Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

TISKOVNA KONFERENCIJA I DONIRANJE RAČUNALNE OPREME ČLANOVIMA

Povodom završetka prve godine trogodišnjeg programa „Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ održana je dana 14.06.2021. godine (ponedjeljak), ispred prostorija Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, Bjelovar.
Opći cilj programa: razvoj alternativnih inovativnih usluga s ciljem prevencije institucionalizacije djece i mladih s teškoćama u razvoju, mladih i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom, te povećanje kvalitete njihova života i života njihovih obitelji.
Posebni ciljevi su:
1. Djeca i mladi – ostati u svojim obiteljima, pohađati školu u mjestu stanovanja, završiti škole i fakultete koji osiguravaju konkurentnost na tržištu rada.
2. Odrasle osobe, zaposleni i nezaposleni koji bi htjeli raditi – da se zaposle i da što duže rade.
3. Starije osobe s tjelesnim invaliditetom – samostalno kretanje u zajednici, samostalnost i neovisno življenje.

image

Odlukom Izvršnog odbora dio otpisane opreme je rashodovan i tehnološki dorađen; sudionicima predmetnog programa donirana su dva (2) laptopa i jedno (1) stolno računalo. Na taj način, u granicama mogućnosti, pomogli smo korisnicima da se snađu u novim okolnostima COVID-19; počeli smo graditi mehanizme koji će nam omogućiti da u idućim razdobljima imamo višu razinu otpornosti na slične situacije.

image

Kao partner, u suradnju s Gradom Bjelovarom, provodili smo projekt “Mi to možemo”; podrška nezaposlenim, dugotrajno nezaposlenim osobama, osobama s invaliditetom i primateljima minimalne zajamčene naknade u procesu socijalnog uključivanja i zapošljavanja na bjelovarskom području. Od planiranog uključivanja 60 dugotrajno nezaposlenih osoba, ukupno je bilo uključeno njih 76. Osim UTIB-a partneri na projektu bili su Udruga osoba oštećena sluha BBŽ, Centar za socijalnu skrb Bjelovar i Hrvatski zavod za zapošljavanje PU Bjelovar. Programe obrazovanja odraslih u sklopu projekta završila je ukupno 41 osoba, od toga deset (10) članova UTIB-a. Njima su ovom prilikom donirani prikladni tableti koji će im olakšati lakše savladavanje gradiva i prepreka u napredovanju. Tablete su dobili:
Milkica Basta
Suzana Petreković
Delimir Obrazović
Đurđica Crkvenac
Anđelko Petričević
Mihael Mandić
Karla Polančec
Katica Djak
Dalibor Grubač
Luciano Bosanac

image

SEMINAR – GDPR - USAVRŠAVANJE SLUŽBENIKA ZA ZAŠTITU OSOBNIH PODATAKA

U utorak, 01.06.2021. godine od 9:00 do 14:00 u Hotelu Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb, u organizaciji tvrtke Mapa znanja d.o.o. održan je seminar GDPR – Usavršavanje službenika za zaštitu osobnih podataka, predavač Tatjana Salopek.

image

Svrha ovog seminara je u najvećoj mogućoj mjeri ukazati službenicima za zaštitu osobnih podataka, te ostalim zainteresiranim osobama, koja su područja obrade osobnih podataka problematična odnosno koje su najčešće greške voditelja obrade i izvršitelja obrade prilikom obrade osobnih podataka, te što je sve potrebno poduzeti kako bi u cijelosti uskladili obradu osobnih podataka u svom poslovanju sa odredbama GDPR-a i time izbjegli poprilično visoke kazne kojima će biti potencijalno izloženi u slučaju neusklađenosti sa novom europskom regulativom u području zaštite osobnih podataka.

image

Ovaj seminar je namijenjen prije svega osobama koje su imenovane službenicima za zaštitu podataka, ali i ostalim zainteresiranim osobama, a koji obzirom na svoje zadaće moraju pratiti praktičnu primjenu GDPR-a kako bi osigurali adekvatno provođenje odredbi GDPR-a.

image

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na seminaru su sudjelovali predsjednik Tomislav Novosel, prof. i Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica.

