Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

SASTANAK KLUBA RIBOLOVACA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Dana 17.03.2021. godine (srijeda) s početkom u 13.00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, predsjednik Udruge Tomislav Novosel, prof. sazvao je sastanak Kluba ribolovaca Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u prisustvu dopredsjednika Udruge Ljube Štefinec i Vlade Benčaka te operativnog voditelja Kluba ribolovaca Božidara Kranjeca. Uz poštivanje svih epidemioloških mjera, sastanak je održan u dvije grupe.

SASTANAK KLUBA RIBOLOVACA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Predsjednik Tomislav Novosel, prof. istaknuo je da je Klub ribolovaca u skladu sa epidemiološkim mjerama u 2020.godini ostvario svoj plan rada i sudjelovanja na ribolovnim susretima suradničkih udruga te se nada nastavku istih i u 2021. godini.
Voditelj Kluba ribolovaca, Vlado Benčak, zahvalio se svim sudionicima koji su prošle godine, unatoč svim epidemiološkim mjerama opreza i distance, odvojili svoje slobodno vrijeme te s ponosom predstavili Klub ribolovaca Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na natjecanjima suradničkih udruga. Izvijestio je članove da su odlukom Skupštine Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i prihvaćanjem financijskog plana za 2021.godinu i sad osigurana sredstva za rad Kluba i da će se financirati članarina kao i prošle godine.
Kao i do sada, Klub ribolovaca činiti će članovi Udruge, njih devetnaest. Cilj je nastaviti sa tradicionalnim sudjelovanjem ribolovaca suradničkih Udruga u svibnju ili lipnju ove godine, u suradnji sa našim domaćinom ŠRD „Česma“ Bjelovar i ostalih suradničkih udruga.

SASTANAK KLUBA RIBOLOVACA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Sudionici:
1. Predsjednik Udruge: Tomislav Novosel, prof.
2. Dopredsjednici Udruge: Ljuba Štefinec i Vlado Benčak, voditelj Kluba ribolovaca UTIB-a
3. Ribolovci: Božidar Kranjec, Antun Oremović, Josip Glogovčan, Stjepan Štefinec, Đuro Matin, Anđelko Verić, Zdenka Šorša, Miroslav Kraguljac, Milan Rakovčan, Dušan Vukobradić, Franjo Ivanović, Zdenko Ćurković i Dragan Jerotić

Info dani

o natječajima za dodjelu financijskih sredstava projektima i programima organizacija civilnoga društva iz javnih izvora u 2021. godini

Održali su se u četvrtak, 11. i petak, 12. ožujka 2021. godine. Zbog epidemiološke situacije, ove godine po prvi puta Info dani održali su se u potpunosti online, putem video prijenosa na YouTube kanalu Ureda za udruge.

Info dani

Info dani

Svrha je Info dana da se zainteresiranim udrugama i drugim organizacijama civilnoga društva predstave natječaji koji će se raspisivati u 2021. godini. Program Info dana pripremljen je sukladno Godišnjem planu natječaja za 2021. godinu.
Web adresa putem koje će se moći pristupiti prijenosu uživo je: https://www.youtube.com/user/Uredzaudruge/live

Info dani

Sudionici UTIB-a na Info-danima:
1. Tomislav Novosel, prof. – predsjednik UTIB
2. Nada Bilek – voditeljica ureda/koordinatorica
3. Tea Bošnjak, bacc.oec. – voditeljica projekata i suradnica na projektnim aktivnostima

VOLONTERI ZA ČLANOVE UTIB-a – PAKIRANJE USKRŠNJIH BONOVA

Dana 10.03.2021. godine (srijeda) s početkom u 9.00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar, započela je volonterska akcija pakiranja kuverata s obavijesti o događanjima koja se planiraju za 2021. godinu.
Obavijest koju naši članovi primaju na svoje adrese sastoje se od niz aktivnosti koje Udruga organizira te kojih se mjera moramo pridržavati u pandemiji COVID-19. Kako bi ovog blagdana malo zaboravili na oholu stvarnost, na inicijativnu predsjednika Udruge Tomislava Novosela, prof., na temelju odluke IO udruge, članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar ovog će Uskrsa dobiti poklon bon u iznosu od 50,00kn kojega će moći realizirati u KTC Bjelovar do 31.05.2021. godine.

