401. OBAVIJEST
Bjelovar, 15.12.2010.
U okviru programa «Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom», kojega financira Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi (MZSS) a provodi Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, organizirali smo 15.12.2010. godine, sastanak i radionicu nezaposlenih članova Udruge pod nazivom:
POTICANJE INTENZIVNIJEGA UKLJUČIVANJA OSOBA S INVALIDITETOM NA TRŽIŠTE RADA
- DEINSTITUCIONALIZACIJA -
Partneri:
- Bjelovarsko-bilogorska županija (BBZ)
- Centar za socijalnu skrb Bjelovar (CZSS)
- Pučko otvoreno učilište Bjelovar (POU)
Sudionici:
- Članovi upravnih tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar;
- Zaposleni i nezaposleni članovi Udruge, prijavljeni na HZZ-u;
- Članovi radne skupine za izradu akcijskoga plana BBŽ;
- Stručne osobe Udruge (Fond, Ustanova, Pravni propisi).
S obzirom da Udruga ima 30 nezaposlenih članova prijavljenih na Zavodu za zapošljavanje, s ciljem intenzivnijega zapošljavanja, osnovan je Klub nezaposlenih osoba s tjelesnim invaliditetom te je izabran predsjednik Kluba: Berislav Urbanek.
U radnu grupu Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje, čiji je cilj izrada Akcijskoga plana poticanja intenzivnijega uključivanja osoba s invaliditetom na tržište rada Bjelovarsko bilogorske županije (u okviru predpristupnoga fonda IPA – mjera 4), delegirane su članice Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Ines Seleš i Štefica Diebalo. One su informirale nazočne o izradi, provedbi i rokovima aktivnosti iz Akcijskoga plana.
Klubu će u njegovu radu pripomoći članovi koji su u zadnje tri godine radili na zapošljavanju osoba s tjelesnim invaliditetom:
- Pravna pitanja: Mladen Rajković, viši up. pravnik
- Financijska pitanja: Željko Diebalo, dipl. oec.
- Osnivanje Edukacijsko-rehabilitacijske radionice: Mirela Štefinec, viši up. pravnik
VODITELJ PROGRAMA
Tomislav Novosel, prof.
Bjelovar, 08.12.2010.
TERAPIJSKO JAHANJE
REHABILITACIJA DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM
U okviru programa, kojega financira Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi (MZSS) a provodi Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, 14.12.2010. godine organizirana je radionica i predavanje:
1. Prezentacija programa terapijskog jahanja – Mirjana Bertić;
2. Predstavljanje DVD-a: prikaz sportskog jahanja – Senka Budimir.
Sudionici:
- Članovi upravnih tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar;
- Članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar
Dodatne informacije i DVD možete dobiti u Udruzi.
Zainteresirani za terapijsko jahanje mogu se javiti u Konjički klub Bjelovar, Gornje Plavnice bb:
Trenerica Senka Budimir, 091/251-2274, senkabudimir@gmail.com svakoga dana osim nedjelje, od 14,30 do 17,00 sati.
Bjelovar, 18.11.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 28.12.2010. godine (utorak) organizira
Svečani ispraćaj Stare godine
Vrijeme: 28.12.2010. godine;
Mjesto: Hotel Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar;
Cijena za članove: 40,00 kuna;
Cijena za pratnju: 80,00 kuna;
Raspored:
1. Okupljanje sudionika od 16,00 – 16,30 sati;
2. Večera u 17,00 sati;
3. Zabava uz glazbeni sastav, druženje i ples.
Uplate se primaju do 20.12.2010. godine svaki radni dan u prostorijama udruge.
...dobro smo se zabavili…
...otplesali ples srca i podijelili nagrade pobjednicima!
...i Davor je proslavio rođendan!
Bjelovar. 05.11.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 20.11.2010. godine (subota) organizira izlet u
Toplice Sveti Martin na Muri
Polazak autobusa: u 7,00 sati ispred Sokolane
Povratak: prema dogovoru
Cijena puta: troškove prijevoza snosi Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
Cijena ulaznice: 40,00 kuna
Cijena večere u restoranu “K Jeleni”: 60,00 kuna
Ulaznice i večera se plaćaju na licu mjesta.
