Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

BESPLATNE PRAVNE POMOĆI Pravne klinike Pravnog fakulteta u Zagrebu

Tiskovna konferencija povodom sklapanja Sporazuma o suradnji s Pravnom klinikom Pravnog fakulteta u Zagrebu, koja pruža besplatnu pravnu pomoć socijalno ugroženim osobama, održana je u srijedu, 16.04.2014. u 10,00 sati u Bjelovaru u prostorijama Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.

image

Predsjednik Udruge invalida Bjelovar gosp. prof. T. Novosel, u ime svih članova izrazio je zadovoljstvo činjenicom da je naš grad i naša udruga izabrana za partnera u ovoj aktivnosti koja se provodi u okviru međunarodnog projekta podrške građanima u EU pod nazivom ’Trostruko A za građane: Pristup informacijama, savjetovanje i aktivna pomoć’.

image

Sudionici: Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, članovi Udruge slijepih Bjelovar, članovi Udruge gluhih i nagluhih Bjelovar, članovi Društva za pomoć mentalno retardiranim osobama i predstavnici Pravne klinike-kliničari Pravnog fakulteta u Zagrebu: Lang Anja Tara, Ledenko Antonija i Rajčić Ivana.
Članovima udruga pruženi su pravni savjeti iz područja radnoga zakonodavstva, obiteljskih mirovina, invalidnina, prava pristupačnosti i postupanja policije.
Svim strankama prestavnice Pravne klinike dale su pravni savjet, uzele njihove podatke na temelju kojih će im u pismenom obliku poslati naputke kako postupiti u njihovim slučajevima te im poslati primjerak kako da napišu prigovor ili žalbu.

image



„TURIZAM ZA SVE“ („TOURISM FOR EVERYBODY“) – 01.04.2014.

Ovaj projekt, kao koordinator provodi TURISTIČKO-UGOSTITELJSKA I PREHRAMBENA ŠKOLA BJELOVAR u partnerstvu s VIRGINSKA SKOLAN ÖREBRO iz Švedske.

TURIZAM ZA SVE (TOURISM FOR EVERYBODY) – 01.04.2014.

Važniji zadaci ovoga projekta su istražiti potrebe turista s invaliditetom te prezentirati običaje, kulturu i prirodna bogatstva naše regije i Hrvatske.
Potrebe turista s invaliditetom, prepreke, očekivanja i iskustva, gostima iz Švedske i domaćinima, prezentirali su, 01.04.2014. godine članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar: T. Novosel, K. Pospišil i D. Fištrović; Udruge slijepih Bjelovar: D. Kokotić; Udruge gluhih: S. Filipović; Udruge DZPMRO: M. Hanak. 

TURIZAM ZA SVE (TOURISM FOR EVERYBODY) – 01.04.2014.

TURIZAM ZA SVE (TOURISM FOR EVERYBODY) – 01.04.2014.

TURIZAM ZA SVE (TOURISM FOR EVERYBODY) – 01.04.2014.


GODIŠNJA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Održana je u prostorijama Hotela Central, u petak, 28.03.2014. godine s početkom u 15,30 sati.
Na skupštini je sudjelovalo 60 članova udruge s pravom glasa.

GODIŠNJA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Rad skupštine odvijao se prema slijedećemu dnevnom redu:

1. Otvaranje Skupštine
    a) Izbor radnoga predsjedništva i predsjedavajućeg;
    b) Izbor Verifikacijske komisije;
    c) Izbor zapisničara i dva ovjerovitelja zapisnika;
2. Izvješće Verifikacijske komisije;
3. Usvajanje poslovnika o radu skupštine;
4. Izvješće o radu Udruge u 2013. godini;
5. Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2013. godini;
6. Rasprava o podnesenim izvješćima i njihovo usvajanje;
7. Donošenje Odluke o prihvaćanju Plana rada za 2014. godinu s financijskim planom;
8. Donošenje odluke o članstvu Udruge u savezima i udrugama;
9. Zaključivanje rada Skupštine.