VOLONTERI ZA ČLANOVE UTIB-a – PAKIRANJE USKRŠNJIH BONOVA

Kako bi vaše obavijesti, ali i bonovi stigli sretno na kućnu adresu, zaslužni su bili vrijedni volonteri Udruge tjelesnih invalida Bjelovar koji su na brz i efikasan način zapakirali i pripremili kuverte sa potrebnim sadržajem. Hvala našim volonterima koji su uvijek spremni pomoći i na koristan, ali i ugodan način, iskoristiti svoje slobodno vrijeme kako bi zajednički bili što efikasniji.

VOLONTERI ZA ČLANOVE UTIB-a – PAKIRANJE USKRŠNJIH BONOVA

Sudionici:
1. Volonteri: Luciano Bosanac, Ankica Krog, Nada Bilek, Vlado Benčak, Ines Seleš, Tea Bošnjak

SASTANAK PROJEKTNOG TIMA – PREZENTACIJA ISPITNOG PROJEKTA

09.03.2021. godine u 15:00 sati u konferencijskoj sali Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar, održan je sastanak projektnog tima u svrhu konzultacija sa mentoricom Adelom Zobundžijom iz PRO-konzalting d.o.o.

SASTANAK PROJEKTNOG TIMA – PREZENTACIJA ISPITNOG PROJEKTA

Naime, djelatnice Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Nada Bilek i Tea Bošnjak, bacc.oec. skupa sa članovima upravljačkih tijela Mirelom Štefinec-Plavac, Mladenom Rajkovićem i Vladom Benčakom čine projektni tim koji polazi licenciranu edukaciju za voditelje i suradnike u pisanju i provedbi EU projekata.  Edukaciju, od 09.11.2020. godine do danas i nadalje, organizira Centar za cjeloživotno učenje i kulturu.

SASTANAK PROJEKTNOG TIMA – PREZENTACIJA ISPITNOG PROJEKTA

U programu edukacija nalazi se i priprema Završnog rada te obrana pred stručnom komisijom. S ciljem prezentacije i evaluacije učinjenog, projektni tim je zajedno s predsjednikom Udruge Tomislavom Novoselom, prof., odlučio sazvati sastanak – konzultacije.
Voditeljica projekta, Tea Bošnjak, bacc.oec. s projektnim timom predstavila je početni kostur projekta „Znanjem do uspjeha“, gdje su postavljeni jasni ciljevi, misija i vizija projekta. Članovi tima i ostali sudionici uvidjeli su koliko su zapravo naučili tijekom četiri mjeseca učenja, analiziranja, uspoređivanja te organiziranja svih segmenata koji prethode kvalitetnom pisanju projekta.

Sudionici sastanka:
1. Predsjednik Udruge – Tomislav Novosel, prof.
2. Mentorica – Adela Zobunđija
3. Članovi projektnog tima – Nada Bilek, Tea Bošnjak, Mirela Štefinec-Plavac, Mladen Rajković i Vlado Benčak

SPORTAŠI OSVJEŽILI I OPREMILI NOVI ORMAR ZA PEHARE I MEDALJE

Dana 08.03.2021. godine (ponedjeljak) s početkom u 12.00 sati u konferencijskoj sali Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, Bjelovar, organizirana je akcija preseljenja pehara i medalja u novi stakleni ormar.

image

Naime, na inicijativu sportaša Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, voditelja kluba sportaša Mladena Rajkovića i predsjednika Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Tomislava Novosela, prof., uz prihvatljivu ponudu VIK Iverala d.o.o., naručen je novi stakleni ormar namijenjen za smještaj i prezentaciju sportskih odličja naših vrijednih sportaša.

image

Volonterke i vrijedne i spretne sportašice Zdenka Šorša i Danica Antunović uredile su rekvizite i pažljivo ih smjestile u novi ormar.
Na kraju akcije, predsjednik udruge je, povodom Međunarodnog Dan žena, ženskom dijelu ekipe uručio cvijeće.

