Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

19.03.2013.g. Gradsko društvo Crvenog križa Bjelovar je u velikoj dvorani Hotela Central uručilo 38 raznih pomagala osobama s invaliditetom i predstavnicima udruga osoba s invaliditetom.


CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA  OSOBAMA S INVALIDITETOM


Za članove Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Udruge slijepih Bjelovar, Udruge gluhih Bjelovar i Društva za pomoć mentalno retardiranim osobama nabavljena su pomagala koja ne pokrivaju troškovi HZZO.


CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA  OSOBAMA S INVALIDITETOM


Humanitarno-socijalne programe Crvenog križa Bjelovar predstavila je predsjednica Gradskog društva dr. Karmela Caparin i ravnatelj Ratimir Blažeković.
Okupljenima predstavnicima Crvenog križa i osobama s invaliditetom obratili su se predsjednici udruga prigodnim zahvalama.



Javna tribina „Pomozite mi, i ja sam đak!“

PAZIN (hotel Lovac)-07. 03. 2013.

U organizaciji Društva tjelesnih invalida Pazin, 07. 03. 2013. godine u Pazinu (hotel Lovac), održana je javna tribina pod nazivom „Pomozite mi, i ja sam đak!“

Cilj tribine bio je poboljšati uvjete obrazovanja djece s poteškoćama u razvoju i pružiti im pomoć da što kvalitetnije iskoriste period obrazovanja da postanu neovisni i samostalni ljudi te upozoriti Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta i osnivače osnovnih i srednjih škola o njihovoj zakonskoj i moralnoj obvezi provođenja zakona.


Javna tribina „Pomozite mi, i ja sam đak!“


Predavači:
1. Zrinjka Stančić, prof.dr.sc. (Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu),
2. Robert Cimperman, prof. (Agencija za odgoj i obrazovanje–Rijeka) i
3. Marija Ivić Kačan, voditeljica Odjela za prosvjetu, kulturu, informiranje, šport i tehničku kulturu.
Tribina je omogućila razmjenu iskustava, utvrđivanje problema te raspravu o mogućim praktičnim rješenjima.


Javna tribina „Pomozite mi, i ja sam đak!“


Sudionici tribine bili su predstavnici institucija koje imaju iskustva u području školovanja djece s teškoćama u razvoju (i oni koji nemaju iskustva, ali žele naučiti od drugih), uključujući predstavnike škola, stručnjake iz Centara za socijalnu skrb, djelatnike ustanova socijalne skrbi i predstavnike nevladinih organizacija (Udruga tjelesnih invalida Bjelovar).



Međunarodni Dan rijetkih bolesti 28. 02. 2013.

Međunarodni Dan rijetkih bolesti ove godine obilježava se pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske, prof. dr. sci. Ive Josipovića i Ministarstva zdravlja.

Međunarodni Dan rijetkih bolesti 28. 02. 2013.

Tim povodom, u petak 01. 03. 2013. godine u prostorijama bjelovarskoga Veleučilišta, u organizaciji Hrvatskoga saveza za rijetke bolesti (HSRB) i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, obilježen je međunarodni Dan rijetkih bolesti koji se ove godine obilježava pod sloganom „Rijetke bolesti bez prepreka“.

Međunarodni Dan rijetkih bolesti 28. 02. 2013.

Gošće iz Zagreba, Anju Kladar, dopredsjednicu Hrvatskoga saveza za rijetke bolesti i Tihanu Kreso, suradnicu u Savezu te goste iz Bjelovara, pozdravio je predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, prof. Tomislav Novosel i voditeljica aktivnosti Ines Seleš.

Nacionalni program predstavila je gospođa Anja Kladar te ukazala koje su to bolesti, na koje probleme nailaze oboljeli i njihove obitelji, spomenula je lijekove koji su vrlo često skupi te nedostatak rane dijagnoze. Nacionalni program za rijetke bolesti svakako će pridonijeti boljem liječenju i dijagnosticiranju rijetkih bolesti.

Međunarodni Dan rijetkih bolesti 28. 02. 2013.

