Događaji
U utorak, 11. travnja 2017. godine, s početkom u 10:00 sati u hotelu Panorama na adresi Trg Krešimira Ćosića 9 u Zagrebu, dvorana Kaptol 1, održana je radionica o provedbi projekata u sklopu Poziva za dostavu prijedloga “Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom.”
Okupljenim sudionicima udruga koji su zaduženi za vođenje projekta i za vođenje financijskog poslovanja, održali su predavanje predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje iz Ureda za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije, Odjela za koordinaciju i informiranje, Ognjen Zebić, Viši stručni savjetnik i Stručni suradnik Hrvoje Konopa.
Teme:
1. Dostava Plana nabave i početnog plana ZNS-a
2. Izvještavanja (kvartalna i završna)
3. Zahtjev za nadoknadu sredstava
4. Prikupljanje i izvještavanje o pokazateljima provedbe
5. Mjere osiguranja javnosti i vidljivosti
6. Eventualne izmjene tijekom provedbe
7. Komunikacija
Poslije izlaganja, sudionici radionice mogli su postavljati pitanja oko nejasnoća u provedbi projekta.
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljao je predsjednik Udruge i voditelj projekta Tomislav Novosel, prof. i koordinatorica Nada Bilek.
U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je edukacija korisnika usluge osobne asistencije i osobnih asistenata.
Edukacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u petak 7. travnja 2017. godine u prostorijama Veleučilišta, A. B. Šimića 1.
Cilj edukacije je unaprjeđenje kvalitete usluge osobne asistencije.
Edukacija je namijenjena četrnaestorici osobnih asistenata te njihovim korisnicima, a prema izrađenom planu i programu provela ju je Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup. Uz pomoć voditelja projekta Tomislava Novosela, prof. i koordinatorice Nade Bilek.
Teme:
1. Osnovni pojmovi o invaliditetu, vrste i karakteristike
2. Potrebe korisnika i usluge osobne asistencije, komponente usluga: samozbrinjavanje, produktivne aktivnosti, socijalne usluge
3. Opseg i sadržaj usluge, vrednovanje i dokumentacija.
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa edukacije:
1. razlikovati vrste invaliditeta i primijeniti osnovne principe rada s osobama s invaliditetom
2. provoditiipružatipodršku osobama s invaliditetom u aktivnostima svakodnevnog života
3. osiguravati inkluzivno okruženje za osobe s invaliditetom u suradnji sa stručnjacima iz Udruge i lokalne zajednice
4. komunicirati s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji na primjeren način
5. koristiti podršku stručnog tima Udruge.
U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., u utorak 4. travnja 2017. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, provedeno je intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta.
Intervjuiranje su provele osobe odgovorne za provedbu Projekta:
− Tomislav Novosel, prof. – voditelj projekta
− Nada Bilek, med. sestra – koordinatorica projekta
− Nikolina Posuda, bacc, therap. occup. – edukatorica/evaluatorica projekta.
− Monika Polančec, oec. – projektna administratorica
Intervjuiranje je u formi grupnog intervjua provedeno u tri grupe, a za 14 radnih mjesta natjecalo se 30 kandidata/kandidatkinja.
Dana 30.03.2017. godine, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, povodom početka provedbe projekata u okviru ESF natječaja „Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom“ (http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1312), Udruga tjelesnih invalida Bjelovar održala je sastanak s novim korisnicima osobne asistencije.
Tom prilikom, korisnici su upoznati s projektom „ OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM“, brojem i statusom potencijalnih korisnika (14), opisom očekivanih aktivnosti prema Listi procjene praćenja potreba, mogli su dobiti odgovore na postavljena pitanja oko projekta i dr.
Uslugom osobne asistencije unaprjeđuje se kvaliteta života osoba s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta te osoba s intelektualnim i mentalnim oštećenjima, dok se istodobno povećava broj zaposlenih osoba, njihovim zapošljavanjem kao osobnih asistenata.
Projekt će pridonijeti jačanju socijalnog uključivanja osoba s invaliditetom kroz daljnji razvoj i povećanje kvalitete usluge osobne asistencije.
