Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Obavijesti

335. OBAVIJEST

BESPLATNE PRAVNE POMOĆI
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 15.04.2021. od 10:00 do 14:00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.

334. OBAVIJEST

Bjelovar, 08.03.2021.

Poštovani, obavještavamo vas o sljedećem: 

1. Redovna izvještajna i izborna skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održana je, elektronski i dopisno, 17.02.2021. godine. Usvojena su izvješća o radu i financijskom poslovanju Udruge u 2020. godini. Predstavljen je i usvojen Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2021. godinu s Financijskim planom. Donesena je odluka o razrješenju dosadašnjih radnih tijela udruge, izabrana su nova radna tijela udruge. Donesen je novi Plan rada i financijski plan za 2021. godinu. Donesena je odluka o članstvu Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u savezima i udrugama.

2. U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOISP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizirat će tečaj Engleskoga jezika te e-Građani. Zainteresirane molim da se jave u Udrugu na tel. 043/220-004 ili na e-mail utib-ured@utib.hr. Prijave traju do popune mjesta.

3. U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOISP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar u suradnji s ICK organizira pripreme i polaganje vozačkih ispita - „B“ kategorije – zainteresirani neka se jave u udrugu.

4. Pravna pomoć: U mogućnosti smo našim članovima organizirati pravnu pomoć – pravne savjete koje jednom mjesečno u prostorijama Udruge daju kliničari Pravne klinike Pravnoga fakulteta iz Zagreba. Također, pravnu pomoć možete zatražiti od Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom koja sa svojim suradnicima pruža savjetodavnu pomoć osobama s invaliditetom o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa. Tel.: 01/6102-170; Fax: 01/6177-901; http://www.posi.hr

5. XIV. Susret udruga tjelesnih invalida Hrvatske «Bjelovar 2021» održat će se u skladu s mjerama i preporukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo.

6. Ljetovanje u N. Vinodolskom i Ljetovanje u Podgori u hotelu s tri zvjezdice “Podgorka“ – organizirat će se u skladu s mjerama i preporukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo.

7. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova, zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu Udruzi u administrativnim, intelektualnim ili socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik pomoći. Ukoliko želite volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite http://utib.hr/volonteri.

8. Uslugu prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže pokretnih osoba vršimo kombi vozilom s podiznom rampom po cijeni: start – 10,00 kn + 1 kn/km. Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od ponedjeljka do petka na broj 220-004 najmanje 4 (četiri) dana ranije. Ako je čekanje korisnika vožnje duže od 4 sata tada se cijeni dodaje iznos vrijednosti pola propisane dnevnice.
Sredstvima odobrenih projekata, članovima UTIB-a omogućili smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od 24.03.2020., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio odluku:
- usluga prijevoza članova za vrijeme provedbe odobrenih projekata iznosi: start 10,00 kn + 0,5 kn/km.
- svim članovima odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km sveukupno.
- za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom odnosu usluga prijevoza je besplatna.
Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže potreba, izvršiti izmjenu ove odluke.
Do daljnjega, obavezna je primjena osobnih mjera zaštite od COVID-19.

9. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b. – nakon donošenja odluke o modelu rada teretane hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

10. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u sportskoj dvorani Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar, Poljana dr. Franje Tuđmana 10 (kod novog srednjoškolskog centra) – nakon donošenja odluke o modelu rada sportske dvorane hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

11. Članove zainteresirane za stolni tenis – nakon donošenja odluke o modelu rada hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

12. Zdravstveno savjetovalište: U okviru provedbe projekta Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ u mogućnosti smo organizirati nastavak provođenja socijalnih usluga – zdravstveno savjetovalište: mjerenje RR (mjerenje tlaka krvi), vađenje GUK-a (mjerenje šećera u krvi), savjeti prema zdravstvenom statusu.
Zdravstveno savjetovalište radi u prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.