U izradi je registar za rijetke bolesti, počinju se osnivati referalni centri koji će omogućiti liječnicima koji se bave rijetkim bolestima veću dostupnost informacija i bolju dijagnostiku.

Sudionici su upoznati s radom Saveza te je predstavljena

HRVATSKA LINIJA POMOĆI ZA RIJETKE BOLESTI

HRVATSKA LINIJA POMOĆI ZA RIJETKE BOLESTI


U subotu, 02. 03. 2013. godine u Bjelovaru na KORZU bio je postavljen prigodno uređen info-pult na kojemu su se mogle dobiti informacije i promidžbeni materijali. Građani su također mogli kupiti i privjeske po pristupačnoj cijeni i tako pomoći radu Hrvatskoga saveza za rijetke bolesti.

Međunarodni Dan rijetkih bolesti 28. 02. 2013.

Međunarodni Dan rijetkih bolesti 28. 02. 2013.


Radionica na temu zajedničkog planiranja županijskih socijalnih usluga

OSIJEK (hotel Osijek, dvorana Javor)-22. veljače 2013.

Uz vodstvo Ministarstva socijalne politike i mladih ( IV. komponenta–Razvoj ljudskih potencijala Instrumenta pretpristupne pomoći), a u sklopu provedbe projekta „Podrška sustavu socijalne skrbi u procesu daljnje deinstitucionalizacije socijalnih usluga“, financiranog od strane Europske Unije, 22. 02. 2013. godine u Osijeku (hotel Osijek), održana je radionica na temu zajedničkog planiranja županijskih socijalnih usluga.


program

Cilj radionice bio je pružiti podršku stručnjacima iz sustava socijalne skrbi pri daljnjem razvoju i provedbi učinkovitih i inkluzivnih socijalnih usluga unaprjeđivanjem procesa socijalnog planiranja i transformacije ustanova.

Komponenta 1 ovoga projekta bavi se osnaživanjem kapaciteta stručnjaka pri socijalnom planiranju i promicanju alternativnih oblika skrbi u zajednici. Prvi zadatak u sklopu spomenute komponente je izvršiti procjenu dosad provedenoga procesa socijalnog planiranja na razini županija, kojega predvodi Ministarstvo uz podršku Svjetske banke, UNDP-a i UNHCR-a. Uspješno izvršenje spomenute procjene ključno je za stjecanje jasnog uvida u dubinu i opseg provedenoga procesa planiranja socijalnih usluga i utvrđivanja onoga što se pokazalo učinkovitim, a što je potrebno izmijeniti, dopuniti ili dodatno razviti. Na temelju zaključaka ove procjene utvrđuju se naknadne aktivnosti koje će projekt podupirati.

Radionica je omogućila razmjenu iskustava, uključujući i međunarodna iskustva članova projektnoga tima, utvrđivanje zajedničkih problema, raspravu o mogućim praktičnim rješenjima te prijedloge o oblicima podrške koju projekt može pružiti u sljedećih 20 mjeseci.

Sudionici radionice bili su predstavnici pet županija (oni koji imaju iskustva u izradi Planova socijalne politike, ali i oni koji nemaju), uključujući predstavnike županijskih uprava koji su zaduženi za planiranje socijalnih usluga, stručnjake iz Centara za socijalnu skrb, djelatnike ustanova socijalne skrbi i predstavnike nevladinih udruga koje pružaju socijalne usluge. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof. i Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup.


EDUKACIJA POMOĆNIKA/ICA U NASTAVI

Održana je u srijedu, 13. veljače 2013. godine u Bjelovaru, Obiteljski centar Bjelovarsko-bilogorske županije, Masarykova 8.

U skladu s procesima deinstitucionalizacije i osiguravanja djeci s teškoćama pristupačnost obrazovanju u sredini gdje žive (Konvencija o pravima osoba s invaliditetom, 2008), na inicijativu Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, a uz pomoć stručnjaka Učilišta za obrazovanje odraslih-IDEM, osposobljena je grupa za koordinirano provođenje, praćenje i evaluiranje edukacijske intergacije-Mobilni stručni tim.