GODIŠNJA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

GODIŠNJA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Nakon otvaranja skupštine, izvješća verifikacijske komisije te usvajanja poslovnika, podneseno je izvješće o radu i izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju udruge u 2013. godini. Nakon rasprave, većinom glasova podnesena izvješća su prihvaćena.

Prihvaćen je Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2014. godinu. Posebno je usvojen dio financijskoga plana Udruge za 2014. godinu, koji se odnosi na relativno sigurne izvore financiranja.
Donešena je odluka o produljenju članstva Udruge tjelesnih invalida u SOIH-u, HSUTI-u, SDDH-u, HSCDP-u, HSRB-u i OSVIT-u.
Skupština je završila s radom u 17,30 sati nakon čega je organiziran prigodni domjenak.


PROJEKT: „ZAJEDNO DO ZNANJA!“

Tiskovna konferencija o provedbi projekta financiranog od
Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u području „P3: Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, a) Odgojno-obrazovni rad s djecom i mladima s teškoćama i darovitom djecom i mladima“

PROJEKT: „ZAJEDNO DO ZNANJA!“

U petak 21. 03. 2014. godine u 10 sati, u Kninu, prostorije Udruge invalida „Sveti Bartolomej“ Knin, 4. gardijske brigade 3 te u utorak 25. 03. 2014. godine u 12 sati, u Čakovcu, mala vijećnica Međimurske županije, održane su tiskovne konferencije i radni sastanci o početku provedbe projekta financiranog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

PROJEKT: ZAJEDNO DO ZNANJA!

PROJEKT: ZAJEDNO DO ZNANJA!

Uz Udrugu invalida „Sveti Bartolomej“ Knin i Društvo distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec, partneri u ovome projektu su nam i Grad Bjelovar, Bjelovarsko-bilogorska županija te Obiteljski centar Bjelovarsko-bilogorske županije.
Teme:

  • „Plan i program aktivnosti“ – Tomislav Novosel, prof.
  • „Provedene aktivnosti“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Sudionici:
  • predstavnici nositelja projekta: Tomislav Novosel, izvršni direktor projekta i Nikolina Posuda, voditeljica projekta te korisnici
  • predstavnici partnera u Kninu: Josip Blažević, predsjednik Udruge invalida „Sveti Bartolomej“ Knin, Jovanka Trišić, voditeljica projekta u Kninu, Jelica Šimunović, tajnica Udruge, Nikolina Čeko, suradnica u projektu i Toni Babić, pomoćnik u uredu Udruge
  • Dragan Gligora, urednik na HRT Radio Kninu
  • predstavnici partnera u Čakovcu: Miljenka Radović, predsjednica Društva distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec, Milan Logožar, tajnik Društva, Ivana Sinković i Lea Kovačić, stručne djelatnice Društva, Miljenko Blažeka, suradnik u projektu i Sandra Herman, dožupanica Međimurske županije
  • sredstva javnog priopćavanja: HRT i Srce TV Čakovec.



SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

U okviru provedbe projekta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, pod naslovom “Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom”, dana 14. 03. 2014. godine, u Obiteljskome centru Bjelovarsko-bilogorske županije, održana je supervizija asistenata u nastavi.

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

Prema definiciji švedske autorice LJ. Cajvert (2001.): “Supervizija je kreativni prostor pomagača u kojem supervizor potiče na kreativnost i smjelost te zapaža procese koji se odvijaju u susretu s klijentom. U superviziji također treba omogućiti klijentu da otkrije svoju snagu i svoje resurse. Kroz superviziju pomagač povećava svoje samopoznavanje i kompetenciju u vršenju profesije. Važno je da pomagač pokuša shvatiti klijentov problem, doživljaj i iskustvo u svjetlu njegove priče, bez generaliziranja ili pripisivanja vlastitih tumačenja klijentu. Zadatak supervizora treba biti da stvori prostor u kojem pomagač preispituje, korigira, postavlja pitanja, a prije svega problematizira u danim okvirima, tvrdnjama i istinama. Slično ulozi filozofa, zadatak je supervizora da ne daje gotove odgovore na probleme, već da pomogne pomagaču da postane svjestan svojih vlastitih razvojnih mogućnosti.“

Supervizori su bile članice Mobilnoga stručnog tima: Nikolina Posuda, bacc. therap.occup, Romana Misir, prof. defektologije i logopedije, Mirjana Skukan, prof. psihologije i Ines Mihajlović, prof. psih.

