Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

Tiskovna konferencija

Povodom nastavka provedbe druge godine trogodišnjega programa (za razdoblje od 2013. do 2015. godine), financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih (MSPM), pod nazivom:

OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Održana je u petak, 07. 02. 2014. u Bjelovaru, u prostorijama Udruge.

Između Udruge i devet (9) korisnika osobne asistencije potpisani su Ugovori o suradnji kojima se utvrđuju obveze korisnika:

  • u suradnji s Udrugom utvrditi realne potrebe i aktivnosti sukladno Listi procjene i praćenja potreba;
  • poštivati dogovorene rokove pružanja usluge osobnog asistenta;
  • poštivati etički kodeks;
  • nesuglasice s osobnim asistentom rješavati samostalno ili u suradnji s voditeljem;
  • po potrebi zatražiti promjenu osobnog asistenta u slučaju opravdanih razloga (nepoštivanje etičkog kodeksa, neispunjavanje obveza i drugo);
  • omogućiti Udruzi, nacionalnoj udruzi i Ministarstvu socijalne politike i mladih praćenje provedbe projekta osobne asistencije.

Između devet (9) osobnih asistenata i Udruge potpisani su Ugovori o radu kojima se utvrđuju obveze asistenata:

  • pružati pomoć pri osobnoj higijeni korisnika;
  • pružati pomoć pri održavanju higijene stambenog prostora korisnika;
  • pružati pomoć u kućanskim poslovima;
  • pružati pomoć u aktivnostima svakodnevnog života ovisno o fizičkim potrebama korisnika;
  • pružati pomoć i pratnju u socijalnim aktivnostima korisnika.


OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Koristi od ovoga programa su:

  • ciljana skupina: korisnici – dobivaju uslugu, asistenti – zaposlenje (9+9=18);
  • indirektni korisnici: obitelji i mikro-zajednica (4 na svakoga korisnika = 72);
  • doprinos Udruge smanjenju nezaposlenosti;
  • voditelji aktivnosti iz Udruge – stjecanje novih znanja i iskustava za daljnje aktivnosti;
  • povećanje društvenoga kapitala zajednice.



Stranica 1 od 1 //