TISKOVNA KONFERENCIJA

Povodom provedbe prve godine trogodišnjeg programa (2020. do 2023.) ,,Razvoj i širenje mreže socijalnih usluga koje pružaju udruge”, usmjerenog prevenciji institucionalizacije i povećanju socijalnog uključivanja korisnika, financiranog od strane Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike:

„SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM“

Održana je u utorak, 09.03.2021. godine u 11,30 sati, na parkiralištu Dvorane europskih prvaka, Poljana dr. Franje Tuđmana 10.

Prioritet: Prevencija institucionalizacije i povećanje socijalnog uključivanja korisnika

Vrste usluga i aktivnosti: Usluge koje pridonose prevenciji institucionalizacije osoba s invaliditetom i većoj kvaliteti života osoba s invaliditetom; Aktivnosti: 1. klubovi korisnika (organizirane usluge koje pridonose socijalnom aktiviranju, druženju, kreativnom izražavanju i sudjelovanju u aktivnostima lokalne zajednice); 2. stjecanje novih vještina u svrhu povećanja potencijala osoba s invaliditetom za uključivanje na tržište rada; 3. inovativne socijalne usluge i modeli skrbi u zajednici koji pridonose neovisnom življenju i socijalnom uključivanju osoba s invaliditetom uključujući potporu razvoju mobilnih timova i formiranja integrirane i kvalitetne mreže pružatelja ovih usluga; 4. radno-okupacijske aktivnosti u svrhu razvoja i očuvanja radnih navika i vještina.

image

image

U sklopu navedenog programa bjelovarska udruga provodi program osposobljavanja kandidata s tjelesnim invaliditetom za polaganje vozačkog ispita B kategorije.
– Na ovaj način želimo da osobe s invaliditetom steknu vještine potrebne za upravljanje vozilom. Među našim članovima udruge kriju se nebrušeni dijamanti i bistri umovi koji nažalost zbog nekog određenog tjelesnog problema ne polažu vozački ispit, ne školuju se za perspektivna zanimanja i slično. Mi smo putem raznih projekata, programa i aktivnosti to odlučili promijeniti. Upravo danas nastavljamo s obukom četvero naših budućih vozača. Dečki su položili propise u cestovnom prometu i sada idu dalje. S nama je i dvoje kandidata koji su uspješno položili vozački ispit i samostalno voze već duže vrijeme, rekao je Tomislav Novosel, prof. predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

image

– Već tri godine surađujemo s bjelovarskom udrugom i izuzetno smo zadovoljni. Jedna smo od malobrojnih autoškola u Hrvatskoj koja podučava osobe s invaliditetom. Nažalost, većina autoškola nije spremna ulagati u takvu vrstu poslovanja. Nekim kandidatima osposobljavanje ide bolje i brže, nekima malo sporije, no to je sve potpuno normalno. Najvažnije je da osobe ne odustaju od zacrtanih ciljeva, poručio je Dejan Plentaj, instruktor vožnje.

image

Jedan od partnera na projektu je i Grad Bjelovar. Zamjenica gradonačelnika, Valna Bastijančić Erjavec ovom je prilikom istaknula kako je obaveza gradske vlasti pružiti stručnu i financijsku podršku osobama s invaliditetom koje teže samostalnijem i kvalitetnijem životu.