Bjelovar, 11.10.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 23.10.2010. godine (subota) organizira izlet u
Barcs (Mađarska)
Polazak autobusa: u 7,00 sati ispred Sokolane
Cijena prijevoza: 30,00 kuna (plaćanje u udruzi)
Ulaznica za bazen: 31,00 kuna (plaćanje na licu mjesta)
Povratak: prema dogovoru
Uplate se vrše u prostorijama Udruge, svakog radnog dana od 7,00 do 15,00 sati ili do popune mjesta.
Na put je potrebno ponijeti važeće osobne iskaznice ili putovnice.
Bjelovar, 24.09.2010.
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizira 07.10.2010. godine (četvrtak) prigodno druženje svojih članova pod nazivom
Obilježavanje Međunarodnoga dana starijih osoba
Vrijeme: 07.10.2010. godine
Mjesto: Hotel Central
V. Lisinskog 2, Bjelovar;
Cijena za članove: 40,00 kuna;
Cijena za pratnju: 80,00 kuna;
Raspored:
- 1. Okupljanje sudionika od 15,30 sati;
- 2. 16,00 sati - Predavanje u okviru programa Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi «Doprinos u izgradnji suvremenoga društva i potrebe»;
- 3. Pozdravna riječ domaćina i gostiju;
- 4. Večera u 18,00 sati;
- 5. Zabava uz glazbeni sastav, druženje i ples.
Druženje će se odvijati u novoizgrađenoj sali hotela, potpuno prilagođenoj osobama s invaliditetom, koja ima pristupnu rampu i WC za osobe s invaliditetom.
Uplate se vrše do 04.10.2010.godine u prostorijama Udruge svakim radnim danom od 07,00-15,00 sati.
Bjelovar, 01.09.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 11.09.2010. godine (subota) organizira izlet u
Toplice Lešće
Polazak autobusa: u 7,00 sati ispred Sokolane
Cijena prijevoza: 40,00 kuna
Cijena ulaznica: 15,00 kuna
(plaćanje na licu mjesta)
Povratak: prema dogovoru
TRAŽE SE POMOĆNICI U NASTAVI ZA UČENIKE S TJELESNIM INVALIDITETTOM
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, u okviru projekta „Pomoćnik u nastavi za učenike s tjelesnim invaliditettom“, odobrenog od Ministarstva obitelji branitelja i međugeneracijske solidarnosti (MOBMS), hitno traži osobe (muško/žensko) za poslove pomoćnika u nastavi.
Pomoćnik u nastavi može biti nezaposlena osoba s tim da je završila srednju školu društvenoga smjera (gimnazija, ekonomska), VŠS ili apsolvent, osnovna informatička pismenost (ECDL) i da ima položen vozački ispit «B» kategorije. Prije početka rada obvezna je primjerena edukacija.
Zadaće pomoćnika u nastavi:
1.Neposredna podrška učenicima s tjelesnim invaliditetom i njihovim roditeljima:
- Uključivanje u razredni kolektiv,
- Savladavanje socijalno-psiholoških prepreka i nastavnih sadržaja,
2.Pomoć učiteljima u
- Kreiranju nastavnih ciljeva,
- Razradi IOOP-a,
- Realizaciji planiranoga.
Mjesta rada pomoćnika u nastavi su grad Bjelovar i Bjelovarsko bilogorska županija.
Potencijalni kandidat dužan je ispuniti upitnik i udruzi dostaviti:
1. Svjedodžbu o završenom školovanju,
2. Liječničku potvrdu - izdaje liječnik opće prakse da ste sposobni za rad,
3. Uvjerenje da protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak - podiže se u sudu,
4. Potvrdu da osobi nije oduzeta radna sposobnost - predstavlja kopija radne knjižice; za studente kopija indeksa,
5. Potvrda da osobi nije oduzeta poslovna sposobnost jest izvod iz matične knjige rođenih koji ne smije biti stariji od 6 mjeseci
Posao se sklapa preko ugovora o djelu, cijena neto sata je 25,00 kuna s plaćenim porezom, prirezom i doprinosima za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Ispunjeni upitnik možete predati osobno u udruzi, faxom ili na E-mail utib@utib.hr.
Upitnici se primaju do popunjenja radnih mjesta.
Obrazac upitnika možete skinuti OVDJE.
