Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

ZAJEDNIČKI SASTANAK PREDSTAVNIKA UDRUGA OSOBA S INVALIDITETOM, SOIH-A I NACIONALNE ZAKLADE

U organizaciji SOIH-a u Zagrebu je 07.05.2015. godine održan

Zajednički sastanak predstavnika udruga osoba s invaliditetom s predstavnicima SOIH-a i Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva

Ravnateljica Zaklade predstavila je udrugama nove oblike financiranja putem natječaja na koje će se udruge moći prijavljivati tijekom godine te razvojni program Zaklade – financiranje institucionalne podrške 3 godine + 1 godina pauze. Također, naglašeno je kako će Zaklada financirati Saveze putem Centra znanja u koji će se Savezi udružiti.

Nakon izlaganja predstavnika Zaklade, Marica Mirić i Kristina Brkljača održale su radionicu o uvođenju standarda u pružanju socijalnih usluga te su nazočni na primjerima praktično odradili samoprocjenu usluga koje pružaju s ciljem pripreme za usklađivanje s propisanim Standardima u pružanju socijalnih usluga.

Zajednički sastanak predstavnika udruga osoba s invaliditetom s predstavnicima SOIH-a i Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva
Na sastanku i radionici Udrugu je predstavljao Mladen Rajković s osobnom asistenticom Nadom Bilek.



KULTURNO-ZABAVNO VEČE “POZDRAV PROLJEĆU”

Održano je u petak, 24.04.2015. u prostorijama hotela Central, V. Lisinskoga 2, Bjelovar.

Pozdrav proljeću
Nakon okupljanja od 17,00 do 17,30 sati, pozdravnu riječ sudionicima uputili su predsjednik Udruge gdin. Tomislav Novosel i potpredsjednica gđa. Ljubica Štefinec naglasivši pri tome značaj ovakovih događanja za osobe s tjelesnim invaliditetom u smislu socijalizacije, izmjene znanja i iskustava između članova o rješavanju problema svakodnevnoga življenja.

Pozdrav proljeću
Nakon pozdravne riječi slijedila je večera poslije koje je, uz glazbeni sastav „Stop“ održana zabava koja je trajala dugo u noć.



TISKOVNA KONFERENCIJA „RADOM ZA ZAJEDNICU I SEBE“

Povodom početka provedbe Programa javnih radova Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar pod nazivom

„RADOM ZA ZAJEDNICU I SEBE“

Održana je u srijedu, 29.04.2015. godine u 9:00 sati, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1.

Radom za zajednicu i sebe
Teme:
1. O Programu humanitarno-socijalne potpore u lokalnoj zajednici „Radom za zajednicu i sebe“;
2. Potpisivanje Ugovora o radu s dugotrajno nezaposlenim osobama;
3. Potpisivanje Sporazuma o suradnji s Članovima Udruge – korisnicima humanitarno-socijalne potpore;
4. Potpisivanje Ugovora sa stručnjacima raznih profila o stručnoj pomoći u učenju gradiva i pisanju domaćih zadaća članovima – učenicima OSI;

Radom za zajednicu i sebe
Partner: Hrvatski zavod za zapošljavanje
Grad Bjelovar
Ministarstvo socijalne politike i mladih

Sudionici:
1. Predstavnici Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje
2. Predstavnici Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije
3. Predstavnici Centra za socijalnu skrb Bjelovar
4. Korisnici i pomoćnici
5. Učenici – OSI i instruktori
6. Članovi upravnih tijela Udruge



EVALUACIJSKA RADIONICA U OKVIRU PROJEKTA “OSNAŽIVANJE OBITELJI I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU”

U organizaciji Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize, 28. 04. 2015. godine u prostorima Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize (HSUCDP), M. Tartaglie 2, Zagreb, održana je evaluacijska radionica projekta „Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju“, u sklopu IPA IV. komponente ‘’Operativni program razvoja ljudskih potencijala 2007. – 2013.’’, financiranog kroz program dodjele bespovratnih sredstava ‘’Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza II“. Nositelj projekta je HSUCDP a jedan od partnera je Udruga tjelesnih invalida Bjelovar.

Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju
Evaluacijska radionica, koju je provela gđa Nataša Škrbić, sastavni je dio vanjske srednjoročne ili mid-term projektne evaluacije koja je podloga za praćenje i za izradu završne evaluacije.