– Jako smo ponosni na rad cijelog tima, a ponajviše rezultate koje iz godine u godinu ostvaruju. Riječ je dobrim, upornim i marljivim ljudima kojima cijela društvena zajednica treba izaći u susret. Grad Bjelovar će i dalje pomagati, podržavati i brinuti o članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, kratko je istaknula zamjenica gradonačelnika.

image

Sudionici:
1. Predstavnici partnera – Grada Bjelovara;
2. Predstavnici Zavoda za zapošljavanje;
3. Instruktori - Instruktažni centar Križevci;
4. Predstavnici korisnika - kandidati;
5. Članovi upravnih tijela i zaposlenici udruge;
6. Sredstva javnoga priopćavanja.

Više o svemu:https://www.zvono.eu/osobe-s-invaliditetom-za-volanom-966

UDRUGA TJELESNIH INVALIDA U EMISIJI Z1 „ISTI SMO“

Povodom obilježavanja Dana rijetkih bolesti, na poziv predsjednice HUOS-a gđe Jadranke Brozd, 25.02.2021. predsjednik UTIB-a Tomislav Novosel, prof. sudjelovao je u snimanju emisije na Z1 TV „ISTI SMO“.

image

Tom prilikom dat je cjeloviti prikaz nastanka i djelovanja udruge s naglaskom na članove UTIB-a oboljele od rijetkih bolesti njihove aktivnosti i potrebe.
UTIB ima 960 članova od kojih je 40 članova s rijetkim bolestima. Radi se o osobama koje nemaju mogućnost uključivanja po dijagnozi u udrugu a UTIB im je, zbog mjesta života i po aktivnostima koje provodi, privlačan.

image

image

Posebna pažnja posvećuje se mladim članovima u školskom sustavu u smislu podrške u učenju, pripremi za fakultete i zapošljavanju. Raspolažemo s kombi vozilom s podiznom rampom za osobe u invalidskim kolicima, preko projekata omogućavamo polaganje ispita za vozača „B“ kategorije, organiziramo tečajeve iz stranih jezika i e-Građani.

image

Značajni projekti su „Osobni asistenti”, „Socijalno uključivanje osoba s tjelesnim invaliditetom“, „Institucionalna podrška NZCD-a“, „Volonterski centar“. Posebno smo ponosni na razvijene računalne programe „Kadrovska evidencija“ i „Volonteri“.
U nastupajućem razdoblju zalagat ćemo se na svim razinama za nastavak provedbe
Veliki izazov je COVD-19 na koji smo odgovorili primjerenim zaštitnim mjerama, te prilagodbom poslovanja i rada na daljinu; neke aktivnosti nismo mogli provesti u punom opsegu.
U UTIB-u radi 24 zaposlenika 31 volonter.
UTIB će se uključiti u obilježavanje dana rijetkih bolesti ako što će na svojim stranicama i šire promovirati ovu emisiju: www.utib.hr – rijetke bolesti.

REDOVNA I IZBORNA SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR 2021. GODINE

Dana 03.02.2021. godine (utorak) Udruga tjelesnih invalida Bjelovar je na temelju zaključka Izvršnog odbora od 08.01.2021. godine, u skladu s mjerama i preporukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, sazvala Skupštinu Udruge koja se održala elektronski i dopisno u periodu od 10.02.2021. godine od 12:00 sati do 17.02.2021. godine do 12:00 sati.

Prilikom kreiranja hodograma poslova, prvi korak je bio poslati Pozive članovima koji su platili članarinu za 2021. godinu, te time, elektronski i dopisno, obavijestiti članove o načinu pristupa i sudjelovanja u Skupštini Udruge. Poziv je isto tako sadržavao detaljan opis elektronskog glasanja, no, za svako dodatno pitanje ili nedoumicu, djelatnice Udruge su bile na raspolaganju putem telefonskih linija ili osobno. Članovi koji nemaju mail adresu, mogli su u periodu od 7:00 sati do 15:00 sati doći u Udrugu i zatražiti svoj paket materijala za sudjelovanje u Skupštini.