IZVRŠNI DIREKTOR PROJEKTA
Tomislav Novosel, prof., v.r.
Novi zakonski uvjeti za besplatno korištenje autocesta osoba s utvrđenim tjelesnim oštećenjem
Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o javnim cestama (NN 73/2010, od 14.06.2010. godine) koji je stupio na snagu 22. lipnja 2010. godine, izmijenjeni su uvjeti za stjecanje i korištenje prava na oslobađanje od plaćanja cestarine.
Prema izmijenjenom članku 63.a Zakona o javnim cestama, plaćanja cestarine oslobođene su samo osobe kod kojih je utvrđeno tjelesno oštećenje koje ima za posljedicu nesposobnost donjih ekstremiteta 80%
ili više postotaka te HRVI sa 100% tjelesnog oštećenja i to samo za jedan osobni automobil koji imaju u svom vlasništvu, odnosno koji koriste na temelju ugovora o leasingu.
Danom stupanja na snagu Zakona prestala je važiti smart kartica za besplatno korištenje autocesta.
Hrvatske autoceste su od 29. lipnja 2010. godine počele produžavati važenje Smart kartica za besplatno korištenje autocesta.
Za produženje važenja SMART kartice za daljnje besplatno korištenje autocesta osim novih zakonski propisanih uvjeta potrebne su slijedeće isprave:
- original rješenje o invalidnosti ili ovjerena kopija od strane javnog bilježnika – u kojem je vidljiv postotak invalidnosti donjih ekstremiteta 80% ili više postotaka
- fotokopiju knjižice vozila
- fotokopiju prometne dozvole
- fotokopiju osobne iskaznice
Ukoliko iz predmetnog rješenja nije razvidno odnosno ne može se utvrditi da li postojeće tjelesno oštećenje ima za posljedicu nesposobnost donjih ekstremiteta od najmanje 80% ili više postotaka, upućujemo Vas da nam dostavite u originalu ili ovjerenoj kopiji od strane javnog bilježnika:
- Nalaz i mišljenje ovlaštenog vještaka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje nadležnog područnog ureda iz kojeg je razvidno da se radi o 80% ili više postotaka oštećenja donjih ekstremiteta
odnosno za HRVI
- Nalaz i mišljenje drugostupanjskog liječničkog povjerenstva nadležnog za davanje nalaza i mišljenja prema odredbama Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji ili Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata odnosno drugih mjerodavnih propisa iz kojeg je razvidno da se radi o 80% ili više postotaka oštećenja donjih ekstremiteta.
Za izdavanje nove smart kartice uz navedene isprave potrebno je dostaviti i fotografiju dimenzije 2,5 x 3 cm. Navedene isprave možete dostaviti osobno ili poštom na adresu Hrvatske autoceste, Jadranska avenija 6, 10 250 Lučko. Radno vrijeme ureda Hrvatskih autocesta na lokaciji Lučko je od ponedjeljka do petka od 08 do 16 sati. Dodatne informacije možete zatražiti i na brojevima telefona: 01-6504 812, 01-6504 813 i 08000422.
GORE NAVEDENI PODACI NALAZE SE I NA WEB STRANICAMA HAC-a.
DRUŠTVO DISTROFIČARA ISTRE
Maksimijanova 23, 52100 Pula
http://www.ddi.hr
Tel-fax; 052 665222, 217242 mob; 091 665 22 22
PREDMET: OBAVIJEST – PONUDA
Društvo distrofičara Istre je donijelo odluku o prodaji dosadašnjih službenih vozila Društva – FORD kombi i KIA karavan;
1. FORD KOMBI
Ford Tranzit 2,5 turbo diesel, godište 1995., registriran do mjeseca studenog, kombi vozilo može služiti kao klasično putničko vozilo, ali je putem ugrađene rampe preuređeno i za prijevoz osoba u invalidskim kolicima (sa vodilicama i pojasevima) ili krevetu.
Cijena kombi vozila iznosi 45.000,00 kuna uz mogućnost dogovornog načina plaćanja cijene vozila.
2. KIA KARAVAN
Kia Pride 1,3, godište 1999., registrirana do konca mjeseca ožujka 2011. godine. Kia ima mnogo potrebite opreme od klime, centralnog, električnih podizača, servo volana, podešavanje svjetala na struju, podešavanje antene na struju i slično. U vozilu su ukoliko netko potrebuje ugrađene i lako ‘skidljive’ komande za ručno upravljanje vozilom
(za osobe u invalidskim kolicima).
