Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

PREDAVANJE „STAROST NI(JE) BOLEST“ U SKLOPU PROVEDBE PROJEKTA

„POVEĆANJE DOSTUPNOSTI USLUGA ZA STARIJE OSOBE S INVALIDITETOM“

Dana 29. 11. 2018. godine (četvrtak) sa početkom u 11:00 h, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, održano je stručno predavanje za članove dr. Stipe Brzovića na temu: „Starost ni(je) bolest“ u sklopu provedbe projekta „Povećanje dostupnosti usluga za starije osobe s invaliditetom“ financiranog od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Starost nije bolest
Starost nije bolest
Tema:
1. Predavanje dr. Stipe Brzovića na temu: „Starost ni(je) bolest“

Opći cilj projekta je povećanje kvalitete života starijih osoba te osiguranje mobilnosti i neovisnosti, posebice osobama koje koriste pomagala (štap, kolica), a sve to s ciljem zadržavanja u vlastitome domu.
Specifični ciljevi:
− poboljšati mobilnost starijih i slabo pokretnih osoba s ciljem ostanka u svojem domu
− osigurati prijevoz starijim osobama do liječnika i bolnice te do institucija koje pružaju javne usluge
− osigurati prijevoz članovima Udruge i građanima kako bi sudjelovali u aktivnostima Udruge
− provoditi aktivnosti usmjerene podizanju kvalitete življenja starijih osoba.

Starost nije bolest
Starost nije bolest
Najzastupljenija vrsta aktivnosti koja se provodi u projektu je prijevoz starijih osoba s invaliditetom.

Partner na projektu:
- Centar za socijalnu skrb Bjelovar

Sudionici:
1. Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar;
2. Članovi upravnih tijela i zaposlenici Udruge.



19. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je 19. evaluacija rada osobnih asistenata.

Interliber
Evaluacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u petak, 16. studenoga 2018. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1.

Evaluacija služi za vrednovanje i procjenu učinka, utjecaja, isplativosti, određene aktivnosti, skupa aktivnosti, projekta, programa i ostalih društvenih intervencija, a cilj evaluacije je povećanje kvalitete pruženih usluga.

Evaluacija je namijenjena trinaestero osobnih asistenata.

Evaluaciju su proveli:
1. Tomislav Novoasel, prof. – voditelj projekta
2. Nada Bilek, med. sestra – koordinatorica projekta
3. Ivana Toncer, bacc. oec. – edukatorica/evaluatorica projekta
4. Monika Polančec, oec. – voditeljica Ureda.

Interliber
Teme:
1. osvrt na proteklih mjesec dana
2. praćenje rada osobnih asistenata
3. plan korištenja godišnjih odmora OA
4. evaluacija rada osobnih asistenata.

Sudionici:
- osobni asistenti
- zaposlenici na projektnim aktivnostima.



POSJET ČLANOVA UTIB-A „INTERLIBERU“ ZAGREB U SKLOPU LITERARNE RADIONICE U OKVIRU PROVEDBE PROJE

Dana 15. studenoga 2018. godine (četvrtak) organiziran je posjet sudionika literarne radionice na sajam knjiga „Interliber“ u Zagrebu. Stručni posjet održan je u okviru provedbe projekta „54 + Kultura“. Nositelj projekta je Udruga tjelesnih invalida Bjelovar dok je projekt odobren u okviru natječaja „Umjetnost i kultura 54+“. Sredstava za provedbu osigurana su iz Europskog socijalnog fonda, dok obavezni udio nacionalnog sufinanciranja od 15% osigurava Ministarstvo kulture iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Tema:
- Posjet članova Udruge tjelesnih invalida Bjelovar sajmu knjiga „Interliber“ u Zagrebu

Interliber
Cilj projekta obuhvaća socijalno uključivanje i unaprjeđenje kvalitete života osoba s invaliditetom starijih od 54 godine kroz aktivnu participaciju u kulturno-umjetničkim aktivnostima, uključujući glazbene (zbor) i literarne radionice za članove Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Interliber
U sklopu projekta provode se glazbene radionice (zbor) srijedom u 17:00 sati pod vodstvom gospodina Gorana-Krune Kukolja te literarne radionice četvrtkom u 14:00 sati pod vodstvom gospođe Đurđe Vučetić. Radionice se provode u prostorijama Udruge, Gundulićeva 1, Bjelovar. Također, predviđena su dva javna nastupa unutar godine dana te nekoliko posjeta kazalištu i kulturno-umjetničkim institucijama.

