Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

VIRTUALNI TEMATSKI SKUP „FINANCIRANJE UDRUGA, INKLUZIVNI DODATAK I USLUGE POMAGAČA

VIRTUALNI TEMATSKI SKUP „FINANCIRANJE UDRUGA, INKLUZIVNI
DODATAK I USLUGE POMAGAČA – GDJE SMO I ŠTO OČEKIVATI“

Dana 19.10.2020. (ponedjeljak) u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, djelatnice i volonteri UTIB-a prisustvovale su virtualnom tematskom skupu „Financiranje udruga, inkluzivni dodatak i usluge pomagača – gdje smo i što očekivati“ koju je organizirao 8. Centar znanja za društveni razvoj u području unapređenja kvalitete življenja osoba s invaliditetom.

image

Virtualni tematski skup potakao je dijalog, razmjenu mišljenja i suradnju među različitim dionicima u nacionalnom sustavu otvarajući aktualna pitanja oko unapređenja rada organizacija civilnog društva kao i prava osoba s invaliditetom u sustavu socijalne skrbi.

U raspravi je istaknuto da se Zakon o inkluzivnom dodatku donosi već četrnaest godina, da je inkluzivni dodatak 2011. bio uvršten u Zakon o socijalnoj skrbi, a izmjenama Zakona u 2013. je izostavljen. Godine 2014. pokrenuto je donošenje Zakona o inkluzivnom dodatku koji je pripremljen tako što je trebao objediniti četiri prava iz sustava socijalne skrbi te nije prihvaćen od pokreta osoba s invaliditetom jer je kod doplatka za tuđu pomoć i njegu bio uključen velik broj osoba s invaliditetom, tj. i starije osobe koje imaju tuđu pomoć i njegu, a nisu vještačene kao osobe s invaliditetom. Izražena je i ogorčenost što nema kontinuiteta razvoja politika za osobe s invaliditetom, jer osobe s invaliditetom nemaju strpljenja toliko dugo čekati donošenje ključnih zakona. U okviru prijedloga koji se daju za Hrvatsku posebno je istaknuto da treba osigurati fondove koji će omogućiti pokrivanje povećanih troškova koje uzrokuje invaliditet (inkluzivni dodatak).

O problematici financiranja udruga osoba s invaliditetom, inkluzivnom dodatku i usluzi pomagača raspravljali su sljedeći panelisti:
1. Zvjezdana Bogdanović, predstavnica Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike;
2. Anka Slonjšak, pravobraniteljica za osobe s invaliditetom;
3. Ljubica Lukačić, saborska zastupnica;
4. Renata Sabljar Dračevac, predsjednica Odbora za zdravstvo i socijalnu politiku Hrvatskog sabora;
5. Marica Mirić, predstavnica 8. Centra znanja.

Moderatorica:
1. Miruna Kastratović

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, virtualnom tematskom skupu prisustvovale su Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc.oec., voditeljica projektnih aktivnosti te volonteri Udruge Štefica Diebalo, tajnica UIB-a i Kristijan Diebalo, bacc.oec., web
administrator.

image

image

MEĐUNARODNA KONFERENCIJA O ESI FONDOVIMA TRAKOŠĆAN 2020.

1. DAN (01.10.2020)

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ove je godine sudjelovala na drugoj Međunarodnoj konferenciji o ESI fondovima u hotelu Trakošćan u dvodnevnom trajanju od 01. do 02. listopada 2020. godine.
Udrugu tjelesnih invalida zastupali su Predsjednik udruge, Tomislav Novosel, prof. te zaposlenice Udruge Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc.oec., voditeljica projektnih
aktivnosti.

Ciljevi održavanja konferencije bilo je informirati se o statusu priprema domaće nacionalne razvojne strategije i operativnih programa, učiti iz iskustva drugih zemalja članica kako se strateških pripremiti za novo razdoblje financiranja 2021. – 2027. te kako pokrenuti pripremu vlastitih strateških razvojnih projekata.

