Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

Događaji

PREDSTAVLJANJE PROGRAMA „AKTIVNI U ZAJEDNICI“

Dana 02. 03. 2018. godine (petak) sa početkom u 15:00 h, u prostorijama Centra udruga Grada Bjelovara, Masarykova 8, 43000 Bjelovar održano je predstavljanje programa „Aktivni u zajednici“ u organizaciji Grada Bjelovara, Zajednice udruga u kulturi grada Bjelovara i Zaklade „Zamah“, http://www.zamah.hr/

AKTIVNI U ZAJEDNICI
Tema: U okviru programske suradnje s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva, Zaklada „Zamah“ je u 2018. godini započela s provođenjem programa „Aktivni u zajednici“.  U razdoblju od 1.1.2018. do 31.12.2018.  u 15 odabranih lokalnih zajednica s područja 5 županija, uključujući Bjelovarsko-bilogorsku županiju, Zaklada kao partner namjerava intenzivno surađivati s udrugama, sa ciljem osnaživanja društvenog kapitala zajednice, uspješnijeg provođenja projekata u zajednici, organizacije kampanja i akcija, te da organizacijama/ustanovama koje će sudjelovati u programu pruži mogućnost usvajanja novih znanja i vještine potrebnih za uspješniji rad u zajednici.

AKTIVNI U ZAJEDNICI
Mogući korisnici navedenog programa su: udruge, osnovne i srednje škole, srednje strukovne škole, vrtići, pučka otvorena učilišta, muzeji, knjižnice.

Više o programu možete naći na linku: http://www.zamah.hr

Predstavljanju programa „Aktivni u zajednici“ u ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, prisustvovali su gospodin Vlado Benčak, član i Ivana Toncer, stručna suradnica na projektnim aktivnostima Udruge.

Sudionici:
1. Predstavnici institucija
2. Predstavnici neprofitnih organizacija.




FBA SPECIJALISTIČKI PROGRAM (FUNDAMENTALS OF BUSINESS ADMINISTRATION)

PODUZETNIŠTVO U EKONOMIJI ZNANJA – DRUŠTVENO PODUZETNIŠTVO



Na osnovu dosadašnjeg iskustva u provođenju programa cjeloživotnog obrazovanja, Bjelovarsko-bilogorska županija u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Studentskim poduzetničkim inkubatorom Sveučilišta u Zagrebu i ove godine organizira provedbu FBA specijalističkog programa pod nazivom „Poduzetništvo u ekonomiji znanja – Društveno poduzetništvo“. Program je certificiran od strane Zagrebačkog sveučilišta i priznaje se kao dopunsko obrazovanje i usavršavanje u struci, a ove godine provodi se kao sastavnica projekta „Kako postati društveni poduzetnik“, koji se financira u okviru Europskog socijalnog fonda Operativni program – Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

FBA SPECIJALISTIČKI PROGRAM
Osnovne odrednice FBA specijalističkog programa:
- trajanje programa: 12 tjedana nastave (te cc. 4 tjedna mentorski rad)
- ukupan broj sati: 120 sati nastave
- ukupan broj kolegija: 16 kolegija izvođača profesora s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i 8 stručnih kolegija stručnjaka iz ostalih državnih institucija
- termini izvođenja: petkom poslijepodne i subotom prijepodne po 5 sati u Velikoj vijećnici BBŽ
- broj polaznika: 30
- cijena programa: besplatno za polaznike
- po završetku programa svaki polaznik dužan je kao završni rad samostalno izraditi poslovni plan razvoja ili unapređenja svoje poduzetničke djelatnosti sa svim organizacijskim i financijskim aspektima provedbe
- uspješnim završetkom programa dobiva se Certifikat o završenom FBA studiju „Poduzetništvo u ekonomiji znanja“, od strane Ekonomskog fakulteta u Zagrebu što se upisuje u e-Radnu knjižicu.

FBA SPECIJALISTIČKI PROGRAM
Specijalistička edukacija „Poduzetništvo u ekonomiji znanja – Društveno poduzetništvo“, u sklopu projekta „Kako postati društveni poduzetnik“ namijenjena je braniteljima i/ili stradalnicima Domovinskog rata, mladima, osobama s invaliditetom, pripadnicima romske manjine i zaposlenicima udruga.
Specijalistička edukacija započela je u listopadu 2017. godine te ju redovito pohađaju članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar te zaposlenici kako bi što bolje i kvalitetnije odgovorili na potrebe osoba s invaliditetom kao i izazove društvenog poduzetništva i prilike koje ono nudi.




TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM ODLASKA NAŠEGA ČLANA JOSIPA ZIME NA PARAOLIMPIJSKE IGRE

U PYEONGCHANG, JUŽNA KOREJA



Dana 01.03.2018. godine (četvrtak) sa početkom u 10:00 h, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, u suradnji sa Skijaškim klubom Sokol Bjelovar održana je tiskovna konferencija povodom odlaska našega člana Josipa Zime na Paraolimpijske igre u PyeongChang, Južna Koreja.

Josip Zima
Tema:
1. Pripreme, ciljevi i očekivani rezultati Jospia Zime na Paraolimpijskim igrama u PyeongChang-u, Južna Koreja.
2.  Svečani ispraćaj i isporuka pregršti lijepih želja za sretan put i dobre rezultate!

Josip Zima
Josip Zima
Brojni članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovar došli su ovom prilikom podržati našega člana i sugrađanina Josipa Zimu. Na konfernciji bio je trener gospodin Ivan Šola, u ime Grada Bjelovara zamjenica gradonačelnika gospođa Valna Bastijančić Erjavec i gospođa Jasna Grgić Škaurin, pročelnica v.d. Upravnog odjela za kulturu, zdravstvo, socijalnu skrbi i opće poslove, u ime Bjelovarsko-bilogorske županije gospodin Ratko Kovačić, također predsjednik Skijaškog kluba Sokol Bjelovar, Hrvatskog paraolimpijskog odbora i Europskog paraolimpijskog odbora i predstavnici medija.

Sudionici:
1. Predstavnici institucija
2. Članovi Udruge
3. Članovi upravnih tijela
4. Sredstva javnoga priopćavanja
5. Zaposlenici.

Josip Zima
Josip Zima



TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM ZAVRŠETKA INFORMATIČKOG TEČAJA

„OSNOVE INFORMATIKE - e-Građanin“



Dana 23.02.2018. godine (petak) sa početkom u 11:00 h, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, održana je tiskovna konferencija u okviru provedbe trogodišnjega programa “Socijalno uključivanje djece i odraslih osoba s tjelesnim invaliditetom“ financiranog od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

e-Građanin
Tema: E-Građani – cilj: modernizacija, pojednostavljenje i ubrzanje komunikacije građana i
javne uprave te povećanje transparentnosti javnog sektora u pružanju javnih usluga –
Slobodan Kaličanin, ravnatelj Pučkog otvorenog učilišta Bjelovar

Sustav e-Građani je projekt Vlade Republike Hrvatske pokrenut s ciljem modernizacije, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i javne uprave te povećanja transparentnosti javnog sektora u pružanju javnih usluga.

Ovom prigodom Župan Bjelovarsko-bilogorske županije gospodin Damir Bajs sa suradnicima svečano je uručio svjedodžbe članovima Udruge tjelesnih invalida Bjelovar koji su uspješno završili edukaciju.

e-Građanin
Sudionici:
− predstavnici institucija
− predstavnici partnera
− predstavnici medija
− polaznici
− članovi upravnih tijela
− zaposlenici.

e-Građanin



TISKOVNA KONFERENCIJA POVODOM POČETKA PROVEDBE PROJEKTA

„JAVNOST - OSOBE S INVALIDITETOM - POLITIKA“



Dana 23.02.2018. godine (petak) sa početkom u 11:00 h, u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1, održana je tiskovna konferencija u okviru provedbe trogodišnjeg programa „JAVNOST  OSOBE S INVALIDITETOM  POLITIKA“ financiranog od strane Ureda za ljudska prava i prava nacionalnih manjina. Partner - Zajednica saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH, dok prva godina provedbe obuhvaća razdoblje od 05.12.2017. do 01.10.2018. godine.

JAVNOST - OSOBE S INVALIDITETOM - POLITIKA
JAVNOST - OSOBE S INVALIDITETOM - POLITIKA
Tema: U okviru projekta „Javnost - osobe s invaliditetom - politika“ (JOSIP) provode se aktivnosti usmjerene podizanju razine kvalitete života žena i mladih osoba s invaliditetom te aktivnosti javnog zagovaranja (lobiranje, kampanje, direktne akcije, nezavisno praćenje i predlaganje javnih politika). Ovaj projekt odgovara na potrebe promicanja sudjelovanja žena i mladih osoba s invaliditetom u javnom i političkom djelovanju na svim razinama.

