017.“

U petak 12. 5. 2017. godine, u hotelu Central u Bjelovaru, održan je X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“

Skup je službeno otvoren himnom Republike Hrvatske, nakon čega je uslijedila pozdravna riječ domaćina, gosp. T. Novosela. Također, predsjednik je nazočne izvijestio o radu Udruge u prošloj godini, odnosno prikazao postignuća Udruge po značajnim područjima djelovanja:
a) redovni rad Udruge – hladni pogon
b) izgradnja kapaciteta Udruge
c) zagovaranje prava osoba s invaliditetom
d) projektne aktivnosti
e) mladi s invaliditetom u školskom sustavu
f) profesionalna rehabilitacija i zapošljavanje
g) pružanje socijalnih usluga
h) kulturno-zabavne i izletničke aktivnosti
i) sportske aktivnosti
j) suradnja s lokalnim, državnim i europskim dionicima
k) ostale aktivnosti.

Gosp. Novosel istaknuo je kako je u 2016. godini preko ugovora o radu u Udruzi radilo 23 ljudi te su 32 volontera ostvarila 1875 volonterskih sati.
Iz analize postignuća Udruge po značajnim područjima djelovanja u razdoblju od 1. 1. 2016. do 31. 12. 2016. proizlazi ukupan broj sudionika – 5218! To znači da je značajan broj članova sudjelovao u više od jedne aktivnosti, što upućuje na zaključak da su aktivnosti dobro odabrane i da su članovima od koristi!

Skup su pozdravili i važni gosti; Lidija Novosel − zamjenica gradonačelnika Grada Bjelovara, Kristina Novalić – ravnateljica Centra za socijalnu skrb te Ruža Hrga – v. d. predstojnice Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje. 

Prije sportskih natjecanja, članovi Udruge Marija Kasumović i Marko Mišić, sa suradnicom Valentinom Gregurin, pod stručnim vodstvom Irme Unušić – plesne umjetnice i pedagoginje, nastupili su s točkom inkluzivnog plesa.

Svi zainteresirani mogli su sudjelovati u zdravstvenom savjetovalištu kojega provodi stručna suradnica Udruge, gđa Nada Bilek, s pomoćnicom Ines Seleš.

Za sportska natjecanja nadležan je bio gosp. Mladen Rajković, voditelj sportskih aktivnosti Udruge.
U sportskim igrama, uz domaćina, sudjelovali su i gosti iz sljedećih udruga: Udruge invalida Križevci, Udruge osoba s invaliditetom, distrofije, cerebalne i dječje paralize i osoba s ostalim tjelesnih invalida grada Siska, Udruge osoba s invaliditetom Daruvar, Udruge osoba s invaliditetom „Bolje sutra“ Grada Koprivnice, Gradskog društva osoba s invaliditetom Đurđevac, Udruge tjelesnih invalida ILO Ivanec, Udruge osoba s invaliditetom Krapinsko-zagorske županije, Društva distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec, Udruge branitelja liječenih od PTSP-a Grada Bjelovara, UHDDR-a Bjelovar, Udruge tjelesnih invalida “LIO” Ludbreg i Udruge OSI − osoba s invaliditetom Kutina.
Nakon sportskih natjecanja uslijedilo je proglašenje pobjednika i zabava do kasno popodne uz grupu STOP.

X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“



TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „OSOBNI ASISTENTI–BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM

U okviru provedbe dvogodišnjega projekta (za razdoblje od 2017. do 2019. godine) usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“, financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., u petak 28. 4. 2017. godine u prostorijama hotela Central u Bjelovaru, V. Lisinskog 2, održana je tiskovna konferencija.

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Usluga osobne asistencije predstavlja pružanje potpore osobama (14) s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, intelektualnim teškoćama i mentalnim oštećenjima u provođenju aktivnosti svakodnevnog življenja: samozbrinjavanja, produktivnosti i socijalnih aktivnosti. Usluga se pruža 80 sati mjesečno prema unaprijed utvrđenom planu korisnika, a o pruženoj usluzi vodi se evidencija.

