Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „AKTIVNA STAROST“

U okviru provedbe projekta usmjerenog unaprjeđenju kvalitete života starijih osoba putem organiziranih dnevnih aktivnosti u lokalnoj zajednici − „Aktivna starost“, financiranog od strane Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, u utorak 27. 6. 2017. godine u 10 h, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, održana je inauguracijska tiskovna konferencija koju je otvorila zamjenoca predsjednika Ljubica Štefinec.

Aktivna starost
Ovim projektom Udruga će, provođenjem organiziranih dnevnih aktivnosti, povećati uključenost starijih osoba u život zajednice i spriječiti institucionalizaciju. Ujedno će, članovima njihovih obitelji, omogućiti slobodno vrijeme, odnosno predah od skrbi – respite.

Aktivna starost
Aktivna starost
Tema: Ciljevi projekta, aktivnosti i očekivani rezultati – Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. →
voditeljica projekta

Sudionici:
1. predstavnici Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije
2. predstavnici Zavoda za zapošljavanje
3. članovi upravnih tijela i zaposlenici udruge
4. sredstva javnoga priopćavanja.

Aktivna starost



IZLET FUŽINE – TRSAT – OPATIJA

U ponedjeljak 26. 6. 2017. godine organiziran je izlet (Fužine – Trsat – Opatija) za članove Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i njihovu pratnju.
Osim aktivnosti samozbrinjavanja i produktivnosti, važnu ulogu u životu pojedinca imaju i aktivnosti slobodnoga vremena koje služe za razonodu, opuštanje i relaksaciju. One potiču socijalni razvoj osobe uz razvoj socijalnih kompetencija, što u konačnici rezultira boljom kvalitetom života.

Na putovanje prema Gorskom kotaru i Kvarneru krenuli smo iz smjera Bjelovara našim kombi vozilom.

Fužine – Trsat – Opatija
Naše prvo odredište bila je špilja Vrelo u Fužinama, jedina turistički uređena špilja u Europi koja je zahvaljujući blagoj konfiguraciji terena, bez ijedne stepenice, prilagođena i osobama s tjelesnim invaliditetom.

Fužine – Trsat – Opatija
Nakon razgledavanja špilje uz stručno vodstvo, uputili smo se prema Svetištu Majke Božje Trsatske. Obišli smo crkvu i pogledali 14-minutni film o svetištu.

Fužine – Trsat – Opatija



SUSRET U RIJECI

U subotu, 24.06.2017. godine u Rijeci je organiziran tradicionalni 21.  Susret udruga tjelesnih invalida koji organizira Društvo tjelesnih invalida Grada Rijeke. Susret je i ujedno i otvaranje sezone kupanja na prilagođenoj plaži za osobe s invaliditetom “Kostanj“.

SUSRET U RIJECI
SUSRET U RIJECI
Nakon dočeka, predsjednica Irene Ujčić Rob pozdravila je sve prisutne i zaželjela ugodan boravak i kupanje.
Slijedio je zajednički doručak, prigodni program i odlazak na kupanje, ručaki i odlazak kući u kasnim poslijepodnevnim satima.
Udrugu tjelesnih invalida predstavljali su: Lj. i S. Štefinec, J. Mužina, K. Pospišil, I. Seleš, M. Grgić i mama i J. Šostarec.

SUSRET U RIJECI



TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI EDUKACIJE „E-GRAĐANI“

U utorak 30. 5. 2017. godine u 10 h, u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta Bjelovar, V. Nazora 9, održana je tiskovna konferencija u okviru treće godine provedbe trogodišnjega programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“.

E-Građani
Tema: E-Građani – cilj: modernizacija, pojednostavljenje i ubrzanje komunikacije građana i
javne uprave te povećanje transparentnosti javnog sektora u pružanju javnih usluga –
Slobodan Kaličanin, ravnatelj Pučkog otvorenog učilišta Bjelovar

E-Građani
Sustav e-Građani je projekt Vlade Republike Hrvatske pokrenut s ciljem modernizacije, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i javne uprave te povećanja transparentnosti javnog sektora u pružanju javnih usluga.

E-Građani
Sudionici:
− predstavnici partnera
− korisnici
− izvoditelji
− članovi upravnih tijela
− zaposlenici.



DANI OTVORENIH VRATA UTIB-a

DANI OTVORENIH VRATA UTIB-a
Dana 26. svibnja 2017. godine, Udruga tjelesnih invalida Bjelovar organizirala je Dan otvorenih vrata prilikom kojeg su se građani mogli pobliže upoznati i informirati o aktivnostima udruge te projektima u provedbi.