Opći cilj: promicati sudjelovanje žena i mladih osoba s invaliditetom u javnom i političkom djelovanju na svim razinama.

Specifični ciljevi:
1. izraditi analizu uključenosti žena i mladih osoba s invaliditetom u rad značajnih političkih stranaka na području Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske i lokalne (Grad Bjelovar) i područne (Bjelovarsko-bilogorska Županija) samouprave
2. vodstvima političkih stranaka ukazati na probleme žena i mladih osoba s invaliditetom te sklopiti sporazum o obvezi stranke da na izbornim listama za sljedeće izbore bude njihov predstavnik
3. osigurati predstavnicima korisnika (žena i mladih osoba s invaliditetom) sudjelovanje na tematskim sjednicama skupština Grada Bjelovara i Bjelovarsko-bilogorske županije o osnivanju Povjerenstva za osobe s invaliditetom
4. sastaviti i poslati savezima OSI i Saboru RH Deklaraciju o potrebi izmjena izbornog zakonodavstva i osiguranju uvjeta za elektroničko glasovanje, informirati i senzibilizirati javnost za ovo područje djelovanja žena i mladih osoba s invaliditetom (okrugli stolovi, tribine, radionice i sastanci).

JAVNOST - OSOBE S INVALIDITETOM - POLITIKA
Tiskovnoj konferenciji odazvali su se:
A) Predstavnici institucija; u ime Bjelovarsko-bilogorske županije župan gospodin Damir Bajs, pročelnica za zdravstvo i socijalnu skrb gospođa Jasmina Radojčić, gospođa Mirna Čačić Klobučić i gospođa Iva Kratzl, u ime Grada Bjelovara zamjenica gradonačelnika gospođa Valna Bastijančić Erjavec te u ime Hrvatskog zavoda za zapošljavanje gospodin Nenad Martinovski;
B) Predstavnici političkih stranaka: HDZ, HSS, DB, ABB.

JAVNOST - OSOBE S INVALIDITETOM - POLITIKA
Sudionici:
1. Predstavnici partnera – BBŽ, Grad Bjelovar;
2. Predstavnici političkih stranaka;
3. Predstavnici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje;
4. Korisnici – članovi Udruge;
5. Članovi upravnih tijela;
6. Sredstva javnoga priopćavanja;
7. Zaposlenici.




10. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

U okviru provedbe projekta „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranoga od strane Europskog socijalnog fonda, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020., održana je 10. evaluacija rada osobnih asistenata.

Evaluacija je, u organizaciji Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, provedena u četvrtak 15. veljače 2018. godine u prostorijama Udruge tjelesnih invalida Bjelovar, Gundulićeva 1.

10. evaluacija rada osobnih asistenata
Evaluacija služi za vrednovanje i procjenu učinka, utjecaja, isplativosti, određene aktivnosti, skupa aktivnosti, projekta, programa i ostalih društvenih intervencija, a cilj evaluacije je povećanje kvalitete pruženih usluga.

Evaluacija je namijenjena četrnaestero osobnih asistenata.

10. evaluacija rada osobnih asistenata
Evaluaciju su proveli:
1. Tomislav Novosel, prof., voditelj projekta
2. Nada Bilek, med. sestra, koordinatorica projekta
3. Ivana Toncer, bacc. oec., edukatorica/evaluatorica projekta.

Teme:
1. osvrt na prvih deset mjeseci provedbe Projekta
2. praćenje rada osobnih asistenata
3. plan korištenja godišnjih odmora OA
4. evaluacija rada osobnih asistenata.

Sudionici:
- osobni asistenti
- zaposlenici na projektnim aktivnostima



INFORMATIVNA RADIONICA U SKLOPU POZIVA NA DOSTAVU PROJEKTNIH PRIJEDLOGA

„ŠIRENJE MREŽE SOCIJALNIH USLUGA U ZAJEDNICI – FAZA 1“

U ponedjeljak, 12. veljače 2018. godine, sa početkom u 11:00 sati, Kuća Europe, Augusta Cesarca 4, Zagreb održana je informativna radionica u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – FAZA 1“.