Ovaj radni sastanak vodili su predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i voditelj projekta, Tomislav Novosel, prof., Nada Bilek, koordinatorica projekta, Nikolina Posuda, edukatorica/evaluatorica u projektu i Monika Polančec, administratorica projekta.
Dana 06. travnja 2017. godine, u Plaza Event Centru u Zagrebu, održana je svečanost dodjele ugovora povodom početka provedbe projekata u okviru ESF natječaja „Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom“.
Okupljenim uzvanicima obratili su se ministrica za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Nada Murganić, ministar rada i mirovinskoga sustava, Tomislav Ćorić i predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković.
Ukupna vrijednost cjelokupnog natječaja dodjele bespovratnih sredstava iznosi 115.000.000,00 kn, a sufinanciran je iz sredstava Europskog socijalnog fonda. Projekti unutar ove dodjele bespovratnih sredstava pridonijet će jačanju socijalnog uključivanja osoba s invaliditetom kroz daljnji razvoj i povećanje kvalitete usluge osobne asistencije. Uslugom osobne asistencije unaprjeđuje se kvaliteta života osoba s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta te osoba s intelektualnim i mentalnim oštećenjima, dok se istodobno povećava broj zaposlenih osoba, njihovim zapošljavanjem kao osobnih asistenata.
U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar Ugovor je potpisao i preuzeo predsjednik Tomislav Novosel.
Održan je u organizaciji HSUTI-ja 27. i 28 ožujka 2017. u Zagrebu u hotelu „I“.
Simpozij, koji je bio međunarodnog karaktera, otvorio je dr. Zorislav Bobuš. Dnevni red je bio opsežan, ali i izuzetno zanimljiv i koristan za sve sudionike jer su predavači iz tri ministarstva govorili o aktualnim temama vezanim uz osobe s invaliditetom i djecu s teškoćama u razvoju, najavili nove natječaje za projekte i programe iz nacionalnih i europskih fondova, te izmjenu određenih zakona i propisa, a u svrhu poboljšanja položaja osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju.
Također, jedna od tema je bila i financijsko upravljanje i planiranje udruga, te zakonski propisi vezani uz neprofitne organizacije gdje su također dane najvažnije informacije i upute kako bi organizacije trebale raditi.
Jedna od najvažnijih tema drugog dana, a kojoj su prisustvovali predstavnici udruga svih saveza (oko 200-tinjak), koju je uvodno predstavila Marica Mirić, a zatim pojedinačno po mjerama predstavnici svih saveza bila je predstavljanje Nacrta Strategije za izjednačavanje prava osoba s invaliditetom za razdoblje 2016 – 2020 koja je temeljni dokument za izradu lokalnih strategija u idućem razdoblju.
Na kraju Simpozija, predsjednica HSUTI, Jozefina Kranjčec, zahvalila je svim predstavnicima udruga na dolasku, te svim predvačima koji su svojim izlaganjima sudjelovali u radu Simpozija.
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljao je predsjednik Tomislav Novosel, prof. u pratnji osobne asistentice.
Sazvana je i održana na temelju zaključka Izvršnoga odbora te članka 21. Statuta Udruge u petak, 10.03.2017. godine u 15,00 sati u prostorijama hotela Central, Bjelovar, V. Lisinskoga 2.
Na skupštini je sudjelovalo 75 članova udruge s pravom glasa te 6-tero gostiju.
Rad skupštine odvijao se prema sljedećemu dnevnom redu:
1. Otvaranje Skupštine
a) Izbor radnoga predsjedništva i predsjedavajućeg;
b) Izbor verifikacijske komisije;
c) Izbor izborne komisije;
d) Izbor zapisničara i dva ovjerovitelja zapisnika;
2. Izvješće verifikacijske komisije;
3. Usvajanje poslovnika o radu izborne skupštine;
4. Izvješće o radu Udruge u 2016. godini;
5. Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2016. godini;
6. Rasprava o podnesenim izvješćima i njihovo usvajanje;
7. Razrješenje dosadašnjega predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije;
8. Predstavljanje kandidata za novoga predsjednika, članove Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije i njihov izbor;
9. Izvješće Izborne komisije o rezultatima glasovanja za tijela Udruge i potvrđivanje izabranih kandidata;
10. Predstavljanje i usvajanje prijedloga Strateškoga plana djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za razdoblje od 2017. do 2020. godine;
11. Predstavljanje i usvajanje Operativnoga plana djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2017. godinu s Financijskim planom;
12. Donošenje odluke o članstvu Udruge u savezima i udrugama;
13. Zaključivanje rada Skupštine.
Nakon otvaranja Skupštine, izvješća verifikacijske komisije te usvajanja poslovnika, izvješće o radu Udruge u 2016. godini podnio je predsjednik Tomislav Novosel.