Svečano otvorenje prvog dana konferencije i predstavljanje programa konferencije održala je Ana Fresl, direktorica tvrtke „PJR“ nakon čega je slijedio online pozdravni govor ministrice regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Nataše Tramišak.
Nakon svečanog otvaranja konferencije, započeo je radni dio i to o pripremama Republike Hrvatske za korištenje Kohezijske politike Europske unije 2021.- 2027, kojeg je predstavila pomoćnica ministrice regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Ana Odak u kojem je iznijela hodogram aktivnosti, ključne alate strateškog planiranja, uvjeti koji omogućuju provedbu, strateški i institucionalni okvir za izradu Partnerskog sporazuma i Operativnih programa.

image image

image image

Nastavno, na temelju iskustva u pripremi programskog perioda za 2021. – 2027. online putem javila se Zsuzsanna Kondor, viša znanstvena suradnica na Institutu za filozofska istraživanja Mađarske akademije znanosti u kojem se iznose ključne dileme u vezi stvaranja institucionalne strukture za provedbu programa.

Zatim je uslijedilo analiziranje iskustava i savjeta za provedbu EZU projekata korisnicima Europskog socijalnog fonda kojeg je predstavio Dragan Jelić, državni tajnik pri ministarstvu rada, mirovinskog sustava obitelji i socijalne politike. Te isto tako, raspravljalo se o tome što nam donosi novi ESF PLUS u razdoblju 2021. – 2027. Spomenka Đurić, državna tajnica ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije dotaknula se savjeta u planiranju i provedbi EU projekata u Hrvatskoj. Dakle, koje su to naučene lekcije u razdoblju 2014. – 2020. te koja su područja unapređenja i savjeta za pripremu i provedbu projekata u razdoblju 2021. – 2027.

image image

Iz Ureda za makroekonomske analize i razvoj, iz Slovenije, online predavanje imao je i Peter Wostner, savjetnik. Cilj je bio predstaviti naučene lekcije koje bi valjalo učiniti kohezijsku politiku pametnijom u praksi. Odnosno, kada i kako kohezijska politika treba isporučiti rezultate u praski, što pametna politika u praski zaista znači, savjeti kako zemlje članice mogu maksimalno iskoristiti ESI fondove.

image

Nakon predstavljanja domaće nacionalne razvojne strategije operativnih programa i zemalja članica EU slijedio je panel, odnosno, diskusija na sva postavljena pitanja tijekom trajanje konferencije, a odnosio se na strateške pripreme zemalja članica za novu financijsku perspektivu, rezultate i učinke politike, naučene lekcije i provedbenog programa te akcijski planovi za novo razdoblje 2021. – 2027.

image image






2. DAN (02.10.2020)

Na početku drugog dana dvodnevne konferencije, Esteban Pelayo, direktor Europskog udruženja razvojnih agencija iz Bruxellesa inspirativnim primjerima pokazao je kako su razvojne agencije uspješno doprinijele korištenje EU fondova i inicijativa. Predstavljena je i vizija pripreme za buduće programe 2021. – 2027. i kako se pripremiti za maksimalno korištenje EU inicijativa i programa.

U slijedećem predavanju, direktorica PJR-a, Ana Fresl, održala je feedback svih predstavljenih programa, ciljeva, vizija i misija domaćeg nacionalnog operativnog programa i zemalja članica EU pod nazivom „Jesmo li spremni za novo programsko razdoblje?“.

Ulogu i iskustvo razvojne agencije u osmišljavanju „quadruple helix“ metodologije razvoja strategije pametne specijalizacije: konceptualizacija strategije i zalihe razvojnih projekata te izvedba strategije u praksi predstavila je Ioana-Agatha Filimon, stručnjakinja, Sjeveroistočna razvojna agencija, Rumunjska.

Pregled naučenih lekcija iz provedbe EU programa (administrativni teret, administrativni kapacitet, javna nabava, državne potpore, strateško planiranje, učinkovitost investicija, regionalni pristup) kroz „Bugarsko iskustvo u području ESI fondova“ predstavila je Lyudmila Tozeva, voditeljica odjela za strateško planiranje i programiranje Bugarske.

