Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Obavijesti

352. OBAVIJEST

Bjelovar, 25.11.2021. godine

OBAVIJEST O OTKAZU OBILJEŽAVANJA MEĐUNARODNOG DANA OSOBA S INVALITETOM

Obavještavaju se članice Udruge invalida Bjelovar i svi članovi udruga o otkazivanju prigodne svečanosti koja se trebala održati povodom „Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom“ u restoranu Šljukin Gon 02.12.2021. godine.

Obilježavanje je otkazano zbog epidemioloških mjera koje su na snazi i očuvanja zdravlja svih nas.
Svi članovi koju su uplatili mogu podići svoju uplatu na blagajni udruge.

351. OBAVIJEST

BESPLATNE PRAVNE POMOĆI
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 25.11.2021. od 10:00 do 14,00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.
Obaveza korisnika je korištenje medicinske maske i održavanje propisanog fizičkog razmaka.

350. OBAVIJEST

OBAVIJESTI

Poštovani, obavještavamo vas o planiranim aktivnostima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar:

1. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom organizira prigodnu svečanost „Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom“

Vrijeme:  02.12.2021. godine (četvrtak)

Mjesto:  Restoranu Šljukin Gon, Đurđevačka cesta 167, 43000 Bjelovar

Cijena za članove i zaposlene:  30,00 kuna

Cijena za pratnju: 130,00 kuna Asistenti u pratnji članova:   gratis

Raspored:

  • Okupljanje sudionika od 13:00 do 13:30 sati, prigodni program, pozdravna riječ domaćina i gostiju
  • Svečani ručak u 14:00 sati
  • Zabava uz glazbeni sastav “Konopa i prijatelji“, druženje i ples
  • Završetak u 18:00 sati

Na svečanosti mogu sudjelovati osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, uz korištenje medicinske maske i

održavanje propisanog fizičkog razmaka. Kopiju EU digitalne COVID potvrde treba predati prilikom uplate. Uplate se vrše do 26.11.2021. godine do 12:00 sati ili do popune, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, svakim radnim danom od 07:00 do 14:00 sati.

Za članove koji nemaju prijevoz Udruga osigurava taksi od Hotela Central do Šljukin Gona od 12:00 do 13:00 sati, a u povratku prema dogovoru.

“Djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, njihovim roditeljima i starateljima, stručnim djelatnicima i volonterima, te svima koji sudjeluju u skrbi i poboljšanju kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom upućujemo čestitke povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom, 03.12.”

2. Svečani ispraćaj stare godine: 28.12.2021. godine (utorak)

Mjesto:  Restoranu Šljukin Gon, Đurđevačka cesta 167, 43000 Bjelovar

Cijena za članove i zaposlene:  30,00 kuna

Cijena za pratnju:   130,00 kuna Asistenti u pratnji članova:   gratis

Raspored:

  • Okupljanje sudionika od 17:00 do 17:30 sati, prigodni program, pozdravna riječ domaćina i gostiju
  • Svečana večera u 18:00 sati
  • Zabava uz glazbeni sastav “Konopa i prijatelji“, druženje i ples
  • Završetak u 22:00 sata

Na svečanosti mogu sudjelovati osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, uz korištenje medicinske maske i

održavanje propisanog fizičkog razmaka. Kopiju EU digitalne COVID potvrde treba predati prilikom uplate. Uplate se vrše do 23.12.2021. godine do 12:00 sati ili do popune, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, svakim radnim danom od 07:00 do 14:00 sati.

Za članove koji nemaju prijevoz Udruga osigurava taksi od Hotela Central do Šljukin Gona, od 16:00 do 17:00 sati, a u povratku prema dogovoru.

3. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova, zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu Udruzi u administrativnim, intelektualnim ili socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik pomoći. Ukoliko želite volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite http://utib.hr/volonteri.