Izvješće Nadzornoga odbora o financijskom poslovanju Udruge u 2016. godini podnijela je Mirela Štefinec Plavac, predstavnica Nadzornog odbora.
Nakon rasprave podnesena izvješća su jednoglasno prihvaćena.
Jednoglasno je prihvaćeno razrješenje dosadašnjeg predsjednika, potpredsjednika, članova Izvršnoga odbora, Nadzornoga odbora, Statutarne komisije i Stegovne komisije.
Kandidate za članove upravnih tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar koje Skupštini predlaže Izvršni odbor, sukladno zaključcima sa sjednice održane 08.03.2017.g., pročitao je T. Novosel.
Nakon rasprave o prijedlogu kandidata, izvješće izborne komisije podnijela je Zdenka Šorša: glasovanje je izvršeno javno prema predloženom kandidacijskom listiću, svi predloženi kandidati za tijela Udruge tjelesnih invalida Bjelovar izabrani su većinom od 73 glasa, dvoje suzdržanih.
Za predsjednika je izabran Novosel Tomislav.
Za Izvršni odbor izabrani su: Rajković Mladen, Seleš Ines, Majurec Antun, Grgić Marijana, Štefinec Ljuba, Oremović Antun, Krog Ankica (Adriana - majka zakonska zastupnica), Benčak Vlado.
Za Nadzorni odbor izabrani su: Kovačić Ratko, Štefinec-Plavac Mirela, Cingel Antun, Slivar Josip, Uremović Dragica.
Za Stegovnu komisiju izabrani su: Müller Morana, Šeruga Stjepan, Filipović Ivanka, Štefinec Stjepan, Kuzminović Marta.
Za Statutarnu komisiju izabrani su: Vučetić Đurđa, Fištrović Zlatko, Crljenac Mario, Novaković Dušanka, Mikacinić Ankica.
Skupština jednoglasno prihvaća predloženi Strateški plan za razdoblje od 2017. do 2020. godine.
Prihvaćen je Operativni plan djelovanja Udruge tjelesnih invalida Bjelovar za 2017. godinu s Financijskim planom.
Donesena je odluka o produljenju članstva Udruge tjelesnih invalida u HSUTI, HSUCDP, SDDH, OSVIT, HSRB.
Na kraju, T. Novosel, u ime Izvršnoga odbora zahvaljuje Skupštini na radu i podršci, kritičnosti, povjerenju i razumijevanju. Poziva sve članove da u slučaju bilo kakvih nedoumica dođu u Udrugu, da se uključe u organizirane aktivnosti, prate projektne aktivnosti koje traže transparentnost, javne su i obrazlažu se na tiskovnim konferencijama, okruglm stolovima i u periodičnim dopisima članstvu.
Skupština je završila s radom u 16:53 sati nakon čega je organiziran prigodni domjenak.
Financiranoga od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, održana je u petak 03.03.2017. godine u 10 sati, u prostorijama Veleučilišta, A. B. Šimića 1.
Tema: Nastavak provedbe projekta „Kombi koji život znači“ – prijevoz starijih osoba s tjelesnim invaliditetom i promocija/podjela promotivnog materijala -> predsjednik Udruge T. Novosel, prof. i voditeljica projekta N. Posuda, bacc. therap. occup.
Projektnim aktivnostima želimo doprinijeti borbi protiv socijalne isključenosti na području Bjelovarsko-bilogorske županije, utjecati na smanjenje stigmatizacije starijih osoba s tjelesnim invaliditetom te ojačati njihov položaj unutar obitelji i zajednice, tako što ćemo:
− poboljšati mobilnost starijih i slabo pokretnih osoba s ciljem ostanka u vlastitom domu
− osigurati prijevoz starijim osobama do liječnika i bolnice te do institucija koje pružaju javne usluge
− provoditi aktivnosti usmjerene podizanju kvalitete življenja starijih osoba.