image

image

Sljedeći korak bio je organizirati dovoljno prostora, mira i koncentracije svim onim članovima koji su se odlučili na dopisno glasanje u Udruzi. Time smo im ustupili konferencijsku salu Udruge gdje su mogli obaviti svoju dužnost kao članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar. Ostali članovi koji su se odlučili na glasanje putem službene web stranice Udruge, jednostavno su pratili upute po Pozivu, te s lakoćom dodijelili svoj glas.

image

image

Prikaz dnevnog reda Skupštine objavljenog na službenoj web stranici Udruge: 
1. Prijedlog radnih tijela Skupštine: a) Radnog predsjedništva i predsjedavajućeg; b) Verifikacijske komisije; c) Izborne komisije; d) Zapisničara i dva ovjerovitelja zapisnika;
2. Prijedlog Izvještaja o radu Udruge u 2020. godini: a) Izvještaj o radu b) Izvještaj Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju;
3. Prijedlog razrješenja dosadašnjih radnih tijela Udruge: Predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije;
4. Prijedlog novih radnih tijela Udruge: Predsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije;
5. Prijedlog planova rada Udruge u 2021. godini: a) Operativnoga plana djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u 2021. godini; b) Financijskog plana Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u 2021. godini;
6. Prijedlog o članstvu Udruge u savezima i udrugama.

image

Nakon službenog završetka Skupštine Udruge tjelesnih invalida Bjelovar 17.02.2021. godine do 12:00 sati, slijedio je sastanak Verifikacijske komisije i Izborne komisije, koji je bio dana 22.02.2021. godine (ponedjeljak) s početkom u 13.00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, Bjelovar. Predsjednik Udruge Tomislav Novosel, prof., objasnio je model glasanja kojeg su obavljali članovi Udruge, te time pravovaljane glasačke listiće predao Verifikacijskoj i Izbornoj komisiji na uvid kako bi se očitovali o provedenom.
Nakon provedenog komisijskog pregleda, pripremljen je Zapisnik Skupštine UTIB-a kao sastavni dio dokumentacije za podnošenju Bjelovarsko-bilogorskoj županiji za upis novih ovlaštenih osoba za zastupanje i likvidatora.
Sudionici u organizaciji i provedbi Skupštine UTIB-a:
1. Predsjednik Udruge: Tomislav Novosel, prof.;
2. Djelatnice Udruge: Nada Bilek, voditeljica ureda/ koordinatorica i Tea Bošnjak, bacc.oec. suradnica na projektima;
3. Djelatnici UIB-a: Štefica Diebalo, tajnica UIB-a i Kristijan Diebalo, web administrator;
4. Verifikacijska i Izborna komisija;
5. Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

SEMINAR – VODITELJ UREDA S NAGLASKOM NA RAČUNOVODSTVENU ADMINISTRACIJU

U četvrtak, 18.02.2021. godine od 9:00 do 16:00 u Hotelu Westin, Izidora Kršnjavog 1, Zagreb, u organizaciji tvrtke Mapa znanja d.o.o. održan je seminar „Voditelj ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju“.

image

Svrha ovog seminara/radionice bila je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga, revizijom … Seminar je namijenjen svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.
Voditeljica seminara: Ivana Radoš; Predavačica: Maja Milas
Iz programa seminara
• Propisi i čuvanje dokumenata u uredskom poslovanju
• Osnove trgovačkog prava – fokus na vrste trgovačkih društva
• Trgovački ugovori
• Računovodstveni izvještaji – bilanca, račun dobiti i gubitka i dr.
• Knjigovodstvene i poslovne isprave – URA, IRA, izvodi i dr.
• Putni nalozi – ispunjavanje na praktičnim primjerima
• Loko vožnja
• Ugovori o djelu, autorski ugovori
• Ispunjavanje i plaćanje računa za studentski servis
• Komunikacija s knjigovodstvenim servisom – rokovi i način dostave podataka
• Vođenje evidencije radnog vremena
• Upravljanje sustavom vođenja uredskih registara
• On line pohrane dokumenata
• GDPR u uredskom poslovanju

image

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar na seminaru su sudjelovali predsjednik Tomislav Novosel, prof. i Nada Bilek, voditeljica ureda/koordinatorica.