KONFERENCIJA ZA VODITELJE UDRUGA OSOBA S INVALIDITETOM

Dana 31. svibnja 2021. godine u hotelu ‘’Diplomat’’ u Zagrebu, u organizaciji HSUTI, održana je ‘’Konferencija za voditelje udruga osoba s invaliditetom’’.

Konferencija je održana u okviru prve godine provedbe trogodišnjeg Programa ‘’Socijalizacija, edukacija i rekreacija osoba s invaliditetom’’ kojeg financijski podržava Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.

image

Konferenciju je uz pozdravni govor svečano otvorio Predsjednik Republike Hrvatske, gospodin Zoran Milanović, istaknuvši kako udruge osoba s invaliditetom odrađuju jako važan posao u kojemu im pomaže država.
Milanović je naveo primjer dvoje liječnika s KBC-a u Osijeku koji sele u Dansku kako bi njihovo dijete s autizmom imalo bolje uvjete i skrb u nastavi.
- Uz sve ono što mi pokušavamo, radimo i napredujemo ta razina skrbi u Danskoj je tolika da je to bio glavni okidač da Hrvatska izgubi dvoje relativno mladih liječnika koji su mogli sigurno raditi još 25 godina, rekao je na konferenciji u sklopu prve godine provedbe trogodišnjega programa “Socijalizacija, edukacija i rekreacija osoba s invaliditetom”.

Istaknuo je kako je riječ o važnoj temi te naglasio kako udruge rade važan posao. Sudionicima konferencije poručio je da trebaju iskoristiti novac iz Europskih fondova.
- To sve treba iskoristiti, svaki euro.To je naprosto je činjenica i radi toga jesmo u Europskoj uniji, istaknuo je Milanović.

image

Uz Predsjednika Republike Hrvatske, Konferenciji su prisustvovali pomoćnik ravnatelja HZZ – ESF - Ante Džapo, Pravobraniteljica za OSI – Anka Slonjšak, Državna tajnica u MROSP – Margareta Mađerić, te Državni tajnik u MZO – Tomislav Paljak.
U svrhu osnaživanja mentalnog zdravlja prof.reh. Darko Kobetić prisutnima je održao radionicu o emocionalnoj stabilnosti u izazovnim periodima života.

Predstavnici 50 udruga članica HSUTI iz svih krajeva Hrvatske imali su priliku dobiti vrijedna znanja i informacije na aktualne teme kao što su Financiranje projekata iz EU fondova – ESF, Poslovni plan – temelj uspješnog projekta, Republika Hrvatska u ozračju donošenja novog Strateškog dokumenta za osobe s invaliditetom, kao i o novom natječaju za pomoćnike/asistente u nastavi za udruge OSI.

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u radu Konferencije sudjelovao je predsjednik Tomislav Novosel, prof. s pratnjom.

Više o svemu: https://www.youtube.com/watch?v=WE4sQGREzxg

POLAGANJE „B“ KATEGORIJE VOZAČKOG ISPITA

U Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar http://www.utib.hr u toku je provedba prve godine Trogodišnjeg programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih s tjelesnim invaliditetom„ financiranog od Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike. U suradnji s Autoškolom „Instruktažni centar Križevci“ u toku je aktivnost Polaganje „B“ kategorije vozačkog ispita za članove UTIB-a.

image

image

Autoškola ima vozila koja su prilagođena osobama sa invaliditetom. Četvero kandidata, Tomrecaj Rafael, Kašnik Marko, Magdić Marieta i Hrlić Jasmina dobili su, nakon liječničkog pregleda, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za upravljanje vozilima. Nakon odslušanog teorijskog dijela Prometnih propisa i sigurnosnih pravila i Pružanje pomoći osobama ozlijeđenim u prometnoj nesreći putem ZOOM aplikacije, kandidati su pristupili ispitima koje su položili. Kandidati su stekli uvjete za obuku u vozilima, te će nakon propisane vožnje od 35 sati pristupiti ispitu polaganja upravljanja vozilom.