Ovom prilikom pozivamo članove da se uključe u rad glazbene (zbor) i literarne radionice.

Sudionici:
1. Korisnici – članovi Udruge;
2. Članovi upravnih tijela i zaposlenici Udruge.



XXIII. HRVATSKI SIMPOZIJ OSOBA S INVALIDITETOM S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM

U organizaciji Zajednice saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH, u hotelu Holiday u Zagrebu, održan je XXIII. Hrvatski simpozij osoba s invaliditetom s međunarodnim sudjelovanjem o temi: „Konvencija UN o pravima osoba s invaliditetom – obrazovanje, zapošljavanje i neovisno življenje“.

XXIII. Hrvatski simpozij osoba s invaliditetom
Na simpoziju su sudjelovali predstavnici državnih tijela i organizacija civilnog društva koji su predstavili aktivnosti usmjerene na pomoć i podršku osobama s invaliditetom, posebice vezano uz inkluzivno obrazovanje i podršku obrazovnoj politici. Također su predstavljene i novine vezane uz sustav profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja osoba s invaliditetom kao i dobra praksa Grada Zagreba u zapošljavanju osoba s invaliditetom.

Program rada:

XXIII. Hrvatski simpozij osoba s invaliditetom
XXIII. Hrvatski simpozij osoba s invaliditetom
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar zastupao je predsjednik Tomislav Novosel, prof.



ČLANOVI UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR U HEDONI - KRIŽEVCI

Četvrta radionica iz ciklusa radionica „Podijelimo znanje“ čije se aktivnosti odvijaju u okviru programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom” financiranog od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politike održana je 26.10.2018. godine.

Podijelimo znanje

Članovi UTIB posjetili su Choco bar i čokolateriju Hedona d.o.o. u Križevcima gdje su nas vrlo srdačno dočekali gđa Marijana Habdija, stručna osoba u integrativnoj radionici i svi zaposlenici proizvodnog pogona i Choco bara Hedona.

Čokolateriju Hedona d.o.o. kao socijalno poduzeće osnovala je Udruga invalida Križevci 2013. godine. Osnovna djelatnost je proizvodnja čokolade i čokoladnih pralina
Iz nastojanja za zapošljavanjem i jačim socijalnim uključivanjem osoba s invaliditetom iz Križevaca ostvareno je izuzetno uspješno poslovanje društvenog poduzeća koje je kvalitetom svojih proizvoda postalo prepoznatljivo i izvan granica Hrvatske.
Odnedavno djeluju kao integrativna radionica a rade po najvišem sustavu sigurnosti hrane HACCP načelima, te najavljuju i preseljenje sadašnjeg proizvodnog pogona u Razvojni centar i tehnološki park u Križevcima.

Podijelimo znanje

U ovakvom obliku socijalnog poduzeća većinu zaposlenih čine osobe s invaliditetom a sva ostvarena dobit reinvestira se u zaposlenike, u razvoj njihovih kompetencija, otvaranje novih radnih mjesta i razvoj poduzeća.

Naša misija je proizvoditi kvalitetne proizvode te u sljedećih 10 godina zaposliti sve nezaposlene osobe s invaliditetom u Križevcima. Naša vizija je reinvestiranje dobiti u svrhu stvaranja novih radnih mjesta i stvaranje trajnih vrijednosti, a to su zadovoljni i motivirani zaposlenici koji rade u ugodnom okruženju te proizvode najfiniju čokoladu i praline.“ - tekst preuzet sa stranice http://www.hedona.hr

Članovi udruge uživali su u bogatim okusima odlične čokolade te toplo preporučuju svima koji se nađu u blizini Križevaca da svakako svrate i uvjere se u provjerenu kvalitetu.
Za sve one koji nemaju te mogućnosti podsjećamo da Hedonine proizvode mogu kupiti u trgovini Happy and healthy life u Bjelovaru, A. Kačića Miošića 15.

Podijelimo znanje

Pozivamo sve članove koji žele naučiti nešto novo, podijeliti svoja iskustva i podružiti se da se prijave na sljedeću radionicu.

Sudionici: članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.



14. MEĐUNARODNI STRUČNI SKUP „Zapošljavanje za sve – Employment for all“

OSVIT - Udruga ustanova, drugih pravnih osoba i građana koji provode profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba Hrvatske i Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom, kao dugogodišnji partneri, organizirali su 25. i 26. listopada 2018. godine u Zadru, godišnji međunarodni stručni skup iz područja profesionalne rehabilitacije i zapošljavanja osoba s invaliditetom.