TISKOVNA KONFERENCIJA

Održana je 27.01.2021. s početkom u 11:30 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, Bjelovar – obavezna primjena osobnih mjera zaštite od COVID-19 (udruga je osigurala zaštitne rukavice, maske i dezinfekcijska sredstva).

Partneri: Bjelovarsko-bilogorska županija, Grad Bjelovar, Centar za socijalnu skrb Bjelovar
Opći cilj programa: razvoj alternativnih inovativnih usluga s ciljem prevencije institucionalizacije djece i mladih s teškoćama u razvoju, mladih i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom, te povećanje kvalitete njihova života.
Posebni ciljevi su:
1. Djeca i mladi – ostati u svojim obiteljima, pohađati školu u mjestu stanovanja, završiti škole i fakultete koji osiguravaju konkurentnost na tržištu rada
2. Odrasle osobe, zaposleni i nezaposleni koji bi htjeli raditi – da se zaposle i da što duže rade
3. Starije osobe s tjelesnim invaliditetom – samostalno kretanje u zajednici, samostalnost i neovisno življenje.

image

Nakon predstavljanja ciljeva i očekivanih rezultata programa održan je operativni sastanak s Instruktažnim centrom Križevci d.o.o. u vezi dogovaranja detalja osposobljavanja potencijalnih polaznika za vozače „B“ kategorije. „Posebno smo ponosni na mogućnost polaganja vozačkog ispita za B kategoriju čime osobe s invaliditetom dobivaju nove mogućnosti, kapacitete i sposobnosti. Do sada je u ovu priču bilo uključeno 16 naših članova, od kojih je vozački ispit uspješno položilo šest kandidata i krenulo sa samostalnom vožnjom. Na taj dio smo utrošili oko 70 tisuća kuna. Ukupni trošak po jednom kandidatu iznosi nešto manje od deset tisuća kuna“, pojasnio je Tomislav Novosel, prof., predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.
„U Instruktažnom centru Križevci d.o.o. deset je instruktora koji su zaduženi za osposobljavanje vozača, od kojih su neki posebno educirani za rad, odnosno učenje i usavršavanje vožnje kod osoba s invaliditetom. Osim Bjelovara, križevački centar pokriva i Slavonski Brod, Sisak, Daruvar, Varaždin te Čakovec. Jedan od glavnih ciljeva je uspostavljanje mreže autoškola koje provode obuku za osobe s invaliditetom“ naglasio je Domagoj Brunović, voditelj Instruktažnog centra Križevci d.o.o..

image

Sudionici:
1. Predsjednik UTIB-a – Tomislav Novosel, prof.;
2. Instruktažni centar Križevci d.o.o. – direktor Domagoj Brunović;
3. Predstavnik Grada Bjelovara – Ivica Vrhovnik, Odjel za zaštitu na radu, zaštitu i spašavanje, tehničku kulturu i vatrogastvo;
4. Djelatnice UTIB-A – Nada Bilek, voditeljica ureda i Tea Bošnjak, suradnica na projektnim aktivnostima;
5. Polaznici autoškole – Marieta Magdić, Rafael Tomrecaj, Luciano Bosanac, Jasmina Hrlić;
6. Sredstva javnog priopćavanja.

WEBINAR - 25.01.2021.