Članice Mobilnoga stručnog tima-eminentne stručnjakinje iz područja bihevioralnih znanosti, osposobljene za rad s djecom s posebnim potrebama, provele su osnovnu edukaciju o posebnostima rada s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama.

EDUKACIJA POMOĆNIKA/ICA U NASTAVI

Edukacija je trajala 8 sati, a obrađene su sljedeće teme:

1) Bio-psiho-socijalne karakteristike djece s teškoćama u razvoju; Romana Misir, prof. defektologije

2) Uloga, zadatci i sustavi podrške radu pomoćnika u nastavi; Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

3) Osnove razvojne psihologije; Ines Mihajlović, prof. psihologije

4) Osnovne vještine komuniciranja; Mirjana Skukan, prof. psihologije


Mogućnost osposobljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom za vozača B kategorije, u Bjelovaru

Bjelovar, 08.02.2013.

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar održala je 08.02.2013.g. na poligonu Autoškole Omega 92 u Bjelovaru tiskovnu konferenciju na sljedeće teme:

1. Stjecanje vozačke dozvole – utjecaj na kvalitetu života osoba s tjelesnim invaliditetom

2. Predstavljanje Instruktažnog centra Križevci d.o.o. – prilagođeno vozilo za osposobljavanje osoba različitog stupnja tjelesnog invaliditeta

3. Autoškola Omega 92 – suradnja sa Instruktažnim centrom Križevci d.o.o.

4. Dogovor o daljnjim aktivnostima

Mogućnost osposobljavanja osoba s tjelesnim nvaliditetom za vozača B kategorije, u Bjelovaru


Prisutnima je prezentirano vozilo za osposobljavanje za vozača B kategorije sa prilagođenim komandama. Dvoje članova Udruge uspješno je prošlo edukaciju u prilagođenom vozilu i steklo vozačku dozvolu, svoje vještine su demonstrirali probnom vožnjom.
Sudionici: članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, kandidati za auto školu, zamjenica gradonačelnika Đurđica Ištef-Benšić, predstavnici Instruktažnog centra Križevci, predstavnici Autoškole Omega 92, Bjelovar.

Mogućnost osposobljavanja osoba s tjelesnim nvaliditetom za vozača B kategorije, u Bjelovaru

Pozivamo osobe s tjelesnim invaliditetom koje su zainteresirane za osposobljavanje i polaganje, da se jave u Udrugu.

EU fondovi

Bjelovar, 05.02.2013.

Tvrtka EU PROJEKTI INFO održala je predavanje na temu: “EU fondovi - Što možemo financirati sada, a što nakon pristupanja Europskoj uniji” 05.02.2013. u velikoj vijećnici Gradske uprave Bjelovar.

EU fondovi

Cilj predavanja: predstaviti mogućnosti i metodologiju sudjelovanja zainteresiranih dionika u programu IPA, starim i novim programima Unije, strukturnim fondovima te Kohezijskom fondu, objasniti prioritete financiranja, uvjete prijave i prikazati primjere uspješnih projekata.
Predavanje je održavano u okviru projekta „Questions and Answers for You“ kojeg financijski podupire Veleposlanstvo Kraljevine Nizozemske u RH u sklopu programa MATRA KAP.

EU fondovi

Na predavanju su sudjelovale predstavnice Udruge tjelesnih invalida Bjelovar: I. Seleš, M. Štefinec-Plavac, M. Polančec i Š. Diebalo.


Predavanje u okviru projekta Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar “PODIJELIMO ZNANJE 2013”

Ekonomska i birotehniča škola Bjelovar -05. 02. 2013.

U okviru projekta Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar, “PODIJELIMO ZNANJE 2013”, 05. 02. 2013. godine u Ekonomskoj i birotehničkoj školi Bjelovar, Poljana F. Tuđmana 9, Katarina Pospišil, učenica, održala je predavanje „Život s cerebralnom paralizom“.