Teme:
- intenzivnija prorada evaluacijskih nalaza
- dogovor o dodatnim indikatorima
- rasprava i dogovor o potrebnim poboljšanjima u sljedećoj implementacijskoj fazi projekta do njegova isteka.

Zaključci:
- s roditeljima koji su uključeni u Projekt trebalo bi sklopiti ugovore o suradnji
- metodom triangulacije potrebno je procjenjivati zadovoljstvo svih dionika
- potrebna je dodatna promocija Projekta (letci, lokalna zajednica, mediji).

Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju
Sudionici:
Centar za rehabilitaciju Zagreb:
1. Teodora Not, mr. sc. - predstojnica podružnice Sloboština
2. Gordana Karlovčan, prof. reh. - supervizorica
3. Mr. sc. Tamara Kralj, prof. psih. - supervizorica

Udruga osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije:
1. Aleksandra Milković, tajnica Udruge
2. Lucija Damjanović, bacc. ft. - projektna asistentica
3. Ana Majić, apsolvent - pružateljica socijalnih usluga

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar:
1. Tomislav Novosel, prof. - predsjednik Udruge
2. Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. - projektna asistentica
3. Matea Pleskalt, prof. log. - pružateljica socijalnih usluga

Udruga invalida Križevci:
1. Petar Gatarić, predsjednik Udruge
2. Slađana Milak, odgajateljica - projektna asistentica
3. Maja Mejić, prof. soc. ped. - pružateljica socijalnih usluga.



IZVJEŠTAJ S OKRUGLOG STOLA O DOSTUPNOSTI TERAPIJA

Održanog u Tribini grada Zagreba, 15. travnja 2015. s početkom u 13 sati.

ORGANIZATORI: Hrvatski savez za rijetke bolesti, udruge članice Saveza, Grad Zagreb

MODERATOR: Ana Tomašković

GOVORNICI I TEME:
1. Ana Cukrov, socijalna radnica u Hrvatskom savezu za rijetke bolesti – primjeri problema dostupnosti terapija – iskustvo Hrvatske linije pomoći za rijetke bolesti
2. Anja Kladar, dopredsjednica Hrvatskog saveza za rijetke bolesti – problem dostupnosti terapija za oboljele od cistične fibroze
3. Jadranka Brozd, predsjednica Hrvatske udruge oboljelih od sklerodermije, oboljela od sklerodermije – problem dostupnosti terapije kisikom u barokomori i dostupnosti lijeka Bosentan
4. Dragica Nemčić, članica Upravnog odbora Udruge invalida Križevci, boluje od polineuropatije – iskustvo s dobivanjem fizikalne terapije i rehabilitacije
5. Sanja Perić, Udruga za pomoć obiteljima sa fenilketonurijom Hrvatske – problem dostupnosti niskoproteinskih namirnica za oboljele od fenilketonurije
6. Ivan Pećin – osvrt na iznesene probleme i predstavljanje rada Referentnog centra za rijetke i metaboličke bolesti, pri Zavodu za bolesti metabolizma Klinike za unutrašnje bolesti KBC-a Zagreb

Izvještaj s okruglog stola Udruge tjelesnih invalida Bjelovar
Većina problema koji su izneseni na Okruglom stolu krajem 2013. godine, ponovljeni su i na ovom okruglom stolu, samo s tom razlikom što je Nacionalni program za rijetke bolesti ipak donesen krajem veljače 2015. te se nadamo implementaciji istoga u skorom roku.

Izvještaj s okruglog stola Udruge tjelesnih invalida Bjelovar
Okruglom stolu prisustvovali su članovi Ministarstva zdravlja, predstavnici Grada Zagreba, predstavnik Zavoda za javno zdravstvo i izaslanica pravobraniteljice za osobe s invaliditetom. Našu udrugu predstavljala je Ines Seleš.



OSIGURAVANJE USLUGE POMOĆNIKA U KUĆI ZA OSOBE S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Dana 26.03.2015. godine, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, povodom provedbe mjere Hrvatskog zavoda za zapošljavanje „Radom za zajednicu i sebe“ – su/financirano zapošljavanje u javnom radu, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar održala je sastanak s potencijalnim kandidatima za pomoćnike u kući.

Pomoćnik u kući
Tom su prilikom kandidati koji zadovoljavaju uvjete za zapošljavanje, upoznati s profilom OSI i opisom očekivanih poslova.