13. Molimo članove s najtežom vrstom i stupnjem tjelesnog invaliditeta, od 18 do 65 godina starosti, Barthelov indeks ≤ 65, da nam se jave radi priprema dokumentacije za dobivanje osobnog asistenta.

14. Učenicima osnovnih i srednjih škola u mogućnosti smo osigurati pomoć i instrukcije iz problematičnih predmeta – hitno se javite u udrugu.

15. S ciljem kvalitetnije i brže komunikacije molimo da ažurirate svoje podatke u bazi podataka udruge (adresa, telefon, nove dijagnoze, % tjelesnog oštećenja, itd. – prema upitniku). Otvorite e-mail i dojavite ga!

16. S obzirom na, uslijed pandemije, smanjenih aktivnosti i smanjenog trošenje novaca od članarina, Izvršni odbor je na sjednici od 23.02.2021. godine donio odluku da se svakom članu koji je platio članarinu za 2021. godinu osigura poklon bon od 50,00kn. Bon se može realizirati u KTC d.d., Pakračka ulica 1, 43000 Bjelovar uz predaju BON-a i predočenje osobne iskaznice i članske iskaznice. Bon se nalazi u prilogu ove obavijesti.

17. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete saznati putem:
- oglasne ploče
- telefonom na 220-004
- pregledom obavijesti i događanja na http://www.utib.hr

S poštovanjem,
PREDSJEDNIK UDRUGE
Tomislav Novosel, prof.

333. OBAVIJEST

BESPLATNE PRAVNE POMOĆI
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 18.03.2021. od 10,00 do 14,00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama i ostali zainteresirani građani.

332. OBAVIJEST

Bjelovar, 04.03.2021.

OBAVIJEST

U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOISP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, u suradnji s „Centrom za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar - CUK“, organizira edukaciju članova, zaposlenika i volontera UTIB-a:

OSNOVE INFORMATIKE – e-GRAĐANIN

PRIPREMNI DIO – OSNOVE INFORMATIKE:
RAD RAČUNALOM, INTERNET, E-POŠTA;

GLAVNI DIO – e-GRAĐANIN:
UVOD U e-USLUGE U RH, JAVNI PRISTUP e-USLUGAMA, AUTORIZACIJSKE USLUGE NETBANKINGA

Još ima mjesta i prijaviti se možete telefonom, e-mailom ili osobno, svakoga radnog dana od 07:00 do 15:00 sati u prostorijama udruge. Prijave se primaju do popune – 12 polaznika.

Nastava počinje u utorak, 09.03.2021. godine u 9:00 sati, u kabinetu informatike, Bjelovar, P. Preradovića 2, 3. kat (iznad Erste banke).

Kabinet je pristupačan za osobe u invalidskim kolicima - lift!

331. OBAVIJEST

U okviru odobrenoga programa Ministarstva socijalne politike i mladih (MDOMSP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizira


Tečaj engleskoga jezika
- razina – prema profilu prijavljenih -

Po završenom tečaju uspješni polaznici dobivaju svjedodžbu.

Zainteresirane molimo da se HITNO jave u Udrugu na tel. 043/220-004.
Prijave traju do popune mjesta.

Početak rada – prema dogovoru!

330. OBAVIJEST

U okviru odobrenoga programa Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike (MRMSOISP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizira informatički tečaj

OSNOVE INFORMATIKE - e-Građanin

Plan radionica, edukacije e-Građanin:
1. Uvod u E-usluge u RH, preduvjeti, osnovni pojmovi;
2. Javni pristup e-uslugama (katastar, matične knjige, ministarstva, policija);
3. Autorizacijske usluge NETBANKINGA (općenito, sigurnost, vrste usluga, e-računi).

Preduvjet pohađanja nastave je osnovno poznavanje rada na računalu. 

Po završenom tečaju uspješni polaznici dobivaju svjedodžbu.

Zainteresirane molimo da se HITNO jave u Udrugu na tel. 043/220-004.
Prijave traju do popune mjesta.