SVEČANA DODJELA UVJERENJA POLAZNICIMA PROGRAMA ZA VODITELJE I SURADNIKE U PISANJU I PROVEDBI EU PRO

Dana 25.05.2021. (utorak) s početkom u 16.00 sati u glavnom gradskom parku, Trgu Eugena Kvaternika na paviljonu, održana je svečana dodjela uvjerenja polaznicima Programa Centra za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar pod nazivom „Program usavršavanja voditelja i suradnika u pisanju i provedbi EU projekata“ koje je uspješno završilo 18 polaznika.

image

Naime, riječ je o edukaciji koja je počela 09.11.2020. godine u CUK Bjelovar, a provodila se prema Rješenju Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Prema kurikulumu, za voditelje projekata planiran je ukupan broj sati od 160, a za suradnike 130 sati. Dobivanjem certificiranog Uvjerenja, odobrenog pri Ministarstvu znanosti i obrazovanja RH, polaznici su osposobljeni pripremati projektnu dokumentaciju za nove natječaje fondova i programa Europske unije u novom programskog razdoblju 2021 – 2027. Isto tako, po dobivanju Uvjerenja, polaznici će ih moći upisati u svoje e-radne knjižice.

image

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar iznjedrila je svojih pet članova i zaposlenika Udruge, koji su radeći i učeći, vrijedno, marljivo i ambiciozno, priveli kraju obrazovanje koje je trajalo pet mjeseci.

image

Program usavršavanja uspješno su završili: Tea Bošnjak, Mladen Rajković, Mirela Štefinec-Plavac kao voditelji projekta, te Vlado Benčak i Nada Bilek, kao suradnici na projektima.
Može se reći, da malo koja Udruga u Republici Hrvatskoj ima do te mjere obrazovan projektni tim osposobljen za pisanje i provedbu EU projekata, te koja je u fazi pripreme projektne dokumentacije kojom bi se prijavila i konkurirala snažnim i realnim projektom na raspisanom natječaju.

image

Svečano uručenje Uvjerenja polaznicima predala je ravnateljica CUK-a Bjelovar Zvjezdana Galkowski uz same riječi pohvale i iznimne zahvalnosti za svaku moguću suradnju, razumijevanje, uz nadu da će projektni prijedlozi ugledati svijetlost dana. Uz ravnateljicu, s ponosom je čestitala svim polaznicima voditeljica programa i mentorica Adela Zobundžija, koja je sa pregršt strpljenja, truda, savjeta pripremila projektne timove za izlaganje završnih radova.

image

Nakon uručivanja Uvjerenja, članovi i zaposlenici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar uz predsjednika Tomislava Novosela prof., obilježili su ovaj značajan događaj prikladnim osvježenjem u Bistrou „Franz“. 

ORGANIZACIJA LOGOPEDSKIH VJEŽBI U OKVIRU TROGODIŠNJEG PROGRAMA

Provedbom prve godine Trogodišnjeg programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih s tjelesnim invaliditetom„ financiranog od Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ostvarila je suradnju sa logopedskim kabinetom „Demosten“ iz Bjelovara, Blagoja Berse 1/26, Bjelovar te time posvetila posebnu pažnju djeci i mladima s tjelesnim invaliditetom u osnovnoškolskom obrazovanju s ciljem prevencije institucionalizacije i povećanja socijalnoga uključivanja u zajednicu.

image

Logopedski kabinet „Demosten“ pod vodstvom logopedice Lane Šramek Barišić, mag. logoped, čini prikladan, adekvatan i pristupačan kabinet te po primjerenim programima, uz procjenu, prilagođava se problemu i dijagnozi djeteta. Kroz dvije i pol godine kroz Kabinet je prošlo 192 djece, mladih ljudi i odraslih zbog različitih teškoća i iz različitih potreba.
Problemi sa kojima se susreće:
• poticanja ranog komunikacijskog i jezično-govornog razvoja
• jezično-govornih teškoća svih vrsta
• izgovornih (artikulacijskih) teškoća
• različitih sindroma (Down, DiGeorge) i višestrukih teškoća
• poremećaja iz spektra autizma
• teškoća socijalne komunikacije
• pragmatičkih jezičnih poremećaja
• dječje govorne apraksije
• fonoloških teškoća
• mucanja
• disleksije, disgrafije, diskalkulije i ostalih teškoća čitanja i pisanja
• teškoća učenja
• afazija
• selektivnog mutizma
• poremećaja glasa
• i ostalih teškoća otvorene etiologije

image

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar trenutno ima jednu članicu koja, uz podršku majke i obitelji, polazi tretmane logopedskih vježbi, prema dogovorenom terminu, jednom tjedno, u kabinetu „Demosten“. Kako sa djetetom tako i sa roditeljima, radi se na shvaćanju i poimanju problema te kako da roditeljima koji su bili u strahu i grču, dati nadu i da ishod pozitivno utječe na obiteljsku dinamiku.

