Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

POLAGANJE „B“ KATEGORIJE VOZAČKOG ISPITA

U Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar http://www.utib.hr u toku je provedba prve godine Trogodišnjeg programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih s tjelesnim invaliditetom„ financiranog od Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike. U suradnji s Autoškolom „Instruktažni centar Križevci“ u toku je aktivnost Polaganje „B“ kategorije vozačkog ispita za članove UTIB-a.

image

image

Autoškola ima vozila koja su prilagođena osobama sa invaliditetom. Četvero kandidata, Tomrecaj Rafael, Kašnik Marko, Magdić Marieta i Hrlić Jasmina dobili su, nakon liječničkog pregleda, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za upravljanje vozilima. Nakon odslušanog teorijskog dijela Prometnih propisa i sigurnosnih pravila i Pružanje pomoći osobama ozlijeđenim u prometnoj nesreći putem ZOOM aplikacije, kandidati su pristupili ispitima koje su položili. Kandidati su stekli uvjete za obuku u vozilima, te će nakon propisane vožnje od 35 sati pristupiti ispitu polaganja upravljanja vozilom.

SVEČANA DODJELA UVJERENJA POLAZNICIMA PROGRAMA ZA VODITELJE I SURADNIKE U PISANJU I PROVEDBI EU PRO

Dana 25.05.2021. (utorak) s početkom u 16.00 sati u glavnom gradskom parku, Trgu Eugena Kvaternika na paviljonu, održana je svečana dodjela uvjerenja polaznicima Programa Centra za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar pod nazivom „Program usavršavanja voditelja i suradnika u pisanju i provedbi EU projekata“ koje je uspješno završilo 18 polaznika.

image

Naime, riječ je o edukaciji koja je počela 09.11.2020. godine u CUK Bjelovar, a provodila se prema Rješenju Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Prema kurikulumu, za voditelje projekata planiran je ukupan broj sati od 160, a za suradnike 130 sati. Dobivanjem certificiranog Uvjerenja, odobrenog pri Ministarstvu znanosti i obrazovanja RH, polaznici su osposobljeni pripremati projektnu dokumentaciju za nove natječaje fondova i programa Europske unije u novom programskog razdoblju 2021 – 2027. Isto tako, po dobivanju Uvjerenja, polaznici će ih moći upisati u svoje e-radne knjižice.

image

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar iznjedrila je svojih pet članova i zaposlenika Udruge, koji su radeći i učeći, vrijedno, marljivo i ambiciozno, priveli kraju obrazovanje koje je trajalo pet mjeseci.

image

Program usavršavanja uspješno su završili: Tea Bošnjak, Mladen Rajković, Mirela Štefinec-Plavac kao voditelji projekta, te Vlado Benčak i Nada Bilek, kao suradnici na projektima.
Može se reći, da malo koja Udruga u Republici Hrvatskoj ima do te mjere obrazovan projektni tim osposobljen za pisanje i provedbu EU projekata, te koja je u fazi pripreme projektne dokumentacije kojom bi se prijavila i konkurirala snažnim i realnim projektom na raspisanom natječaju.

image

Svečano uručenje Uvjerenja polaznicima predala je ravnateljica CUK-a Bjelovar Zvjezdana Galkowski uz same riječi pohvale i iznimne zahvalnosti za svaku moguću suradnju, razumijevanje, uz nadu da će projektni prijedlozi ugledati svijetlost dana. Uz ravnateljicu, s ponosom je čestitala svim polaznicima voditeljica programa i mentorica Adela Zobundžija, koja je sa pregršt strpljenja, truda, savjeta pripremila projektne timove za izlaganje završnih radova.

image

Nakon uručivanja Uvjerenja, članovi i zaposlenici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar uz predsjednika Tomislava Novosela prof., obilježili su ovaj značajan događaj prikladnim osvježenjem u Bistrou „Franz“. 