329. OBAVIJEST

ČLANOVIMA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

POZIV

Na temelju zaključka Izvršnoga odbora od 08.01.2021. g., članka 21. Statuta Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, u skladu s mjerama i preporukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo, sazivam Skupštinu Udruge koja će se održati elektronski i dopisno u periodu od 10.02.2021.g. 12:00 sati do 17.02.2021.g. 12:00 sati.

Članovima koji imaju e-mail poziv će biti poslan internetom – elektronski. Na www.utib.hr odabrat će GODIŠNJA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR, unesti svoj OIB i otvoriti stranicu gdje su osnovni podaci, dokumenti po pojedinim točkama i glasački listić. Kada ispunite glasački listić kliknite na „Pošalji“ – glasanje je završeno.

Članovi koji nemaju e-mail, nakon prijema Poziva za Skupštinu mogu se uključiti u proces sudjelovanja u radu i glasanja po gore opisanoj proceduri – elektronski.

Oni koji se ne mogu uključiti u elektronsko, mogu glasati dopisno: moraju se prijaviti u udrugu od 10.02.2021.g 12:00 gdje mogu preuzeti materijale i glasački listić. Ispunjeni i potpisani glasački listić mora se predati u roku (17.02.2021. 12:00) u udruzi u poseban sandučić na ulazu.

U radu Skupštine mogu sudjelovati članovi koji su platili članarinu za 2021. godinu.

Za Skupštinu predlažem sljedeći dnevni red:

  1. Prijedlog radnih tijela Skupštine: a) Radnog predsjedništva i predsjedavajućeg; b) Verifikacijske komisije; c) Izborne komisije; d) Zapisničara i dva ovjerovitelja zapisnika;
  2. Prijedlog Izvještaja o radu Udruge u 2020. godini: a) Izvještaj o radu b) Izvještaj Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju;
  3. Prijedlog razrješenja dosadašnjih radnih tijela Udruge: Predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije;
  4. Prijedlog novih radnih tijela Udruge: Predsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije;
  5. Prijedlog planova rada Udruge u 2021. godini: a) Operativnoga plana djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u 2021. godini; b) Financijskog plana Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u 2021. godini;
  6. Prijedlog o članstvu Udruge u savezima i udrugama.

Zapisnici radnih tijela Skupštine i ovjereni zapisnik Skupštine bit će objavljeni do 24.02.2021.g. 12:00 na stranici gdje se provodi glasanje.

U slučaju tehničkih problema zvati: 099/767-8110 (Tea Bošnjak)

Poziv_za_skupstinu_2021.pdf

328. OBAVIJEST

BESPLATNA PRAVNA POMOĆ
Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 14.01.2021. od 10,00-14,00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.

327. OBAVIJEST

Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 26.11.2020. od 10:00 do 14:00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.

Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.

Članovi članica Udruge invalida Bjelovar - osoba s invaliditetom, u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

 

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi;

- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta;

- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi;

- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi;

- sustava obrazovanja;

- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije;

- sustava mobilnosti;

 

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.

326. OBAVIJEST

BESPLATNE PRAVNE POMOĆI

Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Održat će se četvrtak, 22.10.2020. od 10,00 do 14,00 sati, u Bjelovaru, prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.
Udruga invalida Bjelovar sklopila je Sporazum o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar osoba s invaliditetom u navedenom terminu mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za:

- ostvarivanje prava na osnovi članstva u udruzi
- ostvarivanje prava na osnovi invaliditeta
- ostvarivanje prava iz područja socijalne skrbi
- ostvarivanje prava iz područja zdravstvene skrbi
- sustava obrazovanja
- sustava zapošljavanja, rada i profesionalne rehabilitacije
- sustava mobilnosti

Sudionici: Predstavnici Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Udruge osoba s intelektualnim teškoćama.