SASTANAK LITERARNE SEKCIJE UTIB

Dana 14.05.2021. (petak) u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, Bjelovar, u 12:00 sati održan je sastanak literarne sekcije u dogovoru sa predsjednikom Udruge Tomislavom Novoselom, prof. i voditeljicom literarne radionice Đurđom Vučetić, prof.

image

Radionica je namijenjena svim zainteresiranim odraslim članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, a zamišljena je kao interaktivno druženje i razmjena iskustava. Na literarnim radionicama obrađivat će se teme literarnog stvaralaštva uz stručnu podršku i vodstvo. Nakon uvodnog dijela sastanka, „literarke“ su prionule na posao te već započele svoju zajedničku zbirku stvaralaštva, te cijelu priču zaokružili prigodnim osvježenjem u Bistrou „Franz“.

image

Sudionici sastanka:
1. Voditeljica sekcije Đurđa Vučetić, prof.;
2. Polaznice radionice: Nada Vranko-Nagy, Javorka Pangerčić, Andrea Gabud, Ljiljana Mecner, Branka Kolar, Milkica Basta;
3. Voditeljica projektnih aktivnosti: Tea Bošnjak, bacc.oec.

DRŽAVNO PRVENSTVO U STOLNOM TENISU ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Stolnotenisači s invaliditetom STKI „Sokola“ iz Bjelovara nastupili su na Državnom prvenstvu u stolnom tenisu za osobe s invaliditetom održanom od 07. do 09.05.2021. godine u Svetom Martinu na Muri.

image

Na prvenstvu je nastupilo 106 natjecatelja iz 16 klubova iz cijele Hrvatske, a boje Sokola su branili Mladen Rajković (UTIB) u kategoriji 2 (kolica), Vladimir Ivezić u kategoriji 3 (kolica), Josip Slivar (UTIB) u kategoriji 9 (stojeći), Florijan Kozić u kategoriji 10 (stojeći), Marijeta Magdić (UTIB) u ženskoj konkurenciji i Vlatko Kovačić kao trener i igrač u općoj kategoriji. Cjelokupni angažman i organizacija bila je u rukama Kluba, kao i organizacija kombija Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te vozača Dražena Horvata.

image

Do medalje je došao Mladen Rajković u kategoriji 2 (kolica) osvojivši treće mjesto i Marijeta Magdić, dok je Vlatko Kovačić osvojio četvrto mjesto, a ostali natjecatelji su svoje nastupe završili u grupnoj fazi natjecanja.

TEČAJ ENGLESKOGA JEZIKA ZA ČLANOVE UTIB-A – početna i napredna grupa

U srijedu, 24.03.2020. godine, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, u okviru Trogodišnjeg programa „Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ počeo je tečaj engleskoga jezika za članove, kojega vodi gospođa Jasmina Damjanović, prof. 

image

Tečaj engleskoga jezika održava se dva puta tjedno, u trajanju od 90 minuta u prostorijama Udruge, te ga trenutno polazi 12 članova. Zbog epidemioloških mjera, ali i takve zainteresiranosti, tečaj iz engleskog jezika podijelili smo u dvije grupe – početni i napredni.

image

Tečaj je osmišljen tako da se sa polaznicima početne grupe prolaze programi općeg i kulturnog snalaženja i govora u vremenu i prostoru u kojem se nalaze u tom trenutku (bolnica, trgovina, aerodrom, banka, javna površina i mnoge druge…), dok sa naprednom grupom sadržaj programa sastoji se od konstruktivne rasprave (znanstveno – teorijske rasprave, projekti…).

Po završenom tečaju uspješni polaznici dobivaju svjedodžbu.

Početna grupa: Milkica Basta, Dragica Galović, Josip Jurmanović, Nevenka Ćurić, Nada Vranko-Nagy, Vesna Orober, Jelica Božinović.
Napredna grupa: Nikolina Modrić, Nikola Tašić, Đurđa Vučetić, Snježana Marić, Luciano Bosanac.