DANI OTVORENIH VRATA UTIB-a
Ispred prostorija udruge, Gundulićeva 1, postavljen je informativni štand sa dostupnim brošurama i publikacijama financiranim iz Europskog socijalnog fonda, Operativni program – Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.; Razvoj usluga osobne asistencije za osobe s invaliditetom: „Osobni asistent – Bolji život osoba s invaliditetom“, „Lokalni volonterski centar UTIB“, „Kombi koji život znači“ sufinanciranim od Ministarstva za demografiju,obitelj, mlade i socijalnu politiku te mnogi drugi.

DANI OTVORENIH VRATA UTIB-a
Ovom prigodom građani su iskazali interes za aktivnosti, rezultate te ciljeve projekata udruge, kao i visok stupanj senzibiliteta prema osobama s invaliditetom čime udruga kontinuirano pridonosi provedbom i osnaživanjem projektnih prijedloga.



EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“

U četvrtak 25. 5. 2017. godine u 14 sati, u Varaždinskim Toplicama, hotel Minerva, Trg Slobode 1, u sklopu trogodišnjeg programa „Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ financiranoga od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, održana je edukacija o Zakonu o udrugama i njegovoj primjeni za članove i zaposlenike Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“
Edukaciju je proveo Leke Sokolaj, dipl. iur.

Cilj edukacije bio je članstvo Udruge i zaposlenike detaljnije upoznati s primjenom Zakona o udrugama koji je stupio na snagu 1. listopada 2014. godine.

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“
Sudionici:
− Ljuba Štefinec, Stjepan Štefinec, Đurđa Vučetić, Zlatko Horvatić, Štefica Diebalo,
Kristijan Diebalo, Zdenka Šorša, Josip Cimerman, Antun Majurec, Ivan Vlahović,
Mirela Štefinec Plavac, Ines Seleš, Dušanka Novaković, Ivanka Filipović, Antun
Cingel, Josip Mužina, Vlado Benčak, Ana Sertić – članovi Udruge
− Nikolina Posuda i Nada Bilek – zaposlenice Udruge.

EDUKACIJA „ZAKON O UDRUGAMA I PRIMJENA“



Dan otvorenih vrata lokalnih EU projekata

U sklopu inicijative Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije, dana 09. svibnja 2017. godine od 12,00 do 14,00 sati, održani su „Dani otvorenih vrata lokalnih EU projekata“. Na paviljonu središnjeg gradskog parka predstavljeni su projekti koji se financiraju iz EU fondova i daju doprinos lokalnoj zajednici. Uz predstavnike Grada Bjelovara i njihove projekte prisustvovala je i Udruga tjelesnih invalida Bjelovar sa svojim aktualnim projektom „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom“ te već završenim projektima „Osnaživanje obitelji i djece s teškoćama u razvoju“ u kojima je sudjelovala kao partner Hrvatskog saveza udruga cerebralne i dječje paralize Zagreb te „Startup“, program – mogućnosti zapošljavanja i samozapošljavanja OSI u suradnji s CeDePe-om. Predstavili smo projekte, podijelili brošure i letke s naglaskom na naš aktualan projekt kojem je cilj našim korisnicima osobne asistencije povećati socijalnu uključenost i unaprijediti kvalitetu života.

Dani otvorenih vrata lokalnih EU projekata
U danu otvorenih vrata najviše su uživala djeca, pa tako i naši mlađi članovi, koji su uz svoje pomoćnike u nastavi napravili jednu likovnu radionicu, a sve to u sklopu projekta Grada Bjelovara, „Sinergijom do uspješnije zajednice“.

Dani otvorenih vrata lokalnih EU projekata
Udrugu su predstavljali predsjednik Tomislav Novosel, koordinatorica projekta Nada Bilek te voditeljica ureda Monika Polančec i suradnice na projektnim aktivnostima Nikolina Posuda i Valentina Gregurin uz prisutne članove upravnih tijela, Filipović Ivanku, Slivar Josipa, Novaković Dušanku i Majurec Antuna.



ZAVRŠNA KONFERENCIJA PROGRAMA „IN PULS“

05. svibnja 2017. godine u Hotelu I Zagrebu održana je Završna konferencija programa „IN Puls“ i Okrugli stol „Odrasle osobe s cerebralnom paralizom – izazovi u skrbi i kvaliteti života u zajednici“ povodom Nacionalnog dana osoba s cerebralnom paralizom.