Pomoćnik u kući
Ciljana skupina ove socijalne usluge su osobe s najtežim stupnjem i vrstom invaliditeta. Opći cilj je prevencija institucionalizacije odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom, povećanje kvalitete njihova života, samostalno kretanje u zajednici, samostalno i neovisno življenje.
Očekivani rezultati ove mjere HZZ su: korisnici pomoći u kući, OSI (15), zapošljavanje 5 pomoćnika u kući uz prethodnu edukaciju i socijalizaciju, postizanje većeg samoodređenja 15 korisnika usluge, uključenost 15 korisnika u aktivnosti svakodnevnog življenja.

Pomoćnik u kući
Ovaj radni sastanak vodili su predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Tomislav Novosel, prof., Nada Bilek, stručna suradnica i Andrea Koren, pomoćni administrativni djelatnik.



VANJSKA EVALUACIJA PROJEKTA ”OSNAŽIVANJE OBITELJI I DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU”

U organizaciji Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize, 26. 03. 2015. godine u prostorima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održana je I. evaluacija projekta „Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju“, u sklopu IPA IV. komponente ‘’Operativni program razvoja ljudskih potencijala 2007. – 2013.’’, financiranog kroz program dodjele bespovratnih sredstava ‘’Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza II“, čiji je nositelj Hrvatski savez udruga cerebralne i dječje paralize, a Udruga tjelesnih invalida Bjelovar je jedan od partnera.

Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju
Evaluaciju je provela gđa Ana Babić, zajedno s voditeljicom projekta, Sanjom Lazić.

Usluga vanjske evaluacije projekta podrazumijeva sveobuhvatnu i detaljnu analizu projekta s ciljem da se analizira uspješnost njegove implementacije.

Evaluacija je bila usmjerena na kvalitetu provođenja socijalnih usluga, odnosno na radnu terapiju (dnevni centar) koju provodi Nikolina Posuda, bacc. therap. occup., te individualni rad u obitelji (patronažu) za kojega je odgovorna Matea Pleskalt, mag. logopedije.

Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju
Evaluaciji su nazočili i predsjednik Udruge, gosp. Tomislav Novosel, prof., te roditelji djece uključene u proces.



SKUPŠTINA UDRUGE TJELESNIH INVALIDA BJELOVAR

Sazvana je i održana na temelju zaključka Izvršnoga odbora te članka 21. Statuta Udruge u petak, 20.03.2015. godine u 15,00 sati u prostorijama hotela Central, Bjelovar, V. Lisinskoga 2. 

Na skupštini je sudjelovalo 55 članova udruge s pravom glasa.

Skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar
Rad skupštine odvijao se prema slijedećemu dnevnom redu:
1.    Otvaranje Skupštine
       a) Izbor radnoga predsjedništva i predsjedavajućeg;
       b) Izbor Verifikacijske komisije;
       c) Izbor zapisničara i dva ovjerovitelja zapisnika;
2.    Izvješće Verifikacijske komisije;
3.    Usvajanje poslovnika o radu skupštine;
4.    Izvješće o radu Udruge u 2014. godini;
5.    Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2014. godini;
6.    Rasprava o podnesenim izvješćima i njihovo usvajanje;
7.    Donošenje Odluke o prihvaćanju Plana rada za 2015. godinu s financijskim planom;
8.    Statutarne promjene;
9.    Donošenje odluke o članstvu Udruge u savezima i udrugama;
10.  Zaključivanje rada Skupštine.

Skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar
Nakon otvaranja skupštine, izvješća verifikacijske komisije te usvajanja poslovnika, izvješće o radu Udruge u 2014. godini podnio je predsjednik Tomislav Novosel. Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2014. godini podnijela je predstavnica Nadzornog odbora Mirela Štefinec-Plavac.  Nakon rasprave, većinom glasova podnesena izvješća su prihvaćena.
Prihvaćen je Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2015. godinu. Posebno je usvojen dio financijskoga plana Udruge za 2015. godinu, koji se odnosi na relativno sigurne izvore financiranja.
Predsjednica Statutarne komisije gospođa Đurđa Vučetić iznijela je prijedlog promjena statuta koje su nužne zbog usklađivanja sa Zakonom o udrugama. Predložene promjene prihvaćene su većinom glasova.
Donešena je odluka o produljenju članstva Udruge tjelesnih invalida u SOIH-u, HSUTI-u, SDDH-u, HSCDP-u, HSRB-u i OSVIT-u.
Skupština je završila s radom u 17,00 sati nakon čega je organiziran prigodni domjenak.