Zapošljavanje za sve

Cilj stručnog skupa bio je cjelovito sagledavanje izazova u području profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom na europskom tržištu rada, kao i status osoba s invaliditetom na tržištu rada u Republici Hrvatskoj nakon što se započelo s implementacijom novog modela profesionalne rehabilitacije.

Zapošljavanje za sve

Borba protiv siromaštva i socijalne isključenosti je temeljni preduvjet za omogućavanje dobrobiti za sve dijelove društva, svodeći pritom ekonomske razlike i društvenu polarizaciju na najmanju moguću mjeru, uz postizanje gospodarskog rasta, te otvaranje novih radnih mjesta. Otvaranje novih radnih mjesta i zapošljavanje, je jedan od teže ostvarivih, ali jedan od najznačajnijih preduvjeta za pokretanje gospodarskog razvitka. Osobama s invaliditetom, kao jednoj od najranjivijih i teže zapošljivih skupina, koja je time i izloženija opasnosti ulaska u siromaštvo, zapošljavanje je posebno važno kao način socijalnog uključivanja u društvo, ali i samoostvarenja. Iako je u Hrvatskoj posljednjih godina učinjen veliki iskorak kada su u pitanju osobe s invaliditetom i njihova prava i mogućnosti, dalek je put pred nama.

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na skupu je sudjelovao predsjednik prof. Tomislav Novosel s pratnjom.



18. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je 18. evaluacija rada osobnih asistenata.

Evaluacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u četvrtak, 18. listopada 2018. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1.

18. Evaluacija rada osobnih asistenata
Evaluacija služi za vrednovanje i procjenu učinka, utjecaja, isplativosti, određene aktivnosti, skupa aktivnosti, projekta, programa i ostalih društvenih intervencija, a cilj evaluacije je povećanje kvalitete pruženih usluga.

Evaluacija je namijenjena četrnaestero osobnih asistenata.

Evaluaciju su proveli:
1. Ljuba Štefinec – dopredsjednica Udruge
2. Vlado Benčak – član IO Udruge
3. Monika Polančec – voditeljica Ureda
4. Nada Bilek, med. sestra – koordinatorica projekta
5. Ivana Toncer, bacc. oec. – edukatorica/evaluatorica projekta.

18. Evaluacija rada osobnih asistenata
Teme:
1. osvrt na proteklih mjesec dana
2. praćenje rada osobnih asistenata
3. plan korištenja godišnjih odmora OA
4. evaluacija rada osobnih asistenata.

Sudionici:
- osobni asistenti
- zaposlenici na projektnim aktivnostima.



TROMJESEČNA EVALUACIJA – SUPERVIZIJA

U sklopu provedbe dvogodišnjega projekta (za razdoblje od 2017. do 2019. godine), usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom

OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!

održana je tromjesečna evaluacija – supervizija.

Supervizija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u četvrtak, 18. listopada 2018. godine u prostorijama hotela Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar.

Supervizija primarno služi razvoju pojedinaca i organizacija. Ona unaprjeđuje ponašanje ljudi u njihovim profesionalnim ulogama u određenom institucionalnom kontekstu uzimajući interaktivno u obzir osobni, organizacijski, društveni i politički aspekt.

Tromjesečna evaluacija – supervizija namijenjena je osobnim asistentima i korisnicima.

Tromjesečna evaluacija – supervizija
Evaluaciju - superviziju su proveli:
1. Ljuba Štefinec – dopredsjednica Udruge
2. Vlado Benčak – član IO Udruge
3. Monika Polančec, oec. – voditeljica Ureda
4. Nada Bilek, med. sestra – koordinatorica projekta
5. Ivana Toncer, bacc. oec. – edukatorica/evaluatorica projekta.

Tromjesečna evaluacija – supervizija
Tema: evaluacija rada osobnih asistenata – osvrt korisnika, osobnih asistenata i članova projektnog
tima na dosadašnju povedbu projektnih aktivnosti.

Sudionici:
- osobni asistenti
- korisnici usluge osobne asistencije
- zaposlenici na projektnim aktivnostima.