Predavanje u okviru projekta Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar  PODIJELIMO ZNANJE 2013

Cilj predavanja bio je potaknuti i stvoriti učinkovitiju komunikaciju među učenicima, odnosno upoznati ih s izazovima s kojima se njihova suučenica svakodnevno susreće te ukazati na njen potencijal i sposobnosti.

Projekt „Podijelimo znanje“ potiče kreativno iskorištavanje slobodnog vremena. Za vrijeme trajanja projekta nastavu ne drže profesori, nego učenici koji se za to prijave. Oni svojim suučenicima kroz radionice, predavanja, glazbu i ples predstavljaju svoje aktivnosti kojima se bave u slobodno vrijeme. Učenici koji ne žele biti predavači, moraju odabrati barem tri radionice/predavanja kojima žele nazočiti.

Predavanje u okviru projekta Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar  PODIJELIMO ZNANJE 2013

Sudionici predavanja bili su učenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar, profesori, stručni suradnici, učenici drugih bjelovarskih škola s roditeljima i asistenticama u nastavi te članovi i zaposlenici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Dvodnevne radionice “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici–faza II”

ZAGREB (Dom za starije i nemoćne Medveščak)-28. i 29. siječnja 2013.

U organizaciji Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje, Odjela za financiranje i ugovaranje projekata EU, 28. i 29. 01. 2013. godine u Domu za starije i nemoćne Medveščak, Trg Drage Iblera 8, Zagreb, održane su dvodnevne radionice u okviru IV. komponente IPA Programa, pod nazivom „Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici–faza II“.

Dvodnevne radionice Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici–faza II

Cilj radionica bio je potencijalnim korisnicima bespovratnih sredstava detaljno prezentirati aktualni natječaj te razraditi i pripremiti projektne prijedloge.

IV. komponenta IPA Programa podupire mjere usmjerene na poticanje zapošljavanja, obrazovanja, usavršavanja i socijalnog uključivanja te financira projekte na području socijalne kohezije u svrhu ostvarivanja ciljeva Europske strategije za zapošljavanje. Kroz IV. komponentu IPA-e, za ESF se ne pripremaju samo državne i javne institucije, već i široki krug potencijalnih korisnika sredstava, poput lokalne i područne samouprave, organizacija civilnoga društva, socijalnih partnera i drugih.

Dvodnevne radionice Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici–faza II

Sudionici radionica bili su potencijalni prijavitelji projekata u okviru IV. komponente IPA Programa, pod nazivom „Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici–faza II“ , među kojima su i predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Tomislav Novosel, prof. i Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup.


Supervizija asistenata u nastavi

U okviru provedbe programa Ministarstva socijalne politike i mladih (MSPIM), pod naslovom “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom”, dana 08. 01. 2013. godine, u Obiteljskome centru Bjelovarsko-bilogorske županije, održana je supervizija asistenata u nastavi.

Supervizori su bile članice Mobilnoga stručnog tima: Nikolina Posuda, bacc. therap.occup, Mirjana Skukan, prof. psih, Romana Misir, prof. defektologije i logopedije i Ines Mihajlović, prof. psih.

Supervizija asistenata u nastavi

Sudionici su bile asistentice u nastavi zaposlene u sklopu projekta Ministarstva socijalne politike i mladih, „Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom“.

Cilj supervizije je savjetodavna potpora asistentima u nastavi u procesu inkluzije učenika s teškoćama te podizanje kvalitete njihova rada.

Supervizija je provedena u obliku interaktivne radionice, koja je svim sudionicima omogućila aktivno sudjelovanje, uzajamno učenje i razmjenu iskustava.


Info dan o programu „Europa za građane“ ZAGREB (Informacijski centar Europske unije)-16.01.2013

U organizaciji Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske (UZVRH), 16. 01. 2013. godine u Informacijskom centru Europske unije, Trg žrtava fašizma 6, Zagreb, održan je Info dan o programu „Europa za građane“.