Dana 25.01.2021. (ponedjeljak) s početkom u 13:00 sati, stručni tim Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, iz svojih ureda, I. Gundulića 1, putem ZOOM aplikacije, sudjelovao je na Webinaru pod nazivom „Novi proračun Europske unije od 2021. do 2027. i programi sljedeće generacije za organizacije civilnog društva u Republici Hrvatskoj“. Webinar je organiziran pod vodstvom Centra za razvoj javnog i neprofitnog sektora TIM4PIN.

image

image

U toku je donošenje novog višegodišnjeg financijskog okvira (VFO-a) za razdoblje 2021. – 2027. pri čemu će Republika Hrvatska imati na raspolaganju 22 milijarde eura!
Predavači na Webinaru bili su:
• Mr.sc. Ivana Maletić, članica Europskog revizorskog suda
• Cvjetana Plavša Matić, upraviteljica Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva
• Katarina Ivanković Knežević, ravnateljica Ureda za publikacije Europske unije
• Naida Mekić, Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike
Svi sudionici dobili su u pisanom i elektronskom obliku vodič kroz programe i fondove EU-a 2021. – 2027. o mogućnosti financiranja projekata u Hrvatskoj.

Teme Vodiča:
• Fondovi i programi EU-a u novoj financijskoj perspektivi 2021. – 2027.
• Europski strukturni i investicijski fondovi 2021. – 2027.
• Programi EU-a 2021. – 2027., EU sljedeće generacije (NGEU) – plan oporavka EU-a.

image

Sudionici UTIB-a na Webinaru:
1. Tomislav Novosel, prof. – predsjednik UTIB
2. Nada Bilek – voditeljica ureda/koordinatorica
3. Tea Bošnjak, bacc.oec. – voditeljica projekata i suradnica na projektnim aktivnostima

image

POTPISIVANJE UGOVORA U SKLOPU PROJEKTA „ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSI!“

Povodom nastavka treće godine Programa „Asistenti – bolji život OSI!“ odobrenog od Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, dana 04.01.2021. (ponedjeljak) u periodu od 13:00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održano je potpisivanje ugovora o radu između osobnih asistenata (radnika) i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar (poslodavca). Ugovori su sklopljeni na godinu dana, od 01.01.2021. do 31.12.2021. godine. Ugovore je potpisalo osamnaestero osobnih asistenata za 23 korisnika, osoba s najtežim stupnjem i vrstom invaliditeta.

image

image

image

Sudionici pripreme ugovora:
1. Tomislav Novosel, prof., voditelj projekta
2. Nada Bilek, voditeljica ureda, koordinatorica projekta
3. Osobni asistenti

SNIMANJE TV EMISIJE UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Dana 17.12.2020. (četvrtak) s početkom u 13.00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, snimljena je reportaža u trajanju od 25 minuta; emitirana je 18. i 19.12.2020. na Mreži TV. U ovo pandemijsko vrijeme cilj reportaže je informiranje opće i zainteresirane javnosti i članova UTIB-a o radu i djelovanju udruge u proteklom periodu, problemi i izazovi s kojima smo se suočili tijekom tekuće, 2020. godine, te ciljevi i planovi koji se postavljaju za novu kalendarsku i projektnu, 2021. godinu.

image

image

Uvodnu riječ imao je predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Tomislav Novosel, prof., te se osvrnuo na misiju, viziju i strateške ciljeve u rješavanju problema članova.
Naglasio je: Način rada i funkcioniranje Udruge znatno je promijenila pandemija uzrokovana virusom COVID-19 i tu novonastalu situaciju prepoznali smo kao izazov te na stručan i adekvatan način pristupili prikupljanju zaštitnog materijala za djelatnike i članove Udruge. Uvidjeli smo priliku informatički se podignuti na višu platformu rada na daljinu te osposobljavanje za rad u ZOOM aplikaciji koja se pokazala odličnim alatom za rješavanje mnogih problema i nedoumica na daljinu, bez fizičkog kontakta.