325. OBAVIJEST

Zbog nastalih okolnosti s kojima smo suočeni posljednjih tjedana, ovim putem vas obavještavamo kako se, na daljinu, može koristiti usluge besplatne pravne pomoći:

1. Pravna klinika pravnoga fakulteta u Zagrebu
Uputite zahtjev na e-poštu uz dostavu sljedeće dokumentacije:
- Fotokopiju osobne iskaznice;
- OIB;
- Adresa, kontakt telefon, e-mail;
- Broj uzdržavanih članova kućanstva;
- Prihod po članu kućanstva.
Stranke se također mogu obratiti u radno vrijeme (svakim radnim danom od 10 do 12h, srijedom i četvrtkom od 17 do 19h) telefonom na:
- 097/652 9891; 097/652 9892; 097/652 9902;

2. Pravno savjetovalište Zajednice saveza osoba s invaliditetom, kojega vodi pravnik Leke Sokolaj, održava se svake srijede od 15 do 18 sati putem telefona:
01/482 9383;

3. Pravobraniteljica za osobe s invaliditetom: tef/fax: 01/610 2170, / 01/617 7501,
e-mail:

324. OBAVIJEST

BESPLATAN ULAZ NA GRADSKE BAZENE BJELOVAR


Članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar osiguran je besplatan ulaz u bazene (olimpijski i mali bazen s ugrađenim liftom za spuštanje i dizanje iz vode), u radnom vremenu Gradskih bazena Bjelovar.

Da bi koristio ovu pogodnost član se mora prijaviti u Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar gdje će, nakon provjere plaćene članarine za 2020. godinu, biti uvršten na listu korisnika koja se šalje na blagajnu bazena.
Prijava se može obaviti i telefonski ili e-mailom.

Pri dolasku na bazen potrebno je na glavnom ulazu pokazati člansku iskaznicu.

Prostor kod sporednog ulaza ne može se korisititi kao parkiralište!
Unutarnji prostor kupališta, sanitarni čvor i mali bazen pristupačni su osobama s invaliditetom.
Djelatnici bazena spremni su pripomoći osobama s invaliditetom!

Za potrebite članove (teže pokretne osobe, korisnike invalidskih pomagala, osobe starije životne dobi) osiguran je prijevoz kombi vozilom uz cijenu 10kn + 0,5 kn/km. Potrebu prijevoza treba javiti u Udrugu.

323. OBAVIJEST

OBAVIJEST O OTKAZU LJETOVANJA U NOVOM VINODOLSKOM I PODGORI

Budući da se pandemija COVIDA-19 pojačava, da spadamo u rizičnu skupinu, prema naputku Stožera za civilnu zaštitu BBŽ-a, Izvršni odbor Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na sjednici od 25.06.2020., donio je odluku o prekidu svih aktivnosti oko organizacije i ljetovanja u hotelu Medora Auri 4 u Podgori i u Hostelu Bjelovar u Novom Vinodolskom za ovu godinu.

Molimo Vas za razumijevanje i nadamo se ponovnoj suradnji u nekim boljim vremenima.

322. OBAVIJEST

Ljetovanje u Podgori u hotelu s četiri zvjezdice “Medora Auri“

Sedam polupansiona – doručak i večera, (televizor, telefon, zaseban sanitarni čvor, ručnici).


Vrijeme: 10.09.2020 – 17.09.2020.

Cijena aranžmana dvokrevetne sobe za članove oslobođene boravišne pristojbe: 3.240,00kuna (80,90;100; ) osoba s invaliditetom.
Cijena aranžmana dvokrevetne sobe sa boravišnom pristojbom: 3.310,00kuna
Cijena aranžmana jednokrevetne sobe za članove oslobođene boravišne pristojbe: 5.650,00kuna
Cijena aranžmana jednokrevetne sobe sa boravišnom pristojbom: 5.720,00 kuna

Naknada za troškove prijevoza iznosi 300,00 kuna po osobi.
Udruga sufinancira troškove prijevoza redovnim članovima u iznosu od 50% troškova.
Polazak iz Bjelovara: 10.09.2019. u 05,00 sati ispred Sokolane.
Uplate za dvokrevetne sobe mogu se izvršiti u 3 (tri) rate i to:


  • I. rata – 1.080,00 ili 1.104,00 kn … najkasnije do 30.06.2020.
  • II. rata – 1.080,00kn ili 1.104,00… najkasnije do 20.07.2020. u drugoj rati plaća se put 150,00 ili 300,00
  • III. rata –1.080,00 ili 1.104,00 od 17.8.2020- 31.8.2020 .
    Uplate se vrše u prostorijama Udruge svakim radnim danom od 07,00 do 14,00 sati.