U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar radionici su prisustvovali: Tomislav Novosel, prof. – predsjednik Udruge i Ivana Toncer, bacc. oec. – stručna suradnica na projektnim aktivnostima Udruge.
ŠIRENJE MREŽE SOCIJALNIH USLUGA U ZAJEDNICI – FAZA 1
ŠIRENJE MREŽE SOCIJALNIH USLUGA U ZAJEDNICI – FAZA 1

Okupljene su pozdravili Predstavnik Grada Zagreba i Predstavnik Ministarstva rada i mirovinskog sustava te gospođa Margareta Mađerić, državna tajnica u Ministarstvu za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Projekt je predstavljen uz prezentaciju Uputa za prijavitelje i raspravu, koju je vodio gospodin Vladimir Šomen, voditelj Odjela za vrednovanje projekata iz fondova EU, Služba za praćenje programa i vrednovanje projekata iz fondova EU, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

ŠIRENJE MREŽE SOCIJALNIH USLUGA U ZAJEDNICI – FAZA 1
Sudionici:
− predstavnici Grada Zagreba
− predstavnici Ministarstva rada i mirovinskog sustava
− predstavnici udruga
− predstavnici UTIB-a
− građani.




SAVJETOVANJE O KORIŠTENJE SUSTAVA eFondovi – INFORMATIČKOG SUSTAVA ZA PRAĆENJE EU PROJEKATA

Savjetovanje o apliciranju na neki od EU natječaja te njihovu prijavu uz korištenje sustava eFondovi – informatičkog sustava namijenjenog za zabilježbu, pohranu i obradu podataka nužnih za financijsko praćenje i praćenje provedbe projekata financiranih iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova, konkretno Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.

Radionica je namijenjena svima koji žele naučiti pripremati projekte za financiranje iz fondova EU i koji žele steći konkretna i praktična znanja, a posebno voditeljima projekata i osobama koje rade na EU projektima.

Efondovi
Efondovi
Sudionicima savjetovanja uručene su potvrde o sudjelovanju:
Efondovi



„VISOKI JABLANI“ – okrugli stol „Razvoj društvenog poduzetništva u Republici Hrvatskoj“

U organizaciji Udruge VISOKI JABLANI i Centra UP2DATE, 7. veljače 2018. je u Hrvatskoj udruzi poslodavaca održan okrugli stol „Razvoj društvenog poduzetništva u Republici Hrvatskoj“. Okrugli stol je organiziran u okviru projekta RePlast 3D koji je sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda, a okupio je više od stotinu predstavnika društvenih poduzetnika iz cijele Hrvatske.

Razvoj društvenog poduzetništva u Republici Hrvatskoj
Voditeljica projekta RePlast 3D Mihaela Jović Karešin u uvodnom izlaganju je iznijela osnovne informacije o projektu kojem je cilj izgradnja kapaciteta partnerskih udruga za pokretanje društvenog poduzeća za sekundarno zbrinjavanje plastičnog otpada reciklažom plastike i proizvodnjom filamenta (punjenja) za 3D printere. Projekt se provodi u suradnji s Gradom Kninom, a u osposobljavanje je uključeno 23 korisnika, nezaposlenih osoba s invaliditetom, žena i mladih.

Raspored izlaganja:

Razvoj društvenog poduzetništva u Republici Hrvatskoj
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar zastupao je predsjednik T. Novosel s pratnjom.




KAMPANJOM „ZAGRLI ZA RIJETKE“ OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI U BJELOVARU

U utorak, 06. veljače 2018. godine, na Trgu Eugena Kvaternika u Bjelovaru s početkom u 10:00 sati održana je kampanja s ciljem podizanja svijesti javnosti o rijetkim bolestima u organizaciji Hrvatskog saveza za rijetke bolesti.

Ovom prigodom građani su imali priliku dobiti više informacija o rijetkim bolestima te podržati kampanju „Zagrli za rijetke“.

Cilj događanja, bio je eduacirati i informirati građane o rijetkim bolestima, i razmijeniti iskustva.

Zagrli za rijetke
Prilikom obilježavanja Međunarodnog dana rijetkih bolesti, u Bjelovaru se postavio pop-up zid, promo pult te instagram okvir uz provedbu ankete među građanima, kao i podjelu pet vrsta letaka koji uključuju:
− specifičnosti rijetkih bolesti
− fizički aspekt rijetkih bolesti
− socijalni aspekt rijetkih bolesti
− psihološki aspekt rijetkih bolesti
− diskriminaciju.
Rezultati provedene kampanje javno će se obznaniti 28.02.2018. u Zagrebu na Cvjetnome trgu, kada se obilježava Međunarodni dan rijetkih bolesti.