Skupština Udruge tjelesnih invalida Bjelovar



“PODIJELIMO ZNANJE 2015.“ - ŽIVOT S CEREBRALNOM PARALIZOM

U petak 27. 02. 2015. godine u Ekonomskoj i birotehničkoj školi Bjelovar, Poljana dr. Franje Tuđmana 9, u okviru provedbe projekta „Podijelimo znanje 2015.“, Katarina Pospišil, članica UTIB-a i učenica 4. razreda birotehničke škole, održala je iskustveno predavanje pod nazivom „Život s cerebralnom paralizom“.

Projekt podijelimo znanje
Projekt „Podijelimo znanje“ pandan je „Danima slobodne nastave“, a cilj mu je potaknuti i stvoriti učinkovitiju komunikaciju među učenicima.
Projekt potiče kreativno iskorištavanje slobodnog vremena, a za vrijeme trajanja projekta nastavu ne drže profesori, nego učenici koji se za to prijave. Oni svojim suučenicima kroz radionice, predavanja, glazbu i ples predstavljaju aktivnosti kojima se bave u slobodno vrijeme.

Podijelimo znanje Bjelovar
Podijelimo znanje Bjelovar
Podijelimo znanje Bjelovar
Sudionici iz UTIB-a: Anita i Mirjana Blažeković, Marko Mišić, Snježana Pospišil, Ankica Krog, Vlado Benčak i Nikolina Posuda.

MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI U BJELOVARU

U organizaciji Hrvatskog saveza za rijetke bolesti i Udruge tjelesnih invalida Bjelovar u subotu, 28.02.2015.godine obilježen je međunarodni Dan rijetkih bolesti pod motom:

„Zagrli za rijetke bolesti“


Međunarodni Dan rijetkih bolesti Bjelovar
Međunarodni Dan rijetkih bolesti u Bjelovaru
Međunarodni Dan rijetkih bolesti u Bjelovaru
Tom prigodom bio je postavljen uređen info–pult gdje su se dijelili promidžbeni materijali i informacije o rijetkim bolestima.

Ovom akcijom željeli smo podignuti svjesnost građana grada Bjelovara o rijetkim bolestima te ukazati na probleme s kojima se oboljeli i članovi njihovih obitelji svakodnevno susreću.

Zagrli za rijetke bolesti
Zagrli za rijetke bolesti

OSIGURAVANJE USLUGE OSOBNOG ASISTENTA OSOBAMA S NAJTEŽOM VRSTOM I STUPNJEM INVALIDITETA

Tiskovna konferencija povodom potpisivanja ugovora s Ministarstvom socijalne politike i mladih o provedbi treće godine trogodišnjega programa (za razdoblje od 2013. do 2015. godine) održana je u petak, 06.02.2015. godine u 10,00 sati u prostorijama Udruge, I. Gundulića 1, Bjelovar.

Tom prilikom potpisani su i ugovori o radu s devet (9) osobnih asistenata te ugovori o suradnji s devet (9) korisnika.

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar asistenti

Sudionici: Korisnici osobnih asistenata (9), Osobni asistenti (9), predstavnici Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije, Centra za socijalnu skrb Bjelovarsko-bilogorske županije, Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje i članovi upravnih tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Udruga tjelesnih invalida Bjelovar pomoć

POČETNA KONFERENCIJA POVODOM POČETKA PROVEDBE PROJEKTA

„SURADNJOM DO NOVIH MOGUĆNOSTI“

Održana je u srijedu, 28.01.2015.  godine, u prostorijama Galerije Scheier u Čakovcu. Aktivnosti projekta usmjerene su na jačanje sposobnosti udruga civilnog društva s područja Međimurske i Bjelovarsko – bilogorske županije za pružanje socijalnih usluga u zajednici. Nositelj projekta je DDICP Čakovec, a partneri u provedbi su Udruga tjelesnih invalida Bjelovar i Grad Prelog. Projekt je dobio financijsku potporu iz Europskog socijalnog fonda i iz sredstava Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.

konferencija o suradnji
U formalnom dijelu potpisan je Ugovor u suradnji između partnerskih organizacija i predstavljeni su ciljevi i aktivnosti projekta.

suradnjom do novih mogućnosti
Prigodne govore održali su župan Međimurske županije Matija Posavec, gradonačelnik grada Preloga Ljubomir Kolarek i predstavnica Udruge tjelesnih invalida Ines Seleš te su poželjeli uspješnu realizaciju projektnih aktivnosti. Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljale su administratorica projekta za UTIB, Antonia Buzuk i članica IO UTIB Ines Seleš.

SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM

“DJECA I MLADI U ŠKOLSKOM SUSTAVU → NASTAVAK ŠKOLOVANJA”

U utorak 20. 01. 2015. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, u okviru provedbe prve godine trogodišnjega programa (2014. - 2017.) pod nazivom “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom”, financiranoga od strane Ministarstva socijalne politike i mladih, održan je sastanak s učenicama završnih razreda srednjih škola i njihovim roditeljima o pripremama za polaganje državne mature i nastavku školovanja.

Sastanak je vodio predsjednik UTIB-a, gosp. Tomislav Novosel, sa stručnom suradnicom, Nikolinom Posuda.

Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom

Teme:

  • odlazak na pripreme za državnu maturu u Zagreb; pripreme organizira udruga za promicanje kvalitetnog obrazovanja mladih s invaliditetom „Zamisli“ , a UTIB će organizirati prijevoz učenica; pripreme će se održavati jednom mjesečno, uz mogućnost praćenja nastave i putem Skype-a.

Sudionici:

  • Anita i Mirjana Blažeković, Katarina i Snježana Pospišil
  • Tomislav Novosel, prof., i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup.

TISKOVNA KONFERENCIJA o provedbi prve godine trogodišnjega programa (2014. - 2017.)

“SOCIJALNO UKLJUČIVANJE DJECE I ODRASLIH OSOBA
S TJELESNIM INVALIDITETOM – TEČAJ INFORMATIKE”

U srijedu 14. 01. 2015. godine u Pučkom otvorenom učilištu Bjelovar, V. Nazora 9, održana je tiskovna konferencija o provedbi prve godine trogodišnjega programa (2014.- 2017.) pod nazivom “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom”, financiranoga od strane Ministarstva socijalne politike i mladih.

TISKOVNA KONFERENCIJA o provedbi prve godine trogodišnjega programa (2014. - 2017.)

Trogodišnji program usmjeren je na povećanje kvalitete pružanja socijalnih usluga, odnosno na razvoj usluga koje pojačavaju sposobnost korisnika za ostanak u svom domu, uz potrebnu podršku, ili za sprječavanje daljnjih socijalnih rizika i aktivno uključivanje u zajednicu.
Svim članovima Udruge dana je mogućnost besplatnog polaganja ECDL ispita.

Teme:
1. Tečaj informatike - Tomislav Novosel, prof.
2. Polaznici – ciljana skupina - Tomislav Novosel, prof.
3. Očekivani rezultati - Tomislav Novosel, prof.
4. Podjela priručnika za polaganje ECDL ispita - Lidija Novosel, prof., dogradonačelnica Grada Bjelovara.

TISKOVNA KONFERENCIJA o provedbi prve godine trogodišnjega programa (2014. - 2017.)

Sudionici:
- predstavnici Grada Bjelovara
- članovi upravnih tijela Udruge
- polaznici tečaja informatike
- zaposlenici Udruge.

TISKOVNA KONFERENCIJA o provedbi prve godine trogodišnjega programa (2014. - 2017.)

SVEČANI ISPRAĆAJ STARE GODINE

Organiziran je 28.12.2014. godine (nedjelja) u hotelu „Central“, Vatroslava Lisinskog 2, Bjelovar.

Nakon okupljanja od 16:30 do 17:00 sati, sudionike su prigodnim riječim pozdravili voditeljica slobodnih aktivnosti Ljubica Štefinec i predsjednik Udruge Tomislav Novosel, prof.

SVEČANI ISPRAĆAJ STARE GODINE

Članovi, prijateljima i partnerima, na kraju godine zahvalili su na dobroj suradnji i uzajamnom povjerenju. Svima su poželjeli sretan Božić uz obilje zdravlja, sreće i uspjeha u nadolazećoj 2015. godini!

Nakon svečane večere slijedila je zabava uz glazbeni sastav „Stop“.

SVEČANI ISPRAĆAJ STARE GODINE

Stranica 45 od 61 //« First  <  43 44 45 46 47 >  Last »