image

Na području projekata i njihove provedbe, te koliko je zahtjevno provoditi projekt, objasnila je voditeljica i suradnica na projektnim aktivnostima, Tea Bošnjak, bacc.oec., te dodala kako svaki projekt ima svoju težinu. Isto tako važno je naglasiti kako je svaki od projekata temeljno formuliran kako bi odgovarao potrebama naših članova te da uvijek ide u smjeru poboljšanja kvalitete života i zaštiti prava osoba s invaliditetom.

image

Voditeljica ureda i koordinatorica osobnih asistenata, Nada Bilek, osvrnula se na projekt Asistenti – bolji život OSI! koji se provodi već duže od 13 godina. Radi se o projektu u kojem se pomaže osobama sa najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta na kojem je zaposleno 23 asistenata, ali potreba za osobnim asistentom postoji i znatno je veća u odnosu na početak provedbe projekta. Nadalje, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar aplicirala je na natječaj preko ESF-a za još 6 korisnika koji bi imali pravo na osobnu asistenciju, no tek smo u fazi procjene pristigle natječajne dokumentacije te se nadamo pozitivnom odgovoru.

image

Sudionici emisije:
Predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar – Tomislav Novosel, prof.
Voditeljica i suradnica na projektnim aktivnostima – Tea Bošnjak, bacc.oec.
Voditeljica ureda i koordinatorica osobnih asistenata – Nada Bilek

VOLONTERI U AKCIJI – PAKIRANJE KALENDARA I ČLANARINA ZA 2021. GODINU

Dana 22.12. (utorak) i 28.12.2020. (ponedjeljak) u periodu od 10:00 do 15:00 sati u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, Bjelovar, održane su volonterske akcije pakiranja kalendara za sve naše članove Udruge i koverti s uplatnicama za članarinu za 2021. godinu.

image

image

U božićnom raspoloženju, volonteri Udruge tjelesnih invalida Bjelovar spremno su prionuli na posao te zapakirali, sa odgovarajućim adresama, 996 kalendara za 2021. godinu koje su kasnije sa kombi vozilom Udruge prevezli do Hrvatske pošte Bjelovar na preuzimanje i sortiranje.

image

Spremnost na ispunjavanje zadataka, volonteri su pokazali i u pakiranju članarina za 2021. godinu, njih 996, koja je obavljena brzo i efikasno te su članarine već isti dan išle na brojanje i sortiranje u Hrvatsku poštu Bjelovar.

Volonteri u akciji:
1. Luciano Bosanac
2. Dražen Horvat
3. Tea Bošnjak
4. Nada Bilek
5. Antun Majurec
6. Ankica Krog
7. Štefica Diebalo
8. Kristijan Diebalo

Hvala svim volonterima na brzom i spremnom odazivu; TREBAT ĆEMO VAS OPET!

PRIKLADNI POKLONI VOLONTERIMA I OSTALIM SUDIONICIMA NA PRVOJ CRTI BORBE PROTIV COVID-19

16. i 17.12.2020. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1 obavljena je podjela božićnih poklona djelatnicima Udruge, osobnim asistentima, korisnicima osobnih asistenata i članovima upravljačkih tijela Udruge i volonterima.
„Slatki“ dio paketa pripremile su zaposlenice trgovačkog lanca Konzum d.d. U drugom dijelu paketa nalazio se zaštitni materijal za borbu protiv COVID-19.

image

U okviru volonterskoga rada u udruzi, pakete su preuzeli i podijelili Nada Bilek, Tea Bošnjak, Dražen Horvat, Kristijan Diebalo i Štefica Diebalo.

image

S obzirom da je ova godina bila poprilično stresna i rizična za rad svih nas, pogotovo osobnih asistenata i njihovih korisnika, zaposlenika i volontera, na ovaj način smo im, pod svim epidemiološkim uvjetima, bar malo uljepšali ovo blagdansko vrijeme.

Stranica 21 od 61 //« First  <  19 20 21 22 23 >  Last »