CIKLUS RADIONICA „CILJEVI – ŠTO ŽELIM I KAKO TO MOGU POSTIĆI“

Dana 09.10.2018. godine, utorak, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, održana je, u organizaciji Hrvatskog saveza za rijetke bolesti, psihološka radionica „Ciljevi – što želim i kako to mogu postići“, prva u nizu ciklusa radionica. Radionicu je vodila gospođa Marija Stojević, psihologinja Hrvatskoga saveza za rijetke bolesti. Aktivnost je provedena u sklopu projekta „Centar za podršku oboljelima od rijetkih bolesti i njihovim obiteljima“, financiranog od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, koji je fokusiran na pružanje izvaninstitucionalne psihosocijalne podrške oboljelima od rijetkih bolesti.

CILJEVI – ŠTO ŽELIM I KAKO TO MOGU POSTIĆI
Radionica je namijenjena odraslim članovima/korisnicima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar kroz interaktivno okupljanje i razmjena iskustava, uz stručnu podršku i vodstvo. Na radionici su obrađene teme vezane uz istraživanje vlastitih želja, vrijednosti i mogućnosti, postavljanje ciljeva, očekivanja, ostvarivost i ograničenja pri postizanju ciljeva i drugo.
Planirano je održavanje nekoliko radionica u sklopu ovoga ciklusa. Iduća radionica održati će se 22. 10. 2018. godine (ponedjeljak) sa početkom u 12:00 sati u prostorijama Udruge.
Trajanje radionice je oko 120 minuta.
Osobito potičemo mlade da se prijave i sudjeluju!

CILJEVI – ŠTO ŽELIM I KAKO TO MOGU POSTIĆI
Sudionici:
- članovi Udruge
- zaposlenici.



ČLANOVI UTIB-a U VUKOVARU

Izlet za članove Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u Vukovar organiziran je 09.10.2018. godine. Prijevoz do Vukovara i nazad organiziran je prilagođenim kombi vozilom.

ČLANOVI UTIB-a U VUKOVARU
Prvo odredište bio je Muzej Vukovarske bolnice – prostor atomskog skloništa, najsigurnijega dijela bolnice. Sudionici su imali priliku pogledati multimedijski prikaz ratnih zbivanja unutar bolnice tokom jeseni 1991. godine za vrijeme bitke za Vukovar.

ČLANOVI UTIB-a U VUKOVARU
ČLANOVI UTIB-a U VUKOVARU
Nakon šetnje do križa uz Dunav izletnici su krenuli prema Ovčari gdje su posjetili Spomen dom i Masovnu grobnicu. Na povratku s Ovčare posjetili su Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata, gdje su uz stručnoga vodiča saznali neke od potresnih činjenica vezanih za najveću masovnu grobnicu u Hrvatskoj.

ČLANOVI UTIB-a U VUKOVARU
U povratku obišli su Vodotoranj – simbol stradanja i otpora grada Vukovara.
U kasnim večernjim satima, puni dojmova i emocija vratili su se u Bjelovar.




PREDSTAVNIK UTIB-A NA OTVORENJU HRVATSKE KUĆE FILANTROPIJE U ZADRU

PREDSTAVNIK UTIB-A NA OTVORENJU HRVATSKE KUĆE FILANTROPIJE U ZADRU
Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva u suradnji s Europskom zakladom za filantropiju i zakladništvo otvorila je 01.10.2018. vrata Hrvatske kuće filantropije, resursnog centra za izobrazbu, razvoj i istraživanje filantropije u Republici Hrvatskoj u IMPACT centru u Zadru, Ulica dr. Franje Tuđmana 24b.

PREDSTAVNIK UTIB-A NA OTVORENJU HRVATSKE KUĆE FILANTROPIJE U ZADRU
Hrvatsku kuću filantropije svečano je otvorio mr.sc. Marko Pavić, ministar rada i mirovinskoga sustava i Cvjetana Plavša-Matić, upraviteljica Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva.
U prvom dijelu svečanosti uzvanicima su se obratili upraviteljica Nacionalne zaklade, gđa Cvjetana Plavša-Matić, ministar rada i mirovinskoga sustava, g. Marko Pavić, gđa Laura Djuragić iz Veleposlanstva Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj te g. Gerry Salole iz Europskog zakladnog centra iz Bruxellesa (European Foundation Centre).
Ministar Pavić je naglasio važnost filantropije za društveni razvoj, a upraviteljica Plavša-Matić je istaknula da se otvaranjem Hrvatske kuće filantropije osvještava važnost čovjekoljublja i zajednice te da je potrebno ulagati u društveni kapital zajednice kako bismo ju osnažili.

