Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

382. OBAVIJEST

382. OBAVIJEST

Poštovani, obavještavamo vas o sljedećem:
1. Redovna izvještajna skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održana je 17.03.2023.
godine. Usvojena su izvješća o radu i financijskom poslovanju Udruge u 2022. godini. Predstavljen
je i usvojen Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2023. godinu s
Financijskim planom. Donesena je odluka o članstvu Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u savezima
i udrugama.
2. Kulturno zabavna večer pod nazivom “Pozdrav proljeću“ održat će se u petak, 28.04.2023. u
restoranu Golub, Franjevačka ul. 6a, Bjelovar, s početkom u 17:00 sati.
Raspored:
• Prijava gostiju i sudionika od 17:00 do 17:30 sati;
• Pozdravna riječ domaćina, KZ program;
• Večera u 18:00 sat;
• Zabava uz glazbeni sastav “Stare staze“, druženje i ples do 23:00 sata;
Uplate se vrše do 26.04.2023.g. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, radnim danom
od 07:00 do 14:00 sati.
Cijena menija iznosi 20,00€. Kotizacija za članove udruge iznosi 7,00€; zaposlenici, radna skupina,
OA i KOA u kolicima ne plaćaju kotizaciju.
3. XVI. Susret udruga tjelesnih invalida Hrvatske «Bjelovar 2023» održat će se u petak,
09.06.2023. u restoranu Šljukin Gon, Đurđevačka cesta 167, 43000 Bjelovar s početkom u 09:00
sati.
Raspored:
• Prijava gostiju i sudionika 09:00 do 09:30;
• Pozdravna riječ domaćina;
• Prigodni program;
• Doručak;
• Sportska natjecanja;
• Proglašenje pobjednika i podjela priznanja;
• Ručak u 14:00 sati;
• Zabava uz glazbeni sastav „Konopa i prijatelji“ do 17:00 sati.
Uplate se vrše do 07.06.2023.g. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, radnim danom
od 07:00 do 14:00 sati.
Cijena menija (doručak, ručak i piće) iznosi 30,00€ po osobi. Kotizacija za članove udruge iznosi
10,00€; zaposlenici, radna skupina, OA i KOA u kolicima ne plaćaju kotizaciju.
4. Ljetovanje u hostelu „Bjelovar“, u N. Vinodolskom, organiziramo u suradnji s gradom
Bjelovarom od 21.08. do 28.08.2023. godine, po cijeni od 210,00€ po osobi.
Polazak za Novi Vinodolski je u 08:00 sati, 21.08.2023. s autobusnog kolodvora; na autobusnom
kolodvoru treba biti u 07:30 sati;
Smještaj u 1. zgradi koja je ukupnog kapaciteta 34 ležaja
* po potrebi može se dodati par kreveta
* 3 sobe: 10 kreveta, 11 kreveta i 13 kreveta
* 2 sanitarna čvora (po jedan na katu i u prizemlju)
Uplate se mogu izvršiti u 3 (tri) rate i to:
- I. rata – 70,00€ ….. najkasnije do 31.05.2023.
- II. rata – 70,00€ …. najkasnije do 30.06.2023.
- III. rata – 70,00€ … najkasnije do 31.07.2023.
Kontakt osoba: Š. Diebalo, 043 245 022
5. Ljetovanje u hostelu „HI HOSTEL ZADAR“, u Zadru organiziramo od 07.07.2023. do
14.07.2023., po cijeni od 300,00€ + troškovi prijevoza Bjelovar – Zadar – Bjelovar. Polazak i
povratak, prema dogovoru.
Uplate se mogu izvršiti u 4 (četiri) rate i to:
- I. rata – 100,00€ ….. najkasnije do 15.05.2023.
- II. rata – 100,00€ …. najkasnije do 30.05.2023.
- III. rata – 100,00€ … najkasnije do 15.06.2023.
- IV. Rata – 100,00€ - troškovi prijevoza do 04.07.2023.
Napomena: Svi sudionici ljetovanja potpisuju izjavu da su upoznati s uvjetima smještaja u hostelu
„HI HOSTEL ZADAR“, u Zadru prilikom ljetovanja od 07.07. do 14.07.2023. u organizaciji
Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te da preuzimaju na sebe svu odgovornost za eventualne
posljedice nesretnog slučaja.
Ljetovanje se može otkazati najkasnije do 15.06.2023.g. kada se vrši uplata akontacije; u protivnom
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ne vraća uplaćena sredstva.
Kontakt osobe: N. Bilek 043 220 004
Š. Diebalo 043 245 022
6. Ostvarivanje usluge osobnog asistenta: Molimo potrebite članove s najtežom vrstom i
stupnjem tjelesnog invaliditeta, od 18 do 65 godina starosti, Barthelov indeks ≤ 45, da nam se jave
radi priprema dokumentacije za dobivanje usluge osobnog asistenta.
7. Pravna pomoć – pravne savjete jednom mjesečno u prostorijama Udruge daju kliničari Pravne
klinike Pravnoga fakulteta iz Zagreba. Također, pravnu pomoć možete zatražiti od Pravobraniteljice
za osobe s invaliditetom koja sa svojim suradnicima pruža savjetodavnu pomoć osobama s
invaliditetom o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa. Tel.: 01/6102-170; Fax:
01/6177-901; http://www.posi.hr
Vanjska stručna suradnica Miljenka Radović, dipl. iur. – daje pravne savjete o mogućoj
štetnosti ugovora o doživotnom i dosmrtnom uzdržavanju; kontakt: 099 334 4600, od 11:00 do
12:00 sati, miljenka.radovic@gmail.com
8. Volonterski centar UTIB - Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova,
zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu Udruzi u administrativnim, intelektualnim ili
socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik pomoći. Ukoliko želite
volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite https://utib.hr/volonteri.
9. Uslugu kombi prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže
pokretnih osoba vršimo kombi vozilom s podiznom rampom po cijeni: start – 1,33€ + 0,13€/km.
Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od ponedjeljka do petka na broj 043 220 004 najmanje 4
(četiri) dana ranije. Ako je čekanje korisnika vožnje duže od 4 sata tada se cijeni dodaje iznos
vrijednosti pola propisane dnevnice. Sredstvima odobrenih projekata, članovima UTIB-a omogućili
smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od
24.03.2020., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio odluku: usluga prijevoza
članova za vrijeme provedbe odobrenih projekata iznosi: start 1,33€ + 0,07€/km. Svim članovima
odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km
sveukupno.
Za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom
odnosu usluga prijevoza je besplatna. Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže
potreba, izvršiti izmjenu ove odluke.
10. Mali bazen u sklopu gradskih bazena Bjelovar prilagođen je osobama s invaliditetom.
Početkom kupališne sezone bit će na raspolaganju našim članovima. Više informacija možete
saznati nakon početka kupališne sezone u Udruzi ili na https://utib.hr/invalidi-vijesti/.
11. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b., radi
ponedjeljkom i četvrtkom od 17,00 do 19,00 h. Vježbanje je besplatno i odvija se pod stručnim
vodstvom trenera. Svi članovi zainteresirani za vježbanje mogu se javiti u Udrugu ili direktno u
teretanu za vrijeme radnog vremena.
12. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održavat će se svakog utorka od
16:00 do 18:00 sati u Dvorani mjesnog odbora Trojstveni Markovac.
13. Aktivnosti Ribolovnog kluba odvijaju se prema rasporedu natjecanja Udruge i suradničkih
udruga. Zainteresirani članovi mogu se javiti u Udrugu.
14. Članove zainteresirane za stolni tenis obavještavamo da su treninzi ponedjeljkom i srijedom od
14,00 do 15,00 h u ulici J. Draškovića 1, Bjelovar (stari vatrogasni dom).
15. U okviru odobrenih programa i projekata koje Udruga tjelesnih invalida Bjelovar provodi,
organizirat će se:
• Tečaj engleskog jezika
• Tečaj e-Građani uz edukaciju za rad na Zoom aplikaciji, komunikacijskim platformama, MS
teams i sl.
• Instrukcije za djecu u školskom sustavu iz matematike, fizike, engleskog jezika ili potrebitih
predmeta i pomoć u pisanju domaćih zadaća
• Organizaciju priprema i polaganja vozačkoga ispita „B“ kategorije u prilagođenim
automobilima;
• Osnove fotografije, fotodizajn;
• Zdravstveno savjetovalište: u mogućnosti smo organizirati mjerenje tlaka krvi, mjerenje
šećera u krvi, savjeti prema zdravstvenom statusu. Zdravstveno savjetovalište radi u
prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.
• Literarne i glazbene radionice – radionice su zamišljene kao interaktivno druženje i
razmjena iskustava, uz stručnu podršku i vodstvo. Na literarnim radionicama obrađivat će se
teme literarnog stvaralaštva dok glazbene radionice obuhvaćaju formiranje mješovitog zbora
i uvježbavanje osnova glazbe.
• Usluge logopeda
16. Izleti – Udruga povremeno organizira izlete uz prijevoz autobusom ili prilagođenim kombi
vozilom. Svi članovi koji žele sudjelovati na izletima obavezno se moraju prijaviti kako bi se
izradio popis zainteresiranih članova.
17. Dojava promjene podataka članova – Molimo sve članove da pravovremeno javljaju sve
promjene podataka npr. adresa, broj telefona, promjena radnog statusa, odabir željenih aktivnosti,
kako bismo ih kvalitetnije proveli. Nadalje, e-mailom obavještavamo članove o novostima iz
područja rada Udruge ili drugim važnim obavijestima stoga svoju e-mail adresu svakako javite u
Udrugu ili na utib-ured@utib.hr.
18. Članarina: Članovi koji nisu platili članarinu za 2022. godinu brisani su iz evidencije;
Članarinu u iznosu od 10,00€ za 2023. godinu možete uplatiti najkasnije do 31.03.2023. godine
na blagajni ili putem uplatnica koje smo vam poslali.
19. Nabava kombija – Pozivamo vas da se uključite u akciju prikupljanja sredstava za nabavu
kombi vozila s podiznom rampom za prijevoz osoba u invalidskim kolicima. Više na:

https://utib.hr/i-mi-i-vi-za-kombi-svi
20. Otvorena kampanja „Bjelovar – prijatelj ranjivih skupina“. Više na:
https://utib.hr/invalidi-dogadjaji/tiskovna_konferencija10/

image

21. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete
saznati putem:
- oglasne ploče
- telefonom na 043 220 004
- pregledom obavijesti i događanja na https://utib.hr/invalidi-vijesti/

Stranica 1 od 1 //