NAVEDENE CIJENE UKLJUČUJU:

  • Piće dobrodošlice
  • Nošenje prtljage in&out
  • animacijski program i večernju zabavu (ovisno o datumu boravka min. 2 puta tjedno)
  • korištenje vanjskog (grijanog) bazena sa sunčalištem (u postsezoni ovisno o vremenskim uvjetima)
  • korištenje hotelskog wellnessa (3 vrste sauna, whirlpool)
  • korištenje hotelskog fitnessa
  • WiFi konekciju u cijelom hotelu i sobama

Napomena: Naglašavamo da hotel Medora Auri 4* nije pogodan za osobe s poteškoćama u hodanju zbog mogućeg smještaja u paviljonima, te Vas molimo da u slučaju prihvaćanja ponude to uzmete u obzir.

Svi sudionici ljetovanja potpisuju izjavu da su upoznati sa uvjetima smještaja u hotelu Medora u Podgori prilikom ljetovanja u periodu od 10.09.–17.09.2020.g. u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te da preuzimaju na sebe svu odgovornost za eventualne posljedice nesretnog slučaja.

Ljetovanje se može otkazati najkasnije do 20.07.2020.g. kada se vrši uplata akontacije hotelu ; u protivnom Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ne vraća uplaćena sredstva.

Kontakt osoba: Ljuba Štefinec, telefon 091/573-7360.

321. OBAVIJEST

Bjelovar, 01.06.2020.


Poštovani, obavještavamo vas o sljedećem:

1. Redovna izvještajna skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održana je 06.03.2020. godine. Usvojena su
izvješća o radu i financijskom poslovanju Udruge u 2019. godini. Predstavljen je i usvojen Strateški plan za razdoblje
2020. – 2023. godina i Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2020. godinu s Financijskim
planom. Donesena je odluka o promjenama Statuta udruge. Donesena je odluka o članstvu Udruge tjelesnih invalida u
savezima i udrugama.

2. U okviru odobrenoga programa Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku (MDOMSP) ˝Socijalno
uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizirat će tečaj
Engleskoga jezika te literarnu i glazbenu radionicu. Zainteresirane molim da se jave u Udrugu na tel. 043/220-004
ili na e-mail utib-ured@utib.hr. Prijave traju do popune mjesta.

3. XIII. Susret udruga tjelesnih invalida Hrvatske «Bjelovar 2020»
održat će se u petak, 12.06.2020. u prostorijama
hotela Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar, s početkom u 10:30 sati.
Raspored:
  ⎯ Prijava gostiju i sudionika 10:30 do 11:00;
  ⎯ Pozdravna riječ domaćina;
  ⎯ Prigodni program;
  ⎯ Sportska natjecanja;
  ⎯ Proglašenje pobjednika i podjela priznanja;
  ⎯ Ručak u 14,00 sati;
  ⎯ Zabava do 17,00 sati;
Ako želite sudjelovati na susretu molimo vas da najkasnije do 08.06.2020. godine uplatite u blagajnu Udruge 20,00
kn kotizacije
. Do daljnjega, obavezna je primjena osobnih mjera zaštite od COVID -19 (udruga je osigurala zaštitne
rukavice, maske i dezinfekcijska sredstva).

4. Ljetovanje u N. Vinodolskom: – Nakon donošenja odluke Grada Bjelovara o modelu ljetovanja hitno ćemo vas o
tome obavijestiti.