PREDSTAVNIK UTIB-A NA OTVORENJU HRVATSKE KUĆE FILANTROPIJE U ZADRU
U drugom su se dijelu događanja europski stručnjaci za razvoj filantropije i zakladništva, gđa Dominique Lemaistre iz Francuske, g. Ludwig Forrest iz Belgije, g. Gerry Salole te g. Colin Habberton iz Južnoafričke Republike osvrnuli na razvoj filantropije i zakladništva u Europi i svijetu. Panel je tematizirao razvoj filantropije i zakladništva u Europi i svijetu danas i u budućnosti, kroz teme: “Važnosti umrežavanja za filantropiju”, “Prekogranično doniranje – prilike i izazovi”, “Zajedničko tržište za filantropiju u Europi” te “Poduzetnička filantropija: mit ili stvarnost?”
Uzvanici su nakon otvorenja imali priliku razgledati prostor Hrvatske kuće filantropije te izložbu učeničkih radova zadarskih škola na temu filantropije.
Predstavnik UTIB-a bio je predsjednik T. Novosel s pratnjom.



RIBOLOVCI UTIBA-A NA 8. MEĐUŽUPANIJSKOM NATJECANJU U RIBOLOVU UDICOM NA PLOVAK

UDRUGA „BOLJE SUTRA“ KOPRIVNICA

Na poziv suradničke udruge “Bolje sutra” Koprivnica, na jezeru u Miholjancu, 30.09.2018. g. održano je 8. međužupanijsko natjecanje u ribolovu udicom na plovak. Takmičenje je provedeno ustaljenim pravilima a sudjelovalo je 30 ribolovaca iz 10 udruga.

Bolje sutra
Bolje sutra
Bolje sutra
Bolje sutra
Predsjednica Udruge domaćina gđa Marija Mraz i njeni suradnici dočekali su nas obilnim doručkom, osvježenjem na mjestima takmičenja te ručkom za svaku pohvalu. Ovakvim provođenjem neslužbenog dijela takmičenja, a koji je za svaku pohvalu, stavljeni smo u situaciju da si postavimo pitanje dali je tvrdnja o poslovičnoj podravskoj “šparnosti” uopće opravdana.
Naši takmičari opravdali su sudjelovanje jer je članica ekipe Zdenka Šorša nagrađena kao najuspješnija ribolovkinja, a član ekipe Vlado Benčak nagrađen je prigodnim nagradama za osvojeno treće mjesto kao pojedinac. Treći član ekipe Božidar Kranjec ovaj puta nije imao sreće i nije polučio očekivani rezultat. Bodovanja ekipa nije bilo iako je u pozivu za takmičenje navedeno i takmičenje ekipa.
Susret smo završili zahvalom domaćinu gđi Mariji Mraz i njenim suradnicima te nadom da se vidimo, ako ne prije onda na našem kupu sljedeće godine.



TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM ZAVRŠETKA PROVEDBE PRVE GODINE TROGODIŠNJEG PROGRAMA

„JAVNOST – OSOBE S INVALIDITETOM – POLITIKA“

Održana je 27.09.2018. godine (četvrtak) s početkom u 11:00 h, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1. Program financira Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina Vlade Republike Hrvatske, nositelj programa je Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, a partner je Savez osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH.

Javnost – osobe s invaliditetom – politika
Teme:
1. O projektu „Javnost – osobe s invaliditetom – politika“;
2. Ciljevi, aktivnosti i postignuti rezultati

Opći cilj: promicati sudjelovanje žena i mladih osoba s invaliditetom u javnom i političkom djelovanju na svim razinama.

Specifični ciljevi:
1. Izraditi analizu uključenosti žena i mladih osoba s invaliditetom u rad značajnih političkih stranaka na području Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske i lokalne (Grad Bjelovar) i područne (Bjelovarsko-bilogorska Županija) samouprave;
2. Vodstvima političkih stranaka ukazati na probleme žena i mladih osoba s invaliditetom te sklopiti sporazum o obvezi stranke da na izbornim listama za sljedeće izbore bude njihov predstavnik;
3. Osigurati predstavnicima korisnika (žena i mladih osoba s invaliditetom) sudjelovanje na tematskim sjednicama skupština Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije o osnivanju Povjerenstva za osobe s invaliditetom;
4. Sastaviti i poslati savezima OSI i Saboru RH Deklaraciju o potrebi izmjena izbornog zakonodavstva i osiguranju uvjeta za elektroničko glasovanje;
5. Informirati i senzibilizirati javnost za ovo područje djelovanja žena i mladih osoba s invaliditetom (okrugli stolovi, tribine, radionice i sastanci).