Završna konferencija programa „IN Puls“
Završna konferencija programa „IN Puls“
Na završnoj konferenciji predstavljen je program „ In Puls“ koji je financiran od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku u razdoblju od 2014. godine do 2017. godine. Na završnoj konferenciji su prikazani rezultati, iskustva udruga partnera i korisnika programa. Udruga tjelesnih invalida Bjelovar je bila partner na programu te je Ines Seleš kao asistent za pružanje pomoći predavaču ECDL tečaja predstavila svoje iskustvo, što je to značilo polaznicima i predavaču, te rezultate tečaja informatike u UTIB-u.

Završna konferencija programa „IN Puls“
Završna konferencija programa „IN Puls“
Okrugli stol bio je posvećen odraslim osobama s cerebralnom paralizom. Prikazani su skrbi i socijalne usluge za odrasle osobe s cerebralnom paralizom izazovima te perspektivom u budućnosti.
Vlado Benčak i Ines Seleš sudjelovali su kao predstavnici Udruge tjelesnih invalida Bjelovar.

Završna konferencija programa „IN Puls“



X. SUSRET TJELESNIH INVALIDA HRVATSKE „BJELOVAR 2017.“

U petak 12. 5. 2017. godine, u hotelu Central u Bjelovaru, održan je X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“

Skup je službeno otvoren himnom Republike Hrvatske, nakon čega je uslijedila pozdravna riječ domaćina, gosp. T. Novosela. Također, predsjednik je nazočne izvijestio o radu Udruge u prošloj godini, odnosno prikazao postignuća Udruge po značajnim područjima djelovanja:
a) redovni rad Udruge – hladni pogon
b) izgradnja kapaciteta Udruge
c) zagovaranje prava osoba s invaliditetom
d) projektne aktivnosti
e) mladi s invaliditetom u školskom sustavu
f) profesionalna rehabilitacija i zapošljavanje
g) pružanje socijalnih usluga
h) kulturno-zabavne i izletničke aktivnosti
i) sportske aktivnosti
j) suradnja s lokalnim, državnim i europskim dionicima
k) ostale aktivnosti.

Gosp. Novosel istaknuo je kako je u 2016. godini preko ugovora o radu u Udruzi radilo 23 ljudi te su 32 volontera ostvarila 1875 volonterskih sati.
Iz analize postignuća Udruge po značajnim područjima djelovanja u razdoblju od 1. 1. 2016. do 31. 12. 2016. proizlazi ukupan broj sudionika – 5218! To znači da je značajan broj članova sudjelovao u više od jedne aktivnosti, što upućuje na zaključak da su aktivnosti dobro odabrane i da su članovima od koristi!

Skup su pozdravili i važni gosti; Lidija Novosel − zamjenica gradonačelnika Grada Bjelovara, Kristina Novalić – ravnateljica Centra za socijalnu skrb te Ruža Hrga – v. d. predstojnice Hrvatskoga zavoda za zapošljavanje. 

Prije sportskih natjecanja, članovi Udruge Marija Kasumović i Marko Mišić, sa suradnicom Valentinom Gregurin, pod stručnim vodstvom Irme Unušić – plesne umjetnice i pedagoginje, nastupili su s točkom inkluzivnog plesa.

Svi zainteresirani mogli su sudjelovati u zdravstvenom savjetovalištu kojega provodi stručna suradnica Udruge, gđa Nada Bilek, s pomoćnicom Ines Seleš.

Za sportska natjecanja nadležan je bio gosp. Mladen Rajković, voditelj sportskih aktivnosti Udruge.
U sportskim igrama, uz domaćina, sudjelovali su i gosti iz sljedećih udruga: Udruge invalida Križevci, Udruge osoba s invaliditetom, distrofije, cerebalne i dječje paralize i osoba s ostalim tjelesnih invalida grada Siska, Udruge osoba s invaliditetom Daruvar, Udruge osoba s invaliditetom „Bolje sutra“ Grada Koprivnice, Gradskog društva osoba s invaliditetom Đurđevac, Udruge tjelesnih invalida ILO Ivanec, Udruge osoba s invaliditetom Krapinsko-zagorske županije, Društva distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih tjelesnih invalida Čakovec, Udruge branitelja liječenih od PTSP-a Grada Bjelovara, UHDDR-a Bjelovar, Udruge tjelesnih invalida “LIO” Ludbreg i Udruge OSI − osoba s invaliditetom Kutina.
Nakon sportskih natjecanja uslijedilo je proglašenje pobjednika i zabava do kasno popodne uz grupu STOP.