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

Sudionici su bile asistentice u nastavi zaposlene u sklopu projekta Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta „Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom“ te asistent u nastavi zaposlen preko programa Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

SUPERVIZIJA ASISTENATA U NASTAVI

Cilj supervizije je savjetodavna potpora asistentima u nastavi u procesu inkluzije učenika s teškoćama te podizanje kvalitete njihova rada.

Supervizija je provedena u obliku interaktivne radionice, koja je svim sudionicima omogućila aktivno sudjelovanje, uzajamno učenje i razmjenu iskustava, što u konačnici rezultira povećanjem kompetentnosti svih dionika.


REGIONALNA RASPRAVA „ŽIVOT MLADIH S INVALIDITETOM U ZAJEDNICI“

U utorak 11. 03. 2014. godine u Zagrebu, u prostorima Kuće Europe, A. Cesarca 4, održana je regionalna rasprava „Život mladih s invaliditetom u zajednici“.

REGIONALNA RASPRAVA - ŽIVOT MLADIH S INVALIDITETOM U ZAJEDNICI

Regionalna rasprava održana je u sklopu projekta „MOST između nas“ koji je financiran od strane Europske komisije kroz program „Mladi na djelu“. Projektom je potaknuta rasprava na temu mogućnosti i potreba mladih s invaliditetom (15 - 30 godina) u javni i društveni život.

REGIONALNA RASPRAVA - ŽIVOT MLADIH S INVALIDITETOM U ZAJEDNICI

Cilj: vlastitim iskustvom doprinijeti kvalitetnoj raspravi i zaključcima.

Tema: Podrška, obrazovanje, socijalna skrb i zapošljavanje, s naglaskom na pogled iz više kutova - mladih s invaliditetom i osoba koje s njima rade.

Sudionici:

  • mladi s invaliditetom i oni koji rade s njima; Bjelovarsko-bilogorska, Karlovačka, Međimurska, Koprivničko-križevačka, Krapinsko-zagorska, Varaždinska i Zagrebačka županija te Grad Zagreb
  • Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su; mladi s invaliditetom - Anita Blažeković, Katarina Pospišil, Ivica Tomeković i Martine Tukerić te oni koji rade s njima - Nikolina Posuda, Mirjana Blažeković i Božidar Tomeković.



OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

U organizaciji Hrvatskoga saveza za rijetke bolesti i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, pod motom
„Ujedinimo se zajedno za bolju skrb“

1. JAVNO PREDAVANJE

Povodom „Dana rijetkih bolesti 2014.“, u petak, 21. 02. 2014. u 10,00 sati, u prostorijama Veleučilišta Bjelovar, A. B. Šimića 1, održano je javno predavanje:

„Ujedinimo se zajedno za bolju skrb“

Teme i predavači:

1. „Rijetke bolesti: gdje smo sad?“
Vlasta Zmazek, predsjednica Hrvatskog saveza za rijetke bolesti

2. “Zašto treba prijaviti nuspojavu?”
Adriana Andrić, dr.med., viša stručna suradnica za farmakovigilanciju i racionalnu farmakoterapiju u HALMED-u

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

Cilj obilježavanja međunarodnog Dana rijetkih bolesti je podignuti svjesnost javnosti o rijetkim bolestima te ukazati na probleme s kojima se oboljeli i članovi njihovih obitelji svakodnevno susreću.

Sudionici: predstavnici Grada Bjelovara, Bjelovarsko-bilogorske županije, Obiteljskoga centra, Centra za socijalnu skrb, Opće bolnice Bjelovar (liječnici opće medicine i specijalisti), Medicinske škole, Visoke sestrinjske škole, članovi Udruge osoba s invaliditetom Grada bjelovara, sredstva javnoga priopćavanja i gosti. 