4. Uslugu prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže pokretnih osoba vršimo kombi vozilom s podiznom rampom po cijeni: start – 10,00 kn + 1 kn/km. Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od ponedjeljka do petka na broj 220-004 najmanje 4 (četiri) dana ranije. Ako je čekanje korisnika vožnje duže od 4 sata tada se cijeni dodaje iznos vrijednosti pola propisane dnevnice.

Sredstvima odobrenih projekata, članovima UTIB-a omogućili smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od 24.03.2020., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio odluku:

  • usluga prijevoza članova za vrijeme provedbe odobrenih projekata iznosi: start 10,00 kn + 0,5 kn/km.
  • svim članovima odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km sveukupno.
  • za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom odnosu usluga prijevoza je besplatna.

Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže potreba, izvršiti izmjenu ove odluke. Do daljnjega, obavezna je primjena osobnih mjera zaštite od COVID-19.

5. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b. – nakon donošenja odluke o modelu rada teretane hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

6. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održavati će se svakog utorka od 16:00 do 18:00 sati u Dvorani mjesnog odbora Trojstveni Markovac.

Do daljnjega, mogu sudjelovati osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, uz korištenje medicinske maske i održavanje propisanog fizičkog razmaka.

7. Pravna pomoć:

a) Pravna pomoć – pravne savjete jednom mjesečno u prostorijama Udruge daju kliničari Pravne klinike Pravnoga fakulteta iz Zagreba. Također, pravnu pomoć možete zatražiti od Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom koja sa svojim suradnicima pruža savjetodavnu pomoć osobama s invaliditetom o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa. Tel.: 01/6102-170; Fax: 01/6177-901; www.posi.hr

b) Miljenka Radović – pravne savjete o mogućoj štetnosti ugovora o doživotnom i dosmrtnom uzdržavanju daje gđa Radović, diplomirana pravnica; kontakt: miljenka.radovic@gmail.com

8. Članove zainteresirane za stolni tenis – nakon donošenja odluke o modelu rada hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

9. U okviru odobrenih programa i projekata koje Udruga tjelesnih invalida Bjelovar provodi, organizirat će se:

a) Tečaj engleskog jezika

b )Tečaj e-Građani

c) Instrukcije za djecu u školskom sustavu iz matematike, fizike, engleskog jezika ili drugih predmeta

d) Osposobljavanje vozača za polaganje vozačkog ispita B kategorije

e) Osiguravanje usluge osobnog asistenta

f) Zdravstveno savjetovalište:“ u mogućnosti smo organizirati mjerenje RR (mjerenje tlaka krvi), vađenje GUK-a (mjerenje šećera u krvi), savjeti prema zdravstvenom statusu. Zdravstveno savjetovalište radi u prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.

g) Literarne i glazbene radionice – radionice su zamišljene kao interaktivno druženje i razmjena iskustava, uz stručnu podršku i vodstvo. Na literarnim radionicama će se obrađivati teme literarnog stvaralaštva dok glazbene radionice obuhvaćaju formiranje mješovitog zbora i uvježbavanje osnova glazbe.

h) Pomoć u kući – u suradnji sa gradovima i općinama udruga potpomaže osiguravanju usluge pomoći u kući za starije i potrebite članove. Usluga pomoć u kući obuhvaća organiziranje prehrane, obavljanje kućanskih poslova, održavanje osobne higijene i obavljanje ostalih svakodnevnih potreba

i) Usluge logopeda – Zainteresirane molimo da se jave u Udrugu na tel. 043/220-004 ili na e-mail utib- ured@utib.hr. Prijave traju do popune mjesta.

10. S ciljem kvalitetnije i brže komunikacije molimo da ažurirate svoje podatke u bazi podataka udruge (adresa, telefon, nove dijagnoze, % tjelesnog oštećenja, itd. – prema upitniku). Otvorite e-mail i dojavite ga!

11. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete saznati putem:

  • oglasne ploče
  • telefonom na 220-004
  • pregledom obavijesti i događanja na www.utib.hr

349. OBAVIJEST

image

348. OBAVIJEST

BESPLATNE PRAVNE POMOĆI
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 21.10.2021. od 10,00-14,00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.