Zagrli za rijetke
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar sudjelovala je u provedbi kampanje u svojstvu udruge članice Saveza, zajedno sa koordinatoricom za rijetke bolesti u Općoj bolnici Bjelovar, specijalisticom neurologije gospođom Marinom Šimunović.

Voditeljica kampanje, u ime Hrvatskog saveza za rijetke bolesti, gospođa Tamara Kvas pojasnila je problematiku utvrđivanja dijagnoze i liječenja te naglasila kako, prema procjenama struke, u Hrvatskoj od rijetkih bolesti boluje oko 250.000 ljudi s više od 400 različitih dijagnoza. Također, postoji velik broj ljudi čija je dijagnoza jedinstvena u Hrvatskoj.

Zagrli za rijetke
Zagrli za rijetke
Zagrli za rijetke
Zagrli za rijetke
Podršku danoj akciji pružili su brojni članovi Udruge tjelesnih invalida Bjelovaru, među kojima je i devetnaestogodišnji Marko Mišić, kojemu je dijagnosticirana cerebralna paraliza. Marko je unatoč poteškoćama, maturirao te u neprestanoj borbi trenutno pohađa autoškolu za B kategoriju, uz podršku Udruge tjelesnih invalida Bjelovar koja će sustavno kroz tri godine educirati i osposobiti po tri kandidata osoba s invaliditetom godišnje za B kategoriju, što pridonosi povećanju kvalitete života i samodostatnosti osoba s invaliditetom.
Sudionici:
− predstavnici Hrvatskog saveza za rijetke bolesti
− predstavnici medija
− predstavnici UTIB-a
− građani.




Radionica o socijalnom poduzetništvu u Koprivnici

U organizaciji suradničke Udruge osoba s invaliditetom “Bolje sutra” grada Koprivnice,
01.02.2018.god. održana je radionica s tematikom osnivanja društvenog poduzeća „KopriVITA“ koje ima za cilj zapošljavanje osoba s invaliditetom. Projekt nosi naziv Inovativni koprivnički socijalni centar, IKSoC i sufinanciran je u okviru Operativnog programa – „Učinkoviti ljudski potencijali“ iz Europskog socijalnog fonda.

Radionica o socijalnom poduzetništvu u Koprivnici
Radionica o socijalnom poduzetništvu u Koprivnici
Radionicu, održanu u prostorijama udruge invalida Koprivnica otvorila je pozdravnim riječima predsjednica udruge Marija Mraz. O ciljevima, postignutim rezultatima i održivosti govorila je direktorica GTF – Inicijative za održivi rast, Mary Ann Rukavina Cipetić. U radu, aktivno su sudjelovali sudionici radionice.
U radionici su, u ime UTIB-a sudjelovali Vlado Benčak i Mirjana Benčak.

Radionica o socijalnom poduzetništvu u Koprivnici



KONFERENCIJA EUROPA ZA GRAĐANE

Održana je u kongresnom centru Forum u Zagrebu 25. siječnja 2018. godine.

Europa za građane
Uvodno su se prisutnima obratile gđa Mirella Rašić, zamjenica voditelja Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj i gđa Vesna Lendić Kasalo, ovlaštena za obavljanje poslova ravnatelja Ureda za udruge. Istaknuta je važnost Programa kao jednog od mehanizama kojim Europska komisija nastoji promicati izgradnju europskog društva kao društva slobode, solidarnosti i koji jača spomenute vrijednosti i doprinosi većem interkulturalnom razumijevanju i suradnji, kako među europskim građanima tako i s državljanima država nečlanica Europske unije. Također, spomenuto je i 10 godina uspješnog djelovanja kontakt točke Programa koju obavlja Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske, tijekom kojih je dana podrška za više od 100 projekata hrvatskih korisnika, ukupne vrijednosti 4.331.260 eura.

Europa za građane
Europa za građane
Nakon uvodnih govora gđa Maja Tomičić predstavila je Program Europa za građane, osnovnu statistiku o provedbi Programa u RH u zadnjih 10 godina, njegovu strukturu, prioritete, mjere, mogućnosti financiranja projekata i trenutno otvorene natječaje.
Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar zastupao je predsjednik T. Novosel s pratnjom.
Prezentaciju o Programu Europa za građane možete preuzeti ovdje



RADNI SASTANAK – MEĐUNARODNI DAN RIJETKIH BOLESTI

Hrvatski savez za rijetke bolesti organizirao je radni sastanak udruga članica Saveza, uključujući Udrugu tjelesnih invalida Bjelovar radi predstavljanja kampanje za Međunarodni dan rijetkih bolesti 2018. godine. Sastanak su vodili: Sanja Perić, predsjednica Saveza i Tamara Kvas, stručna suradnica.
U ime Udruge tjelesnih invalida Bjelovar prisustvovali su: Tomislav Novosel, predsjednik Udruge, Ines Seleš, predsjednica Kluba rijetkih bolesti UTIB-a i Ivana Toncer, stručna suradnica.