Info dan o programu Europa za građane ZAGREB (Informacijski centar Europske unije)-16.01.2013

Cilj radionice bio je okupiti predstavnike organizacija civilnoga društva i jedinica lokalne samouprave te ih detaljno upoznati s mogućnošću ostvarivanja financijskih potpora u sklopu programa „Europa za građane“.
Uz osnovne informacije o programu te načinima prijave, sudionici su imali priliku iznijeti svoje projektne ideje te raspraviti o istima.

Svrha ovoga Programa je poticanje razvoja aktivnog europskog građanstva, davanjem financijskih potpora organizacijama koje rade na osnaživanju osjećaja europskog identiteta i pripadnosti Europskoj uniji kroz umrežavanje i razmjenu znanja, iskustava, tradicija i vizija napretka.

Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, nositelj je provedbe ovog programa u Republici Hrvatskoj te pruža konstantnu tehničku podršku potencijalnim prijaviteljima.

Info dan o programu Europa za građane ZAGREB (Informacijski centar Europske unije)-16.01.2013

Sudionici radionice bili su potencijalni prijavitelji projekata u sklopu programa „Europa za građane“, među kojima su i predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Tomislav Novosel, prof. i Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup.


Radionica izrade EU projekata

Zagreb (prostorije tvrtke SPAZ)-04, 05. i 06. prosinca 2012.

Centar znanja PROFECTUS organizirao je trodnevnu Radionicu izrade EU projekata (04, 05. i 06. prosinca 2012. godine) u prostorijama tvrtke SPAZ, Zagreb, Radnička cesta 41.

Cilj Radionice bio je prenijeti polaznicima znanja o izradi sažetka projektnog prijedloga i planiranju proračuna punog projektnog prijedloga.

Polaznici su tijekom radionice stekli znanja potrebna za samostalnu izradu sažetka projektnog prijedloga, logičke matrice i proračuna punog projektnog prijedloga.

Radionica izrade EU projekata Zagreb - 04, 05. i 06. prosinca 2012.

Sudionici Radionice bili su potencijalni prijavitelji EU projekata, među kojima su i članovi te zaposlenici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Tomislav Novosel, Nikolina Posuda, Monika Polančec, Ines Seleš i Mirela Štefinec-Plavac.

Svi polaznici dobili su certifikat Centra znanja PROFECTUS.


Regional Europe for Citizens Forum 2012

VARAŽDIN (hotel Turist)-15. i 16. studenoga 2012.

Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske uzuvrh organizirao je regionalni forum „Europa za građane 2012“ u hotelu Turist, u Varaždinu, 15. i 16. studenoga 2012. godine.
Regional Europe for Citizens Forum 2012

Program „Europa za građane“ jedan je od programa Europske unije koji predstavljaju integrirani niz aktivnosti koje Europska unija usvaja s ciljem promicanja suradnje među zemljama sudionicama Programa u različitim područjima vezanima zajedničkim politikama. Programi Europske unije prvenstveno su namijenjeni zemljama članicama Europske unije, no otvoreni su i za zemlje koje su u procesu pristupanja za članstvo u Europskoj uniji.

Regional Europe for Citizens Forum 2012

Program podržava promociju europskog građanstva i demokracije, uključujući razvoj razumijevanja Europske unije, njezinih vrijednosti i njezinog značenja za svakodnevni život građana, kao i osnaživanje građana za preuzimanje svoje uloge u demokratskom životu EU.

Cilj Foruma bio je osigurati platformu za formiranje partnerstava i razvoj projektnih ideja u sklopu Programa.

Forum je održan u formatu Open Space Technology koji omogućava grupnu raspravu o zajedničkim temama te brzu identifikaciju konkretnih planova suradnje.

Sudionici Foruma bili su predstavnici civilnog društva i lokalne samouprave zemalja iz regije; Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Austrije, Slovenije i Mađarske. Imali su priliku kreativno osmisliti projektne ideje, odnosno buduće projektne prijedloge za program „Europa za građane“, zajedno s potencijalnim partnerima iz navedenih zemalja.

