Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

U okviru provedbe projekta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, pod naslovom “Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom”, dana 14. 03. 2014. godine, u Obiteljskome centru Bjelovarsko-bilogorske županije, održana je supervizija asistenata u nastavi.

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

Prema definiciji švedske autorice LJ. Cajvert (2001.): “Supervizija je kreativni prostor pomagača u kojem supervizor potiče na kreativnost i smjelost te zapaža procese koji se odvijaju u susretu s klijentom. U superviziji također treba omogućiti klijentu da otkrije svoju snagu i svoje resurse. Kroz superviziju pomagač povećava svoje samopoznavanje i kompetenciju u vršenju profesije. Važno je da pomagač pokuša shvatiti klijentov problem, doživljaj i iskustvo u svjetlu njegove priče, bez generaliziranja ili pripisivanja vlastitih tumačenja klijentu. Zadatak supervizora treba biti da stvori prostor u kojem pomagač preispituje, korigira, postavlja pitanja, a prije svega problematizira u danim okvirima, tvrdnjama i istinama. Slično ulozi filozofa, zadatak je supervizora da ne daje gotove odgovore na probleme, već da pomogne pomagaču da postane svjestan svojih vlastitih razvojnih mogućnosti.“

Supervizori su bile članice Mobilnoga stručnog tima: Nikolina Posuda, bacc. therap.occup, Romana Misir, prof. defektologije i logopedije, Mirjana Skukan, prof. psihologije i Ines Mihajlović, prof. psih.

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

Sudionici su bile asistentice u nastavi zaposlene u sklopu projekta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta „Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom“ te asistent u nastavi zaposlen preko programa Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

Cilj supervizije je savjetodavna potpora asistentima u nastavi u procesu inkluzije učenika s teškoćama te podizanje kvalitete njihova rada.

Supervizija je provedena u obliku interaktivne radionice, koja je svim sudionicima omogućila aktivno sudjelovanje, uzajamno učenje i razmjenu iskustava, što u konačnici rezultira povećanjem kompetentnosti svih dionika.


Stranica 1 od 1 //