Nakon predstavljanja zemalja članica EU slijedio je panel, odnosno, diskusija na sva postavljena pitanja tijekom trajanje konferencije, a odnosio se na strateške pripreme zemalja članica za novu financijsku perspektivu, rezultate i učinke kohezijske politike, naučene lekcije i provedbenog programa te akcijski planovi za novo razdoblje 2021. – 2027.

image image

image

RADNI SASTANAK - ZAŽELI II

Dana 07.10.2020. (srijeda) u 11:00 sati u Velikoj vijećnici Grada Bjelovara, Trg E. Kvaternika 1, održan je radni sastanak na temelju Odluke o financiranju projekta „Zaželi-Bjelovar“ u okviru programa Zaželi faza II. Obzirom na prvu fazu programa, na radnom sastanku prisustvovali su nosioci projekta Grad Bjelovar zastupan pročelnicom Jasnom Grgić Škaurin i voditeljicom projekta Željkom Majurec, te partneri projekta Centar za socijalnu skrb Bjelovar, Udruga slijepih Bjelovar, Društvo multiple skleroze Bjelovar, Udruga za autizam i Udruga tjelesnih invalida Bjelovarsko-bilogorske županije.

Tema radnog sastanka bilo je ažuriranje popisa korisnika za nastavak pružanja pomoći u kući.

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, radnom sastanku prisustvovale su Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc.oec., voditeljica projektnih aktivnosti.

image image

image image

TRENING MOTIVACIJSKO-AKTIVACIJSKOG SAVJETOVANJA ZA JAČANJE KAPACITETA STRUČNJAKA

TRENING MOTIVACIJSKO-AKTIVACIJSKOG SAVJETOVANJA ZA JAČANJE
KAPACITETA STRUČNJAKA U RADU S MARGINALIZIRANIM SKUPINAMA

Dana 08. – 09.10.2020. (četvrtak i petak) u periodu 08:00 – 15:00 sati u prostorijama Centra za cjeloživotno učenje i kulturu (CCUK) Bjelovar održan je trening motivacijsko-aktivacijskog savjetovanja od strane Božidara Nikše Tarabića, prof. psihologa i profesora na Sveučilištu u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Na stručnu edukaciju pozvani su partneri na projektu: Centar za socijalnu skrb Bjelovar, Udruga osoba oštećena sluha Bjelovar i Udruga tjelesnih invalida Bjelovar.

Stručne edukacije planirane su u sklopu projekta „Mi to možemo“ čiji je nositelj Grad Bjelovar, a voditeljica projekta je Ivana Bekavac, mag.oec. Planirane su 3 stručne radionice koje čine 1 dvodnevni trening motivacijsko aktivacijskog savjetovanja za potrebe educiranja i unaprjeđenja postojećih znanja i vještina, usmjerenog na jačanje kapaciteta stručnjaka koji dolaze iz različitih sektora i rade sa nezaposlenim osobama (marginaliziranim osobama) na područjima povećanja zapošljivosti i socijalnog uključivanja.

Na stručnoj edukaciji u ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, sudjelovale su Tea Bošnjak, bacc.oec. voditeljica projektnih aktivnosti i Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica.

image

image

image

image

TEMATSKI SKUP „TRENING ZA MLADE OSOBE S INVALIDITETOM O NEOVISNOM ŽIVLJENJU“

Povodom 06.10.2020. Svjetskog dana cerebralne paralize, u skladu s planiranim zajedničkim aktivnostima, Hrvatski savez udruga cerebralne i dječje paralize, u sklopu 8.centra znanja organizirao je tematski skup pod nazivom „Trening za mlade osobe s invaliditetom o neovisnom življenju“
Tematski skup održan je u srijedu, 07.10.2020. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

image

Prije tematskog skupa, u prostorijama je održana tiskovna konferencija na kojoj je član IO gospodin Vlado Benčak rekao nekoliko riječi o Svjetskom danu cerebralne paralize, o promjenama uzrokovanim pandemijom COVID-19 i potrebnim prilagodbama promjenama i izazovu kako život učiniti lakšim i boljim.
Ines Seleš, voditeljica edukacijskih aktivnosti iznijela je opće podatke o broju oboljelih od cerebralne paralize u svijetu i u Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar. Istaknula je važnost rane intervencije i rehabilitacije kod djece i mladih.