347. OBAVIJEST

Bjelovar, 01.10.2021.

U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOSP) ˝Unapređenje kvalitete života i zaštita prava starijih osoba s invaliditetom˝ u mogućnosti smo organizirati, u srijedu, 06.10.2021., u vremenu od 11,00 do 13,00 sati, u prostorijama hotela Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar

RADIONICU:

INFORMIRANJE, EDUKACIJU I KONZULTACIJE O ŠTETNOSTI UGOVORA O DOŽIVOTNOM I DOSMRTNOM UZDRŽAVANJU

Teme:
• Informiranje starijih osoba o mogućoj štetnosti ugovora o doživotnom i dosmrtnom uzdržavanju;
• Osvješćivanje javnosti o nužnosti borbe protiv nasilja nad starijim osobama

Cilj:
• Osnažiti članove
• Educirati članove za postupanje u skladu sa svojim pravima
• Informirati javnost o načinu i mjerama sprječavanja nasilja nad starijim osobama

Radionicu vodi upravna pravnica Miljenka Radović, vanjska stručna suradnica za informiranje starijih osoba o mogućoj štetnosti ugovora o doživotnom i dosmrtnom uzdržavanju.

Radionice su namijenjene svim zainteresiranim odraslim članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, a zamišljene su kao interaktivno druženje i razmjena iskustava, uz stručnu podršku i vodstvo.

Broj mjesta je ograničen, pa Vas molimo da se prijavite što prije! Prijaviti se možete na: utib-ured@utib.hr ili na telefon: 043 220 004. Prijave su obavezne i primaju se do utorka, 05.10.2021. do 12:0 sati.

image

346. OBAVIJEST

Bjelovar, 27.09.2021.

ČLANOVIMA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Poštovani,

Pozivamo Vas na sudjelovanje u radu literarne i glazbene radionice

u okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOSP) ˝Unapređenje kvalitete života i zaštita prava starijih osoba s invaliditetom˝.

Radionice su namijenjene svim zainteresiranim odraslim članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, a zamišljene su kao interaktivno druženje i razmjena iskustava, uz stručnu podršku i vodstvo. Na literarnim radionicama će se obrađivati teme literarnog stvaralaštva dok glazbene radionice obuhvaćaju formiranje mješovitog zbora i uvježbavanje osnova glazbe.

Radionice će se održavati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Ivana Gundulića 1, Bjelovar. Predviđeno trajanje radionice je oko 90 minuta. Radionice su besplatne uz osigurano osvježenje i radne materijale.

Prva glazbena radionica počinje 29.09.2021. godine s početkom u 13.00 sati!
Prva literarna radionica počinje 01.10.2021. godine s početkom u 13.00 sati!

Broj mjesta je ograničen, pa Vas molimo da se prijavite što prije! Prijaviti se možete na: utib-ured@utib.hr ili telefon: 043 220 004.

Ukoliko želite naučiti nešto novo, podijeliti svoja iskustva i pri tom se dobro zabaviti, prijavite se na
radionice!

345. OBAVIJEST

U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOISP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, u suradnji s „Centrom za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar – CUK“, organizira edukaciju članova, zaposlenika i volontera UTIB-a:


e-GRAĐANIN - POPIS STANOVNIŠTVA RH 2021

PRIPREMNI DIO:
APLIKACIJA E-GRAĐANIN, POSJEDOVANJE POTREBNE RAZINE (treća i četvrta razina), POŠTIVANJE GDPR-a

GLAVNI DIO:
POPUNJAVANJE POPISNOG UPITNIKA 2021.

Prijave se primaju do popune mjesta, a prijaviti se možete telefonom, e-mailom ili osobno, svakoga radnog dana od 07:00 do 15:00 sati u prostorijama udruge.

Kabinet je pristupačan za osobe u invalidskim kolicima - lift!