Sudionici:
− predstavnici partnera: Vesna Trnski, ravnateljica Doma za statije osobe Bjelovar i Sanela Mlatilik, stručna suradnica u Centru za socijalnu skrb Bjelovar
− suradnici: Sandra Cindrić, stručna suradnica u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji i Jasna Grgić Škaurin, stručna suradnica u Gradu Bjelovaru.
− korisnici
− izvoditelji
− članovi upravnih tijela
− zaposlenici
− Sredstva javnoga priopćavanja.
U utorak, 21. veljače 2017. godine, u maloj dvorani srednjoškolskog centra u Bjelovaru, održana je prva radionica inkluzivnog plesa. Voditeljica radionice je Irma Unušić, plesna umjetnica i pedagoginja. Plesno obrazovanje stekla je u srednjoj umjetničkoj školi „Franjo Lučić“ u Velikoj Gorici na odjelu suvremenoga plesa. Vodi raznovrsne plesno – kreativne radionice i članica je izvedbenog nukleusa IMRC-a (Integrirani kolektiv za istraživanje pokreta) https://web.facebook.com/IMRC-Inkluzivni-kolektiv-za-istraživanje-pokreta-1374386972777687/ koji se bavi inkluzijom osoba s invaliditetom u suvremeni ples.
Na radionici su sudjelovali suradnica za projektne aktivnosti Valentina Gregurin, volonteri Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Snježana Miletić i Damira Vlahović te naši članovi Marko Mišić i Matija Matula. Tijekom radionice smo se bavili istraživanjem pokreta i plesa te kroz različite vježbe osvještavanja tijela, plesnih improvizacija i kreativnih zadataka, osmišljavanja vlastite koreografije, ali i opuštanja, uživali u zajedničkom druženju i iskustvu plesnog kretanja koje je dostupno svima. Kroz radionicu smo mogli iskazati svoju kreativnost osmišljavajući vlastite koreografije. Tako smo, podijeljeni u dvije grupe, osmislili i izveli koreografije koje su se bazirale na tri riječi koje smo zapisali na papir, a koje su oslikavale naše raspoloženje ili pojam koji nas opisuje. Prva koreografija prikazala je let leptira. Pokretima smo pokušali dočarati leptira i njegov let, što je ujedno i lijep nagoviještaj proljeća.
Druga koreografija je dala scenski prikaz uobičajenog druženja na kavi u veselom raspoloženju, što su naši sudionici pokušali dočarati plesnim pokretima. Radionicu smo završili opuštanjem tijela i duše uz laganu glazbu.
Cilj radionice je socijalno uključivanje odraslih osoba s invaliditetom, doprinijeti unaprjeđenju kvalitete života i umanjiti osjećaj društvene isključenosti. Radionica pruža osjećaj pripadnosti, jedinstva, druženja, smijeha i upoznavanja novih ljudi. Radionica je trajala od 16,00 do 17,30 sati. Naši prvi sudionici su oduševljeni sudjelovanjem na kreativnoj radionici koja je namijenjena i prilagođena svima. Stoga pozivamo i ostale da se priključe, a sve što je potrebno ponijeti je volja i želja, jer postati dio nečega novoga, otkrivamo sebe i radimo na svojem razvoju.
U utorak, 31. siječnja 2017. godine, Ministrica za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku gđa. Nada Murganić uručila je udrugama osoba s invaliditetom ugovore o dodjeli financijskih sredstava programima usmjerenim osiguranju usluge osobne asistencije osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta.
Ovim se programom jača socijalno uključivanje osoba s invaliditetom, potiče samostalnost i neovisno življenje te se, kao osobni asistenti zapošljavaju osobe koje su u nepovoljnom položaju na tržištu rada.
U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar ugovor je potpisao predsjednik Tomislav Novosel, prof.