EDUKACIJA ZA ČLANOVE UTIB-A: OSNOVE INFORMATIKE, E-GRAĐANIN

U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, u suradnji s „Centrom za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar - CUK“, organizira edukaciju članova, zaposlenika i volontera UTIB-a.

image

Edukacije koje počinju 09.03.2021. odvijaju se u dva dijela :
PRIPREMNI DIO – OSNOVE INFORMATIKE:
Rad računalom, Internet, e-pošta;
GLAVNI DIO – e-GRAĐANIN:
UVOD U e-USLUGE U RH, JAVNI PRISTUP e-USLUGAMA, AUTORIZACIJSKE USLUGE NETBANKINGA, ELEKTRONSKA OI

image

Članovi Đurđa Vučetić, Ljiljana Mecner, Nada Jurković, Višnja Jeličić, Draženka Gadanac, Javorka Pangerčić i Nevenka Ćurić pohađaju edukaciju kroz koju će se upoznati sa osnovama informatike, radom na računalu, sigurnost na internetu i slanje i primanje E-pošte.

image

Glavni dio edukacije sastoji se od upoznavanja sa radom e-usluga i kako im pristupiti na računalu. E-usluga omogućuje pristup e-uslugama MUP-a, e-Porezna, e-Matične knjige i ostalim uslugama.
Članovi su posjetili FINU gdje su dobili vjerodajnice koja je sredstvo prijave u sustav. Nakon odslušane edukacije članovi će dobiti uvjerenja.

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA – POTPISIVANJE UGOVORA O FINANCIJSKOJ POTPORI

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA – POTPISIVANJE UGOVORA O FINANCIJSKOJ POTPORI PROJEKTU UDRUGE „U ZAJEDNICI SMO JAČI“

U srijedu, 12.05.2021. u 14:00 sati, u velikoj vijećnici Bjelovarsko-bilogorske županije potpisani su ugovori o financiranju projekata udruga u 2021. godini.

image

Ugovore s udrugama koje su se javile na županijski Javni poziv za financiranje projekata udruga od interesa Bjelovarsko-bilogorske županije s područja grada Bjelovara te općina Kapela, Nova Rača, Veliko Trojstvo i Zrinski Topolovac potpisao je zamjenik župana Neven Alić.

image

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar potpisivanju ugovora prisustvovali su predsjednik Tomislav Novosel, prof. i voditeljica ureda/koordinatorica Nada Bilek.

image

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM POČETKA PROJEKTA

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM POČETKA PROJEKTA „OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!“

U četvrtak, 06.05.2021. godine s početkom u 12.00 sati, ispred zgrade Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar održana je uvodna tiskovna konferencija povodom početka provedbe projekta usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“, financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. godina.

image

Usluga osobne asistencije predstavlja pružanje potpore osobama (6) s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, intelektualnim teškoćama i mentalnim oštećenjima u provođenju aktivnosti svakodnevnog življenja: samozbrinjavanja, produktivnosti i socijalnih aktivnosti. Usluga se pruža 80 sati mjesečno prema unaprijed utvrđenom planu korisnika, a o pruženoj usluzi vodi se evidencija.

image

Nakon uvodnog dijela predstavljanja projekta za sredstva javnog priopćavanja, uslijedio je radni dio sastanka koji je, zbog epidemioloških mjera, održan u dvije radne grupe. Radni sastanak započeo je uvodnom riječju voditelja projekta, Tomislava Novosela, prof. – predsjednik Udruge, koji je predstavio model rada KORISNIK – OSOBNI ASISTENT. Uslijedilo je predstavljanje osobnih asistenata i korisnika te dogovor oko daljnjih aktivnosti.

Sudionici:
1. Korisnici osobnog asistenta (6);
2. Osobni asistenti (10);
3. Predstavnici upravnih tijela Udruge;
4. Zaposlenice UTIB i UIB;
5. Sredstva javnog priopćavanja.