image
image

U 11:00 sati iz Bruxellesa je putem aplikacije ZOOM počeo tematski skup koji su putem računala pratili Katarina Pospišil, Kristijan Diebalo kao mlade osobe s invaliditetom i ostali prisutni članovi UTIB-a.
Filozofiju neovisnog življenja su prezentirali mlade osobe iz Grčke, Hrvatske i Belgije uz osvrt na probleme i izazove koje susreću u svojim zemljama.
Na kraju tematskog skupa zajednički zaključak svih sudionika u raspravi je da mladi i osobe s invaliditetom imaju pravo na izbor, donošenje odluka i pravo na pogreške.
Istaknut je problem zapošljavanja.

image

Tematskom skupu prisustvovali su Katarina Pospišil, Kristijan Diebalo, Vlado Benčak, Tea Bošnjak, Nada Bilek, Ankica Krog i Ines Seleš.

RIBOLOVCI UTIB-A NA X. POJEDINAČNOM NATJECANJU ZA OSOBE S INVALIDITETOM „Torčec“ 2020.

Natjecanje je, u organizaciji Udruge osoba s invaliditetom Grada Koprivnice „Bolje sutra“ održano u Torčecu (mjesto pored Koprivnice) u subotu 03.10.2020. s početkom u 08:00 sati.

image

UTIB su zastupali V. Benčak, B. Kranjec, M. Rakovčan i D. Horvat.

image

Na gornjoj slici su najbolji ribolovci, 1,2 i 3 mjesto, pehari, medalje i prigodni pokloni, 4 i 5 mjesto – pokloni, najuspješnija ribolovka, poklon za ribolovca koji je ulovio najmanju ribu.

image

Poklon za osvojeno 5 mjesto, kišna kabanica – dobitnik Božidar „Boki“ Kranjec

image

Poklon za najmanju ulovljenu ribicu, dobio je Milan Rakovčan.
Druženje je nastavljeno obilnim ručkom: fiš paprikaš i štrudle, razgovorom sudionika kolega ribolovaca koji se uglavnom susreću i druže na natjecanjima, zahvalom domaćinu i organizatorima te nadom da se opet vidimo.

TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM OBILJEŽAVANJA EUROPSKOG TJEDNA MOBILNOSTI (16. DO 22.09.2020.)

TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM OBILJEŽAVANJA
EUROPSKOG TJEDNA MOBILNOSTI
(16. DO 22.09.2020.)

pod motom
„Mobilnost s nultim emisijama za sve“

Dana 23.09.2020. godine (srijeda) sa početkom u 10:00 h, u Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održana je tiskovna konferencija povodom obilježavanja Europskog tjedna mobilnosti (od 16. do 22.09.2020. godine) pod motom: „Mobilnost s nultim emisijama za sve“.
Svake godine od 16. do 22. rujna, u Europi se obilježava najveći događaj posvećen održivoj urbanoj mobilnosti. Ove se godine Europski tjedan mobilnosti (ETM) obilježava pod sloganom “Mobilnost s nultim emisijama za sve”. Bilo koji grad, čak i izvan Europe, pozvan je sudjelovati u ETM-u.

image

Stoga Europski tjedan mobilnosti 2020. potiče građane i lokalne vlasti na poduzimanje koraka kako bi postigli dugoročan cilj ugljično-neutralnog kontinenta. Iako je cilj dugoročne strategije dostižan u dalekoj budućnosti, izravne mjere za smanjenje onečišćenja, emisija ugljika ili prometnih zagušenja mogu polučiti i neposredne učinke. Stoga će pokretanje dugoročnih mjera, poput promicanja bicikliranja i pješačenja, kao i javnoga prijevoza s niskim ili ugljično-neutralnim emisijama, imati vrlo pozitivne izravne učinke.