Tim povodom, u petak 10.02.2017. godine u 10 sati, u Bjelovaru, prostorije Veleučilišta, A. B. Šimića 1, održana je tiskovna konferencija na kojoj su istaknuti opći i specifični ciljevi programa:
Opći cilj programa je: unaprijediti kvalitetu života osoba s najtežim oblikom invaliditeta u zajednici, omogućiti im socijalnu uključenost i ostvarivanje ljudskih prava i dostojanstva.
Specifični ciljevi su:
- omogućiti osobama s najtežim oblikom invaliditeta kontrolu i izbor življenja
- omogućiti planiranje vrsta usluga, vremena i načina njihova obavljanja
- uključiti osobe s najtežim oblikom invaliditeta u život zajednice
Zamjenica gradonačelnika Grada Bjelovara Lidija Novosel, prof. svečano je osobnim asistentima uručila ugovore o radu.
Ugovore o suradnji korisnicima je uručila ravnateljica Centra za socijalnu skrb Bjelovar Kristina Novalić, dipl. socijalna radnica.
Sudionici:
• Korisnici osobne asistencije,
• Osobni asistenti,
• Predstavnici Grada Bjelovara,
• Predstavnici Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje,
• Zavod za socijalnu skrb Bjelovarsko-bilogorske županije.
Mario Lončar, predstavnik Privredne banke Zagreb i Tomislav Novosel, predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, uz prisustvo župana Damira Bajsa i članova Izvršnog odbora Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, potpisali su Ugovor o donaciji PBZ-a Udruzi tjelesnih invalida Bjelovar.
Tim povodom, 10.01.2017. godine u prostorijama Udruge održana je tiskovna konferencija na kojoj je Tomislav Novosel, predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar pozdravio sve prisutne i naglasio: “Na početku moram istaknuti da je potpisivanje ovog ugovora jedan od lijepih događaja za Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar. Hvala svima koji su omogućili da ova donacija dođe u našu udrugu. Sredstva od donacije ići će u razne aktivnosti naše udruge koja broji oko tisuću članova, od toga je 70 članova s visokom i višom spremom, oko 75 članova u invalidskim kolicima i oko 250 članova sa ostalim invalidskim pomagalima. Također, moram istaknuti da najviše imamo starijih osoba (608) kojima osiguravamo osobne asistente, pomoćnike u kući, kombi prijevoz i zdravstvene usluge. Veliku pažnju posvećujemo mladima i njihovu školovanju kroz organizaciju instrukcija, pisanja domaćih zadaća i pomoćnicima u nastavi. Imamo 28 učenika u osnovnim i srednjim školama i 8 studenata te ćemo dio doniranih sredstava usmjeriti za organizaciju ovih aktivnosti. Naša Udruga surađuje s Udrugom Zamisli iz Zagreba i sa Zagrebačkom županijom, odnosno Gradom Zagrebom u smislu što efikasnije organizacije studentskoga života, prijevoza i smještaja naših članova”.
Bjelovarsko-bilogorski župan Damir Bajs naglasio je: “Bjelovarsko-bilogorska županija i Privredna banka Zagreb imaju potpisan ugovor o provođenju projekta cash poolinga, u koji su uključeni Bjelovarsko-bilogorsku županiju i sve njene ustanove i tvrtke kojima je osnivač, a priključile su se dijelom i jedinice lokalne samouprave. Objedinjeno vođenje računa putem cash poolinga donosi značajne uštede. Na taj način PBZ vraća dio sredstava koja su ostvarena stanovnicima BBŽ, a prvenstveno djeci, te tako pokazuje i socijalnu osjetljivost u sredini u kojoj posluje.
Bjelovarsko-bilogorska županija osiguravanjem donacija pridaje veliku važnost udrugama i ustanovama, pokazuje društvenu odgovornost u privlačenju sredstava za redovan rad onih koji svakodnevno obogaćuju društveni, kulturni, sportski, ali i humanitarni život u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji”.
Donirana sredstva u iznosu od 12.500,00 kuna koristiti će se za rad Udruge i za humanitarnu akciju nabavke atletske proteze za bjelovarskog paraolimpijca Josipa Slivara.