344. OBAVIJEST

Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 18.09.2021. godine (subota) organizira izlet u

KRAPINSKE TOPLICE

Polazak autobusa: u 7:00 sati ispred Sokolane

Cijena prijevoza: 40,00 kuna za redovne članove
70,00 kuna za pratnju i podupirajuće članove

Cijena bazena: 60,00 kn – svi (uplaćuje se u autobusu)

Povratak: prema dogovoru

Uplate se vrše od 08.09. 2021. (srijeda) do 16.09.2021. (četvrtak) do 12:00 sati ili do popune autobusa.

Na put je potrebno ponijeti invalidske iskaznice.
Osobe koje imaju uplaćeno putno osiguranje obavezno trebaju ponijeti važeću policu.
Obavezno je pridržavanje svih epidemioloških mjera prema uputama Nacionalnog stožera.

343. OBAVIJEST

Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 24.07.2021. godine (subota) organizira izlet u


PLAŽA IČIĆI

Polazak autobusa: u 06:50 sati ispred Sokolane
Cijena prijevoza: 50,00 kuna za redovne članove, 90,00 kuna za pratnju
Povratak: prema dogovoru

Uplate se vrše do 22.07.2021. (četvrtak) do 12:00 sati ili do popune autobusa.

Na put je potrebno ponijeti invalidske iskaznice.
Osobe koje imaju uplaćeno putno osiguranje obavezno trebaju ponijeti važeću policu. Obavezno je pridržavanje svih epidemioloških mjera prema uputama Nacionalnog stožera

342. OBAVIJEST

OBAVIJEST O OTKAZU LJETOVANJA U PODGORI

S obzirom da se, prema objavljenoj obavijesti br. 340 „Ljetovanje u Podgori u hotelu s četiri zvjezdice “Medora Auri 4*“ nitko nije javio, predmetno ljetovanje otkazujemo!
Molimo Vas za razumijevanje i nadamo se ponovnoj suradnji u nekim boljim vremenima.

341. OBAVIJEST

BESPLATAN ULAZ NA
GRADSKE BAZENE BJELOVAR

Članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar osiguran je besplatan ulaz u bazene (olimpijski i mali bazen) u radnom vremenu Gradskih bazena Bjelovar.

Radno vrijeme bazena je od 10,00 do 19,00 sati radnim danima, a vikendom od 09,00 do 20,00 sati.

Da bi koristili ovu pogodnost članovi se moraju prijaviti u Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar gdje će, nakon provjere plaćene članarine za 2020. i 2021. godinu, biti uvršteni na listu korisnika. Prijava se može obaviti telefonski ili e-mailom.

Pri dolasku na bazen potrebno se prijaviti na glavnom ulazu i pokazati člansku iskaznicu.

Unutarnji prostor kupališta, sanitarni čvor i mali bazen pristupačni su osobama s invaliditetom.

340. OBAVIJEST

Ljetovanje u Podgori u hotelu s četiri zvjezdice “Medora Auri 4*“

Vrijeme: 10.09.2021. – 17.09.2021.

Cijena noćenja po osobi na bazi polupansiona u dvokrevetnoj sobi s balkonom: 495,00 kn;
Troškovi prijevoza: 300,00 kn;
Boravišna taksa: 10,00 kn x 7 dana = 70,00 kn; članovi s 80% i više invaliditeta – oslobođeni.

NAVEDENE CIJENE UKLJUČUJU:
• Piće dobrodošlice
• Nošenje prtljage in&out
• Animacijski program i večernju zabavu (ovisno o datumu boravka min. 2 puta tjedno)
• Korištenje vanjskog (grijanog) bazena sa sunčalištem (u postsezoni ovisno o vremenskim uvjetima)
• Korištenje hotelskog wellnessa (3 vrste sauna, whirlpool)
• Korištenje hotelskog fitnessa
• WiFi konekciju u cijelom hotelu i sobama

Prema odluci Izvršnog odbora članovima koji su podmirili članarinu za 2020. i 2021. godinu udruga će sufinancirati troškove noćenja s 200,00 kn i troškove prijevoza sa 150,00 kn.