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

2. MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI U BJELOVARU

Obilježen je u subotu, 22. 02. 2014. od 10,00 – 13,00 sati, na Korzu (između DM-a i Croatia osiguranja)

Tom prigodom postavljen je prigodno uređen info-pult gdje su se dijelile informacije i promidžbeni materijali.

Građani su svojim dolaskom pružili potporu našemu radu i nastojanjima da poboljšamo kvalitetu života osoba oboljelih od rijetkih bolesti!

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI


AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA „ZAJEDNO DO ZNANJA!“

Financiranog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, u području „P3: Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, a) Odgojno-obrazovni rad s djecom i mladima s teškoćama i darovitom djecom i mladima“

Partneri u projektu:
- Društvo distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec
- Udruga invalida „Sveti Bartolomej“ Knin
- Grad Bjelovar
- Bjelovarsko-bilogorska županija
- Obiteljski centar Bjelovarsko-bilogorske županije

1. SASTANAK S CILJANOM SKUPINOM

U četvrtak 20. 02. 2014. godine u 15 sati, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održan je preliminarni sastanak s potencijalnim korisnicima usluga dnevnog boravka i glazbenih radionica.

AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA ZAJEDNO DO ZNANJA!

AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA ZAJEDNO DO ZNANJA!

Članovima su predstavljene projektne aktivnosti i dane upute o popunjavanju upitnika.

Rezultate dobivene temeljem popunjenih upitnika koristit ćemo u planiranju daljnjih aktivnosti.

2. TISKOVNA KONFERENCIJA I RADNI SASTANAK

Održana je u srijedu 26. 02. 2014. godine u 12 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1.

AKTIVNOSTI U PROVEDBI PROJEKTA ZAJEDNO DO ZNANJA!

Teme:
- „Plan i program aktivnosti“ – Tomislav Novosel, prof.
- „Dosadašnja iskustva u sličnim aktivnostima“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
- „Nositelji aktivnosti“ – Tomislav Novosel, prof.
- „Prateća dokumentacija“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.
- „Uloga partnera u provedbi“ – Miljenka Radović, dipl. iur.

Sudionici:
- ciljana skupina projekta
- predstavnici partnera


ZABAVA – VALENTINOVO

U petak 14. 02. 2014. godine u hotelu „Central“, V. Lisinskoga 2, Bjelovar, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizirala je, za svoje članove, njihovu pratnju te zaposlenike, zabavu povodom „Dana zaljubljenih – Valentinova“.

ZABAVA – VALENTINOVO

ZABAVA – VALENTINOVO

Nakon što smo se okupili, sve prisutne pozdravio je dopredsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, gosp. Mladen Rajković, te svima prisutnima poželio dobrodošlicu i ugodnu zabavu.
Zabava se nastavila zajedničkom večerom i svirkom glazbenoga sastava „STOP“do dugo u noć.
Iznimno smo zadovoljni što su se i naši najmlađi članovi odazvali i uključili u ovakav oblik druženja.

ZABAVA – VALENTINOVO

ZABAVA – VALENTINOVO


CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

U utorak 11.02.2014. god. u prostorijama hotela „Central“ Gradsko društvo Crvenog križa Bjelovar, održalo je Tiskovnu konferenciju povodom podjele invalidskih pomagala čije troškove ne pokriva HZZO. Uručeno je 19 raznih pomagala osobama s invaliditetom i predstavnicima udruga osoba s invaliditetom (Udruga tjelesnih invalida Bjelovar 4, Udruga slijepih 10, Društvo multiple skleroze 5) te materijal za zdravstveno savjetovalište Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

Humanitarno-socijalne programe Crvenog križa Bjelovar predstavio je ravnatelj Gradskog društva Ratimir Blažeković te naglasio kako je ovo druga godina kako se vrši ovakva podjela ortopedskih pomagala.

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM

Okupljenim predstavnicima Crvenog križa i osobama s invaliditetom obratio se u ime Udruge invalida Bjelovar i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar predsjednik,Tomislav Novosel te predstavnici ostalih udruga.