5. Ljetovanje u Podgori u hotelu s tri zvjezdice “Podgorka“: – Nakon donošenja odluke uprave hotela o modelu
ljetovanja hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

6. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova, zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu
Udruzi u administrativnim, intelektualnim ili socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik
pomoći. Ukoliko želite volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite http://utib.hr/volonteri.

7. Uslugu prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže pokretnih osoba vršimo kombi
vozilom s podiznom rampom
po cijeni: start – 10,00 kn + 1 kn/km. Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od
ponedjeljka do petka na broj 220-004 najmanje 4 (četiri) dana ranije. Ako je čekanje korisnika vožnje duže od 4 sata
tada se cijeni dodaje iznos vrijednosti pola propisane dnevnice.
Sredstvima odobrenih projekata, članovima UTIB-a omogućili smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i
to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od 24.03.2020., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio
odluku:
- usluga prijevoza članova za vrijeme provedbe odobrenih projekata iznosi: start 10,00 kn + 0,5 kn/km.
- svim članovima odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km sveukupno.
- za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom odnosu usluga prijevoza je
besplatna.
Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže potreba, izvršiti izmjenu ove odluke.
Do daljnjega, obavezna je primjena osobnih mjera zaštite od COVID-19.

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
MB: 1889982, OIB: 16449983799, IBAN: HR7824020061500020301, ERSTEBANK

8. Mali bazen u sklopu gradskih bazena Bjelovar prilagođen je osobama s invaliditetom. Početkom kupališne sezone bit
će na raspolaganju našim članovima. Više informacija možete saznati nakon početka kupališne sezone u Udruzi ili na
www.utib.hr

9. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b. – nakon donošenja odluke o modelu
rada teretane hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

10. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u sportskoj dvorani Turističko-ugostiteljske i
prehrambene škole Bjelovar, Poljana dr. Franje Tuđmana 10 (kod novog srednjoškolskog centra) – nakon donošenja
odluke o modelu rada sportske dvorane hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

11. Članove zainteresirane za stolni tenis – nakon donošenja odluke o modelu rada hitno ćemo vas o tome obavijestiti.

12. Pravna pomoć: U mogućnosti smo našim članovima organizirati pravnu pomoć – pravne savjete koje jednom
mjesečno u prostorijama Udruge daju kliničari Pravne klinike Pravnoga fakulteta iz Zagreba. Također, pravnu pomoć
možete zatražiti od Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom koja sa svojim suradnicima pruža savjetodavnu pomoć
osobama s invaliditetom o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa. Tel.: 01/6102-170; Fax: 01/6177-901;
www.posi.hr

Zbog nastalih okolnosti s kojima smo suočeni posljednjih tjedana, ovim putem vas obavještavamo kako se vanjske
klinike neće održati.
Članovi članica Udruge invalida Bjelovar i ostali zainteresirani građani mogu dobiti odgovore na pitanja vezana za
besplatnu pravnu pomoć tako da upute zahtjev na e-poštu klinika@pravo.hr ili preko poveznice na web stranicu
http://klinika.pravo.unizg.hr gdje je moguće dostaviti zahtjev putem obrasca kojega su stranke dužne popuniti uz
dostavu sljedeće dokumentacije:
- Fotokopija osobne iskaznice;
- OIB;
- Adresa, kontakt telefon, e-mail;
- Broj uzdržavanih članova kućanstva;
- Prihod po članu kućanstva.

13. Zdravstveno savjetovalište : U okviru provedbe projekta Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu
politiku “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ u mogućnosti smo organizirati
nastavak provođenja socijalnih usluga – zdravstveno savjetovalište: mjerenje RR (mjerenje tlaka krvi), vađenje GUK-a
(mjerenje šećera u krvi), savjeti prema zdravstvenom statusu.
Zdravstveno savjetovalište radi u prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.

14. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete saznati putem:
- oglasne ploče
- telefonom na 220-004
- pregledom obavijesti i događanja na www.utib.hr




S poštovanjem,

image

Stranica 1 od 19 // 1 2 3 >  Last »