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM PROVEDBE TREĆE GODINE TROGODIŠNJEG PROGRAMA „ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!“

Dana 06.05.2021. godine (četvrtak) s početkom u 11.00 sati, ispred zgrade Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar održana je tiskovna konferencija povodom provedbe projekta usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom „Asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“, financiranoga od strane Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike.

image

image

Usluga osobne asistencije predstavlja pružanje potpore osobama (23) s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, intelektualnim teškoćama i mentalnim oštećenjima u provođenju aktivnosti svakodnevnog življenja: samozbrinjavanja, produktivnosti i socijalnih aktivnosti. Usluga se pruža 80 sati mjesečno prema unaprijed utvrđenom planu korisnika, a o pruženoj usluzi vodi se evidencija.

image

image

Tema:
1. Ciljevi projekta, očekivani rezultati i održivost projekta – Tomislav Novosel, prof.  – voditelj projekta

Sudionici:
1. Korisnici i osobni asistenti;
2. Upravljačko tijelo Udruge: Tomislav Novosel, prof. – predsjednik Udruge, Vlado Benčak – dopredsjednik Udruge;
3. Zaposlenice UTIB i UIB;
4. Sredstva javnog priopćavanja.

SEMINAR – UREDSKO POSLOVANJE

U četvrtak, 15.04.2021. godine od 9:00 do 16:00 u Hotelu Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb, u organizaciji tvrtke Mapa znanja d.o.o. održan je seminar „Uredsko poslovanje“, predavač Goran Vojković.

image

image

Seminar obuhvaća znanje uredskog poslovanja u Republici Hrvatskoj, koje je u praksi potrebno mnogima, a izučava se samo na nekim učilištima. Uz svladavanje uredskog poslovanja sukladno Uredbi o uredskom poslovanju, prolaze se osnove spisovodstva (dakle postupci s dokumentacijom koja se ne vodi u sustavu uredskog poslovanja) te organizacije i rada pismohrane. U prvom dijelu seminara prolazi se teorija, uz primjere iz prakse, da bi se kasnije radilo na primjerima sastavljanja klase i urudžbenog broja te pripremi pošiljki za slanje poštom. Uključene su i poveznice prema drugim propisima, primjerice Općoj uredbi o zaštiti podataka.

image

U praksi – uredskim poslovanjem se danas moraju baviti i oni koji se s uredskim poslovanjem nisu ni na koji način susretali u svom poslu, niti su razmišljali o upravnim poslovima. Broj tijela i organizacija s javnim ovlastima danas je iznimno širok. Nepoznavanje uredskog poslovanja s druge strane dovodi do pogrešaka i nekvalitetnog rada.


Iz programa seminara:
I. Uredsko poslovanje – prvi dio
II. Uredsko poslovanje – drugi dio
III. Uredsko poslovanje – treći dio
IV. Spisovodstvo i korištenje novih tehnologija
V. Vježbanje naučenog

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na seminaru su sudjelovali predsjednik Tomislav Novosel, prof. i Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica.

BESPLATNA PRAVNA POMOĆ PRAVNE KLINIKE PRAVNOG FAKULTETA U ZAGREBU

Dana 15.04.2021. (četvrtak) u periodu od 10.00 do 14.00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, održana je besplatna pravna pomoć Pravne klinike Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

image

Pravna klinika Pravnog fakulteta već se iskazuje praksom pružanja besplatne pravne pomoći socijalno ugroženim osobama, te je tako i bjelovarska populacija koja živi s nekom vrstom invaliditeta mogla dobiti pouzdane odgovore na sva pitanja koja ih zanimaju, a nema sumnje da ih ima i krucijalnih za život.

image

Osobe s invaliditetom se suočavaju s raznim preprekama, a malo ih u zdravijem dijelu javnosti pomišlja da im je otežan i pristup pravnoj pomoći, da se i ne spominju troškovi. Tako su sudionici mogli dobiti odgovore na pitanja o ostvarivanju prava na temelju članstva u invalidskim udrugama, saznali su koja sve prava imaju i kako će ih ostvariti na temelju invaliditeta, što sve stoji na raspolaganju od prava na ostvarenja s područja socijalne i zdravstvene skrbi, o pojedinostima sustava obrazovanja i mogućnostima ostvarivanja karijere u sustavu zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije, kao i o pitanjima sustava mobilnosti i pravima koji su invalidima na raspolaganju.

Stranica 1 od 42 // 1 2 3 >  Last »