Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

240. OBAVIJEST

240. OBAVIJEST

Bjelovar, 14.04.2017.

OBAVIJESTI

1. Redovna izvještajna i izborna skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar održana je 10.03.2017. godine. Usvojena su izvješća o radu i financijskom poslovanju Udruge u 2017. godini. Jednoglasno je prihvaćeno razrješenje dosadašnjeg predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije. Nakon kandidacijskog postupka za predsjednika je izabran Novosel Tomislav; Izvršni odbor: Rajković Mladen, Seleš Ines, Majurec Antun, Grgić Marijana, Štefinec Ljuba, Oremović Antun, Krog Ankica (Adriana - majka zakonska zastupnica), Benčak Vlado; Nadzorni odbor: Kovačić Ratko, Štefinec-Plavac Mirela, Cingel Antun, Slivar Josip, Uremović Dragica; Stegovna komisija: Müller Morana, Šeruga Stjepan, Filipović Ivanka, Štefinec Stjepan, Kuzminović Marta; Statutarna komisija: Vučetić Đurđa, Fištrović Zlatko, Crljenac Mario, Novaković Dušanka, Mikacinić Ankica. Predstavljeni su i usvojeni: Strateški plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za razdoblje od 2017. do 2020. godine i Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2017. godinu s Financijskim planom.

2. U okviru odobrenoga programa Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku (MDOMSP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizira informatički tečaj Osnove informatike - e-gradanin.
Plan radionica edukacije e-Građanin:
1. Uvod u E-usluge u RH, preduvjeti, osnovni pojmovi; 2. Javni pristup e-uslugama (katastar, matične knjige, ministarstva, policija); 3. Autorizacijske usluge NETBANKINGA (općenito, sigurnost, vrste usluga, e-računi).
Preduvjet pohadanja nastave je osnovno poznavanje rada na računalu (npr. ECDL start).
Po završenom tečaju uspješni polaznici dobivaju svjedodžbu. Članovima koji nemaju vlastiti prijevoz osiguran je prijevoz kombi vozilom Udruge. Zainteresirane molimo da se HITNO jave u Udrugu na tel. 043/220-004. Prijave traju do popune mjesta.

3. Kulturno-zabavna večer „Pozdrav proljeću“ održat će se u petak, 28.04.2017.g. u prostorijama hotela Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar, s početkom u 17,00 sati.
Cijena za članove:  40,00 kuna
Cijena za pratnju:  80,00 kuna
Raspored:
- Prijava gostiju i sudionika 17,00 do 17,30;
- Pozdravna riječ domaćina;
- Večera u 18,00;
- Prigodni program;
- Zabava uz glazbeni sastav “STOP“, druženje i ples.
Uplate se vrše do 25.04.2017.g. u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar svakim radnim danom od 07,00-14,00 sati.

4. X. Susret udruga tjelesnih invalida Hrvatske «Bjelovar 2017» održat će se u petak, 12.05.2017. u prostorijama hotela Central, V. Lisinskog 2, Bjelovar, s početkom u 09,00 sati.
Raspored:
- Prijava gostiju i sudionika 09,00 do 09,30;
- Pozdravna riječ domaćina;
- Prigodni program;
- Doručak u 10,00 sati;
- Sportska natjecanja;
- Proglašenje pobjednika i podjela priznanja;
- Ručak u 14,00 sati;
- Zabava do 17,00 sati;
Ako želite sudjelovati na susretu molimo vas da najkasnije do 09.05.2017. godine uplatite u blagajnu Udruge 20,00 kn kotizacije.

5. Ljetovanje u N. Vinodolskom organiziramo u suradnji s gradom Bjelovarom od 04.08. do 14.08.2017. godine, po cijeni od 1.100,00 kn.
Polazak za Novi Vinodolski je 04.08.2017. s autobusnog kolodvora; na autobusnom kolodvoru treba biti u 7,30 h; polazak je u 8 sati.
Uplate se mogu izvršiti u 3 (tri) rate i to:
- I. rata – 400,00 kn … najkasnije do 15.05.2017.
- II. rata – 400,00 kn … najkasnije do 15.06.2017.
- III. rata – 300,00 kn … najkasnije do 15.07.2017.