Polazak iz Bjelovara: 10.09.2021. u 05,00 sati ispred „Sokolane“.

Uplate za dvokrevetne sobe mogu se izvršiti u 4 (četiri) rate i to:
- I. rata – 1.000,00 kn … najkasnije do 20.06.2021.
- II. rata – 1.000,00 kn … najkasnije do 15.07.2021.
- III. rata – 1.000,00 kn … najkasnije do 15.08.2021.
- IV. rata – ostatak do punog iznosa … najkasnije do 01.09.2021.

Uplate se vrše u prostorijama Udruge svakim radnim danom od 07,00 do 14,00 sati.

Napomena: Svi sudionici ljetovanja potpisuju izjavu da su upoznati sa uvjetima smještaja u hotelu “Medora Auri 4*“ u Podgori prilikom ljetovanja u periodu od 10.09.–17.09.2021.g. u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te da preuzimaju na sebe svu odgovornost za eventualne posljedice nesretnog slučaja.

Hotel Medora Auri 4* nije pogodan za osobe s poteškoćama u hodanju zbog mogućeg smještaja u paviljonima!

Ljetovanje se organizira u skladu s mjerama i preporukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo!

Ljetovanje se može otkazati najkasnije do 15.07.2021.g. kada se vrši uplata akontacije hotelu “Medora Auri 4*“; u protivnom Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ne vraća uplaćena sredstva.

Kontakt osoba: Ljuba Štefinec, telefon 091/573-7360.

339. OBAVIJEST

XIV. Susret udruga tjelesnih invalida Hrvatske «Bjelovar 2021»

Održat će se u petak, 18.06.2021. u restoranu Šljukin Gon, Đurđevačka cesta 167, 43000 Bjelovar, s početkom u 13:00 sati.

Raspored:

1. Prijava gostiju i sudionika od 12:00 do 13:00;
2. Pozdravna riječ domaćina;
3. Prigodni program;
4. Obraćanje – gosti;
5. Ručak u 13:30 sati;
6. Zabava do 18,00 sati.

U zabavnom dijelu nastupa glazbeni sastav „KAROBEND“.

Na susretu mogu sudjelovati članovi koji su platili:
1. Članarinu za 2020. i 2021. godinu;
2. Do 17.06.2021. platili u prostorijama udruge ulaznicu od 20,00 kn.

Korisnici plaćaju a njihovi osobni asistenti ne plaćaju ulaznicu.

Uplata ulaznica prima se do popune odobrenog broja mjesta.

Do daljnjega, obavezna je primjena osobnih mjera zaštite od COVID-19 (udruga je osigurala zaštitne rukavice, maske i dezinfekcijska sredstva).

338. OBAVIJEST

Poziv na ciklus edukacija u okviru Foruma mladih SDDH

Dragi mladi članovi Foruma SDDH,

sa zadovoljstvom vas obavještavamo da je SDDH u narednom razdoblju pripremio ciklus od pet zanimljivih i korisnih edukacija. Počinjemo s “Javnim zagovaranjem” koje vam je kao mladim osobama neophodno da djelujete na promicanju prava koja želite zastupati.
Temu će predstaviti Nataša Škrbić, konzultantica za javni i neprofitni sektor te osoba s bogatim znanjem i iskustvom u tom području.
Edukacija će se održati 26. svibnja 2021. u vremenu od 13.00 do 15.00 sati putem Zoom platforme.

Prijavite se putem: https://forms.gle/zcdsBVES8jAMr4ew5

Nakon prijave ćete na email naknadno dobiti poveznicu za sudjelovanje.

Veselimo se virtualnom okupljanju, a očekujemo da ćemo se vidjeti u Centru MARE

Forum_mladih_SDDH_-_Poziv.doc

Stranica 1 od 21 // 1 2 3 >  Last »