image

U svrhu promicanja Ciljeva održivog razvoja i primjene Konvencije UN o pravima osoba s invaliditetom, za kraj Europskog tjedna mobilnosti, Ujedinjeni narodi promovirali su prigodni letak s ciljem promoviranja inkluzivnih i održivih gradova i općina za osobe s invaliditetom.
Poseban naglasak treba staviti na dio letka koji govori o „Poduzimanju aktivnosti kako bi gradovi i općine postali inkluzivni i održivi za osobe s invaliditetom“.

image

Ovom prilikom potpisan je UGOVORA O PRIJEVOZU UČENIKA specijalnim kombi vozilom za školsku godinu 2020./2021. između Udruge tjelesnih invalida Bjelovar (u daljnjem tekstu: Davatelj usluge) i V. osnovne škole Bjelovar, (u daljnjem tekstu: Primatelj usluge).

Ugovor su potpisali predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Tomislav Novosel, prof. i ravnateljica V. osnovne škole Bjelovar, Jasmina Vuković, prof.
Naglašeno je da se ovim potpisivanjem povećava mobilnost učenika V. osnovne škole, Također, ovim potpisivanjem simbolički počinjemo kampanju prikupljanja novaca za nabavu novoga kombi vozila. 

image

Sudionici:
1. 5. osnovna škola Bjelovar – Jasmina Vuković, ravnateljica;
2. Članovi upravnih tijela – Tomislav Novosel, prof. – predsjednik, Ankica Krog, Vlado Benčak;
3. Zaposlenice UTIB-a: Nada Bilek, Tea Bošnjak;
4. Zaposlenici UIB-a: Štefica Diebalo; Kristijan Diebalo;
5. Predstavnici medija.

RIBOLOVCI UTIB-A NA 3. RIBOLOVNOM NATJECANJU – „UPIT“ OSIJEK, KOPAČEVO

Natjecanje je održano 19.09.2020. godine u Kopačevu, ribolovna voda pored Kopačeva, rubno područje izvan Parka prirode Kopački rit.

image image
Šator domaćina: osvježenje, kava i doručak                     Dobrodošlica labudova

image image
Doručak i priprema strategije ribolova                 Razgovor s kolegama iz Budakovca, Virovitica

Nakon dobrodošlice domaćina uz osvježenje i doručak, izvlačenjem brojeva natjecateljskih mjesta, natjecanje je počelo u 10:00 sati.

Trosatno natjecanje dvadesetak ribolovaca završeno je vaganjem ulovljene ribe i odlaskom na proglašenje pobjednika i ručak u Kopačevo, u ugostiteljski objekt Didin konak.

image image
Didin konak

Natjecanje je bilo pojedinačno i drugo mjesto s pripadajućim nagradama osvojio je naš član Božidar Kranjec, prvo mjesto pobjeglo mu je za težinu dvije ribice (malih kedera).

image image
Dodjela nagrade za osvojeno drugo mjesto                      Božidar „Boki“ Kranjec

Sudionicima susreta zahvalio se predsjednik UPIT-a Danijel Balažić i pozvao nas je da druženje nastavimo uz ručak i okrepu (različitih vrsta).

Slavonska gostoljubivost iskazana nam je obiljem ribljih i mesnih specijaliteta (šaran, smuđ, som i žablji kraci te jetrica sa žara, vratina, carsko meso, ćevapi i pileći ražnjići) te prilozima i salatom.

Zahvalili smo domaćinu na prekrasnom prijemu i druženju i izrazili nadu da se dogodine vidimo kod nas u Bjelovaru. 