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Teme:
1. Ciljevi projekta, očekivani rezultati i održivost projekta – Tomislav Novosel, prof. → voditelj projekta
2. Potpisivanje ugovora o radu s osobnim asistentima i ugovora o suradnji s korisnicima – Nada Bilek, med. sestra → koordinatorica projekta i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. → eduaktorica/evaluatorica projekta
3. Dogovor o provedbi – Nada Bilek, med. sestra → koordinatorica projekta

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Sudionici:
1. predstavnici partnera − Udruge osoba s intelektualnim teškoćama Bjelovar
2. korisnici i osobni asistenti
3. predstavnici Grada Bjelovara
4. predstavnici Centra za socijalnu skrb i Zavoda za zapošljavanje
5. članovi upravnih tijela i zaposlenici udruge
6. sredstva javnoga priopćavanja.

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom



TISKOVNA KONFERENCIJA „INKLUZIVNI PLES I SPORTSKA REKREACIJA“

U okviru treće godine provedbe trogodišnjega programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“, financiranoga od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, u utorak 25. travnja 2017. godine s početkom u 16,00 sati, u sportskoj dvorani Turističko ugostiteljske i prehrambene škole u Bjelovaru, Poljana dr. Franje Tuđmana 10, održana je tiskovna konferencija pod nazivom „Inkluzivni ples i sportska rekreacija“.

Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Konferencija je započela pozdravom i uvodnim riječima predsjednika Tomislava Novosela, a nakon toga riječ je preuzela Irma Unušić, plesna umjetnica i pedagoginja koja je ujedno i voditeljica aktivnosti inkluzivnog plesa kojeg trenutno provodimo. Istaknula je kako je inkluzivni ples jedna nova dimenzija suvremenog plesa gdje se kroz različite vježbe osvještavanja tijela, plesnih improvizacija i kreativnih zadataka želi pružiti iskustvo plesnog kretanja svim osobama.

Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
O svojima iskustvima su govorili i aktivni sudionici inkluzivnog plesa, Marko Mišić i Marija Kasumović. Ističu kako radionica djeluje opuštajuće, pruža odmor za duh i tijelo nakon svakodnevnih obaveza koje imaju, te naglašavaju kako je odlično to što ne mogu pogriješiti, svaki pokret je ispravan i mogu biti kreativni.
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
U nastavku je predstavljena i sportska rekreacija naših članova o čemu je ponešto rekao certificirani voditelj rekreacije za osobe s invaliditetom, Mladen Rajković. Istaknuo je kako članovi svoje slobodno vrijeme aktivno koriste kroz bavljenje pikadom, visećom kuglanom, belotom i drugim igrama. Također je naglasio izniman uspjeh na različitim natjecanjima na kojima sudjeluju te pozdravio novopridošle članove.



PROVEDBENA RADIONICA ZA „RAZVOJ USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE ZA OSOBE S INVALIDITETOM”

U utorak, 11. travnja 2017. godine, s početkom u 10:00 sati u hotelu Panorama na adresi Trg Krešimira Ćosića 9 u Zagrebu, dvorana Kaptol 1, održana je radionica o provedbi projekata u sklopu Poziva za dostavu prijedloga “Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom.”

Provedbena radionica
Okupljenim sudionicima udruga koji su zaduženi za vođenje projekta i za vođenje financijskog poslovanja, održali su predavanje predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje iz Ureda za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije, Odjela za koordinaciju i informiranje, Ognjen Zebić, Viši stručni savjetnik i Stručni suradnik Hrvoje Konopa.

Provedbena radionica
Teme:
1. Dostava Plana nabave i početnog plana ZNS-a
2. Izvještavanja (kvartalna i završna)
3. Zahtjev za nadoknadu sredstava
4. Prikupljanje i izvještavanje o pokazateljima provedbe
5. Mjere osiguranja javnosti i vidljivosti
6. Eventualne izmjene tijekom provedbe
7. Komunikacija

Poslije izlaganja, sudionici radionice mogli su postavljati pitanja oko nejasnoća u provedbi projekta.