Sastanak se održao 11. siječnja 2018. s početkom u 17,00 sati u prostorijama Saveza, Ivanićgradska 38, Zagreb.

Međunarodni dan rijetkih bolesti 2018. godine
Tema: Predstavljanje kampanje za Međunarodni dan rijetkih bolesti koji se obilježava 28. veljače 2018., te obilježavanje Međunarodnog dana rijetkih bolesti u gradovima RH (u Bjelovaru 06. veljače 2018. godine).
Kampanja potiče podizanje javne svijesti o značaju i prisutnosti rijetkih bolesti, a rezultati provedene kampanje javno će se obznaniti 28.02.2018. u Zagrebu.
Prilikom obilježavanja Međunarodnog dana rijetkih bolesti u Bjelovaru, postavit će se pop-up zid, promo pult te instagram okvir uz provedbu ankete među građanima, kao i podjelu pet vrsta letaka koji uključuju:
− specifičnosti rijetkih bolesti
− fizički aspekt rijetkih bolesti
− socijalni aspekt rijetkih bolesti
− psihološki aspekt rijetkih bolesti
− diskriminaciju.

Međunarodni dan rijetkih bolesti 2018. godine
Zaključak: Udruga tjelesnih invalida Bjelovar obvezala se ispuniti preuzete obveze oko kampanje za Međunarodni dan rijetkih bolesti u Bjelovaru, 06. veljače 2018. godine: povećanje senzibiliteta javnosti i članova Udruge na prisutnost i specifičnosti rijetkih bolesti, pripomoć u organizaciji kampanje i pružanju relevantnih podataka i informiranja javnosti o predstojećim događanjima. Također, eminentni članovi Udruge govorit će o vlastitom iskustvu sa rijetkim bolestima prilikom gostovanja na Televiziji Z1.

Sudionici:
− predstavnici Hrvatskog saveza za rijetke bolesti
− predstavnici udruga članica Saveza
− predstavnici UTIB-a.



9. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

Datum: 11. 1. 2018.
Vrijeme: 13:00 – 14:00
Mjesto: hotel Central, Bjelovar

Prisutni:
Tomislav Novosel, prof. – voditelj projekta
Nada Bilek, med. sestra − koordinatorica projekta
Ivana Toncer, bacc. oec. − edukatorica/evaluatorica projekta
osobni asistenti: Ivana Polović, Ivanka Kavedžija, Danijela Srbljinović, Maja Buban, Željana Živković, Mirela Jurčec, Biserka Horvat, Melita Zadravec, Božica Pečar, Katarina Krklec, Ivančica Furlan

9. evaluacija rada osobnih asistenata

Dnevni red:
1. Osvrt na prvih devet mjeseci provedbe Projekta
2. Praćenje rada osobnih asistenata
3. Ugovori o radu na određeno od dana 1. 1. 2018.
4. Tablice radnih sati
5. Pitanja i prijedlozi

1. Osvrt na prvih devet mjeseci provedbe Projekta
Voditelj projekta, Tomislav Novosel, prisutne je izvijestio o do sad odrađenim aktivnostima/poslovima te se osvrnuo na posjet predstavnika Hrvatskog zavod za zapošljavanje, Ured za financiranje i ugovaranje projekata EU kao Posredničkog tijela razine 2 (PT2) u svrhu praćenja provedbe financiranih aktivnosti za Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava UP.02.2.2.02.0007 „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranog iz poziva Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom UP.02.2.2.02.Izvjestio je prisutne o procesu tijeka provjere te pozitivne komentare od strane tijela nadzora. U narednom periodu Ugovori o radu za radno mjesto osobnog asistenta previđeni su od dana 01.01.2018. do kraja provedbe projekta, zaključno sa danom 23.04.2019. godine. Zahvalio je prisutnima na uspješno odrađenim dosadašnjim aktivnostima.