X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“
X. susret tjelesnih invalida Hrvatske „Bjelovar 2017.“



TISKOVNA KONFERENCIJA O PROVEDBI PROJEKTA „OSOBNI ASISTENTI–BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM

U okviru provedbe dvogodišnjega projekta (za razdoblje od 2017. do 2019. godine) usmjerenog osiguravanju usluge osobnog asistenta osobama s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, pod nazivom „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“, financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., u petak 28. 4. 2017. godine u prostorijama hotela Central u Bjelovaru, V. Lisinskog 2, održana je tiskovna konferencija.

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Usluga osobne asistencije predstavlja pružanje potpore osobama (14) s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta, intelektualnim teškoćama i mentalnim oštećenjima u provođenju aktivnosti svakodnevnog življenja: samozbrinjavanja, produktivnosti i socijalnih aktivnosti. Usluga se pruža 80 sati mjesečno prema unaprijed utvrđenom planu korisnika, a o pruženoj usluzi vodi se evidencija.

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Teme:
1. Ciljevi projekta, očekivani rezultati i održivost projekta – Tomislav Novosel, prof. → voditelj projekta
2. Potpisivanje ugovora o radu s osobnim asistentima i ugovora o suradnji s korisnicima – Nada Bilek, med. sestra → koordinatorica projekta i Nikolina Posuda, bacc. therap. occup. → eduaktorica/evaluatorica projekta
3. Dogovor o provedbi – Nada Bilek, med. sestra → koordinatorica projekta

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom
Sudionici:
1. predstavnici partnera − Udruge osoba s intelektualnim teškoćama Bjelovar
2. korisnici i osobni asistenti
3. predstavnici Grada Bjelovara
4. predstavnici Centra za socijalnu skrb i Zavoda za zapošljavanje
5. članovi upravnih tijela i zaposlenici udruge
6. sredstva javnoga priopćavanja.

Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom



TISKOVNA KONFERENCIJA „INKLUZIVNI PLES I SPORTSKA REKREACIJA“

U okviru treće godine provedbe trogodišnjega programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“, financiranoga od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, u utorak 25. travnja 2017. godine s početkom u 16,00 sati, u sportskoj dvorani Turističko ugostiteljske i prehrambene škole u Bjelovaru, Poljana dr. Franje Tuđmana 10, održana je tiskovna konferencija pod nazivom „Inkluzivni ples i sportska rekreacija“.

Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Konferencija je započela pozdravom i uvodnim riječima predsjednika Tomislava Novosela, a nakon toga riječ je preuzela Irma Unušić, plesna umjetnica i pedagoginja koja je ujedno i voditeljica aktivnosti inkluzivnog plesa kojeg trenutno provodimo. Istaknula je kako je inkluzivni ples jedna nova dimenzija suvremenog plesa gdje se kroz različite vježbe osvještavanja tijela, plesnih improvizacija i kreativnih zadataka želi pružiti iskustvo plesnog kretanja svim osobama.

Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
O svojima iskustvima su govorili i aktivni sudionici inkluzivnog plesa, Marko Mišić i Marija Kasumović. Ističu kako radionica djeluje opuštajuće, pruža odmor za duh i tijelo nakon svakodnevnih obaveza koje imaju, te naglašavaju kako je odlično to što ne mogu pogriješiti, svaki pokret je ispravan i mogu biti kreativni.
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
Inkluzivni ples i sportska rekreacija
U nastavku je predstavljena i sportska rekreacija naših članova o čemu je ponešto rekao certificirani voditelj rekreacije za osobe s invaliditetom, Mladen Rajković. Istaknuo je kako članovi svoje slobodno vrijeme aktivno koriste kroz bavljenje pikadom, visećom kuglanom, belotom i drugim igrama. Također je naglasio izniman uspjeh na različitim natjecanjima na kojima sudjeluju te pozdravio novopridošle članove.



PROVEDBENA RADIONICA ZA „RAZVOJ USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE ZA OSOBE S INVALIDITETOM”

U utorak, 11. travnja 2017. godine, s početkom u 10:00 sati u hotelu Panorama na adresi Trg Krešimira Ćosića 9 u Zagrebu, dvorana Kaptol 1, održana je radionica o provedbi projekata u sklopu Poziva za dostavu prijedloga “Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom.”

Provedbena radionica
Okupljenim sudionicima udruga koji su zaduženi za vođenje projekta i za vođenje financijskog poslovanja, održali su predavanje predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje iz Ureda za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije, Odjela za koordinaciju i informiranje, Ognjen Zebić, Viši stručni savjetnik i Stručni suradnik Hrvoje Konopa.