U drugoj godini provedbe dodat ćemo još jedan specifični cilj:
6. Na temelju realnih potreba OSI na našemu području, dobrih poslovnih praksi i relevantnih dokumenata, utvrditi okvire projekta „Izgradnje Centra za osobe s invaliditetom u Bjelovaru“ kako bi ga mogli napisati i prijaviti za financiranje iz Europskog fonda za regionalni razvoj, 2014. -2020. godine.
Više na:
http://www.utib.hr/invalidi-dogadjaji/centar_za_osobe_s_invaliditetom_bjelovar_cosib/

Partner na projektu:
- Savez osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH

Javnost – osobe s invaliditetom – politika
Sudionici:
1. Predstavnici Grada Bjelovara, Bjelovarsko-bilogorske županije, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Centra za socijalnu skrb Bjelovar;
2. Predstavnici političkih stranaka: Hrvatske seljačke stranke i Hrvatske demokratske zajednice;
3. Članovi upravnih tijela i zaposlenici Udruge.



17. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je 17. evaluacija rada osobnih asistenata.

17. Evaluacija rada osobnih asistenata
Evaluacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u utorak, 18. rujna 2018. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1.

Evaluacija služi za vrednovanje i procjenu učinka, utjecaja, isplativosti, određene aktivnosti, skupa aktivnosti, projekta, programa i ostalih društvenih intervencija, a cilj evaluacije je povećanje kvalitete pruženih usluga.

17. Evaluacija rada osobnih asistenata
Evaluacija je namijenjena četrnaestero osobnih asistenata.

Evaluaciju su proveli:
1. Tomislav Novosel, prof., voditelj projekta
2. Nada Bilek, med. sestra, koordinatorica projekta
3. Ivana Toncer, bacc. oec., edukatorica/evaluatorica projekta.

Teme:
1. osvrt na proteklih mjesec dana
2. praćenje rada osobnih asistenata
3. plan korištenja godišnjih odmora OA
4. evaluacija rada osobnih asistenata.

Sudionici:
- osobni asistenti
- zaposlenici na projektnim aktivnostima.



5. NACIONALNA KONFERENCIJA I SIMPOZIJ O RIJETKIM BOLESTIMA

5. Nacionalna konferencija i simpozij o rijetkim bolestima s međunarodnim sudjelovanjem u organizaciji Hrvatskog društva za rijetke bolesti Hrvatskog liječničkog zbora i Hrvatskog saveza za rijetke bolesti, održana je 21. i 22. 9. 2018. u Zagrebu, u Hotelu Panorama.

5. Nacionalna konferencija i simpozij o rijetkim bolestima
Ovo je jedinstveni događaj u Republici Hrvatskoj koji okuplja sve neposredne dionike koji su uključeni u liječenje i skrb osoba oboljelih od rijetkih bolesti – liječnike, medicinske stručnjake, zdravstvene djelatnike, medicinske sestre, socijalne radnike, predstavnike udruga, pacijenata i predstavnike javnog zdravstvenog i socijalnog sustava. Cilj konferencije i simpozija je širenje znanja i razvijanje međusektorske suradnje te uključivanje svih koje dotiče pitanje rijetkih bolesti u zajedničku komunikaciju i djelovanje.
Rijetke bolesti posljednjih su dvadeset godina istaknute kao važno javnozdravstveno pitanje u zemljama Europe. Procjenjuje se da u Republici Hrvatskoj ima oko 250.000 oboljelih od rijetkih bolesti. To je, ukupno gledajući, veliki broj, no riječ je o heterogenoj skupini pojedinih rijetkih stanja od kojih mnoga zahvaćaju tek nekoliko desetaka oboljelih. S obzirom na to da su rijetke, malo je stručnjaka a i šire javnosti upoznato s njihovim kliničkim tijekom, mogućnostima dijagnostike, liječenja i prevencije.

5. Nacionalna konferencija i simpozij o rijetkim bolestima
5. Nacionalna konferencija i simpozij o rijetkim bolestima
Konferencija i simpozij o rijetkim bolestima organizira se pod pokroviteljstvom Grada Zagreba, Ministarstva zdravstva i Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Sudionici: Tomislav Novosel s pratnjom



Stranica 31 od 61 //« First  <  29 30 31 32 33 >  Last »