ORGANIZACIJA LOGOPEDSKIH VJEŽBI U OKVIRU TROGODIŠNJEG PROGRAMA

Provedbom prve godine Trogodišnjeg programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih s tjelesnim invaliditetom„ financiranog od Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ostvarila je suradnju sa logopedskim kabinetom „Demosten“ iz Bjelovara, Blagoja Berse 1/26, Bjelovar te time posvetila posebnu pažnju djeci i mladima s tjelesnim invaliditetom u osnovnoškolskom obrazovanju s ciljem prevencije institucionalizacije i povećanja socijalnoga uključivanja u zajednicu.

image

Logopedski kabinet „Demosten“ pod vodstvom logopedice Lane Šramek Barišić, mag. logoped, čini prikladan, adekvatan i pristupačan kabinet te po primjerenim programima, uz procjenu, prilagođava se problemu i dijagnozi djeteta. Kroz dvije i pol godine kroz Kabinet je prošlo 192 djece, mladih ljudi i odraslih zbog različitih teškoća i iz različitih potreba.
Problemi sa kojima se susreće:
• poticanja ranog komunikacijskog i jezično-govornog razvoja
• jezično-govornih teškoća svih vrsta
• izgovornih (artikulacijskih) teškoća
• različitih sindroma (Down, DiGeorge) i višestrukih teškoća
• poremećaja iz spektra autizma
• teškoća socijalne komunikacije
• pragmatičkih jezičnih poremećaja
• dječje govorne apraksije
• fonoloških teškoća
• mucanja
• disleksije, disgrafije, diskalkulije i ostalih teškoća čitanja i pisanja
• teškoća učenja
• afazija
• selektivnog mutizma
• poremećaja glasa
• i ostalih teškoća otvorene etiologije

image

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar trenutno ima jednu članicu koja, uz podršku majke i obitelji, polazi tretmane logopedskih vježbi, prema dogovorenom terminu, jednom tjedno, u kabinetu „Demosten“. Kako sa djetetom tako i sa roditeljima, radi se na shvaćanju i poimanju problema te kako da roditeljima koji su bili u strahu i grču, dati nadu i da ishod pozitivno utječe na obiteljsku dinamiku.

SASTANAK LITERARNE SEKCIJE UTIB

Dana 14.05.2021. (petak) u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, Bjelovar, u 12:00 sati održan je sastanak literarne sekcije u dogovoru sa predsjednikom Udruge Tomislavom Novoselom, prof. i voditeljicom literarne radionice Đurđom Vučetić, prof.

image

Radionica je namijenjena svim zainteresiranim odraslim članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, a zamišljena je kao interaktivno druženje i razmjena iskustava. Na literarnim radionicama obrađivat će se teme literarnog stvaralaštva uz stručnu podršku i vodstvo. Nakon uvodnog dijela sastanka, „literarke“ su prionule na posao te već započele svoju zajedničku zbirku stvaralaštva, te cijelu priču zaokružili prigodnim osvježenjem u Bistrou „Franz“.

image

Sudionici sastanka:
1. Voditeljica sekcije Đurđa Vučetić, prof.;
2. Polaznice radionice: Nada Vranko-Nagy, Javorka Pangerčić, Andrea Gabud, Ljiljana Mecner, Branka Kolar, Milkica Basta;
3. Voditeljica projektnih aktivnosti: Tea Bošnjak, bacc.oec.

DRŽAVNO PRVENSTVO U STOLNOM TENISU ZA OSOBE S INVALIDITETOM

Stolnotenisači s invaliditetom STKI „Sokola“ iz Bjelovara nastupili su na Državnom prvenstvu u stolnom tenisu za osobe s invaliditetom održanom od 07. do 09.05.2021. godine u Svetom Martinu na Muri.

image

Na prvenstvu je nastupilo 106 natjecatelja iz 16 klubova iz cijele Hrvatske, a boje Sokola su branili Mladen Rajković (UTIB) u kategoriji 2 (kolica), Vladimir Ivezić u kategoriji 3 (kolica), Josip Slivar (UTIB) u kategoriji 9 (stojeći), Florijan Kozić u kategoriji 10 (stojeći), Marijeta Magdić (UTIB) u ženskoj konkurenciji i Vlatko Kovačić kao trener i igrač u općoj kategoriji. Cjelokupni angažman i organizacija bila je u rukama Kluba, kao i organizacija kombija Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te vozača Dražena Horvata.

image

Do medalje je došao Mladen Rajković u kategoriji 2 (kolica) osvojivši treće mjesto i Marijeta Magdić, dok je Vlatko Kovačić osvojio četvrto mjesto, a ostali natjecatelji su svoje nastupe završili u grupnoj fazi natjecanja.

