Udruga tjelesnih invalida Bjelovar (BJELOVAR ORGANIZATION OF PEOPLE WITH PHYSICAL DISABILITIES)
43000 Bjelovar, I. Gundulića 1, www.utib.hr, utib@utib.hr
Tel/Fax: (+385 43) 22 00 04, GSM: (+385 91) 58 23 727
EuropeAid ID: HR-2012-CZM-0401200051
Udruga tjelesnih invalida Bjelovar
 

9. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

9. EVALUACIJA RADA OSOBNIH ASISTENATA

Datum: 11. 1. 2018.
Vrijeme: 13:00 – 14:00
Mjesto: hotel Central, Bjelovar

Prisutni:
Tomislav Novosel, prof. – voditelj projekta
Nada Bilek, med. sestra − koordinatorica projekta
Ivana Toncer, bacc. oec. − edukatorica/evaluatorica projekta
osobni asistenti: Ivana Polović, Ivanka Kavedžija, Danijela Srbljinović, Maja Buban, Željana Živković, Mirela Jurčec, Biserka Horvat, Melita Zadravec, Božica Pečar, Katarina Krklec, Ivančica Furlan

9. evaluacija rada osobnih asistenata

Dnevni red:
1. Osvrt na prvih devet mjeseci provedbe Projekta
2. Praćenje rada osobnih asistenata
3. Ugovori o radu na određeno od dana 1. 1. 2018.
4. Tablice radnih sati
5. Pitanja i prijedlozi

1. Osvrt na prvih devet mjeseci provedbe Projekta
Voditelj projekta, Tomislav Novosel, prisutne je izvijestio o do sad odrađenim aktivnostima/poslovima te se osvrnuo na posjet predstavnika Hrvatskog zavod za zapošljavanje, Ured za financiranje i ugovaranje projekata EU kao Posredničkog tijela razine 2 (PT2) u svrhu praćenja provedbe financiranih aktivnosti za Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava UP.02.2.2.02.0007 „Osobni asistenti – bolji život osoba s invaliditetom!“ financiranog iz poziva Razvoj usluge osobne asistencije za osobe s invaliditetom UP.02.2.2.02.Izvjestio je prisutne o procesu tijeka provjere te pozitivne komentare od strane tijela nadzora. U narednom periodu Ugovori o radu za radno mjesto osobnog asistenta previđeni su od dana 01.01.2018. do kraja provedbe projekta, zaključno sa danom 23.04.2019. godine. Zahvalio je prisutnima na uspješno odrađenim dosadašnjim aktivnostima.

2. Praćenje rada osobnih asistenata
Nada Bilek, koordinatorica projekta, pohvalila je rad OA koji dogovorene zadatke odrađuju na vrijeme i prema danim naputcima te dodala kako se za sve nejasnoće i dileme mogu obratiti projektnom timu Udruge. Obavijestila je kako je drugi dio godišnjih odmora protekao u redu prema Odlukama o godišnjem odmoru OA.

3. Ugovori o radu na određeno od dana 1. 1. 2018.
Nada Bilek, koordinatorica projekta pozvala je prisutne na potpisivanje Ugovora o radu na određeno za radno mjesto osobnog asistenta, od dana 01.01.2018. do kraja provedbe projekta, zaključno sa danom 23.04.2019. godine.

4. Tablice radnih sati
Koordinatorica projekta Nada Bilek, obratila je pozornost osobnim asistentima na promjene kod sastavljanja tablice radnih sati i pojasnila na primjerima te OA podijelila ispravne primjerke obrasca za siječanj 2018.

5. Pitanja i prijedlozi

9. evaluacija rada osobnih asistenata

ZAKLJUČNO:
Osobni asistenti koji su pokazali uspješnost u radu, te ostvarili pozitivnu suradnju sa korisnicima i iskazali volju za nastavkom suradnje u svojstvu osobnoga asistenta, potpisali su Ugovore o radu na određeno do završetka projektnih aktivnosti.



Stranica 1 od 1 //