Provedbena radionica
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljao je predsjednik Udruge i voditelj projekta Tomislav Novosel, prof. i koordinatorica Nada Bilek.

Provedbena radionica



EDUKACIJA KORISNIKA USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE I OSOBNIH ASISTENATA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je edukacija korisnika usluge osobne asistencije i osobnih asistenata.

Edukacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u petak 7. travnja 2017. godine u prostorijama Veleučilišta, A. B. Šimića 1.

Edukacija korisnika usluge osobne asistencije
Cilj edukacije je unaprjeđenje kvalitete usluge osobne asistencije.
Edukacija je namijenjena četrnaestorici osobnih asistenata te njihovim korisnicima, a prema izrađenom planu i programu provela ju je Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup. Uz pomoć voditelja projekta Tomislava Novosela, prof. i koordinatorice Nade Bilek.

Teme:
1. Osnovni pojmovi o invaliditetu, vrste i karakteristike
2. Potrebe korisnika i usluge osobne asistencije, komponente usluga: samozbrinjavanje, produktivne aktivnosti, socijalne usluge
3. Opseg i sadržaj usluge, vrednovanje i dokumentacija.

Edukacija korisnika usluge osobne asistencije
Edukacija korisnika usluge osobne asistencije
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa edukacije:
1. razlikovati vrste invaliditeta i primijeniti osnovne principe rada s osobama s invaliditetom
2. provoditiipružatipodršku osobama s invaliditetom u aktivnostima svakodnevnog života
3. osiguravati inkluzivno okruženje za osobe s invaliditetom u suradnji sa stručnjacima iz Udruge i lokalne zajednice
4. komunicirati s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji na primjeren način
5. koristiti podršku stručnog tima Udruge.



INTERVJUIRANJE KANDIDATA ZA RADNO MJESTO OSOBNOGA ASISTENTA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., u utorak 4. travnja 2017. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, provedeno je intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta.

Intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta
Intervjuiranje su provele osobe odgovorne za provedbu Projekta:
− Tomislav Novosel, prof. – voditelj projekta
− Nada Bilek, med. sestra – koordinatorica projekta
− Nikolina Posuda, bacc, therap. occup. – edukatorica/evaluatorica projekta.
− Monika Polančec, oec. – projektna administratorica

Intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta
Intervjuiranje je u formi grupnog intervjua provedeno u tri grupe, a za 14 radnih mjesta natjecalo se 30 kandidata/kandidatkinja.

Intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta



OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!

Dana 30.03.2017. godine, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, povodom početka provedbe projekata u okviru ESF natječaja „Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom“ (http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1312), Udruga tjelesnih invalida Bjelovar održala je sastanak s novim korisnicima osobne asistencije.

Osobni asistenti
Tom prilikom, korisnici su upoznati s projektom „ OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM“, brojem i statusom potencijalnih korisnika (14), opisom očekivanih aktivnosti prema Listi procjene praćenja potreba, mogli su dobiti odgovore na postavljena pitanja oko projekta i dr.
Uslugom osobne asistencije unaprjeđuje se kvaliteta života osoba s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta te osoba s intelektualnim i mentalnim oštećenjima, dok se istodobno povećava broj zaposlenih osoba, njihovim zapošljavanjem kao osobnih asistenata.
Projekt će pridonijeti jačanju socijalnog uključivanja osoba s invaliditetom kroz daljnji razvoj i povećanje kvalitete usluge osobne asistencije.

Osobni asistenti
Ovaj radni sastanak vodili su predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i voditelj projekta, Tomislav Novosel, prof., Nada Bilek, koordinatorica projekta, Nikolina Posuda, edukatorica/evaluatorica u projektu i Monika Polančec, administratorica projekta.



RAZVOJ USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Dana 06. travnja 2017. godine, u Plaza Event Centru u Zagrebu, održana je svečanost dodjele ugovora povodom početka provedbe projekata u okviru ESF natječaja „Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom“.

Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom
Okupljenim uzvanicima obratili su se ministrica za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Nada Murganić, ministar rada i mirovinskoga sustava, Tomislav Ćorić i predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković.

Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom
Ukupna vrijednost cjelokupnog natječaja dodjele bespovratnih sredstava iznosi 115.000.000,00 kn, a sufinanciran je iz sredstava Europskog socijalnog fonda. Projekti unutar ove dodjele bespovratnih sredstava pridonijet će jačanju socijalnog uključivanja osoba s invaliditetom kroz daljnji razvoj i povećanje kvalitete usluge osobne asistencije. Uslugom osobne asistencije unaprjeđuje se kvaliteta života osoba s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta te osoba s intelektualnim i mentalnim oštećenjima, dok se istodobno povećava broj zaposlenih osoba, njihovim zapošljavanjem kao osobnih asistenata.
U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Ugovor je potpisao i preuzeo predsjednik Tomislav Novosel.



IV. SIMPOZIJ ZA VODITELJE UDRUGA OSOBA S INVALIDITETOM

Održan je u organizaciji HSUTI-ja 27. i 28 ožujka 2017. u Zagrebu u hotelu „I“.
Simpozij, koji je bio međunarodnog karaktera, otvorio je dr. Zorislav Bobuš. Dnevni red je bio opsežan, ali i izuzetno zanimljiv i koristan za sve sudionike jer su predavači iz tri ministarstva govorili o aktualnim temama vezanim uz osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju, najavili nove natječaje za projekte i programe iz nacionalnih i europskih fondova, te izmjenu određenih zakona i propisa, a u svrhu poboljšanja položaja osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju.

Simpozij za voditelje udruga osoba s invaliditetom
Također, jedna od tema je bila i financijsko upravljanje i planiranje udruga, te zakonski propisi vezani uz neprofitne organizacije gdje su također dane najvažnije informacije i upute kako bi organizacije trebale raditi.

Simpozij za voditelje udruga osoba s invaliditetom
Simpozij za voditelje udruga osoba s invaliditetom
Jedna od najvažnijih tema drugog dana, a kojoj su prisustvovali predstavnici udruga svih saveza (oko 200-tinjak), koju je uvodno predstavila Marica Mirić, a zatim pojedinačno po mjerama predstavnici svih saveza bila je predstavljanje Nacrta Strategije za izjednačavanje prava osoba s invaliditetom za razdoblje 2016 – 2020 koja je temeljni dokument za izradu lokalnih strategija u idućem razdoblju.

Simpozij za voditelje udruga osoba s invaliditetom
Na kraju Simpozija, predsjednica HSUTI, Jozefina Kranjčec, zahvalila je svim predstavnicima udruga na dolasku, te svim predvačima koji su svojim izlaganjima sudjelovali u radu Simpozija.
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljao je predsjednik Tomislav Novosel, prof. u pratnji osobne asistentice.



GODIŠNJA IZVJEŠTAJNA I IZBORNA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Sazvana je i održana na temelju zaključka Izvršnoga odbora te članka 21. Statuta Udruge u petak, 10.03.2017. godine u 15,00 sati u prostorijama hotela Central, Bjelovar, V. Lisinskoga 2.

Godišnja izvještajna i izborna skupština
Na skupštini je sudjelovalo 75 članova udruge s pravom glasa te 6-tero gostiju.
Rad skupštine odvijao se prema sljedećemu dnevnom redu:

1. Otvaranje Skupštine
a) Izbor radnoga predsjedništva i predsjedavajućeg;
b) Izbor verifikacijske komisije;
c) Izbor izborne komisije;
d) Izbor zapisničara i dva ovjerovitelja zapisnika;
2. Izvješće verifikacijske komisije;
3. Usvajanje poslovnika o radu izborne skupštine;
4. Izvješće o radu Udruge u 2016. godini;
5. Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2016. godini;
6. Rasprava o podnesenim izvješćima i njihovo usvajanje;
7. Razrješenje dosadašnjega predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije;
8. Predstavljanje kandidata za novoga predsjednika, članove Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije i njihov izbor;
9. Izvješće Izborne komisije o rezultatima glasovanja za tijela Udruge i potvrđivanje izabranih kandidata;
10. Predstavljanje i usvajanje prijedloga Strateškoga plana djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za razdoblje od 2017. do 2020. godine;
11. Predstavljanje i usvajanje Operativnoga plana djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2017. godinu s Financijskim planom;
12. Donošenje odluke o članstvu Udruge u savezima i udrugama;
13. Zaključivanje rada Skupštine.