2. Praćenje rada osobnih asistenata
Nada Bilek, koordinatorica projekta, pohvalila je rad OA koji dogovorene zadatke odrađuju na vrijeme i prema danim naputcima te dodala kako se za sve nejasnoće i dileme mogu obratiti projektnom timu Udruge. Obavijestila je kako je drugi dio godišnjih odmora protekao u redu prema Odlukama o godišnjem odmoru OA.

3. Ugovori o radu na određeno od dana 1. 1. 2018.
Nada Bilek, koordinatorica projekta pozvala je prisutne na potpisivanje Ugovora o radu na određeno za radno mjesto osobnog asistenta, od dana 01.01.2018. do kraja provedbe projekta, zaključno sa danom 23.04.2019. godine.

4. Tablice radnih sati
Koordinatorica projekta Nada Bilek, obratila je pozornost osobnim asistentima na promjene kod sastavljanja tablice radnih sati i pojasnila na primjerima te OA podijelila ispravne primjerke obrasca za siječanj 2018.

5. Pitanja i prijedlozi

9. evaluacija rada osobnih asistenata

ZAKLJUČNO:
Osobni asistenti koji su pokazali uspješnost u radu, te ostvarili pozitivnu suradnju sa korisnicima i iskazali volju za nastavkom suradnje u svojstvu osobnoga asistenta, potpisali su Ugovore o radu na određeno do završetka projektnih aktivnosti.



3. TROMJESEČNA EVALUACIJA − SUPERVIZIJA

Datum: 11. 1. 2018.
Vrijeme: 10:00 – 12:00
Mjesto: hotel Central, Bjelovar

Prisutni:
- Tomislav Novosel, prof. – voditelj projekta
- Nada Bilek, med. sestra − koordinatorica projekta
− Ivana Toncer, bacc. oec. − edukatorica/evaluatorica projekta
− osobni asistenti: Ivana Polović, Ivanka Kavedžija, Danijela Srbljinović, Maja Buban, Ivančica Furlan, Željana Živković, Mirela Jurčec, Biserka Horvat, Melita Zadravec, Božica Pečar, Katarina Krklec
− korisnici: Franjo Budulica, Petar Petričić, Sanja Bohaček, Davor Frelih, Dalibor Horvat, Vedran Horvat, Maja Kovačević
− roditelji/skrbnici: Višnja Frelih, Brankica Petričić, Ljuba Budulica, Tinda Horvat, Vesna Kovačević
− članovi obitelji: Manda Budulica

Supervizija
Dnevni red:
1. Evaluacija rada osobnih asistenata
2. Razgovor vezan uz RT procjene (intervencija u kontekstu postavljenih ciljeva)
3. Pitanja i prijedlozi

Supervizija
1. Evaluacija rada osobnih asistenata
Voditelj projekta, Tomislav Novosel, rezimirao je prvih devet mjeseci provedbe te istaknuo kako je drugi zahtjev za nadoknadom sredstava (ZNS) prihvaćen, što znači da je posao dobro obavljen. Isto tako, dodao je kako je i treći ZNS u fazi predaje provedbenom tijelu te se također očekuju pozitivni komentari. Informirao je prisutne kako je došlo do isteka Ugovora o radu na određeno za OA: Ana Hunjet, Janja Horvat i Marina Zgorelec te su sklopljeni radni odnosi sa OA: Božica Pečar, koja je iz svojstva zamjena za GO preuzela posao OA korisnici Katarini Pospišil, Ivančica Furlan koja je preuzela posao OA kod korisnika Josipa Pačarića i Biserka Horvat koja je preuzela posao OA kod korisnika Dalibora Horvata.
Što se tiče godišnjih odmora, godišnji odmor 2017. je zaokružen, dok godišnji odmor 2018. tek ulazi u proces i svaki OA ima pravo iskoristiti 20 dana godišnjeg odmora tijekom 2018. godine.
Nada Bilek, koordinatorica projekta, osvrnula se na popunjavanje radnih listova, odnosno uređivanjem mjesečne dokumentacije. Prisutnima je ponovila rok do kojeg su obvezni dostavljati dokumentaciju. Također, pohvalila je OA radi ažurnog ispunjavanja danih obveza.