TEČAJ ENGLESKOGA JEZIKA ZA ČLANOVE UTIB-A – početna i napredna grupa

U srijedu, 24.03.2020. godine, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, u okviru Trogodišnjeg programa „Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ počeo je tečaj engleskoga jezika za članove, kojega vodi gospođa Jasmina Damjanović, prof. 

image

Tečaj engleskoga jezika održava se dva puta tjedno, u trajanju od 90 minuta u prostorijama Udruge, te ga trenutno polazi 12 članova. Zbog epidemioloških mjera, ali i takve zainteresiranosti, tečaj iz engleskog jezika podijelili smo u dvije grupe – početni i napredni.

image

Tečaj je osmišljen tako da se sa polaznicima početne grupe prolaze programi općeg i kulturnog snalaženja i govora u vremenu i prostoru u kojem se nalaze u tom trenutku (bolnica, trgovina, aerodrom, banka, javna površina i mnoge druge…), dok sa naprednom grupom sadržaj programa sastoji se od konstruktivne rasprave (znanstveno – teorijske rasprave, projekti…).

Po završenom tečaju uspješni polaznici dobivaju svjedodžbu.

Početna grupa: Milkica Basta, Dragica Galović, Josip Jurmanović, Nevenka Ćurić, Nada Vranko-Nagy, Vesna Orober, Jelica Božinović.
Napredna grupa: Nikolina Modrić, Nikola Tašić, Đurđa Vučetić, Snježana Marić, Luciano Bosanac.

EDUKACIJA ZA ČLANOVE UTIB-A: OSNOVE INFORMATIKE, E-GRAĐANIN

U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, u suradnji s „Centrom za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar - CUK“, organizira edukaciju članova, zaposlenika i volontera UTIB-a.

image

Edukacije koje počinju 09.03.2021. odvijaju se u dva dijela :
PRIPREMNI DIO – OSNOVE INFORMATIKE:
Rad računalom, Internet, e-pošta;
GLAVNI DIO – e-GRAĐANIN:
UVOD U e-USLUGE U RH, JAVNI PRISTUP e-USLUGAMA, AUTORIZACIJSKE USLUGE NETBANKINGA, ELEKTRONSKA OI

image

Članovi Đurđa Vučetić, Ljiljana Mecner, Nada Jurković, Višnja Jeličić, Draženka Gadanac, Javorka Pangerčić i Nevenka Ćurić pohađaju edukaciju kroz koju će se upoznati sa osnovama informatike, radom na računalu, sigurnost na internetu i slanje i primanje E-pošte.

image

Glavni dio edukacije sastoji se od upoznavanja sa radom e-usluga i kako im pristupiti na računalu. E-usluga omogućuje pristup e-uslugama MUP-a, e-Porezna, e-Matične knjige i ostalim uslugama.
Članovi su posjetili FINU gdje su dobili vjerodajnice koja je sredstvo prijave u sustav. Nakon odslušane edukacije članovi će dobiti uvjerenja.

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA – POTPISIVANJE UGOVORA O FINANCIJSKOJ POTPORI

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA – POTPISIVANJE UGOVORA O FINANCIJSKOJ POTPORI PROJEKTU UDRUGE „U ZAJEDNICI SMO JAČI“

U srijedu, 12.05.2021. u 14:00 sati, u velikoj vijećnici Bjelovarsko-bilogorske županije potpisani su ugovori o financiranju projekata udruga u 2021. godini.

image

Ugovore s udrugama koje su se javile na županijski Javni poziv za financiranje projekata udruga od interesa Bjelovarsko-bilogorske županije s područja grada Bjelovara te općina Kapela, Nova Rača, Veliko Trojstvo i Zrinski Topolovac potpisao je zamjenik župana Neven Alić.

image

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar potpisivanju ugovora prisustvovali su predsjednik Tomislav Novosel, prof. i voditeljica ureda/koordinatorica Nada Bilek.

image

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM POČETKA PROJEKTA

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM POČETKA PROJEKTA „OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!“

U četvrtak, 06.05.2021. godine s početkom u 12.00 sati, ispred zgrade Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar održana je uvodna tiskovna konferencija povodom početka provedbe projekta usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“, financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. godina.

image

Usluga osobne asistencije predstavlja pružanje potpore osobama (6) s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, intelektualnim teškoćama i mentalnim oštećenjima u provođenju aktivnosti svakodnevnog življenja: samozbrinjavanja, produktivnosti i socijalnih aktivnosti. Usluga se pruža 80 sati mjesečno prema unaprijed utvrđenom planu korisnika, a o pruženoj usluzi vodi se evidencija.

image

Nakon uvodnog dijela predstavljanja projekta za sredstva javnog priopćavanja, uslijedio je radni dio sastanka koji je, zbog epidemioloških mjera, održan u dvije radne grupe. Radni sastanak započeo je uvodnom riječju voditelja projekta, Tomislava Novosela, prof. – predsjednik Udruge, koji je predstavio model rada KORISNIK – OSOBNI ASISTENT. Uslijedilo je predstavljanje osobnih asistenata i korisnika te dogovor oko daljnjih aktivnosti.