CRVENI KRIŽ PODIJELIO ORTOPEDSKA POMAGALA OSOBAMA S INVALIDITETOM


Tiskovna konferencija

Povodom nastavka provedbe druge godine trogodišnjega programa (za razdoblje od 2013. do 2015. godine), financiranog od Ministarstva socijalne politike i mladih (MSPM), pod nazivom:

OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Održana je u petak, 07. 02. 2014. u Bjelovaru, u prostorijama Udruge.

Između Udruge i devet (9) korisnika osobne asistencije potpisani su Ugovori o suradnji kojima se utvrđuju obveze korisnika:

  • u suradnji s Udrugom utvrditi realne potrebe i aktivnosti sukladno Listi procjene i praćenja potreba;
  • poštivati dogovorene rokove pružanja usluge osobnog asistenta;
  • poštivati etički kodeks;
  • nesuglasice s osobnim asistentom rješavati samostalno ili u suradnji s voditeljem;
  • po potrebi zatražiti promjenu osobnog asistenta u slučaju opravdanih razloga (nepoštivanje etičkog kodeksa, neispunjavanje obveza i drugo);
  • omogućiti Udruzi, nacionalnoj udruzi i Ministarstvu socijalne politike i mladih praćenje provedbe projekta osobne asistencije.

Između devet (9) osobnih asistenata i Udruge potpisani su Ugovori o radu kojima se utvrđuju obveze asistenata:

  • pružati pomoć pri osobnoj higijeni korisnika;
  • pružati pomoć pri održavanju higijene stambenog prostora korisnika;
  • pružati pomoć u kućanskim poslovima;
  • pružati pomoć u aktivnostima svakodnevnog života ovisno o fizičkim potrebama korisnika;
  • pružati pomoć i pratnju u socijalnim aktivnostima korisnika.


OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Koristi od ovoga programa su:

  • ciljana skupina: korisnici – dobivaju uslugu, asistenti – zaposlenje (9+9=18);
  • indirektni korisnici: obitelji i mikro-zajednica (4 na svakoga korisnika = 72);
  • doprinos Udruge smanjenju nezaposlenosti;
  • voditelji aktivnosti iz Udruge – stjecanje novih znanja i iskustava za daljnje aktivnosti;
  • povećanje društvenoga kapitala zajednice.



INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA

INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA IZ SREDSTAVA DRŽAVNOG PRORAČUNA RH I FONDOVA EU ZA 2014. GODINU

U organizaciji Ureda Vlade Republike Hrvatske za udruge, u suradnji s tijelima državne uprave ─ davateljima bespovratnih sredstava, dana 05. i 06. veljače 2014. u Velikoj dvorani Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta, Zagreb, Donje Svetice 38, održani su „Info dani 2014.“

INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA

Cilj: zainteresiranim udrugama / organizacijama civilnog društva predstaviti natječaje koji će se raspisivati u 2014. godini, a program je pripremljen na temelju Godišnjeg plana natječaja izrađenog sukladno zaključcima Međuresornog povjerenstva za koordinaciju politike financiranja projekata i programa udruga iz Državnog proračuna RH.

Tijekom čitavog događanja bio je omogućen video streaming kako bi se omogućilo informiranje i aktivno sudjelovanje što većeg broja zainteresiranih izvan Zagreba.

INFO DANI O NATJEČAJIMA ZA FINANCIRANJE PROJEKATA I PROGRAMA ORGANIZACIJA CIVILNOG DRUŠTVA

Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar interesantna su sljedeća područja:

  • „Izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje djece i mladih, potpora djelovanju udruga mladih, promicanje prava djece te podrška obitelji“
  • „Socijalno uključivanje ─ skrb o osobama s invaliditetom i drugim ranjivim skupinama te razvoj volonterstva“
  • „Sufinanciranje projekata i programa OCD-a ugovorenih u okviru programa EU za 2014.“
  • „Demokratizacija i razvoj civilnoga društva te dodjela institucionalnih podrški“
  • „Zaštita i promicanje ljudskih prava, prava nacionalnih manjina, zaštita potrošača i pružanje besplatne pravne pomoći“.