Cijena Kia karavan vozila iznosi 17.500,00 kuna uz mogućnost dogovornog načina plaćanja cijene vozila.
Za sve zainteresirane, ali i za ostale informacije, direktni telefonski kontakt: Davor Komar, predsjednik Društva - 091 665 22 22.
Bjelovar, 01.07.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 17.07.2010. godine (subota) organizira izlet u
Malinsku (otok Krk)
Polazak autobusa: u 4,30 sati ispred Sokolane
Povratak: prema dogovoru
Cijena puta: 50,00 kuna
Na put je potrebno ponijeti uplatnicu za izlet.
Uplata se vrši u prostorijama Udruge do popune mjesta.
Bjelovar, 29.06.2010.
OSOBNI ASISTENTI
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar, u okviru projekta Ministarstva obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti, hitno traži osobe (muško/žensko) za posao osobnoga asistenta.
Osobni asistent dužan je za korisnika obavljati slijedeće grupe poslova:
- pomoć pri osobnoj higijeni korisnika;
- pomoć pri održavanju higijene stambenog prostora korisnika;
- pomoć u kućanskim poslovima;
- pomoć u aktivnostima svakodnevnog života ovisno o fizičkim potrebama korisnika;
- pratnja i pomoć u socijalnim aktivnostima korisnika.
Osobni asistent može biti nezaposlena osoba s tim da je završila osnovnu školu i tečaj za njegovatelja, ili srednju školu, te da ima položen vozački ispit «B» kategorije.
Potencijalni kandidat je dužan udruzi dostaviti:
- Liječničku potvrdu (sposobnost za rad) - izdaje liječnik opće prakse;
- Uvjerenje da protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak - podiže se u sudu;
- Potvrdu da osobi nije oduzeta radna sposobnost - predstavlja kopija radne knjižice;
- Potvrda da osobi nije oduzeta poslovna sposobnost - izvod iz matične knjige rođenih koji ne smije biti stariji od 6 mjeseci.
Posao se sklapa preko ugovora o radu na određeno vrijeme, cijena neto sata je 25,00 kuna s plaćenim porezom, prirezom i doprinosima za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, za razdoblje do 31.12.2010. godine.
Mjesto rada 1: Bjelovar
Mjesto rada 2: Gornji Draganec, Čazma
Upitnik možete skinuti ovdje
Opis poslova možete skinuti ovdje
Bjelovar, 14.06.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 26.06.2010. godine (subota) organizira izlet u
Malinsku (otok Krk)
Polazak autobusa: u 4,30 sati ispred Sokolane
Povratak: prema dogovoru
Cijena puta: 45,00 kuna
Uplata se vrši u prostorijama Udruge do popune mjesta.
Bjelovar, 22.04.2010.
Obavještavaju se članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar da se dana 11.05.2010. godine (utorak) organizira izlet u
Toplice Topusko
Polazak autobusa: u 7,00 sati ispred Sokolane
Cijena prijevoza 35,00 kuna
Cijena ulaznica: 25,00 kuna
(plaćanje na licu mjesta)
Povratak: prema dogovoru
Bjelovar, 16.04.2010.
Obavještavaju se članovi da Udruga tjelesnih invalida Bjelovar i grad Bjelovar organiziraju
ljetovanje u Novom Vinodolskom
Vrijeme: 17.08. do 27.08.2010. (10 dana)
Cijena aranžmana: 1.100,00 kuna … (u 3 rate)
- Puni pansion
- Prijevoz i boravišna taksa
Prva rata se prima do 15.05.2008. godine. - 400,00 kn
Druga rata se prima do 15.06.2008. godine. - 350,00 kn
Treća rata se prima do 15.07.2008. godine. - 350,00 kn
Uplata se vrši u prostorijama Udruge na blagajni Udruge invalida Bjelovar – Štefica Diebalo, radnim danom od 8,00 do 12,00 sati.
Članovi lošijega imovnog satnja (socijalni slučajevi) trebaju se obratiti gradu Bjelovaru (gosp. Miroslav Šmit, tel: 622-029).