„RAD NA DALJINU“ – OD KUĆE INSTALACIJA I POČETAK KORIŠTENJA ZOOM APLIKACIJA U UTIB-U

U petak, 11.09.2020. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar izvršena je instalacija aplikacije ZOOM od strane informatičke tvrtke Image Enter. Aplikacija Zoom koristi se u svrhu audio ili video poziva, a može se koristiti preko različitih uređaja: mobitela, kompjutera, laptopa ili tableta. Komunikacija preko Zoom aplikacije može se odvijati sa jednom ili više osoba, a neke od mogućnosti koje aplikacija tijekom video poziva pruža su:

• dijeljenje dokumenata, fotografija i videa
• dijeljenje ekrana sa sudionicima u pozivu
• korištenje online ploče za pisanje i prezentiranje
• snimanje poziva u MP4 ili MPA formatu

image
image

S obzirom na trenutno stanje pandemije koronavirusa cilj nam je bio osposobiti sva radna računala u Udruzi pa i ona u našim domovima kako bi, u slučaju lockdowna, mogli i dalje raditi na svim poslovima koji su važni radi urednog poslovanja Udruge u administrativnom i financijskom smislu ali i zbog provedbe projektnih aktivnosti te predaja izvještaja projekata i programa. U sljedećoj fazi planiramo educirati i tehnološki pripomoći članove upravnih tijela kako bi se i sjednice, za slučaj potrebe mogle održati „na daljinu“ – od kuće!

image
image

Zaposlenici UTIB-a i zaposlenici UIB-a odradili su sastanak unutar Udruge dana 17.09.2020. godine: Tomislav Novosel,prof. – predsjednik UTIB-a; Nada Bilek, med. Sestra – voditeljica ureda/koordinatorica; Tea Bošnjak, bacc.oec. – voditeljica projektnih aktivnosti; Štefica Diebalo, oec. – tajnica UIB-a; Kristijan Diebalo, bacc.oec. – web dizajner i administrator UIB-a.

RIBOLOVCI UTIB-A NA 4. NATJECANJU U RIBOLOVU UDICOM

RIBOLOVCI UTIB-A NA 4. NATJECANJU U RIBOLOVU UDICOM NA PLOVAK ZA
OSOBE S INVALIDITETOM U VIROVITIČKO PODRAVSKOJ ŽUPANIJI

Na poziv suradničke Udruge osoba s invaliditetom Virovitica sudjelovali su na natjecanju koje se održalo u subotu, 12.09.2020., na jezeru ŠRK “Karas“ u Budakovcu s početkom u 09:00.

image

Natjecanje je bilo ekipno, sudjelovalo je šest ekipa suradničkih udruga i dvije ekipe domaćina, dakle ukupno osam takmičarskih ekipa. Naša ekipa u sastavu Antun Oremović, Božidar Kranjec i Vlado Benčak osvojila je treće mjesto; drugo mjesto osvojila je ekipa iz Daruvara koja je ulovila 150 grama više od naše ekipe.

image

Zasluženo najbolja ekipa s osvojenim prvim mjestom bila je ekipa iz Koprivnice. Njihova ribolovka, jedina takmičarka, ulovila je najviše riba.

image

Proglašenjem pobjedničkih ekipa, podjelom pehara i priznanja za sudjelovanje, natjecanje je završeno prigodnim ručkom i nadom da se vidimo na našim budućim susretima i natjecanjima.

image

LJETNI KAMP U ZADRU ZA OSI U ORGANIZACIJI HSUTI-A

Ove se godine Ljetni kamp za osobe s invaliditetom u organizaciji HSUTI-a održavao u Omladinskom hostelu u Zadru u dvije grupe, prema trogodišnjem programu Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Cilj održavanja Ljetnog kampa je pružanje mogućnosti kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, razvijanja samopouzdanja i neovisnosti kao i socijalnih kontakata osoba s invaliditetom.

image

Raspored aktivnosti za vrijeme sedmodnevnog boravka i odmora u Kampu sadržavali su radionice (psihološka, edukativna o spolnosti, kreativne tehnike (vježbe na suhom i u moru, druženje uz sportske i društvene igre, glazbu i pjesmu, kupanje i turistički obilazak grada Zadra). Zadaci i ciljevi predviđeni Programom rada ostvareni su u potpunosti. Stečena su i nova poznanstva među članovima Udruga iz Daruvara, Slatine, Požege, Grubišnog Polja, Koprivnice, Virovitice, Križevaca, Zagreba i Bjelovara koji su ljetovali u prvoj grupi.

image
image
image

Stručni voditelji grupe Ljetnog kampa bili su vođa puta Tamara Mikac, radni terapeut, te djelatnici HSUTI-a Luka Keller i Tatjana Burek. Naše članove u Omladinskom hostelu u Zadru dočekala je predsjednica HSUTI-a Jozefina Kranjčec.

