Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

359. OBAVIJEST

359. OBAVIJEST

Poštovani, obavještavamo vas o sljedećem: 

1. Redovna izvještajna skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održana je 04.03.2022. godine. Usvojena su izvješća o radu i financijskom poslovanju Udruge u 2021. godini. Predstavljen je i usvojen Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2022. godinu s Financijskim planom. Donesena je odluka o članstvu Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u savezima i udrugama.

2. Kulturno zabavna večer pod nazivom “Pozdrav proljeću“ održat će se u petak, 29.04.2022. u restoranu Golub, Franjevačka ul. 6a, Bjelovar, s početkom u 17,00 sati.

Raspored:
- Prijava gostiju i sudionika 17,00 do 17,30;

- Pozdravna riječ domaćina;

- Večera u 18,00;

- Zabava uz glazbeni sastav “Konopa i prijatelji“, druženje i ples do 22,00 sata;

Uplate se vrše do 22.04.2022.g. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar radnim danom od 07,00-14,00 sati.

Cijena menija iznosi 130,00kn. Kotizacija za članove udruge iznosi 30,00kn; zaposlenici i radna skupina  ne plaćaju kotizaciju.

3. XV. Susret udruga tjelesnih invalida Hrvatske «Bjelovar 2022» održat će se u petak, 03.06.2022. u restoranu Golub, Franjevačka ul. 6a, Bjelovar s početkom u 09,00 sati.

     Raspored:

  • Prijava gostiju i sudionika 09,00 do 09,30;
  • Pozdravna riječ domaćina;
  • Prigodni program;
  • Doručak;
  • Sportska natjecanja;
  • Proglašenje pobjednika i podjela priznanja;
  • Ručak u 14,00 sati;
  • Zabava do 18,00 sati;

Cijena menija iznosi 160,00kn. Ako želite sudjelovati na susretu molimo vas da najkasnije do 30.05.2022. godine uplatite u blagajnu Udruge 40,00 kn kotizacije; zaposlenici i radna skupina ne plaćaju kotizaciju.

4. Ljetovanje u hostelu „Bjelovar“ u Novom Vinodolskom organiziramo u suradnji s gradom Bjelovarom od 11.08.-21.08.2022.; cijena ljetovanja iznosi 2.000,00kn po osobi. Polazak za Novi Vinodolski je 11.08.2022. s autobusnog kolodvora; na autobusnom  kolodvoru treba biti u 7,30 h; polazak je u 8 sati.

Uplate se mogu izvršiti u 3 (tri) rate i to:

  • I. rata – 700,00 kn … najkasnije do 15.05.2022.
  • II. rata – 650,00 kn … najkasnije do 15.06.2022.
  • III. rata –650,00 kn … najkasnije do 15.07.2022.

5. Ljetovanje u Podgori u Medora Auri Family Beach Resort 4* organizirat će se 07.-14.09.2022.; kapacitet: 40    osoba, cijena noćenja po osobi u dvokrevetnoj sobi sa balkonom iznosi 77€; po srednjem tečaju eura cijena se bazira na 4.000,00kn i podliježe naknadnim izmjena u slučaju potrebe. Boravišna pristojba po osobi i danu: € 1,35.

Naknada za troškove prijevoza iznosi 300,00 kuna po osobi. Udruga sufinancira troškove prijevoza redovnim članovima. Polazak iz Bjelovara: 07.09.2022. u 04,00 sata ispred Sokolane.

Uplate za dvokrevetne sobe mogu se izvršiti u 4 (četiri) rate i to:

- I. rata   – 1.000,00 kn … najkasnije do 15.05.2022.

- II. rata  – 1.000,00 kn … najkasnije do 15.06.2022.

- III. rata  – 1.000,00kn… najkasnije do 15.07.2022.

- IV. rata  – 1.000,00 …najkasnije do 15.08.2022.

Uplate se vrše u prostorijama Udruge svakim radnim danom od 07,00 do 14,00 sati.

Napomena: Svi sudionici ljetovanja potpisuju izjavu da su upoznati sa uvjetima smještaja u Medora Auri Family Beach Resort 4* u Podgori prilikom ljetovanja u periodu od 07.09.–14.09.2022.g. u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te da preuzimaju na sebe svu odgovornost za eventualne posljedice nesretnog slučaja.

Ljetovanje se može otkazati najkasnije do 20.06.2022.g. kada se vrši uplata akontacije; u protivnom Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ne vraća uplaćena sredstva.

Kontakt osoba: Ljuba Štefinec, telefon 091/573-7360.

6. Molimo potrebite članove s najtežom vrstom i stupnjem tjelesnog invaliditeta, od 18 do 65 godina starost Barthelov indeks ≤ 45, da nam se jave radi priprema dokumentacije za dobivanje osobnog asistenta.

7. Pravna pomoć – pravne savjete jednom mjesečno u prostorijama Udruge daju kliničari Pravne klinike Pravnoga fakulteta iz Zagreba. Također, pravnu pomoć možete zatražiti od Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom koja sa svojim suradnicima pruža savjetodavnu pomoć osobama s invaliditetom o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa. Tel.: 01/6102-170; Fax: 01/6177-901;  www.posi.hr

 Miljenka Radović – pravne savjete o mogućoj štetnosti ugovora o doživotnom i dosmrtnom uzdržavanju daje gđa       Radović, diplomirana pravnica; kontakt: miljenka.radovic@gmail.com   

8. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova, zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu            Udruzi u administrativnim, intelektualnim ili socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik pomoći. Ukoliko želite volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite http://utib.hr/volonteri.