Godišnja izvještajna i izborna skupština
Godišnja izvještajna i izborna skupština
Nakon otvaranja Skupštine, izvješća verifikacijske komisije te usvajanja poslovnika, izvješće o radu Udruge u 2016. godini podnio je predsjednik Tomislav Novosel.
Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2016. godini podnijela je Mirela Štefinec Plavac, predstavnica Nadzornog odbora.
Nakon rasprave podnesena izvješća su jednoglasno prihvaćena.
Jednoglasno je prihvaćeno razrješenje dosadašnjeg predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije.
Kandidate za članove upravnih tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar koje Skupštini predlaže Izvršni odbor, sukladno zaključcima sa sjednice održane 08.03.2017.g., pročitao je T. Novosel.
Nakon rasprave o prijedlogu kandidata, izvješće izborne komisije podnijela je Zdenka Šorša: glasovanje je izvršeno javno prema predloženom kandidacijskom listiću, svi predloženi kandidati za tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar izabrani su većinom od 73 glasa, dvoje suzdržanih.
Za predsjednika je izabran Novosel Tomislav.
Za Izvršni odbor izabrani su: Rajković Mladen, Seleš Ines, Majurec Antun, Grgić Marijana, Štefinec Ljuba, Oremović Antun, Krog Ankica (Adriana - majka zakonska zastupnica), Benčak Vlado.
Za Nadzorni odbor izabrani su: Kovačić Ratko, Štefinec-Plavac Mirela, Cingel Antun, Slivar Josip, Uremović Dragica.
Za Stegovnu komisiju izabrani su: Müller Morana, Šeruga Stjepan, Filipović Ivanka, Štefinec Stjepan, Kuzminović Marta.
Za Statutarnu komisiju izabrani su: Vučetić Đurđa, Fištrović Zlatko, Crljenac Mario, Novaković Dušanka, Mikacinić Ankica. 
Skupština jednoglasno prihvaća predloženi Strateški plan za razdoblje od 2017. do 2020. godine.
Prihvaćen je Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2017. godinu s Financijskim planom.
Donesena je odluka o produljenju članstva Udruge tjelesnih invalida u HSUTI, HSUCDP, SDDH, OSVIT, HSRB.

Godišnja izvještajna i izborna skupština
Na kraju, T. Novosel, u ime Izvršnoga odbora zahvaljuje Skupštini na radu i podršci, kritičnosti, povjerenju i razumijevanju. Poziva sve članove da u slučaju bilo kakvih nedoumica dođu u Udrugu, da se uključe u organizirane aktivnosti, prate projektne aktivnosti koje traže transparentnost, javne su i obrazlažu se na tiskovnim konferencijama, okruglm stolovima i u periodičnim dopisima članstvu.
Skupština je završila s radom u 16:53 sati nakon čega je organiziran prigodni domjenak.



TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „KOMBI KOJI ŽIVOT ZNAČI!“

Financiranoga od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, održana je u petak 03.03.2017. godine u 10 sati, u prostorijama Veleučilišta, A. B. Šimića 1.

Kombi koji život znači
Tema: Nastavak provedbe projekta „Kombi koji život znači“ – prijevoz starijih osoba s tjelesnim invaliditetom i promocija/podjela promotivnog materijala -> predsjednik Udruge T. Novosel, prof. i voditeljica projekta N.  Posuda, bacc. therap. occup.