Sudionici:
  • predstavnici udruga / organizacija civilnog društva
  • Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljali su Tomislav Novosel, prof. i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Tiskovna konferencija: ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Tiskovna konferencija o nastavku projekta financiranog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS)

„ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

Održana je u petak 31. 01. 2014. godine u 13 sati, u Bjelovaru – prostorije Udruge invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.

Tiskovna konferencija: ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Teme:

  • Uvodno izlaganje - Tomislav Novosel, prof.
  • potpisivanje dodatka ugovora o financijskoj potpori udruge koja pruža usluge pomoći pri uključivanju učenika s teškoćama u odgojno-obrazovno proces do kraja šk. god. 2013./2014. – osam asistentica u nastavi
  • edukacija novih asistentica u nastavi – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup., R. Misir, prof. defektologije i logopedije i M. Skukan, prof. psihologije.


Tiskovna konferencija: ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM

Zaključak: odobrenim projektom Udruga će značajno doprinijeti prevenciji institucionalizacije djece s tjelesnim invaliditetom i povećanju kvalitete njihovih života.


Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom

Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom u okviru projekta Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar

“ZA BOLJE SUTRA”

Ekonomska i birotehniča škola Bjelovar - 22.  01. 2014.

U okviru projekta Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar, “ZA BOLJE SUTRA”, 22. 01. 2014. godine u Ekonomskoj i birotehničkoj školi Bjelovar (partner u projektu), Poljana F. Tuđmana 9, održana je demonstracija stolica prilagođenih učenicima s tjelesnim invaliditetom, Katarini Pospišil, učenici 3. razreda birotehničke škole i Marku Mišiću, učeniku 1. razreda birotehničke škole.

Ergonomske stolice vrlo su udobne i pogodne za dugotrajno sjedenje te će našim učenicima uvelike olakšati boravak u školi.

Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom

Cilj projekta „Za bolje sutra“ je podizanje kvalitete obrazovanja učenika s teškoćama i njihove inkluzije.

Nabava specijalnih stolica za djecu s tjelesnim invaliditetom

Sudionici:
- učenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar – članovi Udruge tjelesnih invalida
  Bjelovar (Katarina Pospišil i Marko Mišić)
- ravnatelj, pedagoginja te zaposlenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar
- predstavnici Ottobocka
- Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljale su Ines Seleš, članica Izvršnog
  odbora, i Nikolina Posuda, stručna suradnica.



Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge financiranih od

1. Ministarstva socijalne politike i mladih:

„OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA“ TROGODIŠNJI PROGRAM ZA RAZDOBLJE OD 2013. DO 2015. GODINE

2. Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta:

„ASISTENT U NASTAVI UČENICIMA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

3. Ministarstva socijalne politike i mladih:

„SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

U srijedu 22. 01. 2014. godine u 10 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1, održana je Tiskovna konferencija o završetku projekata i programa Udruge financiranih od Ministarstva socijalne politike i mladih i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

Tema:
  > Izvješće o aktivnostima i rezultatima
- „Osiguravanje usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta“ – trogodišnji program za razdoblje od 2013. do 2015. godine – Tomislav Novosel, prof.
- „Osiguravanje usluge pomoćnika u kući osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta“ – Nada Bilek, med. sestra

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

- „Asistent u nastavi učenicima s tjelesnim invaliditetom“ – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

- svečana podjela potvrda o znanju engleskoga jezika (A1) – pomoćnik pročelnice županijskoga ureda, Ratko Kovačić, dipl. ecc.

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge

Zaključak: navedenim projektima Udruga je značajno doprinijela prevenciji institucionalizacije djece s teškoćama u razvoju, mladih i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom te povećanju kvalitete njihovih života.

Sudionici:
- osobni asistenti i korisnici
- roditelji, djeca i asistenti u nastavi
- nezaposleni i zaposleni članovi, uključeni u aktivnosti povećanja kompetencija
- članovi upravnih tijela Udruge
- predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
- predstavnici Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije.

Tiskovna konferencija o završetku projekata Udruge



Stranica 58 od 70 //« First  <  56 57 58 59 60 >  Last »