Regional Europe for Citizens Forum 2012

Predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar predstavili su projektni prijedlog pod radnim nazivom „LADIS“ – Learning Assistant Disabilities i ostvarili kontakte s potencijalnim partnerima iz Pule, Zagreba, Slunja, Ljubljane i Sombora.



SURADNJA S VISOKOM TEHNIČKOM ŠKOLOM - STRUČNI STUDIJ SESTRINSTVA -

19.10.2012. i 26.10.2012. godine, u Veleučilištu u Bjelovaru, u sklopu kolegija “Zdravstvena njega osoba s posebnim potrebama“, predavača Živka Stojčića dipl. med. techn., na Studiju sestrinstva, predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održali su tematska predavanja:

Teme:

1.  O Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar, Nada Bilek ,med sestra, voditeljica socijalnih usluga;
2.  Iskustva osoba s invaliditetom, Dalibor Fištrović, ekonomista, član Udruge,
Ines Seleš, odgajateljica, članica Udruge.

SURADNJA S VISOKOM TEHNIČKOM ŠKOLOM - STRUČNI STUDIJ SESTRINSTVA -

Cilj predavanja je upoznavanje studenata s radom Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, barijerama na koje svakodnevno nailaze osobe s invaliditetom, načinu ophođenja u svakodnevnom životu OSI, životnim iskustvima OSI te njihovim pravima.
Studenti su poslije predavanja mogli postavljati pitanja. Na kraju predavanja, podijeljen im je “KATALOG PRAVA OSOBA S INVALIDITETOM.“

SURADNJA S VISOKOM TEHNIČKOM ŠKOLOM - STRUČNI STUDIJ SESTRINSTVA -

Sudionici:
Studenti treće godine Studija sestrinstva Bjelovar, predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i predavač, Živko Stojčić.

SURADNJA S VISOKOM TEHNIČKOM ŠKOLOM - STRUČNI STUDIJ SESTRINSTVA -
<br />


Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Svečano otvorenje trgovine Ustanove za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom „Suvenir Arbor“ održano je 18.10.2012. u novoopremljenoj trgovini u Bjelovaru, zgrada Gradske uprave, Trg E. Kvaternika 2.

Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Marina Župan, direktorica zaštitne ustanove Suvenir Arbor, nakon uvodnog pozdrava upoznala je prisutne sa poviješću i prodajnim asortimanom ustanove. Zahvalila je gradu Bjelovaru na osiguranju primjerenog prodajnog prostora, Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar na suradnji, podršci i sufinanciranju opremanja prostora, Bjelovarsko-bilogorskoj županiji kao osnivaču ustanove na punoj podršci aktivnostima s ciljem proširenja prodajnih kanala i smanjenja nezaposlenosti, te svima kojima su doprinijeli otvorenju trgovine.

Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Tomislav Novosel, predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, naglasio je da je otvorenje trgovine prvi korak prema održivom sustavu zapošljavanja osoba s invaliditetom kroz analizu mogućnosti trajnog sufinanciranja proizvodno-doradne djelatnosti ustanove od strane grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije. Za rad u trgovini zaposlena su dva člana Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, nastavak suradnje s ustanovom bazirat će se na doedukaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz redizajn proizvoda prema zahtjevima tržišta.

Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Prisutnima su se obratili i gradonačelnik grada Bjelovara Antun Korušec, dožupan Krešo Jelavić i Ratko Kovačić, predsjednik Upravnoga vijeća Ustanove Suvenir Arbor. Prigodno rezanje vrpce i otvorenje trgovine pripalo je paraolimpijcu i članu Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Josipu Slivaru.

Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Sudionici: saborski zastupnici, predstavnici Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorska županije, javnih ustanova, saveza osoba s invaliditetom, Udruge „Osvit“ Zagreb, Ustanove „Suvenir Arbor“ i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Svečano otvorenje trgovine za rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom Suvenir Arbor

Trgovina je otvorena radnim danom od 08,00-20,00 sati, subotom od 08,00-13,00 sati.


Stranica 62 od 70 //« First  <  60 61 62 63 64 >  Last »