Sudionike događaja, njih 168, pozdravili su Ljubica Štefinec, voditeljica izletničkih i zabavnih aktivnosti Udruge i Tomislav Novosel, predsjednik.
Zabava je u ugodnom raspoloženju potrajala sve do 24:00 sata.
- Razmjena iskustava; potrebe; problemi; prijedlozi
- Domjenak.
- Grad Bjelovar
- Centar za socijalnu skrb Bjelovar
- Predstavnici grada Bjelovara, Bjelovarsko-bilogorske županije i Centra za socijalnu skrb Bjelovar;
- Učenici, studenti i njihovi roditelji;
- Voditelj programa i stručni suradnici.
Ime i prezime |
Učenik |
Škola |
Godina |
Adriana Krog |
učenica |
I. OŠ Bjelovar |
7. |
Marko Mišić |
učenik |
EBŠ Bjelovar |
4. |
Marcel Pavlek |
učenik |
IV. OŠ Bjelovar |
8. |
Marieta Magdić |
učenica |
OŠ Ivanska |
8. |
Marko Zvonar |
učenik |
OŠ V. Pisanica |
7. |
Ivica Tomeković |
učenik |
Opća gimnazija Čazma |
3. |
Danica Ivanović |
učenica |
OŠ. V. Pisanica |
6. |
Matej Mužina |
učenik |
I. OŠ Bjelovar |
8. |
Ante Kozić |
učenik |
OŠ Rovišće |
2. |
I studenti:
Ime i prezime |
Student |
Fakultet |
Godina |
Katarina Pospišil |
studentica |
Sociologija |
1. |
Anita Blažeković |
studentica |
Ekonomija |
2. |
Mihael Mandić |
student |
Ekonomija |
3. |
Kristijan Diebalo |
student |
Ekonomija |
1. |
Biljana Babić |
studentica |
Socijalni rad |
3. |
Marko Kašnik |
student |
Ekonomija |
1. |
Održan je u utorak, 20.12.2016. u 12:00 u prostorijama udruge. Predsjednik Udruge Tomislav Novosel, prof. pozdravio je prisutne i u kratkim crtama prezentirao rad, postignuća i probleme u 2016. godini. U UTIB-u je tokom godine preko projekata na ugovor o radu radilo 30 zaposlenika i na ugovor o volontiranju 29 volontera. Ovoga trena u udruzi radi 15 zaposlenika na poslovima osobnih asistenata, pomoćnika u nastavi i logistici te 18 volontera. Poslovni rezultati su u skladu s Operativnim planom za 2016. godinu te preuzetim obvezama glede ostvarenja projektima planiranih ciljeva.
Prema sadašnjem stanju projektnih aktivnosti nova 2017. godina bit će u poslovno-financijskim gabaritima kao i ova, 2016.
Nakon razgovora na gornju temu predsjednik je svima zaželio sretan i blagoslovljen Božić i sve najbolje u novoj 2017. godini.
Na kraju, organiziran je prigodni blagdanski domjenak.
Održano je u subotu, 03.12.2013. godine, u prostorijama hotela Central, Bjelovar, V. Lisinskoga 2, s početkom u 13,00 sati.
Raspored:
1. Okupljanje sudionika od 13,00 – 13,30 sati;
2. Pozdravna riječ domaćina i gostiju;
3. Predstavljanje rada udruga članica UIB-a;
4. Svečana podjela ECDL uvjerenja članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, polaznicima projekta InPULS;
5. Svečani ručak;
6. Zabava uz glazbeni sastav “STOP“, druženje i ples.
Sudionici: članovi udruga osoba s invaliditetom Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije, predstavnici grada, županije, Centra za socijalnu skrb i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Međunarodni dan osoba s invaliditetom prisutnima je čestitao župan Damir Bajs koji je zajedno sa zamjenicom gradonačelnika Lidijom Novosel i asistenticom u projektu InPuls HSUCDP Ines Seleš uručio diplome polaznicima koji su uspješno završili program osposobljavanja za ECDL operatera.
“Djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, njihovim roditeljima i starateljima, stručnim djelatnicima i volonterima, te svima koji sudjeluju u skrbi i poboljšanju kvalitete življenja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom upućujemo čestitke povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom, 03.12.”