Provedbena radionica
Teme:
1. Dostava Plana nabave i početnog plana ZNS-a
2. Izvještavanja (kvartalna i završna)
3. Zahtjev za nadoknadu sredstava
4. Prikupljanje i izvještavanje o pokazateljima provedbe
5. Mjere osiguranja javnosti i vidljivosti
6. Eventualne izmjene tijekom provedbe
7. Komunikacija

Poslije izlaganja, sudionici radionice mogli su postavljati pitanja oko nejasnoća u provedbi projekta.

Provedbena radionica
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar predstavljao je predsjednik Udruge i voditelj projekta Tomislav Novosel, prof. i koordinatorica Nada Bilek.

Provedbena radionica



EDUKACIJA KORISNIKA USLUGE OSOBNE ASISTENCIJE I OSOBNIH ASISTENATA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je edukacija korisnika usluge osobne asistencije i osobnih asistenata.

Edukacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u petak 7. travnja 2017. godine u prostorijama Veleučilišta, A. B. Šimića 1.

Edukacija korisnika usluge osobne asistencije
Cilj edukacije je unaprjeđenje kvalitete usluge osobne asistencije.
Edukacija je namijenjena četrnaestorici osobnih asistenata te njihovim korisnicima, a prema izrađenom planu i programu provela ju je Nikolina Posuda, bacc. therap. occcup. Uz pomoć voditelja projekta Tomislava Novosela, prof. i koordinatorice Nade Bilek.

Teme:
1. Osnovni pojmovi o invaliditetu, vrste i karakteristike
2. Potrebe korisnika i usluge osobne asistencije, komponente usluga: samozbrinjavanje, produktivne aktivnosti, socijalne usluge
3. Opseg i sadržaj usluge, vrednovanje i dokumentacija.

Edukacija korisnika usluge osobne asistencije
Edukacija korisnika usluge osobne asistencije
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa edukacije:
1. razlikovati vrste invaliditeta i primijeniti osnovne principe rada s osobama s invaliditetom
2. provoditiipružatipodršku osobama s invaliditetom u aktivnostima svakodnevnog života
3. osiguravati inkluzivno okruženje za osobe s invaliditetom u suradnji sa stručnjacima iz Udruge i lokalne zajednice
4. komunicirati s osobama s invaliditetom i članovima njihovih obitelji na primjeren način
5. koristiti podršku stručnog tima Udruge.



INTERVJUIRANJE KANDIDATA ZA RADNO MJESTO OSOBNOGA ASISTENTA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., u utorak 4. travnja 2017. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, I. Gundulića 1, provedeno je intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta.

Intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta
Intervjuiranje su provele osobe odgovorne za provedbu Projekta:
− Tomislav Novosel, prof. – voditelj projekta
− Nada Bilek, med. sestra – koordinatorica projekta
− Nikolina Posuda, bacc, therap. occup. – edukatorica/evaluatorica projekta.
− Monika Polančec, oec. – projektna administratorica

Intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta
Intervjuiranje je u formi grupnog intervjua provedeno u tri grupe, a za 14 radnih mjesta natjecalo se 30 kandidata/kandidatkinja.

Intervjuiranje kandidata za radno mjesto osobnoga asistenta



OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM!

Dana 30.03.2017. godine, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, povodom početka provedbe projekata u okviru ESF natječaja „Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom“ (http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1312), Udruga tjelesnih invalida Bjelovar održala je sastanak s novim korisnicima osobne asistencije.

Osobni asistenti
Tom prilikom, korisnici su upoznati s projektom „ OSOBNI ASISTENTI – BOLJI ŽIVOT OSOBA S INVALIDITETOM“, brojem i statusom potencijalnih korisnika (14), opisom očekivanih aktivnosti prema Listi procjene praćenja potreba, mogli su dobiti odgovore na postavljena pitanja oko projekta i dr.
Uslugom osobne asistencije unaprjeđuje se kvaliteta života osoba s najtežom vrstom i stupnjem invaliditeta te osoba s intelektualnim i mentalnim oštećenjima, dok se istodobno povećava broj zaposlenih osoba, njihovim zapošljavanjem kao osobnih asistenata.
Projekt će pridonijeti jačanju socijalnog uključivanja osoba s invaliditetom kroz daljnji razvoj i povećanje kvalitete usluge osobne asistencije.

Osobni asistenti
Ovaj radni sastanak vodili su predsjednik Udruge tjelesnih invalida Bjelovar i voditelj projekta, Tomislav Novosel, prof., Nada Bilek, koordinatorica projekta, Nikolina Posuda, edukatorica/evaluatorica u projektu i Monika Polančec, administratorica projekta.



Stranica 38 od 61 //« First  <  36 37 38 39 40 >  Last »