9.. Uslugu prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže pokretnih osoba vršimo kombi vozilom s podiznom rampom po cijeni: start – 10,00 kn + 1 kn/km. Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od ponedjeljka do petka na broj 220-004 najmanje 4 (četiri) dana ranije. Ako je čekanje korisnika vožnje duže od 4 sata tada se cijeni dodaje iznos vrijednosti pola propisane dnevnice. Sredstvima odobrenih projekata, članovima UTIB-a omogućili smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od 24.03.2020., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio odluku: usluga prijevoza članova za vrijeme provedbe odobrenih projekata iznosi: start 10,00 kn + 0,5 kn/km. Svim članovima odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km sveukupno. Za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom odnosu usluga prijevoza je besplatna. Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže potreba, izvršiti izmjenu ove odluke.

10. Mali bazen u sklopu gradskih bazena Bjelovar prilagođen je osobama s invaliditetom. Početkom kupališne sezone bit će na raspolaganju našim članovima. Više informacija možete saznati nakon početka kupališne sezone u Udruzi ili na http://utib.hr/invalidi-vijesti/

11. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b., radi ponedjeljkom i četvrtkom od 17,00 do 19,00 h. Vježbanje je besplatno i odvija se pod stručnim vodstvom trenera. Svi članovi zainteresirani za vježbanje mogu se javiti u Udrugu ili direktno u teretanu za vrijeme radnog vremena.

12. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održavat će se svakog utorka od 16:00 do 18:00 sati u Dvorani mjesnog odbora Trojstveni Markovac.

13. Aktivnosti Ribolovnog kluba odvijaju se prema rasporedu natjecanja Udruge i suradničkih udruga. Zainteresirani članovi mogu se javiti u Udrugu.

14. Članove zainteresirane za stolni tenis obavještavamo da su treninzi ponedjeljkom i srijedom od 14,00 do 15,00 h u ulici J. Draškovića 1, Bjelovar (stari vatrogasni dom).

15. U okviru odobrenih programa i projekata koje Udruga tjelesnih invalida Bjelovar provodi, organizirat će se:

  1. Tečaj engleskog jezika
  2. Tečaj e-Građani uz edukaciju za rad na Zoom aplikaciji, komunikacijskim platformama, MS teams i sl.
  3. Instrukcije za djecu u školskom sustavu iz matematike, fizike, engleskog jezika ili potrebitih predmeta i pomoć u pisanju domaćih zadaća
  4. Organizaciju priprema i polaganja vozačkoga ispita „B“ kategorije u prilagođenim automobilima;
  5. Zdravstveno savjetovalište: u mogućnosti smo organizirati mjerenje tlaka krvi, mjerenje šećera u krvi, savjeti prema zdravstvenom statusu. Zdravstveno savjetovalište radi u prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.
  6. Literarne i glazbene radionice – radionice su zamišljene kao interaktivno druženje i razmjena iskustava, uz stručnu podršku i vodstvo. Na literarnim radionicama obrađivat će se teme literarnog stvaralaštva dok glazbene radionice obuhvaćaju formiranje mješovitog zbora i uvježbavanje osnova glazbe.
  7. Usluge logopeda
  8. Radionice pod nazivom „Podijelimo znanje“. Teme radionica: životne priče osoba s invaliditetom uz prenošenje iskustava i informacija drugim članovima kako bi se potaknuo razvoj samopouzdanja, razvoj sporta, zapošljavanje, socijalizacija i uključivanje u aktivniji život zajednice.
  9. Radionice o zdravijem načinu življenja uz stručnu edukaciju nutricionistice i fitness trenerice. Radionice će se održavati u prostorijama udruge ili na otvorenom prostoru ovisno o vremenskim uvjetima.

Ukoliko želite naučiti nešto novo, podijeliti svoja iskustva i pri tom se dobro zabaviti, prijavite se na radionice u Udrugu na tel. 043/220-004 ili na e-mail utib3@utib.hr (Monika Polančec). Prijave traju do popune mjesta.

16. Udruga povremeno organizira izlete uz prijevoz autobusom ili prilagođenim kombi vozilom. Svi članovi koji žele sudjelovati na izletima obavezno se moraju prijaviti kako bi se izradio popis zainteresiranih članova.

17. Molimo sve članove da pravovremeno javljaju sve promjene podataka npr. adresa, broj telefona, promjena radnog statusa, odabir željenih aktivnosti, kako bismo ih kvalitetnije proveli. Nadalje, e-mailom obavještavamo članove o novostima iz područja rada Udruge ili drugim važnim obavijestima stoga svoju e-mail adresu svakako javite u Udrugu ili na utib-ured@utib.hr.

18. Članarina: Članovi koji nisu platili članarinu za 2021. godinu brisani su iz evidencije;

Članarinu u iznosu od 70,00 kn za 2022. godinu možete uplatiti najkasnije do 31.03.2022. godine na  blagajni ili putem uplatnica koje smo vam poslali.

19. Pozivamo vas da se uključite u akciju prikupljanja sredstava za nabavu kombi vozila s podiznom rampom za prijevoz osoba u invalidskim kolicima. (letak se nalazi u privitku ovog dopisa).

http://utib.hr/i-mi-i-vi-za-kombi-svi

20. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete saznati putem:

- oglasne ploče

- telefonom na 220-004

- pregledom obavijesti i događanja na http://utib.hr/invalidi-vijesti/

Sve navedeno podliježe izmjenama u skladu s mjerama i preporukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo a u svrhu sprječavanja širenja zaraze COVID-19 virusom.

Stranica 1 od 1 //