6. Ljetovanje u Podgori u hotelu s tri zvjezdice “Podgorka“: sedam polupansiona, (televizor, telefon, lift, zaseban sanitarni čvor, ručnici):
Vrijeme: 08.09.2017. – 15.09.2017.

Cijena aranžmana dvokrevetne sobe: 1.390,00 kuna
Cijena aranžmana jednokrevetne sobe: 1.790,00 kuna

Uključena boravišna pristojba.
Naknada za troškove prijevoza iznosi 300,00 kuna po osobi.
Udruga sufinancira troškove prijevoza redovnim članovima u iznosu od 50% troškova.
Polazak iz Bjelovara: 08.09.2017. u 03,00 sata ispred Sokolane.
Uplate za dvokrevetne sobe mogu se izvršiti u 4 (četiri) rate i to:
- I. rata – 500,00 kn … najkasnije do 25.05.2017.
- II. rata – 500,00 kn … najkasnije do 15.06.2017.
- III. rata – 390,00 kn … najkasnije do 15.07.2017.
- IV. rata – troškovi putovanja …najkasnije do 15.08.2017.
Uplate za jednokrevetne sobe mogu se izvršiti u 4 (četiri) rate i to:
- I. rata – 600,00 kn … najkasnije do 25.05.2017.
- II. rata – 600,00 kn … najkasnije do 15.06.2017.
- III. rata – 590,00 kn … najkasnije do 15.07.2017.
- IV. rata – troškovi putovanja …najkasnije do 15.08.2017.
Uplate se vrše u prostorijama Udruge svakim radnim danom od 07,00 do14,00 sati.
Napomena:
Svi sudionici ljetovanja potpisuju izjavu da su upoznati sa uvjetima smještaja u hotelu Podgorka u Podgori prilikom ljetovanja u periodu od 08.09.–15.09.2017.g. u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te da preuzimaju na sebe svu odgovornost za eventualne posljedice nesretnog slučaja.
Ljetovanje se može otkazati najkasnije do 20.06.2017.g.
U protivnom Udruga tjelesnih invalida Bjelovar ne vraća uplaćena sredstva.

7. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar vodi bazu volontera (članova, zaposlenika, vanjskih suradnika) koji pripomažu Udruzi u administrativnim, intelektualnim ili socijalnim uslugama, fizičkim poslovima ili kroz neki drugi oblik pomoći. Ukoliko želite volontirati, za više informacija javite se u Udrugu ili posjetite http://utib.hr/volonteri.

8. Hrvatski zavod za zapošljavanje i naša udruga provode program zapošljavanja dugotrajno nezaposlenih osoba koje će Udruga zaposliti kao pomoćnike u kući kod naših članova. Procjenu potrebe vrši stručni tim na temelju uvida na terenu i u odgovarajuću zdravstveno-socijalnu dokumentaciju. Za više informacija obratite se u Udrugu.

9. Molim članove koji to još nisu, da najkasnije do 30.06.2017. godine plate članarinu za 2017. godinu.

10. Uslugu prijevoza članova – osoba s invaliditetom, osoba u invalidskim kolicima i teže pokretnih osoba vršimo kombi vozilom s podiznom rampom po cijeni: start – 10,00 kn + 1 kn/km. Narudžbe korisnika za prijevoz primaju se od ponedjeljka do petka na broj 220-004 najmanje 4 (četiri) dana ranije. Ako je čekanje korisnika vožnje duže od 4 sata tada se cijeni dodaje iznos vrijednosti pola
propisane dnevnice.
Važna napomena: Udruga Tjelesnih invalida Bjelovar provodi projekt „Kombi koji život znači“ prema: http://utib.hr/invalidi-projekti/41_kombi_koji_zivot_znaci/. Sredstvima projekta, članovima UTIB-a omogućili smo sufinanciranje troškova prijevoza kombi vozilom i to tako da je Izvršni odbor, na Sjednici od 21.12.2017., u skladu s Člankom 4. Pravilnika o prijevozu OSI, donio odluku:
- usluga prijevoza članova za vrijeme provedbe projekta MDOMSP-a „Kombi koji život znači“ (do 30.11.2017.) iznosi: start 5,00 kn + 0,5 kn/km.
- svim članovima odobrava se besplatna vožnja jedanput mjesečno do 100 km u jednom smjeru tj. 200 km sveukupno.
- za osobe u invalidskim kolicima i teže pokretne osobe u školskom sustavu i radnom odnosu usluga prijevoza je besplatna.
Udruga će pratiti dinamiku potrošnje te, ukoliko se ukaže potreba, izvršiti izmjenu ove odluke.

