Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

SEMINAR: MEĐULJUDSKI ODNOSI U ORGANIZACIJI

Održan je u organizaciji „MAPA ZNANJA“ d.o.o. za savjetovanje i usluge u utorak, 16.11.2021. od 9:00 do 16:00 u Hotelu Sheraton u Zagrebu, Kneza Borne 2, predavač Snježana Kupres, pod motom: “Danas je najkorisnija osoba na svijetu onaj čovjek koji zna kako se slagati s drugim ljudima. Međuljudski su odnosi najvažnija znanost u širokom obrazovnom programu življenja.”
Svrha ovog seminara je rasvijetliti psihološke aspekte odnosa među ljudima te pomoći sudionicima da bolje razumiju njihovu dinamiku te otkriju mogućnosti vlastitog utjecaja na njihovo poboljšanje. Polaznici su tokom seminara dobili uvid u proces stvaranja odnosa s kolegama i šefovima te osvijestili svoju ulogu u tom procesu, te razumjeli dinamiku i uzroke sviđanja ili nesviđanja.

image

image

Loši interpersonalni odnosi u organizaciji imaju vrlo mjerljiv financijski učinak na organizaciju. Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka? Osim financijskih, loši međuljudski odnosi imaju brojne druge negativne posljedice na organizaciju: gubitak radnog vremena, porast bolovanja i izostanaka s posla. „Borba“ tj pobjeda postaju važniji od uspješno obavljenog posla. Pri tome se često koriste ponašanja koje Julian Treasure, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za komunikaciju, naziva sedam smrtnih grijeha u komunikaciji. To su tračevi, osude, prigovori, negativnosti, izgovori, pretjerivanja i dogme.
Iz programa seminara:
• Stvaranje odnosa kao primarna psihološka potreba pojedinca
• Utjecaj odnosa na motivaciju i produktivnost
• Zrele i nezrele emocije, njihova prisutnost i uloga u radnim odnosima i komunikaciji
• Uloga vlastitih projekcija i predrasuda u stvaranju odnosa
• Kako naša obiteljska povijest i naša slika o sebi utječe na doživljaj svakog našeg iskustva? Ako se uvijek ponašamo na isti način i ishod će uvijek biti isti.
• Kako se nositi s neugodnim emocijama (strah, ljutnja, povrijeđenost...) i spriječiti da one vode naše ponašanje
• Kako dajemo moć drugima i zašto nas ne poštuju onoliko koliko želimo?
• Uloga empatije - kako razumjeti ljude koji se ponašaju loše ako znamo da to čine to zbog neke svoje boli? Bitno je obratiti pažnju na patnju drugih, a ne samo na njihove prekršaje – taj uvid nam pomaže u razumijevanju i prihvaćanju drugih
• Strategije odnosa s „teškim“ suradnicima i šefovima
• Defenzivne komunikacijske rutine – tipični komunikacijski obrasci koji su prepreka kvalitetnoj poslovnoj komunikaciji
• Kako komunicirati s ljudima:
- Koji kritiziraju
- Koji su uvijek negativni
- Koji žele da je uvijek sve po njihovom
- Koji su ironični i cinični
- Koji nas vrijeđaju svojim komentarima

image

U radu seminara iz UTIB-a sudjelovali su predsjednik Tomislav Novosel, prof. i voditeljica ureda Nada Bilek,

Stranica 1 od 1 //