Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

277. OBAVIJEST

277. OBAVIJEST

Bjelovar, 24.10.2018.

OBAVIJEST

1. Udruga invalida Bjelovar povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom organizira prigodnu svečanost „Obilježavanje Međunarodnog dana osoba s invaliditetom
Vrijeme:              03.12.2018. godine (ponedjeljak)
Mjesto:               Hotel Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar
Cijena za članove i zaposlene:   30,00 kuna
Cijena za pratnju:        70,00 kuna
Raspored:
- Okupljanje sudionika od 13,00 do 13,30 sati, Pozdravna riječ domaćina i gostiju
- Svečani ručak u 14,00 sati
- Zabava uz glazbeni sastav “Bolero“, druženje i ples
- Završetak u 18,00 sati
Uplate se vrše do 28.11.2018. godine do 12,00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, svakim radnim danom od 07,00 do 14,00 sati.

“Djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, njihovim roditeljima i starateljima, stručnim djelatnicima i volonterima, te svima koji sudjeluju u skrbi i poboljšanju kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom upućujemo čestitke povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom, 03.12.”

2. Svečani ispraćaj stare godine: 28.12.2018. godine (petak)
Mjesto:               Hotel “Central“, V. Lisinskoga 2, Bjelovar
Cijena za članove i zaposlene:   40,00 kuna
Cijena za pratnju:         90,00 kuna
Raspored:
- Okupljanje sudionika od 17,00 do 17,30 sati, pozdravna riječ domaćina;
- Večera u 18,00 sati;
- Zabava uz glazbeni sastav “Bolero“, druženje i ples.
Uplate se vrše do 21.12.2018. godine do 12,00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar svakim radnim danom od 07,00 do 14,00 sati.

3. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova, zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu Udruzi administrativnim, intelektualnim ili socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik pomoći. Ukoliko želite volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite www.utib.hr/volonteri.

4. Uslugu prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže pokretnih osoba vršimo kombi vozilom s podiznom rampom po cijeni: start – 10,00 kn + 1 kn/km.  Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od ponedjeljka do petka na broj 220-004 najmanje 4 (četiri) dana ranije.
POSEBNA OBAVIJEST:
Sredstvima odobrenih projekata, članovima UTIB-a omogućili smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od 31.08.2018., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio odluku:
- usluga prijevoza članova za vrijeme provedbe odobrenih projekata iznosi: start 10,00 kn + 0,5 kn/km.
- svim članovima odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km sveukupno.
- za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom odnosu usluga prijevoza je besplatna.
Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže potreba, izvršiti izmjenu ove odluke.

5. Na zatvorenom bazenu Doma za umirovljenike „VITA NOVA“ (http://vitanova.hr/), Klokočevac 1a, 43000 Bjelovar, ugovorili smo povoljno korištenje bazena: 1sat − 15 kn i 2 sata – 20 kn. Karta za bazen (Vaučer) kupuje se u Udruzi i vrijedi 100 kn od čega član plaća 50, a Udruga 50 kuna. Vrijeme korištenja bazena dogovara svaki član direktno s bazenom na broj: 247-720.

6. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b., radi ponedjeljkom i četvrtkom od 17,00 do 19,00 h. Vježbanje je besplatno i odvija se pod stručnim vodstvom trenera. Svi članovi zainteresirani za vježbanje mogu se javiti u Udrugu ili direktno u teretanu za vrijeme radnog vremena.

7. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar odvijaju se ponedjeljkom od 16,00 do 18,00 sati u sportskoj dvorani Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar, Poljana dr. Franje Tuđmana 10 (kod novog srednjoškolskog centra).

8. Članove zainteresirane za stolni tenis obavještavamo da su treninzi ponedjeljkom i srijedom od 14,30 do 17,00 h i četvrtkom od 15,00 do 17,00 h u ulici J. Draškovića 1 (stari vatrogasni dom).

9. U okviru odobrenoga programa Ministarstva socijalne politike i mladih (MSPM) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝ u mogućnosti smo organizirati:
a) Tečaj informatike i edukacija „e-građanin“;
b) Instrukcije za učenike osnovne i srednje škole iz potrebitih predmeta i pomoć u pisanju domaćih zadaća;
c) Glazbene i literarne radionice;
d) Organizaciju priprema i polaganja vozačkoga ispita „B“ kategorije u prilagođenim automobilima;
e) Radionice pod nazivom „Podijelimo znanje“. Teme radionica: životne priče osoba s invaliditetom uz prenošenje iskustava i informacija drugim članovima kako bi se potaknuo razvoj samopouzdanja, razvoj sporta, zapošljavanje, socijalizacija i uključivanje u aktivniji život zajednice.
Molimo zainteresirane članove da se hitno jave u udrugu.

10. U mogućnosti smo našim članovima organizirati pravnu pomoć – pravne savjete koje daju studenti i profesori Pravnoga fakulteta iz Zagreba, u okviru projekta „PRAVNA KLINIKA“. Usluge članovi mogu koristiti jednom mjesečno u prostorijama Udruge prema rasporedu koji će pravovremeno biti objavljen na oglasnoj ploči i na našoj internet stranici.
Pravne savjete također daje diplomirani pravnik Leke Sokolaj, pravnik SOIH-a (Saveza osoba s invaliditetom Hrvatske). Besplatne pravne informacije i savjete možete dobiti svake srijede u vremenu od 15,00-18,00 sati na telefon 01/481-2383 i 01/482-9295.

11. Zdravstveno savjetovalište: U okviru provedbe projekta“Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ u mogućnosti smo organizirati nastavak provođenja socijalnih usluga – zdravstveno savjetovalište: mjerenje tlaka krvi, mjerenje šećera u krvi, savjeti prema zdravstvenom statusu. Zdravstveno savjetovalište radi u prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.

12. Članarina: 1. Članovi koji do danas nisu platili članarinu za 2018. godinu brisani su iz evidencije;
2. Članarinu u iznosu od 70,00 kn za 2019. godinu moći ćete uplatiti poslije 01.01.2019. godine na blagajni ili putem uplatnica koje ćemo vam tada poslati.

13. Molimo sve članove da pravovremeno javljaju sve promjene podataka npr. adresa, broj telefona, promjena radnog statusa, odabir željenih aktivnosti i sl. kako bismo olakšali organizaciju i provođenje raznih aktivnosti.
Nadalje, e-mailom obavještavamo članove o novostima iz područja rada Udruge ili drugim važnim obavijestima stoga svoju e-mail adresu svakako javite u Udrugu ili na utib-ured@utib.hr.

14. Udruga povremeno organizira izlete uz prijevoz autobusom ili prilagođenim kombi vozilom. Svi članovi koji žele sudjelovati na izletima obavezno se moraju prijaviti kako bi se izradio popis zainteresiranih članova.

15. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete saznati putem:
- oglasne ploče
- telefonom na 220-004
- pregledom obavijesti i događanja na https://utib.hr/invalidi-vijesti/




Stranica 1 od 1 //