2. Razgovor vezan uz RT procjene
Ivana Toncer, edukatorica/evaluatorica projekta, ukratko je prokomentirala obavljene RT procjene.
Osvrt korisnika/osobnih asistenata:
− Petar Petričić, korisnik, izražava pozitivan stav spram OA, međutim iskazuje interes za aktivnostima unutar Udruge, kao i povećanjem društvenih aktivnosti;
− Mirela Jurčec, osobna asistentica, ističe kako se dobro slaže s korisnikom te imaju uhodani način rada i slaže se kako su Petru potrebna društvena događanja radi povećanja razine socijalizacije;
− Božica Pečar, osobna asistentica, izražava zadovoljstvo zbog suradnje sa korisnicom Katarinom;
− Sanja Bohaček, korisnica izražava zadovoljstvo u radu sa osobnom asistenticom Željanom te kratko pojašnjava prisutnima aktivnosti koje svakodnevno obavlja unutar kluba „Bilogora“ koji organizira poludnevni boravak za OSI čime budi interes za navedene aktivnosti kod ostalih korisnika;
− Ivana Polović, osobna asistentica korisnice Božice Bosanac izražava problem korisnice pri izlasku iz stambene zgrade radi neadekvatne rampe; stručni tim Udruge već je intervenirao i aktivnosti postavljanja adekvatne rampe su u tijeku;
− Franjo Budulica, korisnik izražava interes za sazivanjem kluba distrofičara te dani prijedlog ulazi u proces rada;
− Davor Frelih, korisnik prepričava doživljaje sa kraćih izleta, kao i redovitih aktivnosti socijalizacije koje obavlja sa osobnom asistenticom Majom;
− Dalibor Horvat, korisnik izrazio visoku razinu zadovoljstva suradnjom sa osobnom asistenticom Biserkom Horvat, sa čime se ista slaže;
− Vedran Horvat, majka Tinda Horvat postavlja pitanje ostvarivanja prava na nova invalidska kolica budući da su ona u upotrebi poprilično pohabana; od prisutnih dobija razne savjete, između ostalog i kako ostvaruje pravo na kolica, nakon što ona korištena nisu u dobrom stanju i potrebi da preda zahtjev nadležnima za ista, na čemu se skrbnica zahvaljuje prisutnima;
− Danijela Srbljinović, osobna asistentica korisnika Mihaela Kolarića upućuje ostale u aktivnosti koje obavlja sa korisnikom, a koje uključuju vježbe fine motorike, kao i vježbe snage i izdržljivosti;
− Maja Kovačević, korisnica izražava zadovoljstvo izletom na advent u Zagreb kombi vozilom u organizaciji Udruge te upućuje prijedlog za slijedećim izletom što stručni tim Udruge oduševljeno prihvaća budući da članoi pozitivno reagiraju na aktivnosti razonode i socijalizacije;
− Melita Zadravec, osobna asistentica korisnice Jasne Miklik upoznaje prisutne sa brojnim inovacijskim rješenjima koje je korisnici omogućio suprug i time joj olakšao načine izvođenja vježbi i poboljšao mogućnosti za oporavak budući da korisnica redovito i naporno vježba;
− Ivančica Furlan, osobna asistentica korisnika Josipa Pačarića izražava zadovoljstvo te prihvaćenost od strane obitelji korisnika.

Supervizija

3.  Pitanja i prijedlozi
KOA Maja Kovačević i Petar Petričić predložili su organizaciju izleta u akvarij u Karlovcu, što su
prisutni prihvatili, također Petar Petričić izrazio je potrebu za druženjem unutar kluba „Bilogora“ no
kako isti nije prilagođen, točnije nema adekvatnu rampu, prdloženo je uputiti apel Udruzi osoba s
intelektualnim teškoćama Bjelovar za postavljavljanjem adekvatnog rješenja kako bi zainteresirani
članovi mogli sudjelovati u aktivnostima OSIT-a.
Predsjednik Tomislav Novosel, predložio je Petru i mogućnost korištenja teretane budući da članovi
UTIB-a, uz stručno vodstvo ostvaruju pravo besplatnog korištenja sportskog prostora. Manda Budulica
predložila je osnivanje Kluba distrofičara unutar UTIB-a i dala na raspolaganje svoje vrijeme i trud pri
realizaciji istog.

ZAKLJUČNO:
Voditelj projekta, Tomislav Novosel, svima čestita na uspješno odrađenih prvih devet mjeseci provedbe Projekta i zaključuje kako je potrebno provoditi više aktivnosti i izleta kombi vozilom za članove/osobe u kolicima.



Stranica 35 od 61 //« First  <  33 34 35 36 37 >  Last »