Kombi koji život znači
Kombi koji život znači
Kombi koji život znači
Projektnim aktivnostima želimo doprinijeti borbi protiv socijalne isključenosti na području Bjelovarsko-bilogorske županije, utjecati na smanjenje stigmatizacije starijih osoba s tjelesnim invaliditetom te ojačati njihov položaj unutar obitelji i zajednice, tako što ćemo:
− poboljšati mobilnost starijih i slabo pokretnih osoba s ciljem ostanka u vlastitom domu
− osigurati prijevoz starijim osobama do liječnika i bolnice te do institucija koje pružaju javne usluge
− provoditi aktivnosti usmjerene podizanju kvalitete življenja starijih osoba.

Kombi koji život znači
Sudionici:
− predstavnici partnera: Vesna Trnski, ravnateljica Doma za statije osobe Bjelovar i Sanela Mlatilik, stručna suradnica u Centru za socijalnu skrb Bjelovar
− suradnici: Sandra Cindrić, stručna suradnica u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji i Jasna Grgić Škaurin, stručna suradnica u Gradu Bjelovaru.
− korisnici
− izvoditelji
− članovi upravnih tijela
− zaposlenici
− Sredstva javnoga priopćavanja.



RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA

U utorak, 21. veljače 2017. godine, u maloj dvorani srednjoškolskog centra u Bjelovaru, održana je prva radionica inkluzivnog plesa. Voditeljica radionice je Irma Unušić, plesna umjetnica i pedagoginja. Plesno obrazovanje stekla je u srednjoj umjetničkoj školi „Franjo Lučić“ u Velikoj Gorici na odjelu suvremenoga plesa. Vodi raznovrsne plesno – kreativne radionice i članica je izvedbenog nukleusa IMRC-a (Integrirani kolektiv za istraživanje pokreta) https://web.facebook.com/IMRC-Inkluzivni-kolektiv-za-istraživanje-pokreta-1374386972777687/ koji se bavi inkluzijom osoba s invaliditetom u suvremeni ples.

RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA
RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA
Na radionici su sudjelovali suradnica za projektne aktivnosti Valentina Gregurin, volonteri Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Snježana Miletić i Damira Vlahović te naši članovi Marko Mišić i Matija Matula. Tijekom radionice smo se bavili istraživanjem pokreta i plesa te kroz različite vježbe osvještavanja tijela, plesnih improvizacija i kreativnih zadataka, osmišljavanja vlastite koreografije, ali i opuštanja, uživali u zajedničkom druženju i iskustvu plesnog kretanja koje je dostupno svima. Kroz radionicu smo mogli iskazati svoju kreativnost osmišljavajući vlastite koreografije. Tako smo, podijeljeni u dvije grupe, osmislili i izveli koreografije koje su se bazirale na tri riječi koje smo zapisali na papir, a koje su oslikavale naše raspoloženje ili pojam koji nas opisuje. Prva koreografija prikazala je let leptira. Pokretima smo pokušali dočarati leptira i njegov let, što je ujedno i lijep nagoviještaj proljeća.

RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA
RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA
RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA
RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA
Druga koreografija je dala scenski prikaz uobičajenog druženja na kavi u veselom raspoloženju, što su naši sudionici pokušali dočarati plesnim pokretima. Radionicu smo završili opuštanjem tijela i duše uz laganu glazbu.

RADIONICA INKLUZIVNOG PLESA

Cilj radionice je socijalno uključivanje odraslih osoba s invaliditetom, doprinijeti unaprjeđenju kvalitete života i umanjiti osjećaj društvene isključenosti. Radionica pruža osjećaj pripadnosti, jedinstva, druženja, smijeha i upoznavanja novih ljudi. Radionica je trajala od 16,00 do 17,30 sati. Naši prvi sudionici su oduševljeni sudjelovanjem na kreativnoj radionici koja je namijenjena i prilagođena svima. Stoga pozivamo i ostale da se priključe, a sve što je potrebno ponijeti je volja i želja, jer postati dio nečega novoga, otkrivamo sebe i radimo na svojem razvoju.




Stranica 3 od 25 //« First  <  1 2 3 4 5 >  Last »