Sudionici:
1. Korisnici osobnog asistenta (6);
2. Osobni asistenti (10);
3. Predstavnici upravnih tijela Udruge;
4. Zaposlenice UTIB i UIB;
5. Sredstva javnog priopćavanja.

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA

UVODNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM PROVEDBE TREĆE GODINE TROGODIŠNJEG PROGRAMA „ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!“

Dana 06.05.2021. godine (četvrtak) s početkom u 11.00 sati, ispred zgrade Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar održana je tiskovna konferencija povodom provedbe projekta usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom „Asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“, financiranoga od strane Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike.

image

image

Usluga osobne asistencije predstavlja pružanje potpore osobama (23) s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, intelektualnim teškoćama i mentalnim oštećenjima u provođenju aktivnosti svakodnevnog življenja: samozbrinjavanja, produktivnosti i socijalnih aktivnosti. Usluga se pruža 80 sati mjesečno prema unaprijed utvrđenom planu korisnika, a o pruženoj usluzi vodi se evidencija.

image

image

Tema:
1. Ciljevi projekta, očekivani rezultati i održivost projekta – Tomislav Novosel, prof.  – voditelj projekta

Sudionici:
1. Korisnici i osobni asistenti;
2. Upravljačko tijelo Udruge: Tomislav Novosel, prof. – predsjednik Udruge, Vlado Benčak – dopredsjednik Udruge;
3. Zaposlenice UTIB i UIB;
4. Sredstva javnog priopćavanja.

SEMINAR – UREDSKO POSLOVANJE

U četvrtak, 15.04.2021. godine od 9:00 do 16:00 u Hotelu Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb, u organizaciji tvrtke Mapa znanja d.o.o. održan je seminar „Uredsko poslovanje“, predavač Goran Vojković.

image

image

Seminar obuhvaća znanje uredskog poslovanja u Republici Hrvatskoj, koje je u praksi potrebno mnogima, a izučava se samo na nekim učilištima. Uz svladavanje uredskog poslovanja sukladno Uredbi o uredskom poslovanju, prolaze se osnove spisovodstva (dakle postupci s dokumentacijom koja se ne vodi u sustavu uredskog poslovanja) te organizacije i rada pismohrane. U prvom dijelu seminara prolazi se teorija, uz primjere iz prakse, da bi se kasnije radilo na primjerima sastavljanja klase i urudžbenog broja te pripremi pošiljki za slanje poštom. Uključene su i poveznice prema drugim propisima, primjerice Općoj uredbi o zaštiti podataka.

image

U praksi – uredskim poslovanjem se danas moraju baviti i oni koji se s uredskim poslovanjem nisu ni na koji način susretali u svom poslu, niti su razmišljali o upravnim poslovima. Broj tijela i organizacija s javnim ovlastima danas je iznimno širok. Nepoznavanje uredskog poslovanja s druge strane dovodi do pogrešaka i nekvalitetnog rada.


Iz programa seminara:
I. Uredsko poslovanje – prvi dio
II. Uredsko poslovanje – drugi dio
III. Uredsko poslovanje – treći dio
IV. Spisovodstvo i korištenje novih tehnologija
V. Vježbanje naučenog

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na seminaru su sudjelovali predsjednik Tomislav Novosel, prof. i Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica.