11. Na zatvorenom bazenu Doma za umirovljenike „VITA NOVA“ (http://vitanova.hr/), Klokočevac 1a, 43000 Bjelovar, ugovorili smo povoljno korištenje bazena: 1sat − 15 kn i 2 sata – 20 kn. Karta za bazen (Vaučer) kupuje se u udruzi i vrijedi 100kn od čega član plaća 50, a Udruga 50 kuna. Vrijeme korištenja bazena dogovara svaki član direktno s bazenom na broj: 247-720.

12. Mali bazen u sklopu gradskih bazena Bjelovar prilagođen je osobama s invaliditetom. Početkom kupališne sezone bit će na raspolaganju našim članovima. Više informacija možete saznati nakon početka kupališne sezone u Udruzi ili na http://www.utib.hr

13. Teretana, prilagođena osobama s tjelesnim invaliditetom, Andrije Hebranga b.b., radi ponedjeljkom i četvrtkom od 17,00 do19,00 h. Vježbanje je besplatno i odvija se pod stručnim vodstvom trenera. Svi članovi zainteresirani za vježbanje mogu se javiti u Udrugu ili direktno u teretanu za vrijeme radnog vremena.

14. Aktivnosti Sportskog kluba Udruge tjelesnih invalida Bjelovar odvijaju se utorkom od 16,00 – 18,00h u sportskoj dvorani Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar, Poljana dr. Franje Tuđmana 10 (kod novog srednjoškolskog centra).

15. Članove zainteresirane za stolni tenis obavještavamo da su treninzi ponedjeljkom i srijedom od 14,30 do 17,00 h i četvrtkom od 15,00 do 17,00 h u ulici J. Draškovića 1 (stari vatrogasni dom).

16. U okviru odobrenoga programa Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku (MDOMSP) ˝Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom˝ u mogućnosti smo organizirati trajno polaganje ECDL ispita - informatika;
Molimo zainteresirane članove da se hitno jave u udrugu.

17. Pravna pomoć: U mogućnosti smo našim članovima organizirati pravnu pomoć – pravne savjete koje jednom mjesečno u prostorijama Udruge daju kliničari Pravne klinike Pravnoga fakulteta iz Zagreba. Također, pravnu pomoć možete zatražiti od Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom koja sa svojim suradnicima pruža savjetodavnu pomoć osobama s invaliditetom o načinu ostvarivanja i zaštite njihovih prava i interesa. Tel.: 01/6102-170; Fax: 01/6177-901; www.posi.hr

18. Zdravstveno savjetovalište: U okviru provedbe projekta Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ u mogućnosti smo organizirati nastavak provođenja socijalnih usluga – zdravstveno savjetovalište: mjerenje RR (mjerenje tlaka krvi), vađenje GUK-a (mjerenje šećera u krvi), savjeti prema zdravstvenom statusu.
Zdravstveno savjetovalište radi u prostorijama Udruge: utorak – 11:00 do 12:00 i četvrtak – 9:00 do 10:00 sati.

19. Detaljnije informacije o izletima, proslavama i svim ostalim aktivnostima Udruge možete saznati putem:
- oglasne ploče
- telefonom na 220-004
- pregledom obavijesti i događanja na www.utib.hr




Stranica 1 od 1 //