Iz Udruge tjelesnih invalida Bjelovaru u prvoj su grupi, od 30.08.2020. – 05.09.2020. godine, sudjelovale članice Ljiljana Mecner i Đurđa Vučetić.

ZAVRŠNA TISKOVNA KONFERENCIJA PROJEKTA „SPONA“

U petak, 04.09.2020. u „Romskoj kući“, Maglenča, s početkom u 10:00 sati održana je završna tiskovna konferencija projekta „SPONA“. Riječ je o projektu vrijednom 1.4 milijuna kuna u cijelosti financiranom europskim novcem, koji se provodio protekle dvije godine, a partneri Bjelovarsko-bilogorskoj županiji kao nositelju projekta bili su Udruga invalida Bjelovar, Udruga osoba s invaliditetom Daruvar, Bjelovarski centar za razvoj civilnog društva i Udruga Lovari – Romska kuća.

image

Projektom je bilo obuhvaćeno 100 dugotrajno nezaposlenih osoba, među kojima su bili i pripadnici romske nacionalne manjine te osobe s invaliditetom.
Na radionicama, koje su se odvijale u pet gradova naše županije, sudionicima su bile ponuđene teme poput vještina traženja posla, motivacije i komunikacijskih vještina i to kako bi dugotrajno nezaposleni imali veću motivaciju aktivno tražiti posao te se bolje predstaviti poslodavcima.
U Bjelovaru i Daruvaru polaznici su mogli pohađati edukacije za njegovatelj/icu starijih i nemoćnih, njemački i engleski jezik, program osposobljavanja za poslove knjigovođe, cvjećar/ka-aranžer/ka, osnove manikure i web dizajn, a nakon završetka edukacije uvjerenja je dobilo 55 dugotrajno nezaposlenih osoba.

image

Pet članova UTIB-a uspješno je završilo tečajeve: a) Web dizajner: Marko Kašnik, Dalibor Grubač, Marko Mišić i Karla Polančec; b) Njemački jezik: Zoran Dlaka.

image

Župan Bjelovarsko-bilogorske županije Damir Bajs naglasio je: „Bjelovarsko-bilogorska županija treća je po povlačenju sredstava. Imamo stotinjak projekata koje provodimo, ali ja bih rekao da oni programi koji su vezani uz naše sugrađane su možda i najbitniji, neovisno o vrijednosti. Kada govorimo baš o „Sponi“, istaknuo bih veliki broj partnera koji su s nama sudjelovali u projektu, ali i veliki broj polaznika. Veseli me da je program bio uspješan i dobro proveden u pet naših gradova, da je veliki broj ljudi dobio nova znanja koja im omogućuju javljanja na natječaje i nadamo se da će kroz ovakve programe i dobiti posao“.
U ime Udruge invalida Bjelovar prisutnima se obratio član upravnih tijela Vlado Benčak: „Hvala Bjelovarsko-bilogorskoj županiji i gospodinu županu što smo uključeni u provedbu ovog programa kroz koji je 5 naših članova dobilo stručna znanja koja će im pomoći da se zaposle ili da zadrže postojeća radna mjesta“.
Na kraju, župan Damir Bajs, svim polaznicima uručio je uvjerenja o osposobljavanju.

image

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na tiskovnoj konferenciji prisustvovale su Štefica Diebalo, tajnica UIB-a, Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc. oec. voditeljica projektnih aktivnosti.

image

ZAPOSLENICE UTIB-A NA SEMINARU „VODITELJ UREDA S NAGLASKOM NA RAČUNOVODSTVENU ADMINISTRACIJU“

U četvrtak, 03.09.2020. godine od 9:00 do 16:00 u Hotelu Westin, Izidora Kršnjavog 1, Zagreb, u organizaciji tvrtke Mapa znanja d.o.o. održan je seminar „Voditelj ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju“.