BESPLATNA PRAVNA POMOĆ PRAVNE KLINIKE PRAVNOG FAKULTETA U ZAGREBU

Dana 15.04.2021. (četvrtak) u periodu od 10.00 do 14.00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, održana je besplatna pravna pomoć Pravne klinike Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

image

Pravna klinika Pravnog fakulteta već se iskazuje praksom pružanja besplatne pravne pomoći socijalno ugroženim osobama, te je tako i bjelovarska populacija koja živi s nekom vrstom invaliditeta mogla dobiti pouzdane odgovore na sva pitanja koja ih zanimaju, a nema sumnje da ih ima i krucijalnih za život.

image

Osobe s invaliditetom se suočavaju s raznim preprekama, a malo ih u zdravijem dijelu javnosti pomišlja da im je otežan i pristup pravnoj pomoći, da se i ne spominju troškovi. Tako su sudionici mogli dobiti odgovore na pitanja o ostvarivanju prava na temelju članstva u invalidskim udrugama, saznali su koja sve prava imaju i kako će ih ostvariti na temelju invaliditeta, što sve stoji na raspolaganju od prava na ostvarenja s područja socijalne i zdravstvene skrbi, o pojedinostima sustava obrazovanja i mogućnostima ostvarivanja karijere u sustavu zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije, kao i o pitanjima sustava mobilnosti i pravima koji su invalidima na raspolaganju.

PREDSTAVLJANJE EUROPSKOG STUPA SOCIJALNIH PRAVA I AKCIJSKOG PLANA ZA PROVEDBU SOCIJALNIH PRAVA

Dana 15.04.2021. godine (četvrtak) s početkom u 13.00 sati putem Zoom platforme, Zajednica saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH, organizirala je edukaciju s ciljem predstavljanja Europskog stupa socijalnih prava i Akcijskog plana za provedbu. Edukacija jer bila namijenjena članovima upravljačkih tijela i zaposlenicima saveza i udruga te osobama s invaliditetom.

PREDSTAVLJANJE EUROPSKOG STUPA SOCIJALNIH PRAVA I AKCIJSKOG PLANA ZA PROVEDBU SOCIJALNIH PRAVA

PREDSTAVLJANJE EUROPSKOG STUPA SOCIJALNIH PRAVA I AKCIJSKOG PLANA ZA PROVEDBU SOCIJALNIH PRAVA

Kao doprinos provedbi načela ESSP, Europska komisija predstavila je u ožujku 2021. godine Akcijski plan za provedbu europskog stupa socijalnih prava u kojem iznosi svoju viziju jake socijalne Europe usmjerene na radna mjesta i vještine za budućnost. Njime su utvrđene konkretne mjere za ostvarivanje 20 načela ESSP. Sadrži ambiciozne, ali realne ciljeve koje bi EU trebala ostvariti u području zapošljavanja, vještina i socijalne zaštite do 2030. godine. državama članicama daje smjernice i predlaže usvajanje zajedničkog zakonodavstva na temelju zajedničkih ciljeva u okviru ojačane suradnje, koordinacije i solidarnosti.
Na samom početku edukacije, pozdravnu riječ imao je predsjednik Zajednice saveza osoba s invaliditetom, dr. Zorislav Bobuš. Europski stup socijalnih prava predstavila je Martina Mokus, diplomirana socijalna radnica SOIH-a. Gospođa Marica Mirić, prema inkluzivnim sustavima socijalne zaštite koji podržavaju puno i učinkovito sudjelovanje osoba s invaliditetom predstavila je prikaz Zajedničke izjave Međunarodne organizacije rada (ILO) i IDA.

PREDSTAVLJANJE EUROPSKOG STUPA SOCIJALNIH PRAVA I AKCIJSKOG PLANA ZA PROVEDBU SOCIJALNIH PRAVA

PREDSTAVLJANJE EUROPSKOG STUPA SOCIJALNIH PRAVA I AKCIJSKOG PLANA ZA PROVEDBU SOCIJALNIH PRAVA

Sudionici ONLINE edukacije:
1. Predsjednik Udruge – Tomislav Novosel, prof.
2. Djelatnice UTIB-a – Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc.oec., stručna suradnica na projektima
3. Tajnica UIB-a i blagajnica UTIB-a – Štefica Diebalo

VODITELJI I SURADNICI EU PROJEKATA NA PREDAVANJU I ISPITU IZ ZAŠTITE NA RADU

Dana 31.03.2021. (srijeda) s početkom u 17.00 sati u prostorijama Centra za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar, Petra Preradovića 2/3, Bjelovar u sklopu Programa izobrazbe voditelja i suradnika za pisanje i provedbu EU projekata, organizirana su i predavanja o Zaštiti na radu za cijelu grupu polaznika. Predavanje je održano pod stručnim vodstvom sudske vještakinje za vještačenje o Zakonu zaštite na radu i o Zakonu zaštite od požara Sandre Cindrić Lasić, UO za zdravstvo, socijalnu zaštitu i umirovljenike BBŽ.