image

Voditeljica seminara: Ivana Radoš; Predavačica: Maja Milas

Svrha ovog seminara/radionice bila je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga…

Program seminara:
• Propisi i čuvanje dokumenata u uredskom poslovanju
• Osnove trgovačkog prava – fokus na vrste trgovačkih društva
• Trgovački ugovori
• Računovodstveni izvještaji – bilanca, račun dobiti i gubitka i dr.
• Knjigovodstvene i poslovne isprave – URA, IRA, izvodi i dr.
• Putni nalozi – ispunjavanje na praktičnim primjerima
• Loko vožnja
• Ugovori o djelu, autorski ugovor
• Ispunjavanje i plaćanje računa za studentski servis
• Komunikacija s knjigovodstvenim servisom – rokovi i način dostave podataka
• Vođenje evidencije radnog vremena
• Upravljanje sustavom vođenja uredskih registara
• On line pohrane dokumenata
• GDPR u uredskom poslovanju

image

Seminar je namijenjen svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.
U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na seminaru su sudjelovale Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc.oec. voditeljica projektnih aktivnosti.

SEMINAR: SPECIFIČNOSTI OBRAČUNA PLAĆE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI

U četvrtak, 27.08.2020. od 9:00 do 14:00 sati u Hotelu International, Miramarska 24, Zagreb održan je seminar „Specifičnosti obračuna plaće u vrijeme posebnih okolnosti“ – pravni i računovodstveni dio.

image

Predavači:
• Tajana Zlabnik, dipl. iur., odvjetnica
• Tajana Kramar Šandl, univ. spec. oec., ovlašteni revizor i računovođa

Učestale zakonske promjene porezne i druge regulative vezane uz obračun plaća, naknada plaće i drugog dohotka traže kontinuiranu edukaciju zaduženih za kadrovsku evidenciju i obračun plaće.

image

image

Seminar je održan prema epidemiološkim mjerama: za sve sudionike osigurane su maske, obavezna dezinfekcija ruku i propisani razmak od 1,5 metra između polaznika. Broj polaznika ne prelazi maksimalni broj koji zadovoljava mjere fizičke udaljenosti.

image

Seminar je namijenjen referentima i specijalistima za obračun plaće i naknade plaće, voditeljima računovodstva, voditeljima ljudskih potencijala, pravnicima koji se bave radnim pravom, poduzetnicima i vlasnicima poduzeća, direktorima pojedinih odjela i menadžerima te svim zainteresiranim osobama koje sudjeluju u procesima obračunavanja dohotka, vođenja kadrovske administracije te žele naučiti i razumjeti sve procese koji se isprepliću u ovom složenom području.
U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na seminaru su sudjelovali predsjednik Tomislav Novosel, prof. i Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica.

RIBOLOVCI UTIB-A NA NATJECANJU U KRAPINSKO-ZAGORSKOJ ŽUPANIJI

Na poziv suradničke Udruge osoba s invaliditetom Krapinsko-zagorske županije, ribolovci UTIB-a Antun Oremović, vođa ekipe, Zdenka Šorša i Josip Cimerman te vozač kombija Dražen Horvat sudjelovali su 29.08.2020.g. na XVI. ribolovnom natjecanju osoba s invaliditetom, te ujedno VI.memorijalu “Davor Brlić”. Natjecanje se odvijalo u lovu ribe udicom na plovak u Zlataru, na ribnjacima u Vinipotoku.

image

Ribolovka našeg Kluba Šorša Zdenka iskazala se kao uspješna natjecateljica te je u svom sektoru osvojila zavidno 2. mjesto; čestitamo na postignutom rezultatu.
Ugodno druženje s podjelom medalja osvajačima završeno je bogatim ručkom i druženjem na kojemu su naši takmičari zahvalili.

Stranica 30 od 68 //« First  <  28 29 30 31 32 >  Last »