image

Zbog epidemioloških mjera, predavanja su održana u dvije grupe. Prva grupa imala je termin u 17.00 sati, a druga grupa u 18.30 sati. Tijekom predavanja, međusobno smo se upoznali, predstavili svoje zanimanje i opisali radno mjesto. Nakon predavanja, održan je ispit iz zaštite na radu, kojeg smo, naravno, svi uspješno položili i time zaključili Program obrazovanja voditelja i suradnika za pripremu i pisanje EU projekata.

image

ZAVRŠNA TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM ZAVRŠETKA DVOGODIŠNJEG PROJEKTA „MI TO MOŽEMO“

Dana 30.03.2021. godine (utorak) s početkom u 10.00 sati u dvorištu Gradske uprave Grada Bjelovara održana je završna tiskovna konferencija povodom završetka dvogodišnjeg projekta „Mi to možemo“ kojeg je provodio Grad Bjelovar, financiranog iz ESF fonda na čelu sa voditeljicom projekta Ivanom Bekavac te partnerima na projektu Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, Udruga osoba oštećena sluha BBŽ, Centar za socijalnu skrb Bjelovar i Hrvatski zavod za zapošljavanje Bjelovar. Cilj projekta je bio podrška nezaposlenim i dugotrajno nezaposlenim osobama, osobama s invaliditetom i primateljima minimalne zajamčene naknade u procesu socijalnog uključivanja i zapošljavanja na bjelovarskom području.

image

O rezultatima projekta detaljnije su govorili bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak i voditeljica projekta Ivana Bekavac.
„Grad Bjelovar je u posljednje tri godine realizirao više od 150 milijuna kuna europskog novca. Dokazali smo se i pokazali kao grad koji zna i može povlačiti sredstva iz EU fondova. Većinom su to bili projekti usmjereni na obnovu zgrada, ulaganje u komunalnu infrastrukturu, ali i pružanje pomoći građanima koji su u manje povoljnom položaju. Upravo njima putem projekata želimo olakšati svakodnevicu i podići kvalitetu života. Grad Bjelovar će i dalje nastaviti provoditi ovakve i slične projekte“ zaključio je gradonačelnik.

image

„Tokom dvije godine provedbe, odradili smo jako puno aktivnosti. One glavne vezane su za obrazovanje odraslih osoba. U listopadu prošle godine organizirali smo prvu dodjelu uvjerenja, kada smo ih uručili 29. Drugu grupu formirali smo tijekom jeseni. Tada je još 12 polaznika uspješno završilo program obrazovanja i danas su im uručene potvrde. Ostale aktivnosti vezale su se na psihologijsko testiranje za odabir ciljane skupine, sistematske preglede za utvrđivanje zdravstvene sposobnosti svih polaznika te prijevoz polaznika od mjesta prebivališta do mjesta održavanja programa obrazovanja. Imali smo nešto više od 29 različitih treninga, radionica, cjelodnevnih programa baziranih na osnaživanje socijalnih vještina kod nezaposlenih osoba“ pojasnila je Ivana Bekavac, voditeljica projekta „Mi to možemo“. 

image

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, kao partner, uključila je u provedbu i uspješni završetak edukacija, svojih 8 članova:
1. Milkica Basta – računalni operater
2. Suzana Petreković – računalni operater
3. Delimir Obrazović – računalni operater
4. Đurđica Crkvenac – računalni operater
5. Anđelko Petričević – računalni operater
6. Karla Polančec – samostalno knjigovodstvo
7. Katica Djak – samostalno knjigovodstvo
8. Dalibor Grubač – samostalno knjigovodstvo

image

„U ime članova Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, hvala na ovom izazovnom i vrijednom projektu kojeg privodite kraju. Mnogi naši školovani članovi su bez posla i nadam se da će zahvaljujući novom znanju i vještinama koje su stekli, uspješno pronaći adekvatno radno mjesto. Najelegantniji i najbolji put prema ostvarivanju tih ciljeva su zaštitne radionice, kao što je to Suvenir Arbor u Siraču i URIHO u Zagrebu. Potrebno je vidjeti kako se to radi, na koji način je moguće participirati i organizirati cijeli takav sustav. Neka nam to bude sljedeći cilj“ poručio je Tomislav Novosel, predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.
Više o svemu: https://www.youtube.com/watch?v=azeSJ8NXzPE

Stranica 28 od 69 //« First  <  26 27 28 29 30 >  Last »